ירידה בסל"ד בהפעלת צרכן חשמלי ורעידות בעמידה
-
שלום לכולם יש לי יונדאי i30 הידוע לשמצה בקשר לרעידות אבל לאחרונה זה ממש התחזק וכן מתי שאני מפעיל צרכן חשמלי כמו מזגן או אורות הטורים יורדים בצורה קצת חזקה יחסית מאזור ה750 סל"ד עד ל500 וחוזרים בחזרה כל הרעידות מורגשת בזמן עמידה ובעיקר שהמנוע חם נוקתה מצערת הוחלפו תושבת פלגים קויילים וכמעט כל מה שאפשר אם יש למישהו כיוון אחר אשמח לשמוע תודה רבה
-
@EBA כתב בירידה בסל"ד בהפעלת צרכן חשמלי ורעידות בעמידה:
@דוד-100 אם עשית את כל הרשימה הנ"ל, נשאר רק לבדוק את המייצב סל"ד.
מה זה? זה מה שזה… תשאל את המוסכניק, עדיף אחד שמבין גם בחשמל.יכול להיות מצבר או אלטרנטור חלשים
לפי מה שאתה אומר שכשמפעילים חשמל זה מתגבר -
@שמואל-קליין
המייצב סל"ד תקין ולגבי האלטרנטור כבר אמרתי כאן בפורום שבעומס הוא נותן 12.8 12.7 אמרו שזה תקין וגם אחד שקורא לעצמו לפחות חשמלאי אמר לי שזה בסדר אז אני לא יודע מה לעשות זה קורה בעיקר בהפעלת המדחס ממש רעידה ואחרי זה קצת נרגע כמובן לא לגמרי כי אחרי הכל זה I 30 וגם אם אני נוגע בחלונות זה גם מוריד סל"ד בקיצור לא מובן -
@דוד-100 כתב בירידה בסל"ד בהפעלת צרכן חשמלי ורעידות בעמידה:
זה קורה בעיקר בהפעלת המדחס ממש רעידה
אולי אתה מדי רגיש, אמורה להיות רעידה כזו, וזה תקין בהחלט.
היו לי שלושה רכבים מהדגם הזה, ובכולן היתה רעידה כזו או אחרת בהפעלת המדחס, ובאחד היתה רעידונת קטנה אפילו בהפעלת ווינקרים… -
אולי חיישן קראנק?
-
@אלוף-העולם-1
קראנק תקול זה לא התגובות שלו -
מה מצב הרצועה?
-
@נייטרון-חפשי
איזה רצועה אתה מדבר ? אצלי זה שרשרת אם הבנתי אותך -
@נייטרון-חפשי אה אוקיי נראה לי תקינה אבל אני יבדוק שוב לייתר ביטחון
-
@נייטרון-חפשי
תגיד אבל זה נראה לך קשור לכוח של החשמל אצלי שאתה מדליק משהו אתה מרגיש משמעותית את העומס שנוצר על המנוע