מישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים
-
@EBA כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@EBA כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
אם צריך רק להעביר טסט - למה לא, תרבח ותסעד.
בעצם - רק אם אתה לא גר בבני ברק או בעיר צפופה אחרת [כי זה ברוחב של טנק מרכבה] ורק אם יש לך תחנת דלק בחצר…
יש לו מנוע ענק, וענתיקה, והוא מן הסתם לוקח דלק כמו מטוס תובלה.
אה, וזה שני טסטים בשנה, לא אחד, והאגרה בטח בשמיים, כי זה מנוע גדול…רגע רגע, לפני שאתה מוריד אותי לגמרי מהרעיון [כי אני גם ככה מתנדנד עליו כבר תקופה]
מדובר ברכב שהוא כבר אספנות, והי לכך הטסט שלו הוא רק פעם בשנה וגם יותר זול [כך הבנתי] והביטוח שלו [חובה וצד ג’] הוא זול משמעותית, ולגבי הדלק או שזה יתקזז עם החיסכון בביטוח או ש… ה’יעזור -
@נהג-מתחיל כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@EBA כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@EBA כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
אם צריך רק להעביר טסט - למה לא, תרבח ותסעד.
בעצם - רק אם אתה לא גר בבני ברק או בעיר צפופה אחרת [כי זה ברוחב של טנק מרכבה] ורק אם יש לך תחנת דלק בחצר…
יש לו מנוע ענק, וענתיקה, והוא מן הסתם לוקח דלק כמו מטוס תובלה.
אה, וזה שני טסטים בשנה, לא אחד, והאגרה בטח בשמיים, כי זה מנוע גדול…רגע רגע, לפני שאתה מוריד אותי לגמרי מהרעיון [כי אני גם ככה מתנדנד עליו כבר תקופה]
מדובר ברכב שהוא כבר אספנות, והי לכך הטסט שלו הוא רק פעם בשנה וגם יותר זול [כך הבנתי] והביטוח שלו [חובה וצד ג’] הוא זול משמעותית, ולגבי הדלק או שזה יתקזז עם החיסכון בביטוח או ש… ה’יעזורולגבי הרוחב של הטנק, נהגתי עליו קצת, הוא באמת נראה מאד מאד רחב, אבל מבתוכו הוא לא הזוי לגמרי
-
@נהג-מתחיל כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
קרובי הציע לי להעיר את איזה רכב אמריקאי ישן שבבעלותו טסט והוא נותן לי להשתמש בו כרצוני…
אם זה במצב נסיעה, יש אפשרות לשלם למשהו שיעביר, בלי להשתגע
אם זה לא במצב נסיעה, שווה להתעסק עם זה רק למי ש"משוגע לדבר" או מישהו שרוצה לחדש את הרכב ולמכור אותו לאספנים במחיר מופקע (אם כי זה לא תמיד הולך, הבחור הזה מנסה למכור רכב דומה הרבה זמן ללא הצלחה)
אם אתה תעשה את העבודה או את הפרויקט ובסוף הקרוב שלך יקבל את הרכב, אז עדיף לך לקנות לעצמך רכב אחר מהסוג הנ"ל (רחב, מרווח, שותה דלק) כמו סונטה, קאמרי, אקורד משנתון נמוך הם בד"כ זולים יחסית לתמורה כי את המחיר אתה תשלם בתחנות דלק@שלמה כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
הייתי עושה את זה רק בשביל הפרויקט
עדיף משהו יותר מוכר עם חלפים זמינים
אחרת הוא אולי יספיק להזמין את החלקים בשביל בין הזמנים הבא
אבל באמת מגרה לעשות פרויקט על איזה רכב ישן (לפחות בסרטונים של פרויקטים כאלו זה נראה נחמד) -
-
@צילפינגים כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@נהג-מתחיל כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@צילפינגים
לטסטמאיפה אתה בארץ?
ירושלים,
הרכב נמצא באיזור המרכז [קרובי…] כך שלכאו’ אני די גמיש -
@אבי-ים כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
אם זה במצב נסיעה, יש אפשרות לשלם למשהו שיעביר, בלי להשתגע
במצב נסיעה לגמרי!
צריך לסדר את המזגן, להחליף מצבר [טכנית מחוסר שימוש הלך המצבר, לא שיש איזה בעיה ברכב],
אני מחפש פשוט מישהו שיעביר לי אותו, ורצוי מישהו שיש לו ידע ברכבים האלה שיבדוק לי אותו האם יש עוד בעיות שאני לא יודע עליהם, וכמו"כ שיסדר את המזגן וכאלה…
אם אתם יודעים על מישהו כזה, ואיזה איזור מחירים זה אני ממש ישמח -
@צילפינגים כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@נהג-מתחיל כמה זמן האוטו בלי טסט?
ואיזה שנה האוטו?1992
בלי טסט שנה וחודש -
@נהג-מתחיל כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
1992
בלי טסט שנה וחודשאתה תצטרך לשלם על הטסט של שנה שעברה.(בבדיקה האם זה קיים על רכבי אספנות)אבל זה ישתלם לך אם הרכב במצב סביר שראוי לאספנות.
אגב ברכב אספנות אסור ליסוע בשעות הבוקר ויתכן ששעות אלו לא מכוסות ביבטוח.
-
@מאיר כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@נהג-מתחיל כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
1992
בלי טסט שנה וחודשאתה תצטרך לשלם על הטסט של שנה שעברה.
אבל זה ישתלם לך אם הרכב במצב סביר שראוי לאספנות.
אגב ברכב אספנות אסור ליסוע בשעות הבוקר ויתכן ששעות אלו לא מכוסות ביבטוח.
כן ידוע לי
וכמדומני ששולם כבר הטסט -
@EBA כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
והאגרה בטח בשמיים, כי זה מנוע גדול…
אם הוא אספנות הוא משלם באיזור 450 ש’'ח לשנה
-
@צילפינגים כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@נהג-מתחיל לגבי טסט יכול להיות שיש לי מישהו שיוכל לעזור לך
איך נוכל ליצור קשר?
והאם יש לו איזה ידע מיוחד באמריקאיות? -
@נהג-מתחיל כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@צילפינגים כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
@נהג-מתחיל לגבי טסט יכול להיות שיש לי מישהו שיוכל לעזור לך
איך נוכל ליצור קשר?
והאם יש לו איזה ידע מיוחד באמריקאיות?מה התכוונת לגבי טסט, ולא לגבי המזגן והמצבר ועוד?
אני כן ישמח למישהו שיש לו יכולת לעזור גם בזה [לכה"פ לקחת אותו למוסך מתאים או למכונאי] -
@מאיר כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
אגב ברכב אספנות אסור ליסוע בשעות הבוקר ויתכן ששעות אלו לא מכוסות ביבטוח.
שמעתי שהעניין הזה הוא חוק עירוני ותלוי במקום וא"כ אין לזה קשר לביטוח.
שמעתי גם שהרבה הגבלות שהיו על אספנות כמו לא ליסוע מעל X קמ"ש בוטלו, הייתי שמח את יש מישהו שיודע את החוקים האלו בוודאות -
@נייטרון-חפשי כתב במישהו שמתעסק ברכבים אמריקאים ישנים:
שמעתי שהעניין הזה הוא חוק עירוני ותלוי במקום וא"כ אין לזה קשר לביטוח.
הוא לא חוק עזר עירוני
לשון החוק (תקנה 281א (ג) לפקודת התעבורה) ‘‘רכב אספנות לא ינוע בדרך בשעות 07.00 ועד 09.00 בימים א’ עד ה’ שאינם חלים בחג או במועד.‘’
אה, ואם תופס אותך שוטר, הוא יכול לשלוח אותך לבימ’'ש
ואגב, אם אני מבין נכון, לא (היה) צריך לשלם על הטסט של שנה שעברה, באותו מקום ס’‘ק ה’: ‘‘רכב אספנות פטור מתשלום אגרה בעד תקופה שבה לא היה רשיון הרכב תקף.’’ -
@אושר-מתקרב הייתי שמח יותר אם היית מביא קישור למקור כי אני ראיתי המון מקורות וכמעט כולם לא מעודכנים (ב"ה יש לי נטפרי), כמדומני שגם את הציטוט שלך ראיתי אבל ראיתי עוד מקור שטען שזה חוק עירוני והחוק המצוטט צומצם רק לערבי חגים.