מתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !
-
טסלה חושפת סוף סוף את המודל 3 פרפורמנס החדשה, החזקה והספורטיבית ביותר בהיסטוריה של המודל 3. לצד עיצוב אגרסיבי יותר, מציעה המכונית 460 כ"ס, הנעה כפולה, תאוצה ב-3.1 שניות ל-100 קמ"ש והבטחה לביצועי מסלול. מכוניות ראשונות יגיעו בקיץ הקרוב לארץ במחיר החל מ-273,278 שקל.
ששי כהן.
8 חודשים לאחר שנחשפה טסלה מודל 3 המחודשת בגרסאות הכניסה ובגרסת הלונג’ ריינג’, חושפת היום רשמית טסלה את גרסת הפרפורמנס החדשה של הדגם, גרסת הביצועים הקיצונית במשפחה שמבטיחה בדגם החדש להיות החזקה והדינמית ביותר שיוצרה עד כה. בניגוד לשמועות שטענו לשם חדש לגרסת הביצועים (כמו למשל: מודל 3 ‘פלייד’), שומרת טסלה על השם המוכר “Performance”. הדגם זמין כבר עם חשיפתו העולמית להזמנה בישראל, במחיר התחלתי של 273,278 שקל ( על הכביש) ואספקות ראשונות בחודשים יוני-יולי 2024.
בכל הנוגע למראה החיצוני, מציעה הפרפורמנס את אותו עיצוב מעודכן המלווה את הגרסאות המחודשות של הדגם, אך משדרג אותו עם חישוקי גלגלים "20 בעיצוב חדש (staggered) ועם צמיגי ספורט, חזית ואחור הכוללים עיצוב אגרסיבי יותר, אווירודינמיות משופרת ותעלות קירור משולבות, הפועלות עם הדפיוזר האחורי והספוילר מקרבון פייבר כדי לייעל את האיזון ויציבות במהירות גבוהה.
בתא הנוסעים נוספו מושבי ספורט חדשים, מחוממים ומאווררים, הכוללים תומכי צד משופרים, המספקים תמיכה רבה יותר במהלך נסיעה בפניות ונהיגה ספורטיבית. סביבת הנהג והנוסעים כוללת לראשונה בטסלה גם דיפוני קרבון פייבר בדגם ייחודי, העוזרים לדגם להתבלט במערך הדגמים של המודל 3. לצידם מיישרת הפרפורמנס קו עיצובי עם דגמי המודל 3 החדשה, הכוללים בין השאר שדרוג משמעותי של איכות החומרים וההרכבה, וויתור על ידיות ההילוכים, תפעול המגבים והאיתות, הגה בעיצוב חדש ועוד. האבזור עשיר כסטנדרט וכולל את מסך מרכזי "15.4 המתפעל את כל הרכב, ריפודי עור מלאכותי למושבים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, גג זכוכית פנורמי, דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מערכת בידור אחורית הכוללת מסך מגע "8 ותפעול נפרד גם של המזגן וחימום המושבים האחוריים, מערכת שמע יוקרתית עם 17 רמקולים, 2 סאב וופרים ו-2 מגברים, תאורת אווירה בשלל גוונים ועוד. מפרט הבטיחות כולל את כל מערכות הבטיחות הפופולריות כיום בשוק.
510 כ"ס, 3.1 שניות ל-100 קמ"ש וטווח נסיעה עד 528 ק"מ
הגרסה החדשה מעלה את רף הביצועים לשיא חדש, עם שלדת ביצועים “חדה כתער” לדברי היצרן, מערכת מתלים אדפטיבית המאפשרת נהיגה ספורטיבית קשיחה וקיצונית או רכות ונוחות נסיעה משופרת בחיי היום יום. צמד המנועים החשמליים מפיקים כעת 460 כ"ס ומאפשרים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות (במקום 3.3 שניות בדגם היוצא) לצד מהירות מרבית של 262 קמ"ש. הדגם החדש כולל גם בורר מצבי נהיגה עם מצב מסלול V3 חדש, הכולל כיול חדש לחלוטין של מערכת העברת הכוח ומתלים אדפטיביים כדי להעניק לכם שליטה טובה יותר מאחורי ההגה ואפשרות להתאים את תגובת ההיגוי, בקרות יציבות ובלימה רגנרטיבית כדי להגדיר את הרכב בדיוק כמו שאתם אוהבים. בחברה מבטיחים שדרוג נוסף של אחיזת הכביש ומערכת בלימה ספורטיבית משופרת. טווח הנסיעה של הדגם עומד על עד 528 ק"מ לפי תקן ה-WLTP.
מחיר טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה יחל מ-273,278 שקל ולצידו משווקים במחירים מוזלים החל מהשבוע החולף גם גרסאות הלונג ריינג’ במחיר החל מ-241,712 שקל וגרסת הסטנדרט ריינג’ במחיר החל מ-211,974 שקל.
קרדיט: WHEEL
-
@אני-אני-אני כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
@מאיר
לא שווה לקנות טסלה כבר
אתה קונה את הדגם הכי חדש אחרי יומיין מורידים מחירים ומוציאים דגמים מתקדמיםברוך הבא לעולם השקר והדימיונות!
ככה זה נראה שם…בפלאפונים באופנה…
ועל כך אנו מודים מעומקא דליבא! ‘שלא שם חלקנו כהם’… -
@אני-אני-אני כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
@מאיר
לא שווה לקנות טסלה כבר
אתה קונה את הדגם הכי חדש אחרי יומיין מורידים מחירים ומוציאים דגמים מתקדמיםיש הרבה היגיון במה שאתה אומר! אך תן אל ליבך את שלושת הנקודות הבאות:
א. רכבי טסלה הם הטובים ביותר שברכבים החשמליים ובכלל. הם לא מצריכים טיפולים כלל והטכנולוגיה בלתי נגמרת. לעומת זאת, שאר היצרנים הם סיניים ברובם וחדשים בתחום…
ב. זה שטסלה מורידה מחירים זה גם מחמיא לה כי אנחנו כבר בעולם שאין בו תחרות בעולם הרכב והמונופול אובססיבי להעלאת מחירים בלתי נגמרת!
מה גם שטלה היא כביכול מודל לחיקוי ויתכן מאד שיצרנים אחרים ילכו בעקבותיה.ג. עם כל הזיגזוג במחירים, רכבי טסלה שמרו על ערכן יותר מכל הרכבים “היציבים” ששמרו על מחיר קבוע… כך שגם אם טסלה תוריד עוד 20 אלף שקל מהמחיר, הרכבים האחרים יורידו ערך יותר…
-
@אני-אני-אני זה שמוציאים דגם חדש נאמר כמעט על כל מוצר בעולם
לא שוה לקנות
עוד מעט יצא דגם חדש יותר (ובדרך כלל גם טוב יותר)
אם הדגם שהציעו לך עונה על מה שאתה צריך
מה זה משנה שעוד חודשים יצא חדש?וכי עדיף לקנות מחברה שלא עושה הנחות?
-
@מאיר כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
א. רכבי טסלה הם הטובים ביותר שברכבים החשמליים ובכלל. הם לא מצריכים טיפולים כלל והטכנולוגיה בלתי נגמרת. לעומת זאת, שאר היצרנים הם סיניים ברובם וחדשים בתחום…
מסכים עם זה (למרות שאני שונא את זה שגם הרכב היום מעביר עליך מידע ובעצם הופך אותך לאדם שיודעים עליו הכל!!)
@מאיר כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
ב. זה שטסלה מורידה מחירים זה גם מחמיא לה כי אנחנו כבר בעולם שאין בו תחרות בעולם הרכב והמונופול אובססיבי להעלאת מחירים בלתי נגמרת!
מה גם שטלה היא כביכול מודל לחיקוי ויתכן מאד שיצרנים אחרים ילכו בעקבותיה.הפוך בדיוק בגלל מה שאמרת טסלה נאלצת להוריד מחירים כדי חשמור על שוק
@מאיר כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
ג. עם כל הזיגזוג במחירים, רכבי טסלה שמרו על ערכן יותר מכל הרכבים “היציבים” ששמרו על מחיר קבוע… כך שגם אם טסלה תוריד עוד 20 אלף שקל מהמחיר, הרכבים האחרים יורידו ערך יותר…
מסכים בערך כי בסופו של דבר נכון שרכב אחר יורד בערכו אבל פה זה לא ירידת ערך אלא הורדת ערך
@admin כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
זה שמוציאים דגם חדש נאמר כמעט על כל מוצר בעולם
לא שוה לקנותברור שזה תקף לכל מוצר בעולם אבל כוונתי היתה שטסלה זה יכול לקרות ביום אחד בלי הודעה מוקדמת
חוץ מזה שלדעתי טסלה מנסה ליצור הירככיה של שווי וכך לשווק מוצר כך שמי שמשקיע על הדגם המפואר רוצה שווי אבל הם הורסים את זה בזה שאין ערך לשווי בגלל שתוך שניה יוצא דגם אחראבל שוב הדברים נאמרו יותר רק כדי לבטאות לדעתי את חוסר ההצלחה (לעומת הציפיות שלהם) של טסלה בכך שהם מנסים למשוך לקוחות עם פיצריים חדשים כל הזמן
-
@אני-אני-אני כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
למרות שאני שונא את זה שגם הרכב היום מעביר עליך מידע ובעצם הופך אותך לאדם שיודעים עליו הכל!!)
לכאו’ כל בעל סמארטפון באותו מצב, רק הוא לא בידיוק יודע… וכמובן שאנשים שלא מחזיקים סמארטפון מהטעם הנ’‘ל, לא יחזיקו גם טסלה ודומיה… למעיישה האדם הפשוט זה לא כ’'כ מעניין אותו שידעו שהוא היה ברמי לוי…
הפוך בדיוק בגלל מה שאמרת טסלה נאלצת להוריד מחירים כדי חשמור על שוק
מסכים בערך כי בסופו של דבר נכון שרכב אחר יורד בערכו אבל פה זה לא ירידת ערך אלא הורדת ערךאגב, כמו שאמרתי מקודם כשאתה מוציא מכשיר חדש, בכל תחום שהוא, אתה חייב להוריד מחיר של ישן ע’'מ ליצור איזון, כך שזה אילוץ חיובי ולא שלילי.
לא אצטט את סוף הפוסט… אבל אני חולק עליו לגמרי! לא הבנתי מה היא שונה מכל חברה בעולם?!
אגב: טיפ קטנטן, לכל חברי הפורום, כשמצוטטים כמה ציטוטים מאותו ניק, כדאי למחוק את החלק הראשון של הציטוט לדוג’
> @אני-אני-אני כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:למרות שאני שונא את זה שגם הרכב היום מעביר עליך מידע ובעצם הופך אותך לאדם שיודעים עליו הכל!!)
ןלהשאיר רק את המילים הרלוונטיות.
-
@Klonimoos כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
אתה חייב להוריד מחיר של ישן ע’'מ ליצור איזון
הירידות שלהם לא בהכרח קשורות לשדרוג של הרכב אלא משחקי שוק
@Klonimoos כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
לכאו’ כל בעל סמארטפון באותו מצב
תכלס אתה צודק
-
@אני-אני-אני כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
הירידות שלהם לא בהכרח קשורות לשדרוג של הרכב אלא משחקי שוק
אם זה כך, אתה צודק.
-
@אני-אני-אני כל מה שאמרת נכון, אך המבט האמיתי צריך להיות מול הלטרנטיבה, ואין מה לעשות היא גרועה יותר.
@אני-אני-אני כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
הפוך בדיוק בגלל מה שאמרת טסלה נאלצת להוריד מחירים כדי חשמור על שוק
על זה אני ממש חולק! טסלה משתווה לבמוו ומרצדס בכל תחום! אלא שאילון מאסק טוען ובצדק שמחיר נגיש יעשה את העבודה וזה ממש הצליח (ואני זוכר איך אנשים הופתעו כשפורסם המחיר שהיה כחצי מהצפוי) טסלה לא כפופה לאף תכתיב מונופולי והתוצאה מצויינת!
כל השווקים בעולם תלויים בהיצע וביקוש וכך אמור להיות עולם הרכב החדש, אלא שאנחנו הישראלים טיפשים מידי ואוכלים את כל מה שמוכרים לנו בפירסומות. אתה רוצה ראיה? בבקשה. איך יתכן שסיטרואן c3 עולה יותר יקר מטויוטה יאריס (לא היברידית) כשהסיטרואן לא אמינה בעליל עם רצועת טיימינג שעוברת דרך שמן המנוע ומתפוררת שם מה שגורם למנוע ללכת בכ100-150 אלף ק"מ ועוד תקלות סיטרואניות נפוצות… בעוד שהיאריס אמינת על עם שרידות אין סוף! לעומת זאת, אם אני קונה מברגה או מכונת כביסה אני משלם על האיכות פי 2 ופי 3 בלי למצמץ!
שוק היד שניה עושה בית ספר ומלמד מה השווי האמיתי של כל מוצר. רכב טסלה עם 3 שנים על הכביש ירד מערכו כ15,000 ש"ח ממחיר הקניה! אין בעולם דבר כזה!
-
@מאיר
מסכים עם כל התוכן שאמרת אני רק חולק על הראיה הספציפית הזאתאתה רוצה ראיה? בבקשה. איך יתכן שסיטרואן c3 עולה יותר יקר מטויוטה יאריס (לא היברידית) כשהסיטרואן לא אמינה בעליל עם רצועת טיימינג שעוברת דרך שמן המנוע ומתפוררת שם מה שגורם למנוע ללכת בכ100-150 אלף ק"מ ועוד תקלות סיטרואניות נפוצות… בעוד שהיאריס אמינת על עם שרידות אין סוף! לעומת זאת, אם אני קונה מברגה או מכונת כביסה אני משלם על האיכות פי 2 ופי 3 בלי למצמץ!
מכיוון שמי שקונה רכב חדש (בהנחה והוא לא חרדי קלאסי) השיקול העיקרי שלו אינו אמינות ושמירת ערך אלא נוחות ויופי/פוזה (ויש כאלה שיופי ואז נוחות) וההוכחה לכך היא שעצם קניית רכב חדש היא העדפה של נוחות ויופי תוך התעלמות מהעלות של זה שהרי רכב חדש אמין ככל שיהיה יורד בשנה לפחות 10% שזה בין 15 ל25 אש"ח בשנה אבל המצב מתהפך בשוק היד שניה שם זה סוג אחר של אנשים ואצלם לרוב אמינות ושמירת ערך זה השיקול הראשון וכל השאר אח"כ ולכן יתכן שרכב מסויים בשוק הרכבים החדשים יהיה מאוד מבוקש אבל בשוק המשומשים הוא מתרסק מכיוון שהאמינות שלו נמוכה משא"כ מברגה ומכונת כביסה שם זה לא פוזה וכו’ אלא נטו איכות
כמובן שכל דברי נאמרו על רכבים רגילים ולא חשמליים מכיוון ששם הרבה פעמים סיבת הקניה היא החיסכון (וגם בזה לפעמים ישנה איזו אשליה של חיסכון אבל לפחות מטרת הקניה הרשמית היא חיסכון ולא פוזה) -
@טכנולוג כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
מסכים עם כל התוכן שאמרת אני רק חולק על הראיה הספציפית הזאת
אני לא חושב שאתה לא חולק עלי. על דא קא בכינא. אנשי הפירסום הם אלה שהכניסו לנו עמוק את דפוס החשיבה הנורא הזה שרכב זה מוצר סטייל שמחליפים כל 3 שנים ויהי מה…
תראה בפירסומות ישנות, שם היו מדברים על שסטומים וכו’ ועל האמינות וכיו"ב… היום שמים לך את צללית הרכב על רקע שחור ובזה זה מסתיים.
כלומר, אני בא לומר ששוק הרכב בארץ מתנהל בצורה מאד עיוורת למרות שאין ספק שבד"כ רוכשי החדשות הם קהל שמחליף את הרכב בתדירות ולכן האמינות אינה שיקול רציני. אך חבל שהיצרנים/יבואנים מנצלים את זה ומדביקים מחירים למוצרי פח אשפה עם תקלות מורכבות כבר בק"מ הראשונים, ואז באים אנשים ובלי בושה או מתמימות משלמים ממיטב כספם על המוצרים המפוקפקים האלו.
-
@מאיר אז כנראה שכן יש ביננו קצת חילוקי דעות מכיוון שאני סובר שכל רכב יש לו מה להציע ליפניות יש אמינות וממילא שמירת ערך ולאירופאיות יש יופי, עוצמה, חווית נהיגה, בטיחות, ונוחות (וגם ירידת ערך וחוסר אמינות ותחזוקה יקרה) ולכן לדעתי רוב קוני הרכבים החדשים יותר מדבר אליהם הרשימה השניה שהזכרתי אע"פ שבשקלול היא עולה יותר ולא הייתי קורא לזה טיפשות או חוסר הבנה כי זה עניין של כמה כסף יש לך ומה הם סדרי העדיפויות שלך
לפני כחמש שנים קניתי מאדם חילוני קורולה 2006 שמורה ומתוחזקת והוא סיפר לי שהוא מוכר את הרכב בניגוד לרצונו כי בנו בן ה20 רוצה במקומה גולף לא עזרו לו כל תחנוניו שגולף זה רכב יקר לאחזקה וחסר אמינות - זה מה שהבן שלו רוצה אז מי שיש לו יותר כסף פשוט קונה גולף חדשה ולא קורולה חדשה למרות הכל -
@מאיר כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
שוק היד שניה עושה בית ספר ומלמד מה השווי האמיתי של כל מוצר. רכב טסלה עם 3 שנים על הכביש ירד מערכו כ15,000 ש"ח ממחיר הקניה! אין בעולם דבר כזה!
איך הגעת לזה?
אפשר למצוא טסלה 2021 בקילומטראז’ נורמלי ב140,000 ש’'ח ירידה של 40,000 ממחיר ההשקה
https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=62&model=3279&Order=3 -
שוק הרכב בישראל אינו דומה לאף מקום בעולם
בין היתר בגלל שאין שום דרך לדעת מה מחיר הרכב ומה מחיר המס
וכן זה שאין פה תחרות בכלל
טסלה משאירה את המחיר שבפועל משלמים על רמה די דומה כל הזמן -
@קינג-קומפיוטר כתב במתנה לחג: נחשפה טסלה מודל 3 פרפורמנס החדשה והיא זמינה לרכישה בישראל !:
איך הגעת לזה?
אפשר למצוא טסלה 2021 בקילומטראז’ נורמלי ב140,000 ש’'ח ירידה של 40,000 ממחיר ההשקהאתה צודק. עדיין לא עברתי על מחירי יד 2 אחרי ההורדה האחרונה.
השאלה היא למה אתה מתכוון ק"מ נורמאלי? (אני התבססתי על 60,000 ק"מ - ממוצע לרכב רגיל)
ובכ"א 40,000 שקל לשלוש שנים זה 22% שזו ירידה אפסית שנמצאת רק ברכבים כמו טויוטה או דגמים מבוקשים אחרים