דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. שאר נושאים
  3. כמה מתח צריך שיהיה במצבר בשביל להדליק רכב?

כמה מתח צריך שיהיה במצבר בשביל להדליק רכב?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
7 פוסטים 6 כותבים 298 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ראובן שבתיר מנותק
    ראובן שבתיר מנותק
    ראובן שבתי
    סיירת פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
    #1

    בדרך כלל המתח הוא 12V+ אם משתמשים ברכב על מצב מצבר הוא יורד ויורד, איך אדע בדיוק מתי הגזמתי ולעבור למצב מנוע לפני שאצטרך כבלים? מכמה וולט אסור לרדת?

    ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

    מאירמ הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ראובן שבתיר ראובן שבתי

      בדרך כלל המתח הוא 12V+ אם משתמשים ברכב על מצב מצבר הוא יורד ויורד, איך אדע בדיוק מתי הגזמתי ולעבור למצב מנוע לפני שאצטרך כבלים? מכמה וולט אסור לרדת?

      מאירמ מנותק
      מאירמ מנותק
      מאיר
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
      #2

      @ראובן-שבתי כתב בכמה מתח צריך שיהיה במצבר בשביל להדליק רכב?:

      בדרך כלל המתח הוא 12V+ אם משתמשים ברכב על מצב מצבר הוא יורד ויורד, איך אדע בדיוק מתי הגזמתי ולעבור למצב מנוע לפני שאצטרך כבלים? מכמה וולט אסור לרדת?

      לדעתי אין מנוס מלבדוק בעצמך. קח בוסטר, תשתמש ותבדוק לבד. ואני אסביר לך גם למה, כי כשאתה משתמש במוזיקה וכדומה זה פיצוחים לעומת הנעה כלומר שאתה עדיין תישאר עם 12 ומשהו וולט ואילו ההנעה מצריכה כמויות…

      והסיבה שצריך בדיקה אישית, כי מניסיוני, כל מצבר והמצב שלו…

      ליצירת קשר לחץ כאן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • אליהוא מנותק
        אליהוא מנותק
        אליהו
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו
        #3

        טווח המתחים של מצבר 12 וולט הוא בן 12.7 ל 12.3 שבתור חדש הוא נותן 12.7 ולקראת סוף חייו הוא נותן 12.3 כשהוא מאבד 0.1 בערך כל שנה
        כאשר הרכב מונע מתח ברכב הוא בין 13.7 ל-14
        הבוסטר שלי נותן בין 15 ל-16
        טכנית על 12.3 הרכב צריך להניע הבעיה שכאשר הסטרטר מתאמץ הוא גורם לירידת מתח מה שגורם לכך שהוא לא יכול להמשיך לעבוד כי יש פחות מהמתח שהוא יכול לעבוד עליו.

        ליתר דיוק הבדיקה שערכתי בפיקסו (סולר) המתח לא השתנה

        יש לך שאלה על רכב היברידי? eg7114839@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אליהוא מנותק
          אליהוא מנותק
          אליהו
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          ולגבי פריוס הסיפור שונה לגמרי בגלל שהמצבר לא צריך להניע את הרכב אלא רק להפעיל את המחשבים לכן גם במתח יותר נמוך הוא עדיין יעבוד בקלות בלי בעיה

          יש לך שאלה על רכב היברידי? eg7114839@gmail.com

          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            בדרך כלל המתח הוא 12V+ אם משתמשים ברכב על מצב מצבר הוא יורד ויורד, איך אדע בדיוק מתי הגזמתי ולעבור למצב מנוע לפני שאצטרך כבלים? מכמה וולט אסור לרדת?

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ראובן-שבתי תכלס מבדיקה מניסיון עד 10.7 הרכב מצליח להניע ברכב דיזל לא הצלחתי רק ב11.2

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אליהוא אליהו

              ולגבי פריוס הסיפור שונה לגמרי בגלל שהמצבר לא צריך להניע את הרכב אלא רק להפעיל את המחשבים לכן גם במתח יותר נמוך הוא עדיין יעבוד בקלות בלי בעיה

              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
              #6

              @אליהו כתב בכמה מתח צריך שיהיה במצבר בשביל להדליק רכב?:

              ולגבי פריוס הסיפור שונה לגמרי בגלל שהמצבר לא צריך להניע את הרכב אלא רק להפעיל את המחשבים לכן גם במתח יותר נמוך הוא עדיין יעבוד בקלות בלי בעיה

              אז לפי מה שאתה אומר בפריוס מצבר מחזיק יותר מעמד מרכב בנזין קלאסי…

              התקנת מערכות מולטימדיה לרכבים באיזור ירושלים
              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

              נתן שפיראנ תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • צילפינגיםצ צילפינגים

                @אליהו כתב בכמה מתח צריך שיהיה במצבר בשביל להדליק רכב?:

                ולגבי פריוס הסיפור שונה לגמרי בגלל שהמצבר לא צריך להניע את הרכב אלא רק להפעיל את המחשבים לכן גם במתח יותר נמוך הוא עדיין יעבוד בקלות בלי בעיה

                אז לפי מה שאתה אומר בפריוס מצבר מחזיק יותר מעמד מרכב בנזין קלאסי…

                נתן שפיראנ מנותק
                נתן שפיראנ מנותק
                נתן שפירא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @צילפינגים
                יש לי קאמרי הברידית והייה לי מצבר מי 2017
                ורק לפני כמה ימים החלפתי
                בזמן שהמצבר הייה ביין 10 ל9
                רק במוצאי שבת בשבועות האחרונים האיתי צרייך לתת לו כבלים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1

                3

                מחובר

                1.5k

                משתמשים

                4.8k

                נושאים

                64.9k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום