צמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?
-
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח? -
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח?@אושר-מתקרב מה שאני חושב (אבל אני לא בטוח)
שאם עשו תאריכים על הגלגלים זה כי לא משנה אם השתמשו בזה או לא, כנראה שיש משהו בחומרים שלו שלא מחזיק לאורך זמן
כך אני חושב אבל לא בטוח -
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח?@אושר-מתקרב לפח.
גומי זה דבר שעובר תהליכים. הוא לא מתקרב למה שהוא היה כשהוא היה חדש. -
לי היה רזרבי חדשש פחות ישן מזה ושמתי אותו בשביל לנסוע לפנצריה
ונקרע לי לגזרים תוך כדי נסיעה … -
פעם שמתי צמיג כזה ונסעתי לפנצ’ריה עוד לפני שנכנסתי הוא אומר לי בא תחליף צמיג מה שיש לך לא טוב, הוא ראה מרחוק שהוא ישן למרות שהוא היה מצב חדש,
עד היום אין לי מושג איך.
בסוף קניתי מפירוק, 100 ש"ח צמיג+ג’אנט. מנופח, מוכן, חדש (באמת), ושמתי ברזרבי. -
@aiib כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:
@קלאטש כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:
ג’אנט מנופח
מה זה?
נו באמת…

בכל אופן ערכתי -
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח? -
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח?@אושר-מתקרב בגדול בקטע של לשלם מחיר מלא על צמיג אומרים עד חצי שנה זה טוב ומשנה מהייצור פחות ואידך זיל גמור
-
@אושר-מתקרב בגדול בקטע של לשלם מחיר מלא על צמיג אומרים עד חצי שנה זה טוב ומשנה מהייצור פחות ואידך זיל גמור
-
אם כבר העלו את זה
מה עושים עם הצמיגים/מצברים אם אף אחד לא קנה את זה?
זה הולך לפח או למיחזור?
כי לא מסתבר שהם מייצרים על סמך זה שיקנו@חיים-ברזל כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:
לפח או למיחזור?
נמכר יותר בזול סמוך לתפוגה, או עובר לשטחים
(השערה, לא ידיעה) -
@חיים-ברזל כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:
לפח או למיחזור?
נמכר יותר בזול סמוך לתפוגה, או עובר לשטחים
(השערה, לא ידיעה)@חיים-Y0737
נראה לי שלא רק אצלנו מייצרים צמיגים ומצברים
ולא לכולם יש שטחים?
