דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. צמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?

      צמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 8 כותבים 89 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אושר מתקרבא מנותק
        אושר מתקרבא מנותק
        אושר מתקרב
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
        #1

        חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
        היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
        אממה, תאריך הייצור הוא 1712
        הייתם משתמשים בו? או לפח?


        מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

        חיים ברזלח חובק עולםח מ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אושר מתקרבא אושר מתקרב

          חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
          היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
          אממה, תאריך הייצור הוא 1712
          הייתם משתמשים בו? או לפח?

          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזל
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אושר-מתקרב מה שאני חושב (אבל אני לא בטוח)
          שאם עשו תאריכים על הגלגלים זה כי לא משנה אם השתמשו בזה או לא, כנראה שיש משהו בחומרים שלו שלא מחזיק לאורך זמן
          כך אני חושב אבל לא בטוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

            חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
            היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
            אממה, תאריך הייצור הוא 1712
            הייתם משתמשים בו? או לפח?

            חובק עולםח מחובר
            חובק עולםח מחובר
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אושר-מתקרב לפח.
            גומי זה דבר שעובר תהליכים. הוא לא מתקרב למה שהוא היה כשהוא היה חדש.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א מנותק
              א מנותק
              אבי KIA
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              בשום פנים ואופן לא
              מניסיון הרכבתי צמיג שלא היה בשימוש ואחרי נסיעה הצמיג נסדק

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ט מנותק
                ט מנותק
                טיוטה אברכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                לי היה רזרבי חדשש פחות ישן מזה ושמתי אותו בשביל לנסוע לפנצריה
                ונקרע לי לגזרים תוך כדי נסיעה …

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ק מחובר
                  ק מחובר
                  קלאטש
                  כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
                  #6

                  פעם שמתי צמיג כזה ונסעתי לפנצ’ריה עוד לפני שנכנסתי הוא אומר לי בא תחליף צמיג מה שיש לך לא טוב, הוא ראה מרחוק שהוא ישן למרות שהוא היה מצב חדש,
                  עד היום אין לי מושג איך.
                  בסוף קניתי מפירוק, 100 ש"ח צמיג+ג’אנט. מנופח, מוכן, חדש (באמת), ושמתי ברזרבי.

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ק קלאטש

                    פעם שמתי צמיג כזה ונסעתי לפנצ’ריה עוד לפני שנכנסתי הוא אומר לי בא תחליף צמיג מה שיש לך לא טוב, הוא ראה מרחוק שהוא ישן למרות שהוא היה מצב חדש,
                    עד היום אין לי מושג איך.
                    בסוף קניתי מפירוק, 100 ש"ח צמיג+ג’אנט. מנופח, מוכן, חדש (באמת), ושמתי ברזרבי.

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @קלאטש כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:

                    ג’אנט מנופח

                    מה זה?

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A aiib

                      @קלאטש כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:

                      ג’אנט מנופח

                      מה זה?

                      ק מחובר
                      ק מחובר
                      קלאטש
                      כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
                      #8

                      @aiib כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:

                      @קלאטש כתב בצמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?:

                      ג’אנט מנופח

                      מה זה?

                      נו באמת…😉
                      בכל אופן ערכתי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                        חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
                        היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
                        אממה, תאריך הייצור הוא 1712
                        הייתם משתמשים בו? או לפח?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                        #9

                        @אושר-מתקרב זה שהוא נראה טוב על המדף זה הגיוני (ישב בצל)
                        אבל לא אומר שאחרי שהוא יהיה על הרכב עם כל העומסים והלחצים המצב ימשיך

                        עריכה: וכמו שכתב @אבי-KIA שכך קרה לו במציאות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        75

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        132.2k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום