צמיג חדש בן 14, הייתם משתמשים?
-
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח? -
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח?@אושר-מתקרב מה שאני חושב (אבל אני לא בטוח)
שאם עשו תאריכים על הגלגלים זה כי לא משנה אם השתמשו בזה או לא, כנראה שיש משהו בחומרים שלו שלא מחזיק לאורך זמן
כך אני חושב אבל לא בטוח -
חדש לגמרי, עדיין עם קוצים עליו, הגומי לא סדוק
היה בצל כל החיים (גלגל רזרבי)
אממה, תאריך הייצור הוא 1712
הייתם משתמשים בו? או לפח?@אושר-מתקרב לפח.
גומי זה דבר שעובר תהליכים. הוא לא מתקרב למה שהוא היה כשהוא היה חדש. -
לי היה רזרבי חדשש פחות ישן מזה ושמתי אותו בשביל לנסוע לפנצריה
ונקרע לי לגזרים תוך כדי נסיעה …
