דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מגיע לי מזל טוב....

      מגיע לי מזל טוב....

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      54 פוסטים 20 כותבים 6.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינס
        סיירת פיקוח מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #1

        בסייעתא דשמיא מרובה קניתי אתמול רכב!!!

        דבר ראשון תודה לבורא עולם שהביא מציאה של ממש לידיי
        בנוסף תודה ענקית ל @שלמה שהגיע במיוחד דרך ‘ארוכה’ לעזור לי בבדיקת הרכב ובניסיון להוריד את המוכר במחיר (לא כ"כ הצליח)
        ובנוסף תודה ענקית ל @הכל-בעזרת-השם שפינה מזמנו היקר לעזור לי בהחלפת נורה (שבסוף זה היה בכלל פיוז 😒)

        ועכשיו קצת פרטים עסיסיים
        הרכב הוא פורד פיאסטה
        שנת 2012
        ק"מ בשעון 260000 ועוד קצת
        טסט ל11 חודש בערך

        והכי חשוב סה"כ שילמתי 5235 על רכב שנוסע ממש טוב ומטופל ברמה סבירה מאוד

        תמונות? בבקשה 👇
        1000017689.jpg 1000017688.jpg
        1000017527.jpg

        שמישהו כותב עם במקום אם,
        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

        הגמ"ח
        ניתן להתקשר 0583262568
        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

        שלמהש תודה לבורא עולם 0ת אלוף העולם 1א צילפינגיםצ חובק עולםח 6 תגובות תגובה אחרונה
        29
        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

          בסייעתא דשמיא מרובה קניתי אתמול רכב!!!

          דבר ראשון תודה לבורא עולם שהביא מציאה של ממש לידיי
          בנוסף תודה ענקית ל @שלמה שהגיע במיוחד דרך ‘ארוכה’ לעזור לי בבדיקת הרכב ובניסיון להוריד את המוכר במחיר (לא כ"כ הצליח)
          ובנוסף תודה ענקית ל @הכל-בעזרת-השם שפינה מזמנו היקר לעזור לי בהחלפת נורה (שבסוף זה היה בכלל פיוז 😒)

          ועכשיו קצת פרטים עסיסיים
          הרכב הוא פורד פיאסטה
          שנת 2012
          ק"מ בשעון 260000 ועוד קצת
          טסט ל11 חודש בערך

          והכי חשוב סה"כ שילמתי 5235 על רכב שנוסע ממש טוב ומטופל ברמה סבירה מאוד

          תמונות? בבקשה 👇
          1000017689.jpg 1000017688.jpg
          1000017527.jpg

          שלמהש מנותק
          שלמהש מנותק
          שלמה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יעקב-מ.-פינס כתב במגיע לי מזל טוב....:

          ובניסיון להוריד את המוכר במחיר (לא כ"כ הצליח)

          עצם זה שהצלחתי לרכך את האדם הכ’'כ קשוח הזה נתן לי את הסיפוק שבעניין

          בכל אופן תתחדש שתסע בדרכים ישרות

          כאן בשביל לעזור :)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • yosiY מנותק
            yosiY מנותק
            yosi
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            מזל טוב
            חשוב לציין שהרכב ידני, זה מסביר קצת את המחיר.
            עדיין זה מחיר זול לרכב במצב טוב שטופל כהוגן.
            ואני במקומך הייתי מוריד אותו לפחות בעוד שקל.
            או לפחות ל 5234.9
            איך ירדת אתו לכזו רזולוציה של מחיר?

            יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • yosiY yosi

              מזל טוב
              חשוב לציין שהרכב ידני, זה מסביר קצת את המחיר.
              עדיין זה מחיר זול לרכב במצב טוב שטופל כהוגן.
              ואני במקומך הייתי מוריד אותו לפחות בעוד שקל.
              או לפחות ל 5234.9
              איך ירדת אתו לכזו רזולוציה של מחיר?

              יעקב מ. פינסי מנותק
              יעקב מ. פינסי מנותק
              יעקב מ. פינס
              סיירת פיקוח מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @yosi
              הרכב 4900 דמי טרחה לחבר 100 העברת בעלות 235

              שמישהו כותב עם במקום אם,
              אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

              הגמ"ח
              ניתן להתקשר 0583262568
              או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

              שלמהש yosiY ג 3 תגובות תגובה אחרונה
              4
              • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                @yosi
                הרכב 4900 דמי טרחה לחבר 100 העברת בעלות 235

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                #5

                @יעקב-מ.-פינס כתב במגיע לי מזל טוב....:

                הרכב 4900 דמי טרחה לחבר 100 העברת בעלות 235

                השאלה האם תסיים במחיר הזה?! ישנם עוד הוצאות והם:
                פינס הגיע הזמן לחדש שרשור ישן ואהוב בפורום
                https://rechavimzelaze.ovh/post/33459

                כאן בשביל לעזור :)

                יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                  @yosi
                  הרכב 4900 דמי טרחה לחבר 100 העברת בעלות 235

                  yosiY מנותק
                  yosiY מנותק
                  yosi
                  כתב נערך לאחרונה על ידי yosi
                  #6

                  @יעקב-מ.-פינס כתב במגיע לי מזל טוב....:

                  @yosi
                  הרכב 4900 דמי טרחה לחבר 100 העברת בעלות 235

                  ודלק לחודש הראשון…
                  וביטוח…
                  ו…
                  נראה לי שזה נקרא שהרכב עלה 4900
                  ברכות!

                  אגב, באחד הגלגולים קניתי רכב מחבדניק שאחרי שהוא ירד משמעותית במחיר החליט להיות קשוח ולא הסכים להוריד עוד שקל, בסוף שלפתי את נשק יום הדין והורדתי אותו בעוד 230 ש"ח.
                  ככה המחיר הסתיים ב 770!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  18
                  • שלמהש שלמה

                    @יעקב-מ.-פינס כתב במגיע לי מזל טוב....:

                    הרכב 4900 דמי טרחה לחבר 100 העברת בעלות 235

                    השאלה האם תסיים במחיר הזה?! ישנם עוד הוצאות והם:
                    פינס הגיע הזמן לחדש שרשור ישן ואהוב בפורום
                    https://rechavimzelaze.ovh/post/33459

                    יעקב מ. פינסי מנותק
                    יעקב מ. פינסי מנותק
                    יעקב מ. פינס
                    סיירת פיקוח מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @שלמה
                    לאט לאט כפרה
                    בפעם הקודמת הלך האוטו לפני שהגיעו השמעטאס מאלי

                    שמישהו כותב עם במקום אם,
                    אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                    הגמ"ח
                    ניתן להתקשר 0583262568
                    או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                      בסייעתא דשמיא מרובה קניתי אתמול רכב!!!

                      דבר ראשון תודה לבורא עולם שהביא מציאה של ממש לידיי
                      בנוסף תודה ענקית ל @שלמה שהגיע במיוחד דרך ‘ארוכה’ לעזור לי בבדיקת הרכב ובניסיון להוריד את המוכר במחיר (לא כ"כ הצליח)
                      ובנוסף תודה ענקית ל @הכל-בעזרת-השם שפינה מזמנו היקר לעזור לי בהחלפת נורה (שבסוף זה היה בכלל פיוז 😒)

                      ועכשיו קצת פרטים עסיסיים
                      הרכב הוא פורד פיאסטה
                      שנת 2012
                      ק"מ בשעון 260000 ועוד קצת
                      טסט ל11 חודש בערך

                      והכי חשוב סה"כ שילמתי 5235 על רכב שנוסע ממש טוב ומטופל ברמה סבירה מאוד

                      תמונות? בבקשה 👇
                      1000017689.jpg 1000017688.jpg
                      1000017527.jpg

                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                      תודה לבורא עולם 0
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @יעקב-מ.-פינס מזל"ט תבלה ותחדש בעז"ה!.. שמחים בשמחתך.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יעקב מ. פינסי מנותק
                        יעקב מ. פינסי מנותק
                        יעקב מ. פינס
                        סיירת פיקוח מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        אפרופו ביטוח

                        @yosi כתב במגיע לי מזל טוב....:

                        וביטוח…

                        הביטוח ברירת המחדל שלי עושה לי בעיות ושירות איטי
                        מי יכול לעזור לי מניסיון לסוכן ביטוח טוב שגם לא יברח לי במקרה של תאונה?

                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                        הגמ"ח
                        ניתן להתקשר 0583262568
                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                        תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                          אפרופו ביטוח

                          @yosi כתב במגיע לי מזל טוב....:

                          וביטוח…

                          הביטוח ברירת המחדל שלי עושה לי בעיות ושירות איטי
                          מי יכול לעזור לי מניסיון לסוכן ביטוח טוב שגם לא יברח לי במקרה של תאונה?

                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                          #10

                          @יעקב-מ.-פינס בארי ביטוחים - פסח 0508169237

                          כבר פעמיים עשיתי אצלו, וקיבלתי אצלו את המחירים הכי זולים.
                          ביחס למה שקיבלתי מכל אי אלו שהמליצו כאן בפורום בשרשורים השונים.

                          והשירות שלו מאוד אבל מאוד אנושי וישר!!

                          יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                            @יעקב-מ.-פינס בארי ביטוחים - פסח 0508169237

                            כבר פעמיים עשיתי אצלו, וקיבלתי אצלו את המחירים הכי זולים.
                            ביחס למה שקיבלתי מכל אי אלו שהמליצו כאן בפורום בשרשורים השונים.

                            והשירות שלו מאוד אבל מאוד אנושי וישר!!

                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינסי מנותק
                            יעקב מ. פינס
                            סיירת פיקוח מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                            #11

                            @תודה-לבורא-עולם-0 איך הוא מבחינת תשלומים והתנהלות במקרה של תאונה יש לך מושג?

                            בדיוק מדבר איתו

                            שמישהו כותב עם במקום אם,
                            אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                            הגמ"ח
                            ניתן להתקשר 0583262568
                            או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                            תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                              @תודה-לבורא-עולם-0 איך הוא מבחינת תשלומים והתנהלות במקרה של תאונה יש לך מושג?

                              בדיוק מדבר איתו

                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                              תודה לבורא עולם 0
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                              #12

                              @יעקב-מ.-פינס

                              איך הוא מבחינת תשלומים

                              לא הבנתי כל כך, האם ניתן לשלם בתשלומים? כן.

                              תלוי מה, חובה וצד ג’ נראה לי עד 10 תשלומים.
                              שירותי דרך וביטוח מראות ושמשות נראה לי 4 תשלומים…
                              ויש לי גם ביטול השתתפות… לא זוכר כמה תשלומים…

                              והתנהלות במקרה של תאונה יש לך מושג?

                              ב"ה לא קרו לי תאונות מיוחדות ושלא יקרו אף פעם בעז"ה.

                              חוץ מתאונה אחת שנכנסתי בתוך רכב של פקחי עיריית ירושלים,
                              כשהחברה היו ברכב…! (אם כבר להיתקע במישהו אז בפקחים זה הכי חכם 😆)
                              (זה היה ברכב טרנטה הראשונה שלי וכשהייתי נהג חדש ישר מהניילונים)

                              תכלס בתאונה הייתי אשם בבירור, ולא היה מה להתווכח בכלל על עצם התביעה.

                              אבל כן! הוא עזר לי קודם להבין מה התהליך, מה יעלה לי, מה לענות לחברת ביטוח,
                              הציג בפני את האפשרויות איך להתקדם עם התביעה… קיצער אדם חבל"ז, תאמין לי 😜

                              עריכה:

                              אם ייתן לך לדבר אח"כ עם ג’ו תמשיך עם ג’ו…
                              אבל!! אל תסגור מחיר לפני שאתה שוב מדבר עם פסח.
                              הוא מאוד מתייחס במחירים לאברכים… אז תסביר לו וד"ל…
                              בהצלחה!

                              עריכה נוספת:
                              תעדכן מה יצא לך בסוף אתו…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                בסייעתא דשמיא מרובה קניתי אתמול רכב!!!

                                דבר ראשון תודה לבורא עולם שהביא מציאה של ממש לידיי
                                בנוסף תודה ענקית ל @שלמה שהגיע במיוחד דרך ‘ארוכה’ לעזור לי בבדיקת הרכב ובניסיון להוריד את המוכר במחיר (לא כ"כ הצליח)
                                ובנוסף תודה ענקית ל @הכל-בעזרת-השם שפינה מזמנו היקר לעזור לי בהחלפת נורה (שבסוף זה היה בכלל פיוז 😒)

                                ועכשיו קצת פרטים עסיסיים
                                הרכב הוא פורד פיאסטה
                                שנת 2012
                                ק"מ בשעון 260000 ועוד קצת
                                טסט ל11 חודש בערך

                                והכי חשוב סה"כ שילמתי 5235 על רכב שנוסע ממש טוב ומטופל ברמה סבירה מאוד

                                תמונות? בבקשה 👇
                                1000017689.jpg 1000017688.jpg
                                1000017527.jpg

                                אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                #13

                                @יעקב-מ.-פינס מזל טוב!!
                                שים לב שיש לו רצועת טיימינג

                                אולי אני גם יעשה פוסט של מזל טוב לעצמי?
                                @שלמה

                                סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                ניתן ליצור קשר:
                                ehh3266@gmail.com

                                זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                שלמהש פתוח לשמועפ YKingsmartY 3 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                  @יעקב-מ.-פינס מזל טוב!!
                                  שים לב שיש לו רצועת טיימינג

                                  אולי אני גם יעשה פוסט של מזל טוב לעצמי?
                                  @שלמה

                                  שלמהש מנותק
                                  שלמהש מנותק
                                  שלמה
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @אלוף-העולם-1 כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                  אולי אני גם יעשה פוסט של מזל טוב לעצמי?
                                  @שלמה

                                  אתה יכול לכתוב כאן
                                  כמובן באישור של פינס
                                  ואל תתבייש לכתוב על הבית ספר שעשינו למוכר 😁
                                  בכל אופן פינס לא רצה את האטראז’

                                  כאן בשביל לעזור :)

                                  אלוף העולם 1א תודה לבורא עולם 0ת צבי דורש ציוןצ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמהש שלמה

                                    @אלוף-העולם-1 כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                    אולי אני גם יעשה פוסט של מזל טוב לעצמי?
                                    @שלמה

                                    אתה יכול לכתוב כאן
                                    כמובן באישור של פינס
                                    ואל תתבייש לכתוב על הבית ספר שעשינו למוכר 😁
                                    בכל אופן פינס לא רצה את האטראז’

                                    אלוף העולם 1א מנותק
                                    אלוף העולם 1א מנותק
                                    אלוף העולם 1
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @שלמה כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                    שעשינו למוכר

                                    שעשית…

                                    סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                    התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                    ניתן ליצור קשר:
                                    ehh3266@gmail.com

                                    זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                      @יעקב-מ.-פינס מזל טוב!!
                                      שים לב שיש לו רצועת טיימינג

                                      אולי אני גם יעשה פוסט של מזל טוב לעצמי?
                                      @שלמה

                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמועפ מחובר
                                      פתוח לשמוע
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @אלוף-העולם-1 כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                      אולי אני גם יעשה פוסט של מזל טוב לעצמי?

                                      יעקב עבר טרגדיות עם הרכבים…

                                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                      הם אלו שיודעים לשאול
                                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יעקב מ. פינסי מנותק
                                        יעקב מ. פינסי מנותק
                                        יעקב מ. פינס
                                        סיירת פיקוח מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        טוב אז בנוגע לביטוח אני גם צריך להודות ל @שלמה היקר על העזרה הגדולה
                                        קיבלתי מחיר ריצפה (ממש) הפרטים שמורים במערכת

                                        שמישהו כותב עם במקום אם,
                                        אני לו מתבייש ומעיר לא. 😊

                                        הגמ"ח
                                        ניתן להתקשר 0583262568
                                        או במייל ymp.mitmachim@gmail.com

                                        אבי יםא ShebsaleS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        4
                                        • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                          טוב אז בנוגע לביטוח אני גם צריך להודות ל @שלמה היקר על העזרה הגדולה
                                          קיבלתי מחיר ריצפה (ממש) הפרטים שמורים במערכת

                                          אבי יםא מנותק
                                          אבי יםא מנותק
                                          אבי ים
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @יעקב-מ.-פינס כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                          קיבלתי מחיר ריצפה (ממש)

                                          רק תבדוק עד כמה הכיסוי הביטוחי במקרה של צד ג’
                                          לפעמים כשהם עושים מחיר הם מורידים בגובה הכיסוי

                                          ותתחדש!

                                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • אבי יםא אבי ים

                                            @יעקב-מ.-פינס כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                            קיבלתי מחיר ריצפה (ממש)

                                            רק תבדוק עד כמה הכיסוי הביטוחי במקרה של צד ג’
                                            לפעמים כשהם עושים מחיר הם מורידים בגובה הכיסוי

                                            ותתחדש!

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @אבי-ים כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                            רק תבדוק עד כמה הכיסוי הביטוחי במקרה של צד ג’
                                            לפעמים כשהם עושים מחיר הם מורידים בגובה הכיסוי

                                            2.5 מליון

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            3
                                            • שלמהש שלמה

                                              @אבי-ים כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                              רק תבדוק עד כמה הכיסוי הביטוחי במקרה של צד ג’
                                              לפעמים כשהם עושים מחיר הם מורידים בגובה הכיסוי

                                              2.5 מליון

                                              אבי יםא מנותק
                                              אבי יםא מנותק
                                              אבי ים
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @שלמה כתב במגיע לי מזל טוב....:

                                              2.5 מליון

                                              זה הרבה👍
                                              פעם הבאה אני סוגר דרכך (אם תסכים)

                                              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              66

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום