דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 118.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y YOLEVI

        @יצחק-רשטונ כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

        נהוראי תותח …

        בלמצוא מציאות?
        אז @נהוראי תמשיך להביא לנו מציאות, צריך גם 5 וגם 7 מקומות…

        מצויין 101מ מנותק
        מצויין 101מ מנותק
        מצויין 101
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #410

        @YOLEVI
        ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
        נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
        פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
        הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
        הפלאפון שלו הוא 0526405292
        בתקווה שעזרתי

        Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • LexusL מנותק
          LexusL מנותק
          Lexus
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #411

          מציאה?
          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
          d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

          שיפור החיפוש ביד2

          קורולה אברכיםק נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
            הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

            סוכנות

            טוס לאט סע מהרט מנותק
            טוס לאט סע מהרט מנותק
            טוס לאט סע מהר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #412
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • LexusL Lexus

              מציאה?
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
              d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

              קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #413

              @Lexus 4cf178dc-d633-4884-b22f-e73b028efc90-image.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טוסוןט טוסון

                @טוס-לאט-סע-מהר כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/4tz4kgp3?opened-from=item&component-type=recommendation&component-header=צופים_במודעה_זו_התעניינו_גם_ב...&spot=standard&location=1&recommendation-type=item&recommendation-carousel-instance=1
                הונדה סיוויק נראת ממש טוב, הק"מ קצת גבוה אבל למנוע של הונדה ובכזה מחיר נראה לי שווה.

                סוכנות

                טוס לאט סע מהרט מנותק
                טוס לאט סע מהרט מנותק
                טוס לאט סע מהר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #414

                @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                סוכנות

                ואז?

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

                  @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                  סוכנות

                  ואז?

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #415

                  @טוס-לאט-סע-מהר הם מרמים בד"כ בכל דבר אפשרי
                  (לא הסוכנות הזו ספציפית, אני לא מכיר אותם. אבל 90% מוציאים שם רע לכל היתר)
                  תחפש בפורום על זה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • Y YOLEVI

                    @טוסון כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                    https://www.yad2.co.il/s/c/2czmifi0
                    שווה?
                    לנסר 2012 עם 345k ב5000 ש"ח
                    הייתי לוקח אותו אבל אין לי פנאי לנסוע לבאר שבע על הספק
                    הטסט שלו עד סוף בין הזמנים…

                    אם מעניין אותך מכיר מישהו עם אותו רכב עם אותם נתונים, עם טסט ארוך יותר מסתמא, באותו מחיר
                    שכחתי את הפרט הכי חשוב: בבני ברק

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #416
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • LexusL Lexus

                      מציאה?
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/yj6c4siv?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=13&pagination=1
                      d4e3961e-e7e1-4c5b-a5ce-1b1399cfbbb8-image.png

                      נהוראינ מנותק
                      נהוראינ מנותק
                      נהוראי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                      #417

                      @Lexus כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                      מציאה?

                      בהחלט, השאלה מה מצב הבטריה - האם היא הוחלפה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מצויין 101מ מנותק
                        מצויין 101מ מנותק
                        מצויין 101
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מצויין 101
                        #418

                        הונדה אינסייט
                        240000 ק"מ 11000
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                        ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מצויין 101מ מצויין 101

                          הונדה אינסייט
                          240000 ק"מ 11000
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                          ידניי מנותק
                          ידניי מנותק
                          ידני
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #419

                          @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                          הונדה אינסייט
                          240000 ק"מ 11000
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                          1. בלי סוללה
                          2. בלי טסט, פחות מציאה…
                          נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ידניי ידני

                            @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                            הונדה אינסייט
                            240000 ק"מ 11000
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/5xd68gs0?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=16&pagination=2

                            1. בלי סוללה
                            2. בלי טסט, פחות מציאה…
                            נהוראינ מנותק
                            נהוראינ מנותק
                            נהוראי
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #420

                            @ידני עדיין זה יוצא בסה"כ 15,000 ש"ח שזה מחיר ממש טוב,
                            בפרט שתמיד אפשר להוריד עוד מהמחיר המפורסם.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מצויין 101מ מצויין 101

                              @YOLEVI
                              ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                              נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                              פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                              הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                              הפלאפון שלו הוא 0526405292
                              בתקווה שעזרתי

                              Yaron'sY מנותק
                              Yaron'sY מנותק
                              Yaron's
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #421

                              @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                              @YOLEVI
                              ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                              נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                              פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                              הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                              הפלאפון שלו הוא 0526405292
                              בתקווה שעזרתי

                              מה אומרים המומחים בפורום?
                              פריוס בכזה קילומטר זה בסדר לקנות?
                              בטריה 5 שנים מהחברה זה טוב?
                              והאם זה באמת מציאה??

                              Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Yaron'sY Yaron's

                                @מצויין-101 כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                @YOLEVI
                                ראיתי בכביש מישהו פרטי שמוכר את הרכב שלו, ודיברתי איתו,
                                נראה לי שזה יכול להיות מציאה בשבילך.
                                פריוס 2008 335000 ק"מ טסט לשנה צמיגים חדשים לטענתו, סוללה תקינה הוחלפה לפני כחמש שנים, לא זוכר איזה יד הוא אמר לי
                                הוא מוכר אותה ב12000 ש"ח, מבחוץ הרכב היה תקין ונראה טוב.
                                הפלאפון שלו הוא 0526405292
                                בתקווה שעזרתי

                                מה אומרים המומחים בפורום?
                                פריוס בכזה קילומטר זה בסדר לקנות?
                                בטריה 5 שנים מהחברה זה טוב?
                                והאם זה באמת מציאה??

                                Yaron'sY מנותק
                                Yaron'sY מנותק
                                Yaron's
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #422

                                זה נראה לי מציאה בגלל הקילומטר, להחלטת המומחים
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/18ldntyj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=5

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • Yaron'sY Yaron's

                                  זה נראה לי מציאה בגלל הקילומטר, להחלטת המומחים
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/18ldntyj?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=1&pagination=5

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אבי KIA
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #423

                                  @Yaron-s
                                  הקילומטר לכאורה לא אמין
                                  שים לב ליד

                                  יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • א אבי KIA

                                    @Yaron-s
                                    הקילומטר לכאורה לא אמין
                                    שים לב ליד

                                    יצחק רשטוני מנותק
                                    יצחק רשטוני מנותק
                                    יצחק רשטונ
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #424

                                    @אבי-KIA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                    הקילומטר לכאורה לא אמין
                                    שים לב ליד

                                    מחזק את דבריו
                                    בשביל להאמין לק"מ הנ"ל צריך להניח שכל ה5 ידיים היו אנשים שנוסעים מעט מאד וזה לא כל כך סביר

                                    Yaron'sY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                      @אבי-KIA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                      הקילומטר לכאורה לא אמין
                                      שים לב ליד

                                      מחזק את דבריו
                                      בשביל להאמין לק"מ הנ"ל צריך להניח שכל ה5 ידיים היו אנשים שנוסעים מעט מאד וזה לא כל כך סביר

                                      Yaron'sY מנותק
                                      Yaron'sY מנותק
                                      Yaron's
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #425

                                      @יצחק-רשטונ
                                      יש דרך לבדוק את זה?

                                      Yaron'sY ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Yaron'sY Yaron's

                                        @יצחק-רשטונ
                                        יש דרך לבדוק את זה?

                                        Yaron'sY מנותק
                                        Yaron'sY מנותק
                                        Yaron's
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #426

                                        @Yaron-
                                        ומה אתם אומרים על זה?
                                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/a9fwtetl?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=2&pagination=1

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Yaron'sY Yaron's

                                          @יצחק-רשטונ
                                          יש דרך לבדוק את זה?

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גיל
                                          מאסטר מגיה
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                          #427

                                          @Yaron-s אתה יכול לבדוק אם יש לו היסטוריית רכב. רישיון רכב של שנים קודמות, וכד’.
                                          אבל זה עדיין חשוד, ועוד בנשר, שכל תזוזה זה מינימום קילומטר.


                                          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • נהוראינ מנותק
                                            נהוראינ מנותק
                                            נהוראי
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #428

                                            נראה מציאה פריוס 2009 228K ק"מ, הבטריה הוחלפה ועשתה 130K
                                            16,500 ש"ח (צ"ע למה מפורסם הרבה זמן - אולי כי בהתחלה פרסם גבוה)
                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/a0f8dg1i

                                            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • נהוראינ נהוראי

                                              נראה מציאה פריוס 2009 228K ק"מ, הבטריה הוחלפה ועשתה 130K
                                              16,500 ש"ח (צ"ע למה מפורסם הרבה זמן - אולי כי בהתחלה פרסם גבוה)
                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/a0f8dg1i

                                              יוניי מנותק
                                              יוניי מנותק
                                              יוני
                                              מגיה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #429

                                              @נהוראי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              נראה מציאה פריוס 2009 228K ק"מ, הבטריה הוחלפה ועשתה 130K
                                              16,500 ש"ח (צ"ע למה מפורסם הרבה זמן - אולי כי בהתחלה פרסם גבוה)

                                              גם וגם שלרכב נגמר הטסט (למה הוא לא מחדש אומר דרשני)
                                              וחוץ מזה שאני לא יודע עד כמה זה מציאה

                                              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0
                                              • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 19
                                              • 20
                                              • 21
                                              • 22
                                              • 23
                                              • 43
                                              • 44

                                              11

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום