דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ

      ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      26 פוסטים 10 כותבים 2.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש.נש ש.נ

        אני מתעניין ברכב לקרוב משפחה שרוצה להשקיע עד 10 אש"ח ברכב ואם אפשר בפחות יותר טוב וחשבתי על טידה שמעל 200 ק"מ נמכרת באיזור של 6-9 האם מומלץ או שזה מחשיד שזה זול מדי
        תודה מראש לכל המגיבים

        מיכאלושמ מנותק
        מיכאלושמ מנותק
        מיכאלוש
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @ש.נ

        https://rechavimzelaze.ovh/post/42774

        לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש.נש ש.נ

          אני מתעניין ברכב לקרוב משפחה שרוצה להשקיע עד 10 אש"ח ברכב ואם אפשר בפחות יותר טוב וחשבתי על טידה שמעל 200 ק"מ נמכרת באיזור של 6-9 האם מומלץ או שזה מחשיד שזה זול מדי
          תודה מראש לכל המגיבים

          י מנותק
          י מנותק
          יענקי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @ש.נ יש לבדוק שסליל כריות אויר עובד ושמזגן על חום עובד
          אלו שתי תקלות שמאד נפוצות ברכב זה
          חוץ מזה מדובר ברכב אמין שיושב טוב על הכביש
          200000 ק"מ לא נחשב אצלו הרבה והמחיר סביר לגמרי (אם הכל תקין)

          בסדב תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י יענקי

            @ש.נ יש לבדוק שסליל כריות אויר עובד ושמזגן על חום עובד
            אלו שתי תקלות שמאד נפוצות ברכב זה
            חוץ מזה מדובר ברכב אמין שיושב טוב על הכביש
            200000 ק"מ לא נחשב אצלו הרבה והמחיר סביר לגמרי (אם הכל תקין)

            בסדב מנותק
            בסדב מנותק
            בסד
            כתב נערך לאחרונה על ידי בסד
            #8

            @יענקי גם תושבות מנוע לא משהו אצלו וזה עושה רעש
            אני מאוד נהנה ממנו

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש.נש מחובר
              ש.נש מחובר
              ש.נ
              כתב נערך לאחרונה על ידי ש.נ
              #9

              יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
              ועל זה
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

              טוסוןט נהוראינ 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ש.נש ש.נ

                יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
                ועל זה
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #10

                @ש.נ ועל זה
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                שים לב שביצע טסט אחרון באיחור 3 חודשים, ונגמר לו הטסט עוד חודש

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)
                נחייה ולא…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ש.נש ש.נ

                  יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
                  ועל זה
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                  נהוראינ מנותק
                  נהוראינ מנותק
                  נהוראי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9

                  מעניין למה הוא מפורסם כזה הרבה זמן?!

                  ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש.נש ש.נ

                    יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
                    ועל זה
                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                    נהוראינ מנותק
                    נהוראינ מנותק
                    נהוראי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @ש.נ הייתי ממליץ לך לראות את זה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/uqdjaglm
                    שמור מאוד וגמיש

                    ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • נהוראינ נהוראי

                      @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9

                      מעניין למה הוא מפורסם כזה הרבה זמן?!

                      ש.נש מחובר
                      ש.נש מחובר
                      ש.נ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @נהוראי שאלתי אותו והוא טוען בגלל שהוא פרסם את זה במחיר גבוה

                      נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נהוראינ נהוראי

                        @ש.נ הייתי ממליץ לך לראות את זה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/uqdjaglm
                        שמור מאוד וגמיש

                        ש.נש מחובר
                        ש.נש מחובר
                        ש.נ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @נהוראי זה יד רביעית ויותר יקר

                        נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ש.נש ש.נ

                          @נהוראי זה יד רביעית ויותר יקר

                          נהוראינ מנותק
                          נהוראינ מנותק
                          נהוראי
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                          זה יד רביעית

                          לא כ"כ משנה

                          @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                          יותר יקר

                          עדין הוא גמיש, 15,000 קמ פחות, שמור יותר.
                          לשיקולך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש.נש ש.נ

                            @נהוראי שאלתי אותו והוא טוען בגלל שהוא פרסם את זה במחיר גבוה

                            נהוראינ מנותק
                            נהוראינ מנותק
                            נהוראי
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                            #16

                            @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                            הוא טוען בגלל שהוא פרסם את זה במחיר גבוה

                            אני מקווה שזה אכן כך ולא מסתתרת כאן איזה בעיה שגורמת לכולם לרדת ממנו
                            עריכה: אלו הנתונים אני חושב שגם לפני 4 חודשים המחיר לא היה כ"כ גבוה
                            034c074d-bec6-47a1-bb97-2c11e484368b-image.png

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ש.נש מחובר
                              ש.נש מחובר
                              ש.נ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              מה מומלץ יותר? הטידה או לנסר

                              LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ש.נש ש.נ

                                מה מומלץ יותר? הטידה או לנסר

                                LexusL מנותק
                                LexusL מנותק
                                Lexus
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @ש.נ הלנסר שותה הרבה יותר (וכנראה יש לה גם יותר כח)

                                שיפור החיפוש ביד2

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ש.נש מחובר
                                  ש.נש מחובר
                                  ש.נ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  ומבחינת אמינות לשנתון בערך 2008 מה עדיף

                                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ש.נש ש.נ

                                    ומבחינת אמינות לשנתון בערך 2008 מה עדיף

                                    LexusL מנותק
                                    LexusL מנותק
                                    Lexus
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @ש.נ לא מכיר את הלנסר
                                    הטידה כמו שכבר דובר נחשב לרכב אמין
                                    צריך לזכור שמדובר ברכב בן כמעט 20 ולראות שהוא מטופל ולא מוזנח
                                    וצריך כמובן סיעתא דשמיא…

                                    שיפור החיפוש ביד2

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ז מנותק
                                      ז מנותק
                                      זיק המבריק
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      הלנסר מצויין מספיק חזק שותה בערך 1 ל 7,8, ק"מ כמובן צריך שיהיה תחזוקה מוקפדת

                                      יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ז זיק המבריק

                                        הלנסר מצויין מספיק חזק שותה בערך 1 ל 7,8, ק"מ כמובן צריך שיהיה תחזוקה מוקפדת

                                        יוניי מנותק
                                        יוניי מנותק
                                        יוני
                                        מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @זיק-המבריק @ש.נ אני נסעתי על לנסר מהשכרה שחורה על 514,000 ק"מ
                                        לי יש לנסר אני נהנה איתו עד הגג (זה הדור הישן הגג נמוך) דלק עירוני 1/8.5 בין עירוני 1/11

                                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • ז מנותק
                                          ז מנותק
                                          זיק המבריק
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי זיק המבריק
                                          #23

                                          בנסיעה רגועה
                                          אני מדבר בנסיעה בלי חשבון (בצורה נורמלית)
                                          ואם תוסיף מזגן זה וודאי שונה
                                          לגבי הק"מ אם מטפלים בו הוא סוחב הרבה מאוד בלי בעיות מיוחדות

                                          יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • LexusL מנותק
                                            LexusL מנותק
                                            Lexus
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #24

                                            @ש.נ קנית משהו?
                                            תראה את זה
                                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/55uf931p?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=10&pagination=1
                                            5169b7d9-e6bd-4083-8c5e-5228ff692a98-image.png

                                            שיפור החיפוש ביד2

                                            ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • LexusL Lexus

                                              @ש.נ קנית משהו?
                                              תראה את זה
                                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/55uf931p?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=10&pagination=1
                                              5169b7d9-e6bd-4083-8c5e-5228ff692a98-image.png

                                              ש.נש מחובר
                                              ש.נש מחובר
                                              ש.נ
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #25

                                              @Lexus יש"כ עוד לא קניתי הוא עדיין מתלבט בין שני רכבים שנתתי לו ועכשיו אני יציע לו את זה

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              53

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.0k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום