דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ

      ניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      26 פוסטים 10 כותבים 2.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש.נש ש.נ

        אני מתעניין ברכב לקרוב משפחה שרוצה להשקיע עד 10 אש"ח ברכב ואם אפשר בפחות יותר טוב וחשבתי על טידה שמעל 200 ק"מ נמכרת באיזור של 6-9 האם מומלץ או שזה מחשיד שזה זול מדי
        תודה מראש לכל המגיבים

        LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @ש.נ המחיר לא מחשיד בק"מ האלו
        אבל עם קצת סבלנות אפשר למצוא בתקציב הזה גם פחות מ200

        שיפור החיפוש ביד2

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש.נש מנותק
          ש.נש מנותק
          ש.נ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          האם בכלל הרכב הזה מומלץ?

          ל LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ש.נש ש.נ

            האם בכלל הרכב הזה מומלץ?

            ל מנותק
            ל מנותק
            לומד
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @ש.נ
            יחסית כן.
            [הכל ביחס]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש.נש ש.נ

              האם בכלל הרכב הזה מומלץ?

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
              #5

              @ש.נ הוא נחשב לרכב אמין ולא זללן בדלק
              אפשר להגדיר אותו כרכב סטנדרט בכל הפרמטרים

              שיפור החיפוש ביד2

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ש.נש ש.נ

                אני מתעניין ברכב לקרוב משפחה שרוצה להשקיע עד 10 אש"ח ברכב ואם אפשר בפחות יותר טוב וחשבתי על טידה שמעל 200 ק"מ נמכרת באיזור של 6-9 האם מומלץ או שזה מחשיד שזה זול מדי
                תודה מראש לכל המגיבים

                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלושמ מנותק
                מיכאלוש
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @ש.נ

                https://rechavimzelaze.ovh/post/42774

                לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ש.נש ש.נ

                  אני מתעניין ברכב לקרוב משפחה שרוצה להשקיע עד 10 אש"ח ברכב ואם אפשר בפחות יותר טוב וחשבתי על טידה שמעל 200 ק"מ נמכרת באיזור של 6-9 האם מומלץ או שזה מחשיד שזה זול מדי
                  תודה מראש לכל המגיבים

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יענקי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @ש.נ יש לבדוק שסליל כריות אויר עובד ושמזגן על חום עובד
                  אלו שתי תקלות שמאד נפוצות ברכב זה
                  חוץ מזה מדובר ברכב אמין שיושב טוב על הכביש
                  200000 ק"מ לא נחשב אצלו הרבה והמחיר סביר לגמרי (אם הכל תקין)

                  בסדב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • י יענקי

                    @ש.נ יש לבדוק שסליל כריות אויר עובד ושמזגן על חום עובד
                    אלו שתי תקלות שמאד נפוצות ברכב זה
                    חוץ מזה מדובר ברכב אמין שיושב טוב על הכביש
                    200000 ק"מ לא נחשב אצלו הרבה והמחיר סביר לגמרי (אם הכל תקין)

                    בסדב מנותק
                    בסדב מנותק
                    בסד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי בסד
                    #8

                    @יענקי גם תושבות מנוע לא משהו אצלו וזה עושה רעש
                    אני מאוד נהנה ממנו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ש.נש מנותק
                      ש.נש מנותק
                      ש.נ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי ש.נ
                      #9

                      יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
                      ועל זה
                      https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                      טוסוןט נהוראינ 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ש.נש ש.נ

                        יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
                        ועל זה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                        טוסוןט מחובר
                        טוסוןט מחובר
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #10

                        @ש.נ ועל זה
                        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                        שים לב שביצע טסט אחרון באיחור 3 חודשים, ונגמר לו הטסט עוד חודש

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)
                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ש.נש ש.נ

                          יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
                          ועל זה
                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                          נהוראינ מנותק
                          נהוראינ מנותק
                          נהוראי
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9

                          מעניין למה הוא מפורסם כזה הרבה זמן?!

                          ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ש.נש ש.נ

                            יש"כ לכל העוזרים אשמח לשמוע את דעתם של המבינים על זה
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9
                            ועל זה
                            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/ch7v1in6

                            נהוראינ מנותק
                            נהוראינ מנותק
                            נהוראי
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @ש.נ הייתי ממליץ לך לראות את זה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/uqdjaglm
                            שמור מאוד וגמיש

                            ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • נהוראינ נהוראי

                              @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/0bnr6do9

                              מעניין למה הוא מפורסם כזה הרבה זמן?!

                              ש.נש מנותק
                              ש.נש מנותק
                              ש.נ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @נהוראי שאלתי אותו והוא טוען בגלל שהוא פרסם את זה במחיר גבוה

                              נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נהוראינ נהוראי

                                @ש.נ הייתי ממליץ לך לראות את זה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/uqdjaglm
                                שמור מאוד וגמיש

                                ש.נש מנותק
                                ש.נש מנותק
                                ש.נ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @נהוראי זה יד רביעית ויותר יקר

                                נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש.נש ש.נ

                                  @נהוראי זה יד רביעית ויותר יקר

                                  נהוראינ מנותק
                                  נהוראינ מנותק
                                  נהוראי
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                                  זה יד רביעית

                                  לא כ"כ משנה

                                  @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                                  יותר יקר

                                  עדין הוא גמיש, 15,000 קמ פחות, שמור יותר.
                                  לשיקולך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ש.נש ש.נ

                                    @נהוראי שאלתי אותו והוא טוען בגלל שהוא פרסם את זה במחיר גבוה

                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראי
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                                    #16

                                    @ש.נ כתב בניסאן טידה מעל 200000 ק"מ האם מומלץ:

                                    הוא טוען בגלל שהוא פרסם את זה במחיר גבוה

                                    אני מקווה שזה אכן כך ולא מסתתרת כאן איזה בעיה שגורמת לכולם לרדת ממנו
                                    עריכה: אלו הנתונים אני חושב שגם לפני 4 חודשים המחיר לא היה כ"כ גבוה
                                    034c074d-bec6-47a1-bb97-2c11e484368b-image.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ש.נש מנותק
                                      ש.נש מנותק
                                      ש.נ
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      מה מומלץ יותר? הטידה או לנסר

                                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ש.נש ש.נ

                                        מה מומלץ יותר? הטידה או לנסר

                                        LexusL מנותק
                                        LexusL מנותק
                                        Lexus
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @ש.נ הלנסר שותה הרבה יותר (וכנראה יש לה גם יותר כח)

                                        שיפור החיפוש ביד2

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ש.נש מנותק
                                          ש.נש מנותק
                                          ש.נ
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          ומבחינת אמינות לשנתון בערך 2008 מה עדיף

                                          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ש.נש ש.נ

                                            ומבחינת אמינות לשנתון בערך 2008 מה עדיף

                                            LexusL מנותק
                                            LexusL מנותק
                                            Lexus
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @ש.נ לא מכיר את הלנסר
                                            הטידה כמו שכבר דובר נחשב לרכב אמין
                                            צריך לזכור שמדובר ברכב בן כמעט 20 ולראות שהוא מטופל ולא מוזנח
                                            וצריך כמובן סיעתא דשמיא…

                                            שיפור החיפוש ביד2

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • ז מנותק
                                              ז מנותק
                                              זיק המבריק
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              הלנסר מצויין מספיק חזק שותה בערך 1 ל 7,8, ק"מ כמובן צריך שיהיה תחזוקה מוקפדת

                                              יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2

                                              89

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום