דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. יש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?

      יש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      54 פוסטים 17 כותבים 3.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אבי יםא אבי ים

        את לא חוששים שהם יחבלו לכם ברכב?
        אני אישית מאוד רוצה לצבוע את הרכב וחושש להכניס לשם
        היה לי הו"א לארגן קבוצה שרוצים לצבוע ולהביא אחד משם לאיזשהו חור ושמה הוא יצבע לכולם

        A מנותק
        A מנותק
        aiib
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @אבי-ים כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

        ולהביא אחד משם לאיזשהו חור ושמה הוא יצבע לכולם

        זה לא מיכשור גדול?

        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • A aiib

          @אבי-ים כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

          ולהביא אחד משם לאיזשהו חור ושמה הוא יצבע לכולם

          זה לא מיכשור גדול?

          אבי יםא מנותק
          אבי יםא מנותק
          אבי ים
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @aiib לפי מה שראיתי בסרטונים זה לא גדול מדי
          אבל אני לא בטוח

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אבי יםא אבי ים

            @aiib לפי מה שראיתי בסרטונים זה לא גדול מדי
            אבל אני לא בטוח

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @אבי-ים אוקי, תעדכן כשאתה מארגן קבוצה…

            אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • A aiib

              @אבי-ים אוקי, תעדכן כשאתה מארגן קבוצה…

              אבי יםא מנותק
              אבי יםא מנותק
              אבי ים
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @aiib אתה מתכוון ברצינות?
              כי לחבר שלי יש בטלפון את חצי מתושבי דיר קדיס באנשי קשר…

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • אבי יםא אבי ים

                @aiib אתה מתכוון ברצינות?
                כי לחבר שלי יש בטלפון את חצי מתושבי דיר קדיס באנשי קשר…

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @אבי-ים כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                @aiib אתה מתכוון ברצינות?
                כי לחבר שלי יש בטלפון את חצי מתושבי דיר קדיס באנשי קשר…

                חשבתי אתה מדבר על ארגון קבוצה במיקום חיצוני.
                האם אני רציני כשיהיה קבוצה? נראה מה יהיה המחיר…

                אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A aiib

                  @אבי-ים כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                  @aiib אתה מתכוון ברצינות?
                  כי לחבר שלי יש בטלפון את חצי מתושבי דיר קדיס באנשי קשר…

                  חשבתי אתה מדבר על ארגון קבוצה במיקום חיצוני.
                  האם אני רציני כשיהיה קבוצה? נראה מה יהיה המחיר…

                  אבי יםא מנותק
                  אבי יםא מנותק
                  אבי ים
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @aiib אני אחשוב על זה
                  צריך גם מקום לעשות את זה (ומישהו עם נשק ליתר ביטחון)
                  וצריך לברר אם המחיר ירד/יעלה בעקבות המלחמה

                  ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • אלי 2023א מנותק
                    אלי 2023א מנותק
                    אלי 2023
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    גם אני רוצה לעשות צבע אבל תלוי במחיר ורק אם יהיה במקום חיצוני מחוץ לכפר מבלי להשאיר את הרכב במקום בלי השגחה
                    אם יש התארגנות כזאת תעדכנו

                    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אלי 2023א אלי 2023

                      גם אני רוצה לעשות צבע אבל תלוי במחיר ורק אם יהיה במקום חיצוני מחוץ לכפר מבלי להשאיר את הרכב במקום בלי השגחה
                      אם יש התארגנות כזאת תעדכנו

                      KlonimoosK מנותק
                      KlonimoosK מנותק
                      Klonimoos
                      מייבין סיירת פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @אלי-2023
                      ג’‘א מצטרף להנ’'ל.
                      תלוי במחיר.


                      ''חכם לב, יקח מצוות!''
                      🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ביתשמשניקב מנותק
                        ביתשמשניקב מנותק
                        ביתשמשניק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        הייתי פעם הרבה אצלם
                        המחירים שליש בדיוק מהארץ
                        הרמה כמו פה והחלפים גם - בדקתי
                        אבל כבר שנה אני לא נכנס
                        מישהו מהחברים נכמס ? בפרט אחרי ה7/10?
                        הייתי אצל אחמד מוסך מודרני וערבי נחמד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          0556796717 אלעזר
                          לפי מה ששמעתי מעלה גם כעת

                          שיפור החיפוש ביד2

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אבי יםא אבי ים

                            @aiib אני אחשוב על זה
                            צריך גם מקום לעשות את זה (ומישהו עם נשק ליתר ביטחון)
                            וצריך לברר אם המחיר ירד/יעלה בעקבות המלחמה

                            ס מנותק
                            ס מנותק
                            סים שלום
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @אבי-ים כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                            וצריך לברר אם המחיר ירד/יעלה בעקבות המלחמה

                            יש סיבה שעלה?
                            מסתמא משוועים לעבודה היום

                            דוד המומחהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ס סים שלום

                              @אבי-ים כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                              וצריך לברר אם המחיר ירד/יעלה בעקבות המלחמה

                              יש סיבה שעלה?
                              מסתמא משוועים לעבודה היום

                              דוד המומחהד מנותק
                              דוד המומחהד מנותק
                              דוד המומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד המומחה
                              #17

                              @סים-שלום
                              אחרי שאתם מטפלים שם
                              יש לי רופא מנתח פלסטיק מאוד זול גם מאותו הכפר… ,אם זה קבוצה בטח יהיה מחיר טוב , המחיר לא לדאוג הוא גם מהכפר
                              אתם נורמלים !! תתארגנו עלאנ"ש ותתפרנסו זה מזה,
                              הורדתי את הסיפא שימה חלילה אצטרך ג"כ פלסטיקה…

                              בדגם פריוס בעיקר יש לי קצת ניסיון בהיבריידי…יש שאלה בכיף…

                              הכל בעזרת השםה A KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
                              6
                              • דוד המומחהד דוד המומחה

                                @סים-שלום
                                אחרי שאתם מטפלים שם
                                יש לי רופא מנתח פלסטיק מאוד זול גם מאותו הכפר… ,אם זה קבוצה בטח יהיה מחיר טוב , המחיר לא לדאוג הוא גם מהכפר
                                אתם נורמלים !! תתארגנו עלאנ"ש ותתפרנסו זה מזה,
                                הורדתי את הסיפא שימה חלילה אצטרך ג"כ פלסטיקה…

                                הכל בעזרת השםה מנותק
                                הכל בעזרת השםה מנותק
                                הכל בעזרת השם
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @דוד-המומחה כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                אתם נורמלים !! תתארגנו על יהוווודי ותפרנסו זה מיזה,

                                צודק 1000 %

                                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • דוד המומחהד דוד המומחה

                                  @סים-שלום
                                  אחרי שאתם מטפלים שם
                                  יש לי רופא מנתח פלסטיק מאוד זול גם מאותו הכפר… ,אם זה קבוצה בטח יהיה מחיר טוב , המחיר לא לדאוג הוא גם מהכפר
                                  אתם נורמלים !! תתארגנו עלאנ"ש ותתפרנסו זה מזה,
                                  הורדתי את הסיפא שימה חלילה אצטרך ג"כ פלסטיקה…

                                  A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @דוד-המומחה כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                  תתארגנו על יהוווודי ותפרנסו זה מיזה

                                  אתה יכול לטעון וזה לגיטמי לגמרי שאחרי מה שעשו לנו אנחנו צריכים להעניש אותם גם על חשבונינו.
                                  אבל יש גם צד נוסף, אתה לא רק מפרס אותם אלא גם אותך בזה שאתה חוסך 2 שליש במחיר.

                                  גם כשאתה הולך לסופר/מוסך ועוד ועוד הרבה סיכויים יש שתוך כדי אתה מפרנס עובד ערבי…

                                  דניאלד צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  6
                                  • A aiib

                                    @דוד-המומחה כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                    תתארגנו על יהוווודי ותפרנסו זה מיזה

                                    אתה יכול לטעון וזה לגיטמי לגמרי שאחרי מה שעשו לנו אנחנו צריכים להעניש אותם גם על חשבונינו.
                                    אבל יש גם צד נוסף, אתה לא רק מפרס אותם אלא גם אותך בזה שאתה חוסך 2 שליש במחיר.

                                    גם כשאתה הולך לסופר/מוסך ועוד ועוד הרבה סיכויים יש שתוך כדי אתה מפרנס עובד ערבי…

                                    דניאלד מנותק
                                    דניאלד מנותק
                                    דניאל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דניאל
                                    #20

                                    @aiib
                                    לא מבין אותך היציעו שיהודי יעשה את העבודה אז נפסיד
                                    200-300 שח עבור אחינו דמנו לא שווה
                                    אני גם מצטרף מי שמארגן משהוא מאנ"ש אני בפנים
                                    אם אין אדם כזה אז אולי אתה צודק נפרנס את האלו מהסופרים
                                    ד"א אצלנו בעיר ב"ה החליפו אותם בכושים ישת"ש !!

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • דניאלד דניאל

                                      @aiib
                                      לא מבין אותך היציעו שיהודי יעשה את העבודה אז נפסיד
                                      200-300 שח עבור אחינו דמנו לא שווה
                                      אני גם מצטרף מי שמארגן משהוא מאנ"ש אני בפנים
                                      אם אין אדם כזה אז אולי אתה צודק נפרנס את האלו מהסופרים
                                      ד"א אצלנו בעיר ב"ה החליפו אותם בכושים ישת"ש !!

                                      A מנותק
                                      A מנותק
                                      aiib
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @דניאל כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                      דמינו לא שווה

                                      לא מדובר כאן באופן מסוכן. אלא הדיבור כאן הוא נקמה.
                                      מבחינתי הנקמה היא בדרכים אחרות ולא באופן שינקום בכיס שלך…

                                      דניאלד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • A aiib

                                        @דניאל כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                        דמינו לא שווה

                                        לא מדובר כאן באופן מסוכן. אלא הדיבור כאן הוא נקמה.
                                        מבחינתי הנקמה היא בדרכים אחרות ולא באופן שינקום בכיס שלך…

                                        דניאלד מנותק
                                        דניאלד מנותק
                                        דניאל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @aiib
                                        אני חוזר קודם כל אח ואחרי זה
                                        אדם שיכול לגמור את האח…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A aiib

                                          @דניאל כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                          דמינו לא שווה

                                          לא מדובר כאן באופן מסוכן. אלא הדיבור כאן הוא נקמה.
                                          מבחינתי הנקמה היא בדרכים אחרות ולא באופן שינקום בכיס שלך…

                                          דניאלד מנותק
                                          דניאלד מנותק
                                          דניאל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי דניאל
                                          #23

                                          @aiib
                                          דבר שני אתן לך דוגמא מימני עצמי בכבודי עשו לי בכפר כמה שבועות קודם נעילה בפנים שלי בעיניים שלי לקח לעצמו חלק אלקטרוני מתוך חלקי חילוף בפנים שלי😵 😵 😵 😵 😵
                                          מענה על לא מסוכן לא חייב להיות דווקא מסוכן…

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • A aiib

                                            @דוד-המומחה כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                            תתארגנו על יהוווודי ותפרנסו זה מיזה

                                            אתה יכול לטעון וזה לגיטמי לגמרי שאחרי מה שעשו לנו אנחנו צריכים להעניש אותם גם על חשבונינו.
                                            אבל יש גם צד נוסף, אתה לא רק מפרס אותם אלא גם אותך בזה שאתה חוסך 2 שליש במחיר.

                                            גם כשאתה הולך לסופר/מוסך ועוד ועוד הרבה סיכויים יש שתוך כדי אתה מפרנס עובד ערבי…

                                            צ מנותק
                                            צ מנותק
                                            צבי ש
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #24

                                            @aiib כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                            @דוד-המומחה כתב ביש מאכערים שנכנסים לדיר קדיס גם היום?:

                                            תתארגנו על יהוווודי ותפרנסו זה מיזה

                                            אתה יכול לטעון וזה לגיטמי לגמרי שאחרי מה שעשו לנו אנחנו צריכים להעניש אותם גם על חשבונינו.
                                            אבל יש גם צד נוסף, אתה לא רק מפרס אותם אלא גם אותך בזה שאתה חוסך 2 שליש במחיר.

                                            הקב״ה שהביא לך כסף לתקן את הרכב, יביא לך כסף לתקן גם אצל יהודים.
                                            ״מזונותיו של אדם קצובין לו״ , לא סכום כסף שאתה צריך לפחד עליו, אלא מה תעשה בכסף , גם אם זה יעלה יותר יקר.

                                            זה ללא קשר, לנידון ההלכתי האם בכלל מותר לפרנס סתם ערבי כשיש יהודי אותו בעל מלאכה רק יקר,
                                            או האם בזה שאתה נכנס לתקן, אתה לא גורם שיגנבו לאחיך חלקים מהרכב

                                            נ.ב. יש לי מכר שמתחילת המלחמה מחכה לחלק מסויים ברכב, כי ״אין להשיג״ , - לא גונבים כמעט.

                                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ביתשמשניקב מנותק
                                              ביתשמשניקב מנותק
                                              ביתשמשניק
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #25

                                              אני לא מבין
                                              אותם ערבים שעובדים שם
                                              עובדים במוסכים אצלנו
                                              תראה לי יהודי שמלכלך את הידים העדינות שלו בגריז ופיח

                                              המחירים הינם שליש!!
                                              החלפתי פעם טיימינג ב400 ש"ח שפה רצו 1200 וצפונה

                                              אין מה לעשות
                                              זה השוק
                                              תגיד לי 100 - 200 שח אני ישקיע בכיף
                                              אבל הבדל כזה???
                                              סורי…

                                              צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              23

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום