דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      1.2k פוסטים 147 כותבים 192.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        @אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        תחליט
        יש או אין
        4bccfe8b-15d8-41b0-b8df-90be6cf9168b-image.png

        צריך לדון לכף זכות!

        אולי נהייתה תקלה בגיר תוך כדי הקלדה…😅

        לך תדעל מנותק
        לך תדעל מנותק
        לך תדע
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #44

        @מאיר כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        צריך לדון לכף זכות!

        אולי נהייתה תקלה בגיר תוך כדי הקלדה…😅

        אם נדקדק בלשונו, נמצא שאין כל קושיא!
        אין ‘בעיות’, יש ‘בעיה’, אחת בודדת ומסכנה…
        ויתכן בהחלט שהיא גם בעיה מאד פשוטה - הגיר הלך, אין בעיות נוספות…

        מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • לך תדעל לך תדע

          @מאיר כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

          צריך לדון לכף זכות!

          אולי נהייתה תקלה בגיר תוך כדי הקלדה…😅

          אם נדקדק בלשונו, נמצא שאין כל קושיא!
          אין ‘בעיות’, יש ‘בעיה’, אחת בודדת ומסכנה…
          ויתכן בהחלט שהיא גם בעיה מאד פשוטה - הגיר הלך, אין בעיות נוספות…

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #45

          @לך-תדע כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

          @מאיר כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

          צריך לדון לכף זכות!

          אולי נהייתה תקלה בגיר תוך כדי הקלדה…😅

          אם נדקדק בלשונו, נמצא שאין כל קושיא!
          אין ‘בעיות’, יש ‘בעיה’, אחת בודדת ומסכנה…
          ויתכן בהחלט שהיא גם בעיה מאד פשוטה - הגיר הלך, אין בעיות נוספות…

          על זה לא חשבתי… אגב, מכיוון שהמודעה לא מפוסקת, יתכן והוא התכוון בסוף ההודעה כך: “כתבתי הכל. על התקלות שלו - גמיש.” וכן עיקר.

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
            #46

            רכב אגדה , נוח להעברות וטיוליםd9e68834-035c-458a-a226-2455c99e26c5-image.png

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            לך תדעל חובק עולםח טוסוןט 3 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • יוניי יוני

              רכב אגדה , נוח להעברות וטיוליםd9e68834-035c-458a-a226-2455c99e26c5-image.png

              לך תדעל מנותק
              לך תדעל מנותק
              לך תדע
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #47
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוניי יוני

                רכב אגדה , נוח להעברות וטיוליםd9e68834-035c-458a-a226-2455c99e26c5-image.png

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #48

                @יוני אבא שלי (זה היה האוטו הראשון שלו) עד היום נזכר בערגה בL300
                “בכלל לא צריך מד חום למנוע- מרגישים במושב…”

                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @יוני אבא שלי (זה היה האוטו הראשון שלו) עד היום נזכר בערגה בL300
                  “בכלל לא צריך מד חום למנוע- מרגישים במושב…”

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #49

                  @חובק-עולם כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                  @יוני אבא שלי (זה היה האוטו הראשון שלו) עד היום נזכר בערגה בL300
                  “בכלל לא צריך מד חום למנוע- מרגישים במושב…”

                  באמת, איפה המנוע שלו נמצא??

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  חובק עולםח לך תדעל 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מיישהמ מיישה

                    @חובק-עולם כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                    @יוני אבא שלי (זה היה האוטו הראשון שלו) עד היום נזכר בערגה בL300
                    “בכלל לא צריך מד חום למנוע- מרגישים במושב…”

                    באמת, איפה המנוע שלו נמצא??

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #50

                    @מיישה נראה לי מקדימה מתחת למושב (כך בכל אופן על פי הסיפור…)
                    אין לי מושג איך הגיעו אליו.

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מיישהמ מיישה

                      @חובק-עולם כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                      @יוני אבא שלי (זה היה האוטו הראשון שלו) עד היום נזכר בערגה בL300
                      “בכלל לא צריך מד חום למנוע- מרגישים במושב…”

                      באמת, איפה המנוע שלו נמצא??

                      לך תדעל מנותק
                      לך תדעל מנותק
                      לך תדע
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #51

                      @מיישה
                      מזהה את המיקום?
                      כיתוב בבעיות טעינה

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • חובק עולםח חובק עולם

                        @מיישה נראה לי מקדימה מתחת למושב (כך בכל אופן על פי הסיפור…)
                        אין לי מושג איך הגיעו אליו.

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #52

                        @חובק-עולם כמדומני שבין שני המושבים הקדמיים
                        ועוד מדומני שמזגן לא כל כך פעל במכונית הנ’‘ל
                        כתבתי תוכ’'ד לרב @לך-תדע

                        המכלול - וויקיפדיה העברית
                        דגם “מיצובושי L300” מיוצר בשנת 2019 בפיליפינים.

                        עוד דגם נוסטלגי מילדותי שעדיין אני רואה כמה נוסעות זה הפריוויה האהובה

                        היינו שמים כיסא כתר בין המושבים בשביל להוסיף מקום
                        אל דאגה יש על זה התיישנות…

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לך תדעל לך תדע

                          @מיישה
                          מזהה את המיקום?
                          כיתוב בבעיות טעינה

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #53

                          @לך-תדע עכשיו באמת אפשר להבין איך מרגישים את חום המנוע דרך המושב…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                            #54

                            כאן מוסבר העניין של מיקום המנוע.
                            ובאמת ברכבים הנ"ל המנוע מרכזי וממוקם מתחת למושבים הקדמיים עם גישה למילוי שמן וכו’ מתחת מושב הנהג, בתא המנוע לעומת זאת יש המון מקום איחסון למרות שהו מאוד קצר.

                            pikolinou@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                              #55

                              ידעתי!
                              ה’מנוע’ של מקרר נמצא מאחורה בחלק התחתון…
                              מה קורה כשהופכים מקרר מוסיפים לו גלגלים חלונות דלתות ומושבים?
                              מקבלים L300😁
                              כך בכל אופן היינו משוכנעים כילדים
                              אני נזכר שפעם אבא שלי רצה לצבוע ספרינטר בצבע שמפניה-זהב, זה מה שהלך אז בעולם התיירות
                              כשהוא הגיע לאסוף את הרכב חשכו עיניו הרכב היה צבוע בזהב של מיצובישי
                              הישמעאלי התבלבל בין Mercedes ל Mitsubishi

                              כאן בשביל לעזור :)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • יוניי יוני

                                רכב אגדה , נוח להעברות וטיוליםd9e68834-035c-458a-a226-2455c99e26c5-image.png

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #56

                                @יוני אני הייתי מופתע שיש עוד כאלו על הכביש

                                Screenshot_20241202-134407~2.png

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                יוניי נייטרון חפשינ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • טוסוןט טוסון

                                  @יוני אני הייתי מופתע שיש עוד כאלו על הכביש

                                  Screenshot_20241202-134407~2.png

                                  יוניי מנותק
                                  יוניי מנותק
                                  יוני
                                  מגיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #57

                                  @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                  @יוני אני הייתי מופתע שיש עוד כאלו על הכביש

                                  התעוררתי לזה, כשראיתי אחד כזה באופקים…

                                  רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                  גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @יוני אני הייתי מופתע שיש עוד כאלו על הכביש

                                    Screenshot_20241202-134407~2.png

                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשינ מנותק
                                    נייטרון חפשי
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #58

                                    @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                    @יוני אני הייתי מופתע שיש עוד כאלו על הכביש

                                    זה שהם רשומים כפעילים זה אומר לכאורה רק שלא הורדו מהכביש אבל לא שהם בשימוש בפועל.

                                    pikolinou@gmail.com

                                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                      @טוסון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

                                      @יוני אני הייתי מופתע שיש עוד כאלו על הכביש

                                      זה שהם רשומים כפעילים זה אומר לכאורה רק שלא הורדו מהכביש אבל לא שהם בשימוש בפועל.

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #59

                                      @נייטרון-חפשי ההוא מהמודעה הוא עם טסט בתוקף

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)

                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טוסוןט טוסון

                                        @יוני אני הייתי מופתע שיש עוד כאלו על הכביש

                                        Screenshot_20241202-134407~2.png

                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשינ מנותק
                                        נייטרון חפשי
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #60

                                        דיברתי על זה:

                                        Screenshot_20241202-134407~2.png
                                        ראיתי פעם אחד כזה בביתר עם מודעת מכירה עתיקה כמו הרכב אלא שנסיונות חיוג לא נענו, לדעתי המודעה נמצאת שם כחלק מהמוצג או כדי שלא יתלוננו.

                                        pikolinou@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #61

                                          שתדעו שאני באופן אישי לא קורא ספויילרים, אז אם מישהו רוצה שאני אקרא את זה שיכתוב רגיל.

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • דדון משה חייםד מנותק
                                            דדון משה חייםד מנותק
                                            דדון משה חיים
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #62

                                            טוב נחזור לנושא המקורי
                                            נראה לי שזה נגד עין הרע או משו כזה
                                            כמו חמסה חמסה
                                            ‏‏צילום מסך (71).png

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            7
                                            • יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטוני מנותק
                                              יצחק רשטונ
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #63

                                              הונדה.png

                                              הרכב לא עוצר
                                              ואפשר להבין למה נשלל הרשיון

                                              יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              11

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 61
                                              • 62

                                              5

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום