דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. העברת הילוכים בגיר אוטומט

      העברת הילוכים בגיר אוטומט

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      25 פוסטים 7 כותבים 1.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אני אני אני
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #15

        לפעמים הברזל נשבר ולא נלחץ כשמכניסים לטיפטרוניק
        צריך לפתוח ולראות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • A aiib

          יש לי ברכב (טוסון 2010) בD אופציה של ± אבל לא ראיתי שום תוצאה כשאני משחק עם זה. האם זה אמור לעבוד? יש דרך לגרום לזה לעבוד?
          תודה

          שלמהש מנותק
          שלמהש מנותק
          שלמה
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
          #16

          @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

          יש לי ברכב (טוסון 2010) בD אופציה של ± אבל לא ראיתי שום תוצאה כשאני משחק עם זה. האם זה אמור לעבוד? יש דרך לגרום לזה לעבוד?
          תודה

          @אני-אני-אני כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

          לפעמים הברזל נשבר ולא נלחץ כשמכניסים לטיפטרוניק
          צריך לפתוח ולראות

          בינגו!

          זו תקלה מוכרת בטוסון.

          אתה עדיין רוצה להעביר מיזוג לנוסעים מאחורה עכשיו זו הזדמנות!!! כי אתה…

          צריך לפתוח את הפלסטיקה שמתחת למוט הילוכים אתה תראה שם כמין מספריים עם קפיץ שהם אחראים על ה+ וה- מתחתיהם יש פלך (מיקרוסוויץ’) שנותן את ההוראה למחשב גיר לבצע את הפעולה של הטיפטרוניק תראה שהם (המספריים והפלך) לא עקומים
          כ’'כ תראה שהפלסטיק שמורכב על המוט הילוכים לא נאכל

          תעלה מס’ שלדה אנסה למצא לך את התרשים של זה

          כאן בשביל לעזור :)

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • שלמהש שלמה

            @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

            יש לי ברכב (טוסון 2010) בD אופציה של ± אבל לא ראיתי שום תוצאה כשאני משחק עם זה. האם זה אמור לעבוד? יש דרך לגרום לזה לעבוד?
            תודה

            @אני-אני-אני כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

            לפעמים הברזל נשבר ולא נלחץ כשמכניסים לטיפטרוניק
            צריך לפתוח ולראות

            בינגו!

            זו תקלה מוכרת בטוסון.

            אתה עדיין רוצה להעביר מיזוג לנוסעים מאחורה עכשיו זו הזדמנות!!! כי אתה…

            צריך לפתוח את הפלסטיקה שמתחת למוט הילוכים אתה תראה שם כמין מספריים עם קפיץ שהם אחראים על ה+ וה- מתחתיהם יש פלך (מיקרוסוויץ’) שנותן את ההוראה למחשב גיר לבצע את הפעולה של הטיפטרוניק תראה שהם (המספריים והפלך) לא עקומים
            כ’'כ תראה שהפלסטיק שמורכב על המוט הילוכים לא נאכל

            תעלה מס’ שלדה אנסה למצא לך את התרשים של זה

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #17

            @שלמה כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

            @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

            יש לי ברכב (טוסון 2010) בD אופציה של ± אבל לא ראיתי שום תוצאה כשאני משחק עם זה. האם זה אמור לעבוד? יש דרך לגרום לזה לעבוד?
            תודה

            @אני-אני-אני כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

            לפעמים הברזל נשבר ולא נלחץ כשמכניסים לטיפטרוניק
            צריך לפתוח ולראות

            בינגו!

            זו תקלה מוכרת בטוסון.

            אתה עדיין רוצה להעביר מיזוג לנוסעים מאחורה עכשיו זו הזדמנות!!! כי אתה…

            ירדתי מזה… בטוסון המזגן עובד מעולה ומשפיע מעולה גם מאחורה. (אם אתה מעוניין יש לי אולי רעיון. אשתף אותך…) אגב, כבר פירקתי בניסיון לעשות את המזגן…

            תעלה מס’ שלדה אנסה למצא לך את התרשים של זה

            KMHJM81DDAU188669

            שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @שלמה כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

              @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

              יש לי ברכב (טוסון 2010) בD אופציה של ± אבל לא ראיתי שום תוצאה כשאני משחק עם זה. האם זה אמור לעבוד? יש דרך לגרום לזה לעבוד?
              תודה

              @אני-אני-אני כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

              לפעמים הברזל נשבר ולא נלחץ כשמכניסים לטיפטרוניק
              צריך לפתוח ולראות

              בינגו!

              זו תקלה מוכרת בטוסון.

              אתה עדיין רוצה להעביר מיזוג לנוסעים מאחורה עכשיו זו הזדמנות!!! כי אתה…

              ירדתי מזה… בטוסון המזגן עובד מעולה ומשפיע מעולה גם מאחורה. (אם אתה מעוניין יש לי אולי רעיון. אשתף אותך…) אגב, כבר פירקתי בניסיון לעשות את המזגן…

              תעלה מס’ שלדה אנסה למצא לך את התרשים של זה

              KMHJM81DDAU188669

              שלמהש מנותק
              שלמהש מנותק
              שלמה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
              #18

              @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

              ירדתי מזה… בטוסון המזגן עובד מעולה ומשפיע מעולה גם מאחורה. (אם אתה מעוניין יש לי אולי רעיון. אשתף אותך…)

              תשתף בפוסט ההוא זה מחכים ומעניין

              אגב, כבר פירקתי בניסיון לעשות את המזגן…

              בבקשה זה המיקום
              צילום מסך 2024-08-31 224850.png
              5279ee95-a664-4b40-b429-163708183452-image.png
              aedb7067-c224-4306-ae89-db78c7b51b30-image.png
              a26ca9fb-5e69-4c76-80bc-09ca23d9e978-image.png

              כאן בשביל לעזור :)

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • שלמהש שלמה

                @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

                ירדתי מזה… בטוסון המזגן עובד מעולה ומשפיע מעולה גם מאחורה. (אם אתה מעוניין יש לי אולי רעיון. אשתף אותך…)

                תשתף בפוסט ההוא זה מחכים ומעניין

                אגב, כבר פירקתי בניסיון לעשות את המזגן…

                בבקשה זה המיקום
                צילום מסך 2024-08-31 224850.png
                5279ee95-a664-4b40-b429-163708183452-image.png
                aedb7067-c224-4306-ae89-db78c7b51b30-image.png
                a26ca9fb-5e69-4c76-80bc-09ca23d9e978-image.png

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #19

                @שלמה תודה! ואיך אני יודע אם הוא בעייתי או לא?

                שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @שלמה תודה! ואיך אני יודע אם הוא בעייתי או לא?

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                  #20

                  @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

                  @שלמה תודה! ואיך אני יודע אם הוא בעייתי או לא?

                  תצטרך לפתוח, לשים אנדברקס הכי גבוה שאפשר, להעביר לדרייב, לדומם מנוע!
                  ולבדוק האם כשאתה מכניס לטיפטרוניק ומרים או מוריד הילוך הפלכים נלחצים או לא

                  תראה לעייל סימנתי לך לאיזה ברזלים אני מתכוון

                  כמו כן בתמונה הזאת
                  de210e5b-f8d4-4b42-be47-e45c4e8071a0-image.png
                  ניתן לראות בבירור שהפלסטיק המסומן מפורר כהוגן תבדוק את המצב אצלך
                  הו אחראי לפעולת הלחיצה בעצם.

                  כאן בשביל לעזור :)

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שלמהש שלמה

                    @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

                    @שלמה תודה! ואיך אני יודע אם הוא בעייתי או לא?

                    תצטרך לפתוח, לשים אנדברקס הכי גבוה שאפשר, להעביר לדרייב, לדומם מנוע!
                    ולבדוק האם כשאתה מכניס לטיפטרוניק ומרים או מוריד הילוך הפלכים נלחצים או לא

                    תראה לעייל סימנתי לך לאיזה ברזלים אני מתכוון

                    כמו כן בתמונה הזאת
                    de210e5b-f8d4-4b42-be47-e45c4e8071a0-image.png
                    ניתן לראות בבירור שהפלסטיק המסומן מפורר כהוגן תבדוק את המצב אצלך
                    הו אחראי לפעולת הלחיצה בעצם.

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #21

                    @שלמה תודה!!!
                    כמה בערך עולה כזה חלק? החלפה בקלות?

                    שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • A aiib

                      @שלמה תודה!!!
                      כמה בערך עולה כזה חלק? החלפה בקלות?

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #22

                      @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

                      @שלמה תודה!!!
                      כמה בערך עולה כזה חלק? החלפה בקלות?

                      תתחיל מבדיקה של הפיוז שהמליץ @לך-תדע
                      אח’'כ תפתח את הקנסולה תבדוק מה המצב ונראה מה הלאה

                      כאן בשביל לעזור :)

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלמהש שלמה

                        @aiib כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

                        @שלמה תודה!!!
                        כמה בערך עולה כזה חלק? החלפה בקלות?

                        תתחיל מבדיקה של הפיוז שהמליץ @לך-תדע
                        אח’'כ תפתח את הקנסולה תבדוק מה המצב ונראה מה הלאה

                        A מנותק
                        A מנותק
                        aiib
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #23

                        @שלמה כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

                        תתחיל מבדיקה של הפיוז שהמליץ @לך-תדע
                        אח’'כ תפתח את הקנסולה תבדוק מה המצב ונראה מה הלאה

                        מבחינת הכלים שיש באמתחתי יותר קל לי לפתוח…
                        מבחינת לחפש מתחת הפנס…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שלמהש מנותק
                          שלמהש מנותק
                          שלמה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #24

                          @aiib יש חדש?

                          כאן בשביל לעזור :)

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • שלמהש שלמה

                            @aiib יש חדש?

                            A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #25

                            @שלמה כתב בהעברת הילוכים בגיר אוטומט:

                            @aiib יש חדש?

                            מחכה לODB שיגיע מאליאקספרס…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-גיר (תיבת הילוכים)
                            • אושר מתקרבא אושר מתקרב התייחס לנושא זה

                            • 1
                            • 2

                            38

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.1k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום