דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי

      חסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      54 פוסטים 11 כותבים 2.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עניו כמשה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

        ראובן שבתיר simonS Y 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ע עניו כמשה

          האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @עניו-כמשה כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

          האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

          כל סים

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ע עניו כמשה

            האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

            simonS מנותק
            simonS מנותק
            simon
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @עניו-כמשה כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

            האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

            קח בחשבון שניתן להוציא את הסים הרגיל למכשיר לא חסום, בפרט אם יש גישה לאחרים לרכב.

            טוסוןט ע 2 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • simonS simon

              @עניו-כמשה כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

              האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

              קח בחשבון שניתן להוציא את הסים הרגיל למכשיר לא חסום, בפרט אם יש גישה לאחרים לרכב.

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

              @עניו-כמשה כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

              האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

              קח בחשבון שניתן להוציא את הסים הרגיל למכשיר לא חסום, בפרט אם יש גישה לאחרים לרכב.

              על זה הציעו פה (אני לא מוצא את ההודעה לתת קרדיט)
              לחבר את הסטיק בתוך קופת צדקה

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)
              נחייה ולא…

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • טוסוןט טוסון

                @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                @עניו-כמשה כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

                קח בחשבון שניתן להוציא את הסים הרגיל למכשיר לא חסום, בפרט אם יש גישה לאחרים לרכב.

                על זה הציעו פה (אני לא מוצא את ההודעה לתת קרדיט)
                לחבר את הסטיק בתוך קופת צדקה

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @טוסון יותר קל להדביק את הסים עם דבק שלוש שניות.

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • EBAE EBA

                  @טוסון יותר קל להדביק את הסים עם דבק שלוש שניות.

                  simonS מנותק
                  simonS מנותק
                  simon
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @EBA כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                  @טוסון יותר קל להדביק את הסים עם דבק שלוש שניות.

                  זה לא הורס את כל המגירה של הסים?

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • simonS simon

                    @EBA כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                    @טוסון יותר קל להדביק את הסים עם דבק שלוש שניות.

                    זה לא הורס את כל המגירה של הסים?

                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @simon אם אתה משתמש עם סטיק זה לא נורא
                    משאירים בקופת צדקה זורקים את המפתח וכשרוצים להחליף תולשים את החוט
                    כמובן סטיק מאלי אקספרס

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)
                    נחייה ולא…

                    simonS י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • טוסוןט טוסון

                      @simon אם אתה משתמש עם סטיק זה לא נורא
                      משאירים בקופת צדקה זורקים את המפתח וכשרוצים להחליף תולשים את החוט
                      כמובן סטיק מאלי אקספרס

                      simonS מנותק
                      simonS מנותק
                      simon
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @טוסון
                      סטיק עם חוט?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @simon אם אתה משתמש עם סטיק זה לא נורא
                        משאירים בקופת צדקה זורקים את המפתח וכשרוצים להחליף תולשים את החוט
                        כמובן סטיק מאלי אקספרס

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ידידים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                        כמובן סטיק מאלי אקספרס

                        הבנתי שסטיק של עלי בקושי עובד ועד שהוא קולט… המשיח מגיע…

                        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ע עניו כמשה

                          האם אחרי שחוסמים את המולטימדיה אפשר להכניס סים רגיל לוויז או רק של נטפרי?

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YOLEVI
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                          #10

                          @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                          עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                          כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                          3276568@gmail.com
                          0583276568

                          simonS תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • י ידידים

                            @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                            כמובן סטיק מאלי אקספרס

                            הבנתי שסטיק של עלי בקושי עובד ועד שהוא קולט… המשיח מגיע…

                            פתוח לשמועפ מנותק
                            פתוח לשמועפ מנותק
                            פתוח לשמוע
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                            #11

                            @ידידים כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                            הבנתי שסטיק של עלי בקושי עובד ועד שהוא קולט… המשיח מגיע…

                            זה בחוץ ככה שבד"כ שאין בעיות קליטה יותר בעיה בבית שיש קירות זה כבר תלוי בתדרים

                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                            הם אלו שיודעים לשאול
                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                              @ידידים כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                              הבנתי שסטיק של עלי בקושי עובד ועד שהוא קולט… המשיח מגיע…

                              זה בחוץ ככה שבד"כ שאין בעיות קליטה יותר בעיה בבית שיש קירות זה כבר תלוי בתדרים

                              טוסוןט מחובר
                              טוסוןט מחובר
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @פתוח-לשמוע כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                              @ידידים כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                              הבנתי שסטיק של עלי בקושי עובד ועד שהוא קולט… המשיח מגיע…

                              זה בחוץ ככה שבד"כ שאין בעיות קליטה יותר בעיה בבית שיש קירות זה כבר תלוי בתדרים

                              צודק
                              הרעיון בסטיק מעלי
                              שאתה תולש אותו ושם בפח
                              ואין כל כך נסיון להעביר אותו למחשב כי שם זה לא יעבוד טוב

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)
                              נחייה ולא…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y YOLEVI

                                @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                simonS מנותק
                                simonS מנותק
                                simon
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • simonS simon

                                  @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                  @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                  עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                  כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                  הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                  אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                  @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                  @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                  עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                  כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                  הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                  אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                  באיזה חסימה אתה משתמש
                                  כי אם זה לא קיידרואיד
                                  אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                  בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)
                                  נחייה ולא…

                                  simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                    @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                    @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                    עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                    כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                    הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                    אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                    באיזה חסימה אתה משתמש
                                    כי אם זה לא קיידרואיד
                                    אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                    בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                    simonS מנותק
                                    simonS מנותק
                                    simon
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @טוסון
                                    כיום אין לי עדין מולטימדיה, אני מתכנן לרכוש בקרוב בעז"ה.
                                    כיום יש לי מתאם בלוטוס שמחובר למערכת המקורית של הרכב, ואני מחבר אליו באמצעות הבלוטוס
                                    מכשיר חיצוני שיש בו סים של נטפרי עם רוט , ומותקן בו וויז או אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון, זה מסורבל ולא נח.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                      @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                      @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                      עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                      כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                      הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                      אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                      באיזה חסימה אתה משתמש
                                      כי אם זה לא קיידרואיד
                                      אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                      בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                      simonS מנותק
                                      simonS מנותק
                                      simon
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי simon
                                      #16

                                      @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                      @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                      @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                      @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                      עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                      כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                      הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                      אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                      באיזה חסימה אתה משתמש
                                      כי אם זה לא קיידרואיד
                                      אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                      בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                      שינמוך ועריכה לא עוזרים, האפליקציה תעבוד אבל לא ניתן לשמוע כלום, כי הם מושכים את השיעורים משרתים שדורשים אבטחה כמו יוטיוב וכו’ מנסיון.

                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • simonS simon

                                        @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                        @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                        @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                        @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                        עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                        כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                        הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                        אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                        באיזה חסימה אתה משתמש
                                        כי אם זה לא קיידרואיד
                                        אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                        בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                        שינמוך ועריכה לא עוזרים, האפליקציה תעבוד אבל לא ניתן לשמוע כלום, כי הם מושכים את השיעורים משרתים שדורשים אבטחה כמו יוטיוב וכו’ מנסיון.

                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                        @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                        @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                        @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                        @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                        עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                        כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                        הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                        אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                        באיזה חסימה אתה משתמש
                                        כי אם זה לא קיידרואיד
                                        אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                        בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                        שינמוך ועריכה לא עוזרים, האפליקציה תעבוד אבל לא ניתן לשמוע כלום, כי הם מושכים את השיעורים משרתים שדורשים אבטחה כמו יוטיוב וכו’ מנסיון.

                                        גם פריצה לא עוזר?
                                        את ביט הצליחו לפרוץ את קול הלשון לא?
                                        אפשר לקחת אפליקציה ישנה עם תאימות לאנדרואיד 6?
                                        למה לא לעשות רוט למערכת?

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)
                                        נחייה ולא…

                                        Y simonS 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                          @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                          @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                          @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                          @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                          עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                          כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                          הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                          אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                          באיזה חסימה אתה משתמש
                                          כי אם זה לא קיידרואיד
                                          אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                          בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                          שינמוך ועריכה לא עוזרים, האפליקציה תעבוד אבל לא ניתן לשמוע כלום, כי הם מושכים את השיעורים משרתים שדורשים אבטחה כמו יוטיוב וכו’ מנסיון.

                                          גם פריצה לא עוזר?
                                          את ביט הצליחו לפרוץ את קול הלשון לא?
                                          אפשר לקחת אפליקציה ישנה עם תאימות לאנדרואיד 6?
                                          למה לא לעשות רוט למערכת?

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          YOLEVI
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                          למה לא לעשות רוט למערכת?

                                          לא בכל מערכת אפשר
                                          וגם רוט זה בעייתי מבחינת החסימה… (אא"כ משאירים פתוח רק את הסייר המובנה אבל עדיין יש איזשהוא סיכון)

                                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                          3276568@gmail.com
                                          0583276568

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • טוסוןט טוסון

                                            @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                            עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                            כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                            הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                            אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                            באיזה חסימה אתה משתמש
                                            כי אם זה לא קיידרואיד
                                            אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                            בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                            שינמוך ועריכה לא עוזרים, האפליקציה תעבוד אבל לא ניתן לשמוע כלום, כי הם מושכים את השיעורים משרתים שדורשים אבטחה כמו יוטיוב וכו’ מנסיון.

                                            גם פריצה לא עוזר?
                                            את ביט הצליחו לפרוץ את קול הלשון לא?
                                            אפשר לקחת אפליקציה ישנה עם תאימות לאנדרואיד 6?
                                            למה לא לעשות רוט למערכת?

                                            simonS מנותק
                                            simonS מנותק
                                            simon
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                            @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                            עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                            כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                            הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                            אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                            באיזה חסימה אתה משתמש
                                            כי אם זה לא קיידרואיד
                                            אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                            בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                            שינמוך ועריכה לא עוזרים, האפליקציה תעבוד אבל לא ניתן לשמוע כלום, כי הם מושכים את השיעורים משרתים שדורשים אבטחה כמו יוטיוב וכו’ מנסיון.

                                            גם פריצה לא עוזר?
                                            את ביט הצליחו לפרוץ את קול הלשון לא?
                                            אפשר לקחת אפליקציה ישנה עם תאימות לאנדרואיד 6?
                                            למה לא לעשות רוט למערכת?

                                            כפי שכתבתי, האפליקציות נפתחות, אבל לא מזרימות מידע בגלל בעיות אבטחה.
                                            איך עושים רוט למולטימדיה?

                                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • simonS simon

                                              @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                              @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                              @טוסון כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                              @simon כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                              @YOLEVI כתב בחסימת אאוטנט למולטימדיה הכנסת סים רגיל לא נטפרי:

                                              @עניו-כמשה ברור שאפשר אבל הסיכון גדול מדי גם אפשר להוציא כמו שאמרו פה וגם אם תדביק יש מקרים שהחסימה יכולה ליפול
                                              עדיף לשלם 14 שח באר אל לסים נטפרי וויז בלבד אף אחד לא יהיה עני מזה אלא להפך

                                              כמה כסף אנחנו מוציאים לקיום מצוות? אז על זה לא נוציא 14 שח בחודש??? וזה כנראה יותר קריטי מכל שאר הדברים שאנחנו מוציאים עליהם הרבה יותר כסף בשמחה רבה

                                              הבעיה זה התעודות אבטחה של נטפרי, כי אפליקציות כמו קול הלשון ודורש ציון לא עובדות בלי תעודות אבטחה ברמת מערכת.
                                              אצלי זה מאד מאד שמיש שמיעת שיעורי תורה בנסיעות ארוכות.

                                              באיזה חסימה אתה משתמש
                                              כי אם זה לא קיידרואיד
                                              אפשר לבדוק שנמוך של האפליקציה או עריכה שלה שלא תדרוש ssl
                                              בקיידרואיד אין אינטרנט לאפליקציות ערוכות

                                              שינמוך ועריכה לא עוזרים, האפליקציה תעבוד אבל לא ניתן לשמוע כלום, כי הם מושכים את השיעורים משרתים שדורשים אבטחה כמו יוטיוב וכו’ מנסיון.

                                              גם פריצה לא עוזר?
                                              את ביט הצליחו לפרוץ את קול הלשון לא?
                                              אפשר לקחת אפליקציה ישנה עם תאימות לאנדרואיד 6?
                                              למה לא לעשות רוט למערכת?

                                              כפי שכתבתי, האפליקציות נפתחות, אבל לא מזרימות מידע בגלל בעיות אבטחה.
                                              איך עושים רוט למולטימדיה?

                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסוןט מחובר
                                              טוסון
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @simon @מיישה

                                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                              (מס"י פ"א)
                                              נחייה ולא…

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              87

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום