דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. אזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת"

      אזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת"

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      39 פוסטים 9 כותבים 1.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y YOLEVI

        בהמשך להזהרה החשובה של @מיישה כאן, הזמנתי מהמוכר שכן מומלץ שמה והיום קיבלתי את את המולטימדיה וראיתי שב"ה זה הגיע בקופסא רשמית של סרובי עם תמונה של מולטימדיה ולא באיזה קופסת קרטון כמו המזויפת ששלח לי המוכר ששלח את המזויפות, וכמובן מיד בדקתי גם את הצבע של הצד האחורי לראות אם זה בצבע תכלת או רוז וב"ה ראיתי שזה בצבע רוז ונרגעתי שיש לי את הT10 המקורית.
        אך דא עקא כשהתקנתי את המולטימדיה אני רואה שזה הזיוף למרות שזה בצבע רוז.
        עכשיו אני חייב לציין שהמולטימדיה כמו שהיא ממש נוחה ואולי אפילו יותר נוחה מהT10 המקורית וגם מהירה ממש, כמדומה לי שיותר מהזיוף התכלת(עריכה: לא בטוח בכלל שיש הבדל בינהם), מה שגורם לי לחשוב שזה לא זיוף אלא סוג של עדכון של סרובי עצמם רק שלנו זה לא טוב כי אין שום דרך לחסום אותה(עריכה: ככה"נ נמצאה הדרך לחסום אותה).

        יש עדיין כמה הבדלים שגורמים לי לחשוב שזה לא רק עדכון אלא שונה לגמרי כי אם זה היה עדכון לא היה אמור להיות שום הבדל חיצוני.
        ההבדל הראשון הוא שב"זיוף" יש פיוז של 15 לעומת המקורי שיש פיוז של 10
        הבדל נוסף זה המיקום של המאוורר
        ועוד הבדל זה המיקום של החיבורים(החיבורים הם אותם חיבורים אבל המיקום שלהם בגב המולטימדיה שונה)

        גם אם מדובר בזיוף אז אפשר לשער שהמזייפים הם סרובי עצמם שמספקים את המערכות לכל המוכרים השונים ולא המוכרים עצמם מזייפים, אבל עדיין חייבים להחזיר את כל המערכות האלו גם כדי שסרובי יקבלו את התלונות האלו ויחזרו לשלוח את המקורית וגם כדי שנקבל מולטימדיה שניתנת לחסימה.
        מי שרוצה להיות בטוח שהוא מזמין מולטימדיה שאפשר לחסום ככה"נ עדיף לו לקנות את ה S 18 אבל כמובן שנחכה ל @מיישה שיאמר את דעתו בעניין.
        זאת החנות שאני הזמנתי ממנה ושלחו לי את ה"זיוף המשודרג"
        מצרף תמונה של האחורה של שלשת המערכות.
        עריכה: ב"ה בעזרתו של @הכהן זה נראה שמצאנו דרך לחסום אותה.
        יש להשים לב שלפני העריכה הבאתי כאן את התמונה של הT10 הטובה ולא של הלכאורה מזויפת עכשיו הבאתי את 3 המערכות

        אגב יכול להיות שיש חסימה חדשה לS18 שלא מצריכה נעילת אפליקציות שונות, @מיישה אני ידבר אתך על זה לאחר בדיקת הדברים

        זאת הT10 המקורית והטובה עם (ניפוי באגים אלחוטי)
        צילום מסך 2024-07-18 184503.png

        זאת המערכת הלכאורה מזויפת שהיא בצבע רוז מאחורה
        צילום מסך 2024-07-18 183832.png

        וזאת הלכאורה מזויפת בצבע כחול מאחורה
        צילום מסך 2024-07-18 184035.png

        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנדמ מנותק
        מוטי ברנד
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @YOLEVI גם לי היה השבוע מישהו שהגיע עם אותו דבר והמאחורה היה רוז גולד אבל איפה שמחברים את כל הכבלים היה בצבע כחול אבל המולטימדיה הרבה יותר נוחה מהT10 והרדיו עובד פצצה והדיבורית פצצה אבל חסימה לא עובד על המכשיר

        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
        וסימים של נטפרי 0527661381
        דברו איתי 2086841@gmail.com
        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

          @YOLEVI גם לי היה השבוע מישהו שהגיע עם אותו דבר והמאחורה היה רוז גולד אבל איפה שמחברים את כל הכבלים היה בצבע כחול אבל המולטימדיה הרבה יותר נוחה מהT10 והרדיו עובד פצצה והדיבורית פצצה אבל חסימה לא עובד על המכשיר

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @מוטי-ברנד אפשר הסבר מדוע החסימה לא עובדת על המכשירים הללו אם הם מהירים והכל חוץ מזה מעולה?

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          מוטי ברנדמ Y 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • EBAE EBA

            @מוטי-ברנד אפשר הסבר מדוע החסימה לא עובדת על המכשירים הללו אם הם מהירים והכל חוץ מזה מעולה?

            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנד
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @EBA כמו שכל החסימות לא עובדות במולטימדיה כמו כשר פליי וכו’ שלא מחזיק במולטימדיות רק האפליקציה של אאוטנט בגלל שהוא נקבע כערכת נושא אז זה כן עולה

            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
            וסימים של נטפרי 0527661381
            דברו איתי 2086841@gmail.com
            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

              @EBA כמו שכל החסימות לא עובדות במולטימדיה כמו כשר פליי וכו’ שלא מחזיק במולטימדיות רק האפליקציה של אאוטנט בגלל שהוא נקבע כערכת נושא אז זה כן עולה

              EBAE מנותק
              EBAE מנותק
              EBA
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @מוטי-ברנד לא הבנתי, אאוטנט כן עובד במערכת הזו או לא?
              אם כן, מה הבעיה
              אם לא, למה לא?

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @מוטי-ברנד אפשר הסבר מדוע החסימה לא עובדת על המכשירים הללו אם הם מהירים והכל חוץ מזה מעולה?

                Y מנותק
                Y מנותק
                YOLEVI
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @EBA כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                @מוטי-ברנד אפשר הסבר מדוע החסימה לא עובדת על המכשירים הללו אם הם מהירים והכל חוץ מזה מעולה?

                הבעיה העיקרית שם היא שגם כשאתה קובע את אאוטנט כאפליקצית ברירת מחדל של מסך הבית, עדיין בלחיצה על מסך הבית חוזר לך הערכת נושא הרגילה, וכן בכיבוי והדלקה של המערכת אאוטנט לא עולה אלא צריך להיכנס לזה ידנית

                התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                3276568@gmail.com
                0583276568

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  @מוטי-ברנד לא הבנתי, אאוטנט כן עובד במערכת הזו או לא?
                  אם כן, מה הבעיה
                  אם לא, למה לא?

                  מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנד
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @EBA אאוטנט לא עובד למה כי כל פעם שהמערכת עולה הוא שוכח להפעיל את זה כי יש לו מצב שינה כמו כל החסימות
                  פעם היו מתקינים אפלוק עד שהאנדרואיד התקדם ואז האפלוק לא היה עולה לבד ולכן החסימה לא שווה כלום כי אז אפשר להעיף את החסימה בשניה

                  "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                  וסימים של נטפרי 0527661381
                  דברו איתי 2086841@gmail.com
                  ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • Y YOLEVI

                    בהמשך להזהרה החשובה של @מיישה כאן, הזמנתי מהמוכר שכן מומלץ שמה והיום קיבלתי את את המולטימדיה וראיתי שב"ה זה הגיע בקופסא רשמית של סרובי עם תמונה של מולטימדיה ולא באיזה קופסת קרטון כמו המזויפת ששלח לי המוכר ששלח את המזויפות, וכמובן מיד בדקתי גם את הצבע של הצד האחורי לראות אם זה בצבע תכלת או רוז וב"ה ראיתי שזה בצבע רוז ונרגעתי שיש לי את הT10 המקורית.
                    אך דא עקא כשהתקנתי את המולטימדיה אני רואה שזה הזיוף למרות שזה בצבע רוז.
                    עכשיו אני חייב לציין שהמולטימדיה כמו שהיא ממש נוחה ואולי אפילו יותר נוחה מהT10 המקורית וגם מהירה ממש, כמדומה לי שיותר מהזיוף התכלת(עריכה: לא בטוח בכלל שיש הבדל בינהם), מה שגורם לי לחשוב שזה לא זיוף אלא סוג של עדכון של סרובי עצמם רק שלנו זה לא טוב כי אין שום דרך לחסום אותה(עריכה: ככה"נ נמצאה הדרך לחסום אותה).

                    יש עדיין כמה הבדלים שגורמים לי לחשוב שזה לא רק עדכון אלא שונה לגמרי כי אם זה היה עדכון לא היה אמור להיות שום הבדל חיצוני.
                    ההבדל הראשון הוא שב"זיוף" יש פיוז של 15 לעומת המקורי שיש פיוז של 10
                    הבדל נוסף זה המיקום של המאוורר
                    ועוד הבדל זה המיקום של החיבורים(החיבורים הם אותם חיבורים אבל המיקום שלהם בגב המולטימדיה שונה)

                    גם אם מדובר בזיוף אז אפשר לשער שהמזייפים הם סרובי עצמם שמספקים את המערכות לכל המוכרים השונים ולא המוכרים עצמם מזייפים, אבל עדיין חייבים להחזיר את כל המערכות האלו גם כדי שסרובי יקבלו את התלונות האלו ויחזרו לשלוח את המקורית וגם כדי שנקבל מולטימדיה שניתנת לחסימה.
                    מי שרוצה להיות בטוח שהוא מזמין מולטימדיה שאפשר לחסום ככה"נ עדיף לו לקנות את ה S 18 אבל כמובן שנחכה ל @מיישה שיאמר את דעתו בעניין.
                    זאת החנות שאני הזמנתי ממנה ושלחו לי את ה"זיוף המשודרג"
                    מצרף תמונה של האחורה של שלשת המערכות.
                    עריכה: ב"ה בעזרתו של @הכהן זה נראה שמצאנו דרך לחסום אותה.
                    יש להשים לב שלפני העריכה הבאתי כאן את התמונה של הT10 הטובה ולא של הלכאורה מזויפת עכשיו הבאתי את 3 המערכות

                    אגב יכול להיות שיש חסימה חדשה לS18 שלא מצריכה נעילת אפליקציות שונות, @מיישה אני ידבר אתך על זה לאחר בדיקת הדברים

                    זאת הT10 המקורית והטובה עם (ניפוי באגים אלחוטי)
                    צילום מסך 2024-07-18 184503.png

                    זאת המערכת הלכאורה מזויפת שהיא בצבע רוז מאחורה
                    צילום מסך 2024-07-18 183832.png

                    וזאת הלכאורה מזויפת בצבע כחול מאחורה
                    צילום מסך 2024-07-18 184035.png

                    YKingsmartY מנותק
                    YKingsmartY מנותק
                    YKingsmart
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @YOLEVI רכשתי מהמוכר הזה, הגיע לי מולטימדיה שהמאוורר בצד ימין למטה, זה כן בסדר לעניין החסימה?

                    אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                    מייל
                    Ykingsmart1@gmail.com

                    מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • YKingsmartY YKingsmart

                      @YOLEVI רכשתי מהמוכר הזה, הגיע לי מולטימדיה שהמאוורר בצד ימין למטה, זה כן בסדר לעניין החסימה?

                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנדמ מנותק
                      מוטי ברנד
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @YKingsmart השאלה היא מה הגרסה של המערכת

                      "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                      וסימים של נטפרי 0527661381
                      דברו איתי 2086841@gmail.com
                      ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                      YKingsmartY 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                        @YKingsmart השאלה היא מה הגרסה של המערכת

                        YKingsmartY מנותק
                        YKingsmartY מנותק
                        YKingsmart
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @מוטי-ברנד הזמנתי T10 ש @מיישה המליץ לי אנדרואיד 12, לא בדקתי בפועל במפרט של המערכת עדיין

                        אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                        מייל
                        Ykingsmart1@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y YOLEVI

                          בהמשך להזהרה החשובה של @מיישה כאן, הזמנתי מהמוכר שכן מומלץ שמה והיום קיבלתי את את המולטימדיה וראיתי שב"ה זה הגיע בקופסא רשמית של סרובי עם תמונה של מולטימדיה ולא באיזה קופסת קרטון כמו המזויפת ששלח לי המוכר ששלח את המזויפות, וכמובן מיד בדקתי גם את הצבע של הצד האחורי לראות אם זה בצבע תכלת או רוז וב"ה ראיתי שזה בצבע רוז ונרגעתי שיש לי את הT10 המקורית.
                          אך דא עקא כשהתקנתי את המולטימדיה אני רואה שזה הזיוף למרות שזה בצבע רוז.
                          עכשיו אני חייב לציין שהמולטימדיה כמו שהיא ממש נוחה ואולי אפילו יותר נוחה מהT10 המקורית וגם מהירה ממש, כמדומה לי שיותר מהזיוף התכלת(עריכה: לא בטוח בכלל שיש הבדל בינהם), מה שגורם לי לחשוב שזה לא זיוף אלא סוג של עדכון של סרובי עצמם רק שלנו זה לא טוב כי אין שום דרך לחסום אותה(עריכה: ככה"נ נמצאה הדרך לחסום אותה).

                          יש עדיין כמה הבדלים שגורמים לי לחשוב שזה לא רק עדכון אלא שונה לגמרי כי אם זה היה עדכון לא היה אמור להיות שום הבדל חיצוני.
                          ההבדל הראשון הוא שב"זיוף" יש פיוז של 15 לעומת המקורי שיש פיוז של 10
                          הבדל נוסף זה המיקום של המאוורר
                          ועוד הבדל זה המיקום של החיבורים(החיבורים הם אותם חיבורים אבל המיקום שלהם בגב המולטימדיה שונה)

                          גם אם מדובר בזיוף אז אפשר לשער שהמזייפים הם סרובי עצמם שמספקים את המערכות לכל המוכרים השונים ולא המוכרים עצמם מזייפים, אבל עדיין חייבים להחזיר את כל המערכות האלו גם כדי שסרובי יקבלו את התלונות האלו ויחזרו לשלוח את המקורית וגם כדי שנקבל מולטימדיה שניתנת לחסימה.
                          מי שרוצה להיות בטוח שהוא מזמין מולטימדיה שאפשר לחסום ככה"נ עדיף לו לקנות את ה S 18 אבל כמובן שנחכה ל @מיישה שיאמר את דעתו בעניין.
                          זאת החנות שאני הזמנתי ממנה ושלחו לי את ה"זיוף המשודרג"
                          מצרף תמונה של האחורה של שלשת המערכות.
                          עריכה: ב"ה בעזרתו של @הכהן זה נראה שמצאנו דרך לחסום אותה.
                          יש להשים לב שלפני העריכה הבאתי כאן את התמונה של הT10 הטובה ולא של הלכאורה מזויפת עכשיו הבאתי את 3 המערכות

                          אגב יכול להיות שיש חסימה חדשה לS18 שלא מצריכה נעילת אפליקציות שונות, @מיישה אני ידבר אתך על זה לאחר בדיקת הדברים

                          זאת הT10 המקורית והטובה עם (ניפוי באגים אלחוטי)
                          צילום מסך 2024-07-18 184503.png

                          זאת המערכת הלכאורה מזויפת שהיא בצבע רוז מאחורה
                          צילום מסך 2024-07-18 183832.png

                          וזאת הלכאורה מזויפת בצבע כחול מאחורה
                          צילום מסך 2024-07-18 184035.png

                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתיר מנותק
                          ראובן שבתי
                          ניהול טכני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @YOLEVI יש לה ניפוי באגים אלחוטי כמו בT10 הרגיל?
                          א"כ אפשר קיידרואיד

                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                            @YKingsmart השאלה היא מה הגרסה של המערכת

                            YKingsmartY מנותק
                            YKingsmartY מנותק
                            YKingsmart
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @מוטי-ברנד כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                            @YKingsmart השאלה היא מה הגרסה של המערכת

                            בדקתי, עשיתי קיידרואיד

                            אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                            מייל
                            Ykingsmart1@gmail.com

                            המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • YKingsmartY YKingsmart

                              @מוטי-ברנד כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                              @YKingsmart השאלה היא מה הגרסה של המערכת

                              בדקתי, עשיתי קיידרואיד

                              המפותחה מנותק
                              המפותחה מנותק
                              המפותח
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @YKingsmart כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                              @מוטי-ברנד כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                              @YKingsmart השאלה היא מה הגרסה של המערכת

                              בדקתי, עשיתי קיידרואיד

                              עובד חלק הקיידרויאד?

                              מתקין מערכות מולטימדיה
                              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                              בצפת והסביבה
                              לפרטים: במייל שבפרופיל

                              YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • המפותחה המפותח

                                @YKingsmart כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                @מוטי-ברנד כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                @YKingsmart השאלה היא מה הגרסה של המערכת

                                בדקתי, עשיתי קיידרואיד

                                עובד חלק הקיידרויאד?

                                YKingsmartY מנותק
                                YKingsmartY מנותק
                                YKingsmart
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @המפותח האיש התלונן שלא עובד לו בכלל הוויז, יכול להיות שיש קשר?

                                אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                מייל
                                Ykingsmart1@gmail.com

                                המפותחה יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • YKingsmartY YKingsmart

                                  @המפותח האיש התלונן שלא עובד לו בכלל הוויז, יכול להיות שיש קשר?

                                  המפותחה מנותק
                                  המפותחה מנותק
                                  המפותח
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
                                  #15

                                  @YKingsmart כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                  בכלל הוויז

                                  לא נדלק בכלל, או שכותב שאין אינטרנט?
                                  יש לו אינטרנט מסים של הוט מובייל?
                                  כי לפי מה שהבנתי הוט מובייל וקיידראויד זה לא שידוך כל כך מוצלח

                                  מתקין מערכות מולטימדיה
                                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                  בצפת והסביבה
                                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                                  YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                    @EBA אאוטנט לא עובד למה כי כל פעם שהמערכת עולה הוא שוכח להפעיל את זה כי יש לו מצב שינה כמו כל החסימות
                                    פעם היו מתקינים אפלוק עד שהאנדרואיד התקדם ואז האפלוק לא היה עולה לבד ולכן החסימה לא שווה כלום כי אז אפשר להעיף את החסימה בשניה

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    YOLEVI
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                                    #16

                                    @מוטי-ברנד כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                    @EBA אאוטנט לא עובד למה כי כל פעם שהמערכת עולה הוא שוכח להפעיל את זה כי יש לו מצב שינה כמו כל החסימות
                                    פעם היו מתקינים אפלוק עד שהאנדרואיד התקדם ואז האפלוק לא היה עולה לבד ולכן החסימה לא שווה כלום כי אז אפשר להעיף את החסימה בשניה

                                    את המצב שינה אפשר לסדר הבעיה היחידה שנשארה לי זה כפתור דף הבית שמוביל ללאנצ’ר הרגיל למרות שאאוטנט ברירת מחדל

                                    התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                                    חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                                    סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                                    3276568@gmail.com
                                    0583276568

                                    דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y YOLEVI

                                      @מוטי-ברנד כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                      @EBA אאוטנט לא עובד למה כי כל פעם שהמערכת עולה הוא שוכח להפעיל את זה כי יש לו מצב שינה כמו כל החסימות
                                      פעם היו מתקינים אפלוק עד שהאנדרואיד התקדם ואז האפלוק לא היה עולה לבד ולכן החסימה לא שווה כלום כי אז אפשר להעיף את החסימה בשניה

                                      את המצב שינה אפשר לסדר הבעיה היחידה שנשארה לי זה כפתור דף הבית שמוביל ללאנצ’ר הרגיל למרות שאאוטנט ברירת מחדל

                                      דני מערכותד מנותק
                                      דני מערכותד מנותק
                                      דני מערכות
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @YOLEVI תמחק את כל מה שיש ברשימה לבנה חוץ מהמצלמת רוורס

                                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                      https://did.li/MxyOf

                                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • YKingsmartY YKingsmart

                                        @המפותח האיש התלונן שלא עובד לו בכלל הוויז, יכול להיות שיש קשר?

                                        יוסי לויי מנותק
                                        יוסי לויי מנותק
                                        יוסי לוי
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי לוי
                                        #18

                                        @YKingsmart אם הוויז עולה ורק מציג לו בהתחלה הודעה “מפות לא מקוונות” אז זה לא קשור לקיידרואיד
                                        אצלי גם בלי הקיידרואיד לוקח זמן עד שהוויז מקוון
                                        שיבדוק עם נטסטיק חיצוני האם יש קליטה מיד

                                        שמח לעזור

                                        YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המפותחה המפותח

                                          @YKingsmart כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                          בכלל הוויז

                                          לא נדלק בכלל, או שכותב שאין אינטרנט?
                                          יש לו אינטרנט מסים של הוט מובייל?
                                          כי לפי מה שהבנתי הוט מובייל וקיידראויד זה לא שידוך כל כך מוצלח

                                          YKingsmartY מנותק
                                          YKingsmartY מנותק
                                          YKingsmart
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #19

                                          @המפותח כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                          @YKingsmart כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                          בכלל הוויז

                                          לא נדלק בכלל, או שכותב שאין אינטרנט?
                                          יש לו אינטרנט מסים של הוט מובייל?
                                          כי לפי מה שהבנתי הוט מובייל וקיידראויד זה לא שידוך כל כך מוצלח

                                          רושם אין אינטרנט.
                                          יש לו סים דאטה של sky
                                          לפני שעשיתי לו את הקיידרואיד הסים בוודאות עבד, ניסיתי על כרום ולא על וויז, הוא אומר שחיבר לוויפי ציבורי ועבד לו לפני החסימה.

                                          אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                          מייל
                                          Ykingsmart1@gmail.com

                                          המפותחה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • יוסי לויי יוסי לוי

                                            @YKingsmart אם הוויז עולה ורק מציג לו בהתחלה הודעה “מפות לא מקוונות” אז זה לא קשור לקיידרואיד
                                            אצלי גם בלי הקיידרואיד לוקח זמן עד שהוויז מקוון
                                            שיבדוק עם נטסטיק חיצוני האם יש קליטה מיד

                                            YKingsmartY מנותק
                                            YKingsmartY מנותק
                                            YKingsmart
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @יוסי-לוי כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                            @YKingsmart אם הוויז עולה ורק מציג לו בהתחלה הודעה “מפות לא מקוונות” אז זה לא קשור לקיידרואיד
                                            אצלי גם בלי הקיידרואיד לוקח זמן עד שהוויז מקוון
                                            שיבדוק עם נטסטיק חיצוני האם יש קליטה מיד

                                            הוא על נטסטיק

                                            אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                                            מייל
                                            Ykingsmart1@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • YKingsmartY YKingsmart

                                              @המפותח כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                              @YKingsmart כתב בהזהרה חדשה לגבי המולטימדיה ה"מזויפת":

                                              בכלל הוויז

                                              לא נדלק בכלל, או שכותב שאין אינטרנט?
                                              יש לו אינטרנט מסים של הוט מובייל?
                                              כי לפי מה שהבנתי הוט מובייל וקיידראויד זה לא שידוך כל כך מוצלח

                                              רושם אין אינטרנט.
                                              יש לו סים דאטה של sky
                                              לפני שעשיתי לו את הקיידרואיד הסים בוודאות עבד, ניסיתי על כרום ולא על וויז, הוא אומר שחיבר לוויפי ציבורי ועבד לו לפני החסימה.

                                              המפותחה מנותק
                                              המפותחה מנותק
                                              המפותח
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              @YKingsmart אני שמתי על איזה מערכת קיידרויאד והוויז ומוביט וכו’ הראה לי שאין אינטרנט
                                              שחקתי בהגדרות רשת הפעלתי נדידה כיביתי עשיתי הפעלה מחדש הוצאתי את הסים בקיצור שחקתי אם הגדרות וכרגע זה עובד לי
                                              תנסה לשחק אם ההגדרות

                                              מתקין מערכות מולטימדיה
                                              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                              בצפת והסביבה
                                              לפרטים: במייל שבפרופיל

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              31

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום