דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. מישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?

      מישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      42 פוסטים 12 כותבים 2.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ntzntz350N ntzntz350

        טויוטה קורולה
        GLI אוט’ 1.6 (124 כ’'ס)
        2013
        75,000 קילומטר
        יד 2
        ב 45,000 ש"ח
        במצב טוב

        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השםה מנותק
        הכל בעזרת השם
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @ntzntz350 איזה צורה ?

        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ntzntz350N ntzntz350

          טויוטה קורולה
          GLI אוט’ 1.6 (124 כ’'ס)
          2013
          75,000 קילומטר
          יד 2
          ב 45,000 ש"ח
          במצב טוב

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

          טויוטה קורולה
          GLI אוט’ 1.6 (124 כ’'ס)
          2013
          75,000 קילומטר
          יד 2
          ב 45,000 ש"ח
          במצב טוב

          מבחינת קמ זה ממש נמוך במיוחד יחסית לטויוטה זה 6.8 אלף לשנה שזה ממש קצת המחיר מצויין לא יודע עד כמה מציאה, אבל עם קמ כזה אני הייתי הולך על זה.
          בהצלחה.

          התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
          ירושלים והסביבה
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

            טויוטה קורולה
            GLI אוט’ 1.6 (124 כ’'ס)
            2013
            75,000 קילומטר
            יד 2
            ב 45,000 ש"ח
            במצב טוב

            מבחינת קמ זה ממש נמוך במיוחד יחסית לטויוטה זה 6.8 אלף לשנה שזה ממש קצת המחיר מצויין לא יודע עד כמה מציאה, אבל עם קמ כזה אני הייתי הולך על זה.
            בהצלחה.

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @צילפינגים חשוב לדעת אם זה צורה ישנה זה לא שווה

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            שמואל קלייןש תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

              @צילפינגים חשוב לדעת אם זה צורה ישנה זה לא שווה

              שמואל קלייןש מנותק
              שמואל קלייןש מנותק
              שמואל קליין
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @הכל-בעז-ה כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

              @צילפינגים חשוב לדעת אם זה צורה ישנה זה לא שווה

              בהחלט
              אם זה צורה ישנה זה לא שווה

              יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
              לחץ כאן!
              או ב- 055-6708066

              ntzntz350N תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • שמואל קלייןש שמואל קליין

                @הכל-בעז-ה כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                @צילפינגים חשוב לדעת אם זה צורה ישנה זה לא שווה

                בהחלט
                אם זה צורה ישנה זה לא שווה

                ntzntz350N מנותק
                ntzntz350N מנותק
                ntzntz350
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                אם אני לא מוצא טויוטה קורולה טובה ומתאימה ביד 2

                איזה רכב נמצא אחריו באמינות ובאיכות?

                צילפינגיםצ ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ntzntz350N ntzntz350

                  אם אני לא מוצא טויוטה קורולה טובה ומתאימה ביד 2

                  איזה רכב נמצא אחריו באמינות ובאיכות?

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @ntzntz350 :
                  https://www.yad2.co.il/s/c/q17d2d3v
                  תראה את זה סתם הסתכלתי ומצאתי זה מחיר ממש טוב מודל 2012 עם 180 אלף קמ צריך קצת צבע אבל לא נורא אם לא מעניין אותך חיצוני

                  התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                  ירושלים והסביבה
                  ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                  ntzntz350N תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                    @ntzntz350 :
                    https://www.yad2.co.il/s/c/q17d2d3v
                    תראה את זה סתם הסתכלתי ומצאתי זה מחיר ממש טוב מודל 2012 עם 180 אלף קמ צריך קצת צבע אבל לא נורא אם לא מעניין אותך חיצוני

                    ntzntz350N מנותק
                    ntzntz350N מנותק
                    ntzntz350
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntzntz350
                    #8

                    @צילפינגים אני מחפש משהו באזור 2014 ומעלה 40K רחב מאחורה

                    צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ntzntz350N ntzntz350

                      @צילפינגים אני מחפש משהו באזור 2014 ומעלה 40K רחב מאחורה

                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגיםצ מנותק
                      צילפינגים
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                      @צילפינגים אני מחפש משהו באזור 2014 ומעלה 40K רחב מאחורה

                      תקח נשימה ארוכה ותחפש כל יום ביד 2 פעמים שלוש ביום עד שתמצא מציאה בעזרת השם מציאות לא מוצאים ביום אחד קח לך חודש קדימה בערך והשם יהיה בעזרך

                      התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                      ירושלים והסביבה
                      ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ntzntz350N ntzntz350

                        אם אני לא מוצא טויוטה קורולה טובה ומתאימה ביד 2

                        איזה רכב נמצא אחריו באמינות ובאיכות?

                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגים
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                        איזה רכב נמצא אחריו באמינות ובאיכות

                        הונדה

                        התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                        ירושלים והסביבה
                        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ntzntz350N ntzntz350

                          אם אני לא מוצא טויוטה קורולה טובה ומתאימה ביד 2

                          איזה רכב נמצא אחריו באמינות ובאיכות?

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טכנולוג
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                          אם אני לא מוצא טויוטה קורולה טובה ומתאימה ביד 2

                          איזה רכב נמצא אחריו באמינות ובאיכות?

                          אני חושב שאתה טועה בגישה שלך…
                          כי רכב טוב ומבוקש ולא משנה איזה דגם הוא אם יש לו ביקוש והוא במחיר הוגן הוא נמצא ביד 2 לא יותר מכמה שעות על אחת כמה וכמה קורולה אם זה רכב במצב טוב הוא יכול להיות רק 10 דק’ ולרדת משם ולכן גם הרכב הבא שתחפש תתקשה למצוא כי הם נחטפים
                          אז האם משום כך צריך לוותר על רכב טוב?
                          בוודאי שלא לכן אתה צריך לחשוב איזה רכב אתה רוצה ומה הכי מתאים לך
                          ואז יש לך שתי אפשרויות:

                          1. הקלה יותר (ואולי גם יקרה יותר) לפנות למתווך או סוכן ולתת לו רשימה של נתונים שאתה רוצה ולהמתין בסבלנות
                            היתרון בזה הוא שיש לך ראש שקט ואתה לא רץ אחרי רכבים
                            אבל החיסרון הוא קודם כל למצוא סוכן כזה שיודע למצוא את הרכבים הנכונים והוא גם אמין ולא רמאי ואח"כ גם לשלם לו (וזה בהחלט מגיע לו כי יש כאן עבודה לא קלה)
                          2. קצת יותר קשה - לחפש בעצמך וכוונתי היא ליצור חיפוש ביד 2 עם הקריטריונים שאתה מעוניין כולל ק"מ, יד, מחיר וכו’ (כמובן הגיוני לא משהו שאינו קיים) ולבדוק כל הזמן (לפחות פעם בשלוש שעות) וכאשר עולה רכב כזה אתה מיד מתקשר ואם זה רלוונטי אז בהחלטה של שתי דק’ אתה נוסע גם למרחק של שעתיים (כמובן זה אפשרי רק כאשר אתה נעול במאה אחוז על מה שאתה רוצה ברכב שלך)
                            בשתי האפשרויות האלה (אני אישית מעדיף את השניה אם כי זה לא מתאים לכל אחד) תוכל למצוא רכב כלבבך ולא תצטרך להתפשר (גם זה יקח קצת זמן כי רכב מבוקש לא תמיד מגיע ליד 2 והרבה פעמים נמכר לחברים וכו’)
                            בהצלחה

                          ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                          KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • ט טכנולוג

                            @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                            אם אני לא מוצא טויוטה קורולה טובה ומתאימה ביד 2

                            איזה רכב נמצא אחריו באמינות ובאיכות?

                            אני חושב שאתה טועה בגישה שלך…
                            כי רכב טוב ומבוקש ולא משנה איזה דגם הוא אם יש לו ביקוש והוא במחיר הוגן הוא נמצא ביד 2 לא יותר מכמה שעות על אחת כמה וכמה קורולה אם זה רכב במצב טוב הוא יכול להיות רק 10 דק’ ולרדת משם ולכן גם הרכב הבא שתחפש תתקשה למצוא כי הם נחטפים
                            אז האם משום כך צריך לוותר על רכב טוב?
                            בוודאי שלא לכן אתה צריך לחשוב איזה רכב אתה רוצה ומה הכי מתאים לך
                            ואז יש לך שתי אפשרויות:

                            1. הקלה יותר (ואולי גם יקרה יותר) לפנות למתווך או סוכן ולתת לו רשימה של נתונים שאתה רוצה ולהמתין בסבלנות
                              היתרון בזה הוא שיש לך ראש שקט ואתה לא רץ אחרי רכבים
                              אבל החיסרון הוא קודם כל למצוא סוכן כזה שיודע למצוא את הרכבים הנכונים והוא גם אמין ולא רמאי ואח"כ גם לשלם לו (וזה בהחלט מגיע לו כי יש כאן עבודה לא קלה)
                            2. קצת יותר קשה - לחפש בעצמך וכוונתי היא ליצור חיפוש ביד 2 עם הקריטריונים שאתה מעוניין כולל ק"מ, יד, מחיר וכו’ (כמובן הגיוני לא משהו שאינו קיים) ולבדוק כל הזמן (לפחות פעם בשלוש שעות) וכאשר עולה רכב כזה אתה מיד מתקשר ואם זה רלוונטי אז בהחלטה של שתי דק’ אתה נוסע גם למרחק של שעתיים (כמובן זה אפשרי רק כאשר אתה נעול במאה אחוז על מה שאתה רוצה ברכב שלך)
                              בשתי האפשרויות האלה (אני אישית מעדיף את השניה אם כי זה לא מתאים לכל אחד) תוכל למצוא רכב כלבבך ולא תצטרך להתפשר (גם זה יקח קצת זמן כי רכב מבוקש לא תמיד מגיע ליד 2 והרבה פעמים נמכר לחברים וכו’)
                              בהצלחה
                            KlonimoosK מנותק
                            KlonimoosK מנותק
                            Klonimoos
                            מייבין סיירת פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                            #12

                            @טכנולוג
                            דברים בפשוטם נכונים,
                            אבל לדעתי אסייג קצת, שראו ראיתי תחת השמש אנשים פשוטים שמצאו מציאות, כי כך גזרה חכמתו ית’, יתכן ויהיה מציאה ששייכת לו ואז הוא ימצא את המציאה שלו מה ששייך לו בקלות, בלי לחץ, ואף אחד לא יקח לו אותה.
                            ב. שכחת לציין חיסרון שיתכן ולא יספיק להתייעץ בפורום…
                            ג. במיוחד בקשר לטיוטה, הוא יכול ליהיות יותר רגוע, לעיין מה שיוכל בפרמטרים משתלמים, ע’‘פ הכתוב בפורום, להתייעץ, ועוד, ואז פשוט לחטוף! הסיכוי להפסיד מטיוטה שואף לאפס. (כמובן ע’'פ הפרמטרים)


                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • KlonimoosK Klonimoos

                              @טכנולוג
                              דברים בפשוטם נכונים,
                              אבל לדעתי אסייג קצת, שראו ראיתי תחת השמש אנשים פשוטים שמצאו מציאות, כי כך גזרה חכמתו ית’, יתכן ויהיה מציאה ששייכת לו ואז הוא ימצא את המציאה שלו מה ששייך לו בקלות, בלי לחץ, ואף אחד לא יקח לו אותה.
                              ב. שכחת לציין חיסרון שיתכן ולא יספיק להתייעץ בפורום…
                              ג. במיוחד בקשר לטיוטה, הוא יכול ליהיות יותר רגוע, לעיין מה שיוכל בפרמטרים משתלמים, ע’‘פ הכתוב בפורום, להתייעץ, ועוד, ואז פשוט לחטוף! הסיכוי להפסיד מטיוטה שואף לאפס. (כמובן ע’'פ הפרמטרים)

                              ט מנותק
                              ט מנותק
                              טכנולוג
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @Klonimoos כמו תמיד צודק בכל מילה

                              ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ntzntz350N מנותק
                                ntzntz350N מנותק
                                ntzntz350
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntzntz350
                                #14

                                הלכתי בסוף לסוכן שמואל קליין
                                (אחלה שירות, עונה תמיד, יעיל ומהיר, עם מגוון רכבים בהיצע)
                                הוא שלח לי הצעות של הונדה סיוויק 2018
                                168,000 קילומטר
                                רכב שמור במצב מצוין
                                ב46,000 ש"ח
                                תוך יומיים סגרתי עסקה על הרכב.

                                ט אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                6
                                • ntzntz350N ntzntz350

                                  הלכתי בסוף לסוכן שמואל קליין
                                  (אחלה שירות, עונה תמיד, יעיל ומהיר, עם מגוון רכבים בהיצע)
                                  הוא שלח לי הצעות של הונדה סיוויק 2018
                                  168,000 קילומטר
                                  רכב שמור במצב מצוין
                                  ב46,000 ש"ח
                                  תוך יומיים סגרתי עסקה על הרכב.

                                  ט מנותק
                                  ט מנותק
                                  טכנולוג
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                                  #15

                                  @ntzntz350 יפה מאוד, רכב מצויין (ונראה לי ע"פ התוכן שלו בפורום שזה גם מתווך מצויין)
                                  תתחדש ושתסע רק בדרכים ישרות וה’ יהיה בעזרתך שלא יהיו הוצאות מיותרות

                                  ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ntzntz350N ntzntz350

                                    הלכתי בסוף לסוכן שמואל קליין
                                    (אחלה שירות, עונה תמיד, יעיל ומהיר, עם מגוון רכבים בהיצע)
                                    הוא שלח לי הצעות של הונדה סיוויק 2018
                                    168,000 קילומטר
                                    רכב שמור במצב מצוין
                                    ב46,000 ש"ח
                                    תוך יומיים סגרתי עסקה על הרכב.

                                    אבי יםא מנותק
                                    אבי יםא מנותק
                                    אבי ים
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                                    הלכתי בסוף לסוכן שמואל קליין
                                    (אחלה שירות, עונה תמיד, יעיל ומהיר, עם מגוון רכבים בהיצע)
                                    הוא שלח לי הצעות של הונדה סיוויק 2018
                                    168,000 קילומטר
                                    רכב שמור במצב מצוין
                                    ב46,000 ש"ח
                                    תוך יומיים סגרתי עסקה על הרכב.

                                    תבדוק שזה לא מהמנועים הבעייתיים של הונדה עיין כאן

                                    הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אבי יםא אבי ים

                                      @ntzntz350 כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                                      הלכתי בסוף לסוכן שמואל קליין
                                      (אחלה שירות, עונה תמיד, יעיל ומהיר, עם מגוון רכבים בהיצע)
                                      הוא שלח לי הצעות של הונדה סיוויק 2018
                                      168,000 קילומטר
                                      רכב שמור במצב מצוין
                                      ב46,000 ש"ח
                                      תוך יומיים סגרתי עסקה על הרכב.

                                      תבדוק שזה לא מהמנועים הבעייתיים של הונדה עיין כאן

                                      הכל בעזרת השםה מנותק
                                      הכל בעזרת השםה מנותק
                                      הכל בעזרת השם
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @אבי-ים אתה צודק אבל אני עשיתי לעצמי כלל בחיים אם שואלים אותי לפניי קניה אני עונה על הכל ואם אחרי קניה רק מפרגן מה זה יצא לו מזה עכשיו שהוא לא ישן בלילה

                                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                      אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                        @אבי-ים אתה צודק אבל אני עשיתי לעצמי כלל בחיים אם שואלים אותי לפניי קניה אני עונה על הכל ואם אחרי קניה רק מפרגן מה זה יצא לו מזה עכשיו שהוא לא ישן בלילה

                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי יםא מנותק
                                        אבי ים
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #18

                                        @הכל-בעז-ה כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                                        @אבי-ים אתה צודק אבל אני עשיתי לעצמי כלל בחיים אם שואלים אותי לפניי קניה אני עונה על הכל ואם אחרי קניה רק מפרגן מה זה יצא לו מזה עכשיו שהוא לא ישן בלילה

                                        כאן אולי יש משהו לעשות בנידון עדיין (אחריות, טיפולים כלשהם וכד’)

                                        הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אבי יםא אבי ים

                                          @הכל-בעז-ה כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                                          @אבי-ים אתה צודק אבל אני עשיתי לעצמי כלל בחיים אם שואלים אותי לפניי קניה אני עונה על הכל ואם אחרי קניה רק מפרגן מה זה יצא לו מזה עכשיו שהוא לא ישן בלילה

                                          כאן אולי יש משהו לעשות בנידון עדיין (אחריות, טיפולים כלשהם וכד’)

                                          הכל בעזרת השםה מנותק
                                          הכל בעזרת השםה מנותק
                                          הכל בעזרת השם
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכל בעזרת השם
                                          #19

                                          @אבי-ים במנוע 1000 אין מה לעשות רק להתפלל שלא תיהיה אחד מ3 שהולך מנוע וגם לא ניראה לי שהיה מנוע 1000 בסטיישן
                                          וגם לא ניראה לי ש @שמואל-קליין שמבין ברכבים יביא למישהו כזה דבר

                                          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                          אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4
                                          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                            @אבי-ים במנוע 1000 אין מה לעשות רק להתפלל שלא תיהיה אחד מ3 שהולך מנוע וגם לא ניראה לי שהיה מנוע 1000 בסטיישן
                                            וגם לא ניראה לי ש @שמואל-קליין שמבין ברכבים יביא למישהו כזה דבר

                                            אבי יםא מנותק
                                            אבי יםא מנותק
                                            אבי ים
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #20

                                            @הכל-בעז-ה כתב במישהו יכול להגיד לי אם זה מציאה?:

                                            סטיישן

                                            איפה הוא כתב סטיישן?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • שמואל קלייןש מנותק
                                              שמואל קלייןש מנותק
                                              שמואל קליין
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #21

                                              זה לא המנוע 1000 הבעייתי ואני לא מוכר כאלו
                                              זה דגם סדאן מנוע 1600 אטמוספרי האמין
                                              ותודה לכולם על הפירגון

                                              יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
                                              לחץ כאן!
                                              או ב- 055-6708066

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              13

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              66

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום