דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מצת שלא עובד

      מצת שלא עובד

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      27 פוסטים 7 כותבים 3.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צילפינגיםצ צילפינגים

        שוב שלום…
        אומנם אני חוזר אליכם לאחר הרבה זמן בעניין אבל בדיוק היום עלה לי בראש לטפל בזה ולבסוף מצאתי בתיבת הפיוזים מתחת להגה פיוז אחד שרוף, החלפתי בחדש והופפפ המצית חזר לפעול במידית אז מסתבר למפרע שמה ש @לך-תדע הביא הוא הנכון מבין שאר הדעות שהיו בעניין ושני המצתים הם שני פיוזים שונים… אבל בכל זאת תודה לכולם על העזרה והנתינה…

        מרדכי MCמ מנותק
        מרדכי MCמ מנותק
        מרדכי MC
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @צילפינגים תוכל לשלוח תמונה של מיקום הפיוז ???

        צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מרדכי MCמ מרדכי MC

          @צילפינגים תוכל לשלוח תמונה של מיקום הפיוז ???

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14
          פוסט זה נמחק!
          KlonimoosK לך תדעל 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            פוסט זה נמחק!

            KlonimoosK מנותק
            KlonimoosK מנותק
            Klonimoos
            מייבין סיירת פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15
            פוסט זה נמחק!
            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • KlonimoosK Klonimoos

              פוסט זה נמחק!

              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
              #16
              פוסט זה נמחק!
              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צילפינגיםצ צילפינגים

                פוסט זה נמחק!

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                #17

                @צילפינגים
                לי זה כן מעלה. לחצת על קישור תמונה נראה לי, ולא ‘‘העלאת תמונה’’.
                למה הוא כותב ‘כתובת תמונה’? זה מה שהוא כותב כשלוחצים על ‘קישור’, אני מקווה שהבנת שיש שני אופציות להעלות תמונות, אחד קישור ואחד מהטאבלט, הוא כותב את זה בשניהם?
                Screenshot_2024-05-15-15-02-19-558~2.jpg Screenshot_2024-05-15-15-02-25-700~2.jpg
                אגב אני עם טאבלט אבל דפדפן רגיל.
                הורדתי לספוילר, שלא יפריע לשירשור.
                ומאותו סיבה אני מגיב פה - דהיינו עורך פוסט קיים כדי לא להרבות בשיעורין…

                😉

                צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • KlonimoosK Klonimoos

                  @צילפינגים
                  לי זה כן מעלה. לחצת על קישור תמונה נראה לי, ולא ‘‘העלאת תמונה’’.
                  למה הוא כותב ‘כתובת תמונה’? זה מה שהוא כותב כשלוחצים על ‘קישור’, אני מקווה שהבנת שיש שני אופציות להעלות תמונות, אחד קישור ואחד מהטאבלט, הוא כותב את זה בשניהם?
                  Screenshot_2024-05-15-15-02-19-558~2.jpg Screenshot_2024-05-15-15-02-25-700~2.jpg
                  אגב אני עם טאבלט אבל דפדפן רגיל.
                  הורדתי לספוילר, שלא יפריע לשירשור.
                  ומאותו סיבה אני מגיב פה - דהיינו עורך פוסט קיים כדי לא להרבות בשיעורין…

                  😉

                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגיםצ מנותק
                  צילפינגים
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @צילפינגים
                    לי זה כן מעלה. לחצת על קישור תמונה נראה לי, ולא ‘‘העלאת תמונה’’.
                    למה הוא כותב ‘כתובת תמונה’? זה מה שהוא כותב כשלוחצים על ‘קישור’, אני מקווה שהבנת שיש שני אופציות להעלות תמונות, אחד קישור ואחד מהטאבלט, הוא כותב את זה בשניהם?
                    Screenshot_2024-05-15-15-02-19-558~2.jpg Screenshot_2024-05-15-15-02-25-700~2.jpg
                    אגב אני עם טאבלט אבל דפדפן רגיל.
                    הורדתי לספוילר, שלא יפריע לשירשור.
                    ומאותו סיבה אני מגיב פה - דהיינו עורך פוסט קיים כדי לא להרבות בשיעורין…

                    😉

                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגים
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                    #19
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                      פוסט זה נמחק!

                      לך תדעל מנותק
                      לך תדעל מנותק
                      לך תדע
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                      #20

                      @צילפינגים כתב במצת שלא עובד:

                      @מרדכי-MC אין לי בעיה בשמחה,אבל הבעיה היא שמשום מה אני לא מצליח להעלות תמונות לפורום אם תרצה אני ישלח לך לאישי ותעלה אתה לטובת הכלל…

                      23 או 29?
                      (אני מהמר על 29, צודק?)
                      8dd8ae44-7bc0-4261-9589-9568206da64e-image.png

                      @מרדכי-MC, זה גם סוג של תמונה, אם תרצה - יש עוד אחת למעלה.

                      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                      צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • לך תדעל לך תדע

                        @צילפינגים כתב במצת שלא עובד:

                        @מרדכי-MC אין לי בעיה בשמחה,אבל הבעיה היא שמשום מה אני לא מצליח להעלות תמונות לפורום אם תרצה אני ישלח לך לאישי ותעלה אתה לטובת הכלל…

                        23 או 29?
                        (אני מהמר על 29, צודק?)
                        8dd8ae44-7bc0-4261-9589-9568206da64e-image.png

                        @מרדכי-MC, זה גם סוג של תמונה, אם תרצה - יש עוד אחת למעלה.

                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגים
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                        #21

                        @לך-תדע אני יהיה באוטו אני יצלם בדיוק את מה שהחלפתי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מרדכי MCמ מרדכי MC

                          @צילפינגים תוכל לשלוח תמונה של מיקום הפיוז ???

                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגיםצ מנותק
                          צילפינגים
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @מרדכי-MC כתב במצת שלא עובד:

                          @צילפינגים תוכל לשלוח תמונה של מיקום הפיוז ???

                          בבקשה…Screenshot_20240516_194907_Gallery.jpg

                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צילפינגיםצ צילפינגים

                            @מרדכי-MC כתב במצת שלא עובד:

                            @צילפינגים תוכל לשלוח תמונה של מיקום הפיוז ???

                            בבקשה…Screenshot_20240516_194907_Gallery.jpg

                            שלמהש מנותק
                            שלמהש מנותק
                            שלמה
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @צילפינגים כתב במצת שלא עובד:

                            @מרדכי-MC כתב במצת שלא עובד:

                            @צילפינגים תוכל לשלוח תמונה של מיקום הפיוז ???

                            בבקשה…Screenshot_20240516_194907_Gallery.jpg

                            מה שאומר ש @לך-תדע הימר נכון ‘‘29’’ (חבל שלא שמת כסף😢 )

                            כאן בשביל לעזור :)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • מרדכי MCמ מנותק
                              מרדכי MCמ מנותק
                              מרדכי MC
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @צילפינגים כתב במצת שלא עובד:

                              אני

                              אני לא יודע מה אתכם טבל “לך תדע” הזה צריך להעלות אותו דרגת מקצוען הב"א אלוף
                              מה שאומר בול בנגו!!

                              מתחיל לעקוב

                              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מרדכי MCמ מרדכי MC

                                @צילפינגים כתב במצת שלא עובד:

                                אני

                                אני לא יודע מה אתכם טבל “לך תדע” הזה צריך להעלות אותו דרגת מקצוען הב"א אלוף
                                מה שאומר בול בנגו!!

                                מתחיל לעקוב

                                KlonimoosK מנותק
                                KlonimoosK מנותק
                                Klonimoos
                                מייבין סיירת פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                                #25

                                @מרדכי-MC כתב במצת שלא עובד:

                                @לך-תדע צריך להעלות אותו לדרגת מקצוען

                                ג’‘א מצטרף. @מאיר .
                                עריכה - @לך-תדע שים על עצמך איצטלה דרבנן! הציבור לוחץ… כן גם @ראובן-שבתי וכל הצדיקים הנסתרים…
                                זה יחסוך הרבה פוסטים וספאמים וד’'ל…
                                אולי זה סוד מקצועי?

                                ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • KlonimoosK Klonimoos

                                  @מרדכי-MC כתב במצת שלא עובד:

                                  @לך-תדע צריך להעלות אותו לדרגת מקצוען

                                  ג’‘א מצטרף. @מאיר .
                                  עריכה - @לך-תדע שים על עצמך איצטלה דרבנן! הציבור לוחץ… כן גם @ראובן-שבתי וכל הצדיקים הנסתרים…
                                  זה יחסוך הרבה פוסטים וספאמים וד’'ל…
                                  אולי זה סוד מקצועי?

                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתיר מנותק
                                  ראובן שבתי
                                  ניהול טכני
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @Klonimoos הוא בקבוצת מקצוען
                                  הוא פשוט לא שם את הלוגו

                                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                  לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                    @Klonimoos הוא בקבוצת מקצוען
                                    הוא פשוט לא שם את הלוגו

                                    לך תדעל מנותק
                                    לך תדעל מנותק
                                    לך תדע
                                    מייבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @ראובן-שבתי כתב במצת שלא עובד:

                                    @Klonimoos הוא בקבוצת מקצוען
                                    הוא פשוט לא שם את הלוגו


                                    למדתי מהטובים ביותר…
                                    😉

                                    1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-שאר מכלולי הרכב

                                    • 1
                                    • 2

                                    115

                                    מחובר

                                    3.1k

                                    משתמשים

                                    9.8k

                                    נושאים

                                    132.4k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום