SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
ואם כן? (רוצה להבין את הכיוון, אתה חושד בEGR או תושבות מנוע?
-
@הכהן-הגדול
מסקרן אותי מה יצא אז תעדכן -
@הכהן-הגדול
מסקרן אותי מה יצא אז תעדכן@מאיר-ג
הוא עכשיו במוסך ברמלה
נסע אתמול עד הבית על הבטריה כל כמה דקות עצר והטעין אותה עם המנוע
עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי
נראה מה יגידו לו -
@מאיר-ג
הוא עכשיו במוסך ברמלה
נסע אתמול עד הבית על הבטריה כל כמה דקות עצר והטעין אותה עם המנוע
עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי
נראה מה יגידו לו@הכהן-הגדול איזה נורה?
-
@הכהן-הגדול איזה נורה?
@מאיר-ג
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…
בסוף זה היה קוייל
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר ) -
@הכהן-הגדול דבר ראשון בדוק שמן!
הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…@נייטרון-חפשי
הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…@מאיר-ג כתב
אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחק@הכהן-הגדול
עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי@הכהן-הגדול כתב
בסוף זה היה קוייל
נייטרון האלוף!! -
@מאיר-ג
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…
בסוף זה היה קוייל
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )
כן!
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
אם כבר להיפך.
-
@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )
כן!
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
אם כבר להיפך.
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
אם כבר להיפך.
כך אמרו לי כמה וכמה מוסכניקים, וגם ראיתי ככה אצלי.
-
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
אם כבר להיפך.
כך אמרו לי כמה וכמה מוסכניקים, וגם ראיתי ככה אצלי.
@israel_458xv20n תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.
-
@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )
כן!
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
אם כבר להיפך.
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.
פלאג לאט לאט נשרף ונשחק (החלק הקרמי (או נוחשת או אירידיום) נשחק והמרחק גדל) מה שלא נותן הצתות מקסימליות
-
@israel_458xv20n תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.
@נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.
-
@נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.
@israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם
@israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם,
או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד. -
@נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.
@israel_458xv20n @נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.
עכשיו להגיון שמאחורי הדברים
פלאג תקול יוצר פולסים לא יציבים ודווקא לכן יש רעידות לא יציבות
כי פעולת המנוע לא מתואמת
תחשוב שבצלינר אחד הבוכנה זזה במהירות איקס
ובצלינדר שני במהירות אחרת
וכל התנועות האלו אמורים להיפגש היכן שהוא-בגל הארכובה -
@israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם
@israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם,
או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.לכבוד הוא לי שלקחת את דברי בדקדוק רב, להבדיל כמו דברי הגמרא הק’
ממש לא הבנת את דברי, הקוייל נהרס בזה שהוא מגמגם.
לענייננו: אני ממש לא באתי להתווכח איתך, אני בסך הכל נמצא כאן בפורום כדי ללמוד, ואם אני יכול גם לעזור לאחרים, ומה שאמרתי לו שאפשר להבין איזה חלק פגום ע"י סוג הרעידות
אתה כתבת אם כבר ההפך, ואני הבנתי שאתה מדבר על הרעידות אז בבקשה ממך פעם הבאה אל תחסוך במילים אלא תסביר על מה כוונתך. -
@israel_458xv20n @נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.
עכשיו להגיון שמאחורי הדברים
פלאג תקול יוצר פולסים לא יציבים ודווקא לכן יש רעידות לא יציבות
כי פעולת המנוע לא מתואמת
תחשוב שבצלינר אחד הבוכנה זזה במהירות איקס
ובצלינדר שני במהירות אחרת
וכל התנועות האלו אמורים להיפגש היכן שהוא-בגל הארכובה@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.לא טענתי דבר כזה בשום מקום. לא הבנת את מה שכתבתי תראה בפוסט קודם אני דיברתי רק על הרעידות שמישהו כתב שאין רעידות בפלאג.
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.לא טענתי דבר כזה בשום מקום. לא הבנת את מה שכתבתי תראה בפוסט קודם אני דיברתי רק על הרעידות שמישהו כתב שאין רעידות בפלאג.
@israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
אבל אם יש לך עוד כוח
יש עדיין על מה להתווכח
(לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)
-
@israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
אבל אם יש לך עוד כוח
יש עדיין על מה להתווכח
(לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)
-
@israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
אבל אם יש לך עוד כוח
יש עדיין על מה להתווכח
(לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)
