SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו
-
@הכהן-הגדול אני ממודיעין עילית אולי שיחכה בכניסה לעיר אני יבא עם הסורק גם מוסכניק אם אין נורה מאמין שיוכל למצוא רק עם סורק .
קהילת המקצוענים סורק איכותי שאני מוצא איתו תקלות עם האפליקציות שיש לפון ימצאו או שצריך גרסאות פרו למיניהם?@mik6868
אני לא יודע איפה הוא עכשיו תתקשר אליו אולי -
@הכהן-הגדול יציב או לא???
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבואני לא יודע מה הוא יודע אבל בשביל להגיע לקויל בפריוס צריך לפרק את המגבים ושני מגשים שמתחת זה לא משהו שכל כך אפשרי לעשות באמצע כביש
@הכהן-הגדול
אני לא יודע מה לענות
הרבה הצלחה!!! -
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבואני לא יודע מה הוא יודע אבל בשביל להגיע לקויל בפריוס צריך לפרק את המגבים ושני מגשים שמתחת זה לא משהו שכל כך אפשרי לעשות באמצע כביש
@הכהן-הגדול
אני לא יודע מה לענות
הרבה הצלחה!!!@יודי-ויין כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
פלאגים זה לא כי זה לא עושה רעידות וזה לא קשור
בוודאי שכן אין כ"כ הרבה הבדל בין קוייל לפלאג, בשניהם חסר הצתה, אלא שבכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
-
@הכהן-הגדול לא מחייב שיהיה נורה
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא היה לו כלום עד עכשיו?
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
ואם כן? (רוצה להבין את הכיוון, אתה חושד בEGR או תושבות מנוע?
-
@הכהן-הגדול
מסקרן אותי מה יצא אז תעדכן -
@הכהן-הגדול
מסקרן אותי מה יצא אז תעדכן@מאיר-ג
הוא עכשיו במוסך ברמלה
נסע אתמול עד הבית על הבטריה כל כמה דקות עצר והטעין אותה עם המנוע
עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי
נראה מה יגידו לו -
@מאיר-ג
הוא עכשיו במוסך ברמלה
נסע אתמול עד הבית על הבטריה כל כמה דקות עצר והטעין אותה עם המנוע
עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי
נראה מה יגידו לו@הכהן-הגדול איזה נורה?
-
@הכהן-הגדול איזה נורה?
@מאיר-ג
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…
בסוף זה היה קוייל
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר ) -
@הכהן-הגדול דבר ראשון בדוק שמן!
הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…@נייטרון-חפשי
הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…@מאיר-ג כתב
אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחק@הכהן-הגדול
עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי@הכהן-הגדול כתב
בסוף זה היה קוייל
נייטרון האלוף!! -
@מאיר-ג
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…
בסוף זה היה קוייל
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )
כן!
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
אם כבר להיפך.
-
@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
(אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )
כן!
בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
אם כבר להיפך.
@נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
אם כבר להיפך.
כך אמרו לי כמה וכמה מוסכניקים, וגם ראיתי ככה אצלי.
