דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      33 פוסטים 8 כותבים 222 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הכהן הגדולה הכהן הגדול

        @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

        מה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?

        לא נדלק
        בניתיים הוא טען תבטריה ונוסע קצת קצת
        הוא אמר שכבר הלך לו הפלאגים פעם וזה לא דומה זה הרבה יותר עכשיו והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן

        I מנותק
        I מנותק
        israel_458xv20n
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

        והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן

        מישהו אמין?
        לא מחליפים סתם ככה 4 קויילים או שלא באמת החליפו או שדחפו לו משהו סיני.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M mik6868

          @הכהן-הגדול אני ממודיעין עילית אולי שיחכה בכניסה לעיר אני יבא עם הסורק גם מוסכניק אם אין נורה מאמין שיוכל למצוא רק עם סורק .
          קהילת המקצוענים סורק איכותי שאני מוצא איתו תקלות עם האפליקציות שיש לפון ימצאו או שצריך גרסאות פרו למיניהם?

          הכהן הגדולה מנותק
          הכהן הגדולה מנותק
          הכהן הגדול
          כתב נערך לאחרונה על ידי הכהן הגדול
          #22

          @mik6868
          אני לא יודע איפה הוא עכשיו תתקשר אליו אולי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מאיר ג

            @הכהן-הגדול יציב או לא???

            הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
            אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו

            יודי וייןי מנותק
            יודי וייןי מנותק
            יודי ויין
            כתב נערך לאחרונה על ידי יודי ויין
            #23

            @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

            הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
            אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו

            אני לא יודע מה הוא יודע אבל בשביל להגיע לקויל בפריוס צריך לפרק את המגבים ושני מגשים שמתחת זה לא משהו שכל כך אפשרי לעשות באמצע כביש

            @הכהן-הגדול
            אני לא יודע מה לענות
            הרבה הצלחה!!!

            I תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יודי וייןי יודי ויין

              @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

              הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
              אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו

              אני לא יודע מה הוא יודע אבל בשביל להגיע לקויל בפריוס צריך לפרק את המגבים ושני מגשים שמתחת זה לא משהו שכל כך אפשרי לעשות באמצע כביש

              @הכהן-הגדול
              אני לא יודע מה לענות
              הרבה הצלחה!!!

              I מנותק
              I מנותק
              israel_458xv20n
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @יודי-ויין כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

              פלאגים זה לא כי זה לא עושה רעידות וזה לא קשור

              בוודאי שכן אין כ"כ הרבה הבדל בין קוייל לפלאג, בשניהם חסר הצתה, אלא שבכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מאיר ג

                @הכהן-הגדול לא מחייב שיהיה נורה

                יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?

                לא היה לו כלום עד עכשיו?

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?

                ואם כן? (רוצה להבין את הכיוון, אתה חושד בEGR או תושבות מנוע?

                כאן בשביל לעזור :)

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמהש שלמה

                  @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                  יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?

                  ואם כן? (רוצה להבין את הכיוון, אתה חושד בEGR או תושבות מנוע?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  @שלמה EGR
                  אבל לכאו’ זה נשלל

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @הכהן-הגדול
                    מסקרן אותי מה יצא אז תעדכן

                    הכהן הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאיר ג

                      @הכהן-הגדול
                      מסקרן אותי מה יצא אז תעדכן

                      הכהן הגדולה מנותק
                      הכהן הגדולה מנותק
                      הכהן הגדול
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @מאיר-ג
                      הוא עכשיו במוסך ברמלה
                      נסע אתמול עד הבית על הבטריה כל כמה דקות עצר והטעין אותה עם המנוע
                      עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי
                      נראה מה יגידו לו

                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הכהן הגדולה הכהן הגדול

                        @מאיר-ג
                        הוא עכשיו במוסך ברמלה
                        נסע אתמול עד הבית על הבטריה כל כמה דקות עצר והטעין אותה עם המנוע
                        עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי
                        נראה מה יגידו לו

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @הכהן-הגדול איזה נורה?

                        הכהן הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר ג

                          @הכהן-הגדול איזה נורה?

                          הכהן הגדולה מנותק
                          הכהן הגדולה מנותק
                          הכהן הגדול
                          כתב נערך לאחרונה על ידי הכהן הגדול
                          #30

                          @מאיר-ג
                          @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                          הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

                          בסוף זה היה קוייל
                          (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                            @הכהן-הגדול דבר ראשון בדוק שמן!
                            הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                            #31

                            @נייטרון-חפשי
                            הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

                            @מאיר-ג כתב
                            אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
                            אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחק

                            @הכהן-הגדול
                            עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי

                            @הכהן-הגדול כתב
                            בסוף זה היה קוייל

                            👍 👍 👏 👏 נייטרון האלוף!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • הכהן הגדולה הכהן הגדול

                              @מאיר-ג
                              @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                              הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

                              בסוף זה היה קוייל
                              (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשי
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                              (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

                              כן!

                              בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

                              אם כבר להיפך.

                              pikolinou@gmail.com

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                                (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

                                כן!

                                בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

                                אם כבר להיפך.

                                I מנותק
                                I מנותק
                                israel_458xv20n
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                                אם כבר להיפך.

                                כך אמרו לי כמה וכמה מוסכניקים, וגם ראיתי ככה אצלי.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                • 1
                                • 2

                                61

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.0k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום