דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. רעידות בהאצה

      רעידות בהאצה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      22 פוסטים 9 כותבים 401 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • סוביניון בלאן 2017ס מנותק
        סוביניון בלאן 2017ס מנותק
        סוביניון בלאן 2017
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        קורולה 2012
        נסעתי באוטו מלא והיה רעידות כל תחילת האצה
        באוטו ריק הדבר לא מורגש מה יכול להיות הסיבה
        דבר נוסף כשאני יורד מירושלים יש לי רעידות כשאני בולם מצד שמאל
        בנסיעות רגילות אפילו ארוכות אין רעידות מורגשות
        תודה רבה @גיל @נייטרון-חפשי

        סוביניון בלאן 2017ס 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
          #2

          יכול להיות איזון גלגלים
          או ציריות
          או כיוון פרונט
          ועוד…
          לגבי ירידות- בדר’'כ צלחות בלימה

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • ח חיים Y0737

            יכול להיות איזון גלגלים
            או ציריות
            או כיוון פרונט
            ועוד…
            לגבי ירידות- בדר’'כ צלחות בלימה

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #3

            @חיים-Y0737 גם לדעתי הסבירות היא ציריות, וצלחת שמאלית.


            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

            סוביניון בלאן 2017ס תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ג גיל

              @חיים-Y0737 גם לדעתי הסבירות היא ציריות, וצלחת שמאלית.

              סוביניון בלאן 2017ס מנותק
              סוביניון בלאן 2017ס מנותק
              סוביניון בלאן 2017
              כתב נערך לאחרונה על ידי סוביניון בלאן 2017
              #4

              @גיל לגבי רעידות בהאצה חשבתי יותר בקטע של פלאגים ? יש סיכוי
              מה כיוון העלויות של ציריות?

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                @גיל לגבי רעידות בהאצה חשבתי יותר בקטע של פלאגים ? יש סיכוי
                מה כיוון העלויות של ציריות?

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ג
                כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                #5

                @סוביניון-בלאן-2017 כתב ברעידות בהאצה:

                חשבתי יותר בקטע של פלאגים ? יש סיכוי

                פחות נראה
                מה ש @גיל ענה כנראה זה האופציות הכי הגיוניות

                סוביניון בלאן 2017ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • מ מאיר ג

                  @סוביניון-בלאן-2017 כתב ברעידות בהאצה:

                  חשבתי יותר בקטע של פלאגים ? יש סיכוי

                  פחות נראה
                  מה ש @גיל ענה כנראה זה האופציות הכי הגיוניות

                  סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                  סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                  סוביניון בלאן 2017
                  כתב נערך לאחרונה על ידי סוביניון בלאן 2017
                  #6

                  @מאיר-ג יש דחיפות לטפל בציריות
                  או שניתן להמשיך כך כל עוד הדבר לא מורגש ביום יום
                  והאם אתה יודע מה בערך העליות ?
                  תודה רבה

                  ז מ מ 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                    @מאיר-ג יש דחיפות לטפל בציריות
                    או שניתן להמשיך כך כל עוד הדבר לא מורגש ביום יום
                    והאם אתה יודע מה בערך העליות ?
                    תודה רבה

                    ז מחובר
                    ז מחובר
                    זיק המבריק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @סוביניון-בלאן-2017 כדאי לטפל ולא לסחוב הרבה זמן
                    אם אתה לא רוצה להמשיך ישר בכיכר לדוגמא ח"ו

                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                      @מאיר-ג יש דחיפות לטפל בציריות
                      או שניתן להמשיך כך כל עוד הדבר לא מורגש ביום יום
                      והאם אתה יודע מה בערך העליות ?
                      תודה רבה

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                      #8

                      @סוביניון-בלאן-2017 מחיר החלפת ציריה בערך מתחיל ב 550 ואם רק הגומי זה באזור 250(לא בטוח לגבי המחיר אומר מזכרון מעורפל ממה שאני החלפתי לפני זמן רב)
                      כדאי לטפל כי ציריות משפיעות על שאר מערכות ההיגוי

                      סוביניון בלאן 2017ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מאיר ג

                        @סוביניון-בלאן-2017 מחיר החלפת ציריה בערך מתחיל ב 550 ואם רק הגומי זה באזור 250(לא בטוח לגבי המחיר אומר מזכרון מעורפל ממה שאני החלפתי לפני זמן רב)
                        כדאי לטפל כי ציריות משפיעות על שאר מערכות ההיגוי

                        סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                        סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                        סוביניון בלאן 2017
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @מאיר-ג יתכן שזה רק הפעמון ?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                          @מאיר-ג יתכן שזה רק הפעמון ?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאיר ג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                          #10

                          @סוביניון-בלאן-2017 אם כבר תקווה שזה רק הגומיה. תנסה להציץ לראות עם הגומיה קרועה או שלמה

                          אם זה לא פעמון אז חיים קלים מחליפים גומי מגרזים והפלא ופלא
                          אם תזניח גם הפעמון ילך לך ואז כמו שכתב @זיק-המבריק יש מצב שתהיה לך ‘קפיצת הדרך’ על איזה כיכר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                            קורולה 2012
                            נסעתי באוטו מלא והיה רעידות כל תחילת האצה
                            באוטו ריק הדבר לא מורגש מה יכול להיות הסיבה
                            דבר נוסף כשאני יורד מירושלים יש לי רעידות כשאני בולם מצד שמאל
                            בנסיעות רגילות אפילו ארוכות אין רעידות מורגשות
                            תודה רבה @גיל @נייטרון-חפשי

                            סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                            סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                            סוביניון בלאן 2017
                            כתב נערך לאחרונה על ידי סוביניון בלאן 2017
                            #11

                            @מאיר-ג
                            דבר נוסף: שאלתי את המוסכניק שלי לגבי הרעידות בבלימה בירידות חדות
                            הוא אמר לי שלא בטוח שהחלפת צלחות יפתרו את הבעיה והרבה פעמים זה חוזר, הוא ממליץ להתעלם כרגע, נשמע סביר?

                            ש ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                              @מאיר-ג
                              דבר נוסף: שאלתי את המוסכניק שלי לגבי הרעידות בבלימה בירידות חדות
                              הוא אמר לי שלא בטוח שהחלפת צלחות יפתרו את הבעיה והרבה פעמים זה חוזר, הוא ממליץ להתעלם כרגע, נשמע סביר?

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שרולצ'ה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @סוביניון-בלאן-2017 עם סוג איכותי זה לא אמור לחזור,
                              כמו שכתבו זה נשמע מאד תיאור של ציריה ולא מופרך שזה גם הגורם לרעידות בירידה מכוון שנוצר עומס על החלק הקדמי… לדעתי תבדוק קודם אם אכן הצירייה תקולה ואם כן תתחיל עם זה לפני הצלחות, סיכוי לא קטן שהרעידות יעלמו

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                                @מאיר-ג
                                דבר נוסף: שאלתי את המוסכניק שלי לגבי הרעידות בבלימה בירידות חדות
                                הוא אמר לי שלא בטוח שהחלפת צלחות יפתרו את הבעיה והרבה פעמים זה חוזר, הוא ממליץ להתעלם כרגע, נשמע סביר?

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיים Y0737
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @סוביניון-בלאן-2017 כתב ברעידות בהאצה:

                                @מאיר-ג
                                דבר נוסף: שאלתי את המוסכניק שלי לגבי הרעידות בבלימה בירידות חדות
                                הוא אמר לי שלא בטוח שהחלפת צלחות יפתרו את הבעיה והרבה פעמים זה חוזר, הוא ממליץ להתעלם כרגע, נשמע סביר?

                                אני היה לי דבר כזה פעם, והמוסך הציע להחליף צלחות יחד עם רפידות חדשות ונפתרה הבעיה ב’'ה
                                רפידות ישנות פחות מומלץ על צלחות חדשות

                                לגבי צירייה אם זה רק גומיה העלות לא גבוהה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ז זיק המבריק

                                  @סוביניון-בלאן-2017 כדאי לטפל ולא לסחוב הרבה זמן
                                  אם אתה לא רוצה להמשיך ישר בכיכר לדוגמא ח"ו

                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשינ מנותק
                                  נייטרון חפשי
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @זיק-המבריק כתב ברעידות בהאצה:

                                  אם אתה לא רוצה להמשיך ישר בכיכר לדוגמא ח"ו

                                  @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

                                  אם תזניח גם הפעמון ילך לך ואז כמו שכתב @זיק-המבריק יש מצב שתהיה לך ‘קפיצת הדרך’ על איזה כיכר

                                  מה זה קשור?
                                  צירייה זה העברת כח, איך זה יכול להשפיע על ההיגוי??
                                  זה רק יכול לגרום לאיבוד כח פתאומי (בסוף בסוף)

                                  @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

                                  אם זה לא פעמון אז חיים קלים מחליפים גומי מגרזים והפלא ופלא

                                  גומי קרוע לא עושה רעידות.

                                  pikolinou@gmail.com

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                    @זיק-המבריק כתב ברעידות בהאצה:

                                    אם אתה לא רוצה להמשיך ישר בכיכר לדוגמא ח"ו

                                    @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

                                    אם תזניח גם הפעמון ילך לך ואז כמו שכתב @זיק-המבריק יש מצב שתהיה לך ‘קפיצת הדרך’ על איזה כיכר

                                    מה זה קשור?
                                    צירייה זה העברת כח, איך זה יכול להשפיע על ההיגוי??
                                    זה רק יכול לגרום לאיבוד כח פתאומי (בסוף בסוף)

                                    @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

                                    אם זה לא פעמון אז חיים קלים מחליפים גומי מגרזים והפלא ופלא

                                    גומי קרוע לא עושה רעידות.

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מאיר ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                    #15

                                    @נייטרון-חפשי כתב ברעידות בהאצה:

                                    צירייה זה העברת כח, איך זה יכול להשפיע על ההיגוי??

                                    התפקיד של הצריה הוא להעביר את התנועה מהמנוע לגלגלים
                                    היכולת של הציריה לנוע קדימה ואחורה קריטי כדי שלא נסע רק ישר אלא נוכל גם לסובב את הגלגלים
                                    חול ליכלוך וכל מיני דברים טובים שיכנסו לתוכו בהחלט יכולים לשבש את ההיגוי מכיון שהכל נשחק ובהזנחה מתמשכת ההגה יכול להיתפס (אולי זה לא שכיח בכלל אבל לא בלתי אפשרי)

                                    @נייטרון-חפשי כתב ברעידות בהאצה:

                                    גומי קרוע לא עושה רעידות.

                                    אין לי איך להתווכח איתך על זה…
                                    אם תרצה אני יכול לחזור על ולומר שוב הפוך

                                    נייטרון חפשינ צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מאיר ג

                                      @נייטרון-חפשי כתב ברעידות בהאצה:

                                      צירייה זה העברת כח, איך זה יכול להשפיע על ההיגוי??

                                      התפקיד של הצריה הוא להעביר את התנועה מהמנוע לגלגלים
                                      היכולת של הציריה לנוע קדימה ואחורה קריטי כדי שלא נסע רק ישר אלא נוכל גם לסובב את הגלגלים
                                      חול ליכלוך וכל מיני דברים טובים שיכנסו לתוכו בהחלט יכולים לשבש את ההיגוי מכיון שהכל נשחק ובהזנחה מתמשכת ההגה יכול להיתפס (אולי זה לא שכיח בכלל אבל לא בלתי אפשרי)

                                      @נייטרון-חפשי כתב ברעידות בהאצה:

                                      גומי קרוע לא עושה רעידות.

                                      אין לי איך להתווכח איתך על זה…
                                      אם תרצה אני יכול לחזור על ולומר שוב הפוך

                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשינ מנותק
                                      נייטרון חפשי
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

                                      אין לי איך להתווכח איתך על זה…
                                      אם תרצה אני יכול לחזור על ולומר שוב הפוך

                                      אתה יכול לנסות להסביר כמו שעשית לגבי הצירייה, ואני אגב יכול לעזור לך ולומר שאם הגומי קרוע ופיסות ממנו תלויות זה יגרום לחוסר איזון, אלא שזה הסבר שנשמע יפה אבל הסבירות שלו לקרות הוא על גבול הבלתי הגיוני (כי יקרו הרבה דברים לפני זה)
                                      ובעניין הצירייה אשמח לדעת האם שמעת על מקרה כזה כי זה גם נשמע לי רחוק מלהיות חשש.

                                      pikolinou@gmail.com

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                        @מאיר-ג כתב ברעידות בהאצה:

                                        אין לי איך להתווכח איתך על זה…
                                        אם תרצה אני יכול לחזור על ולומר שוב הפוך

                                        אתה יכול לנסות להסביר כמו שעשית לגבי הצירייה, ואני אגב יכול לעזור לך ולומר שאם הגומי קרוע ופיסות ממנו תלויות זה יגרום לחוסר איזון, אלא שזה הסבר שנשמע יפה אבל הסבירות שלו לקרות הוא על גבול הבלתי הגיוני (כי יקרו הרבה דברים לפני זה)
                                        ובעניין הצירייה אשמח לדעת האם שמעת על מקרה כזה כי זה גם נשמע לי רחוק מלהיות חשש.

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מאיר ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                        #17
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                                          קורולה 2012
                                          נסעתי באוטו מלא והיה רעידות כל תחילת האצה
                                          באוטו ריק הדבר לא מורגש מה יכול להיות הסיבה
                                          דבר נוסף כשאני יורד מירושלים יש לי רעידות כשאני בולם מצד שמאל
                                          בנסיעות רגילות אפילו ארוכות אין רעידות מורגשות
                                          תודה רבה @גיל @נייטרון-חפשי

                                          סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                                          סוביניון בלאן 2017ס מנותק
                                          סוביניון בלאן 2017
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @גיל @מאיר-ג
                                          הייתי במוסך והא שלל את נושא הציריה
                                          מה לדעתכם יש עוד לבדוק, או שאם הציריה תקינה אז לשחרר מהנושא?
                                          תודה רבה

                                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                                            @גיל @מאיר-ג
                                            הייתי במוסך והא שלל את נושא הציריה
                                            מה לדעתכם יש עוד לבדוק, או שאם הציריה תקינה אז לשחרר מהנושא?
                                            תודה רבה

                                            ג מנותק
                                            ג מנותק
                                            גיל
                                            מאסטר מגיה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @סוביניון-בלאן-2017 שלל גם ציריה פנימית?
                                            ומה מצב תושבות המנוע (והגיר)?


                                            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                            סוביניון בלאן 2017ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • סוביניון בלאן 2017ס סוביניון בלאן 2017

                                              @מאיר-ג יש דחיפות לטפל בציריות
                                              או שניתן להמשיך כך כל עוד הדבר לא מורגש ביום יום
                                              והאם אתה יודע מה בערך העליות ?
                                              תודה רבה

                                              מ מנותק
                                              מ מנותק
                                              מרכז 0
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @סוביניון-בלאן-2017 כתב ברעידות בהאצה:

                                              @מאיר-ג יש דחיפות לטפל בציריות

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              47

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום