דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דיר קדיס\נעלין

      דיר קדיס\נעלין

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      46 פוסטים 22 כותבים 2.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צילפינגיםצ צילפינגים

        @BH85131 יש בעטרות אחד קוראים לו ניזאר קשה לי לומר… אבל הוא אמין וגם לא יקר… ובכפר לך תדע אזה גיר יביאו לך בטוח שבכפר הם יותר זולים אבל העבודה כמו הפרצוף שלהם

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #25

        @צילפינגים כתב בדיר קדיס\נעלין:

        @BH85131 יש בעטרות אחד קוראים לו ניזאר קשה לי לומר… אבל הוא אמין וגם לא יקר… ובכפר לך תדע אזה גיר יביאו לך בטוח שבכפר הם יותר זולים אבל העבודה כמו הפרצוף שלהם

        מסכים איתך 100%
        חבר שלי שלח לאחרונה רכב לדיר קדיס עם מאכר מאוד מומלץ לשיפוץ מנוע, אבל הרכב חזר עם איזה זיוף, אמנם לא כזה חמור אבל זה לא היה קודם וגם נדלקת נורה. אז המאכר כמובן אומר לו תביא את הרכב וניקח אותו שוב בחינם, אבל אם זאת בעיה קטנה אז טוב, אבל אם הם חיפפו משהו בשיפוץ אני לא מאמין שהם יפתחו בשבילו את המנוע מחדש אלא רק יגדו ש’הרכב מצויין, לא יודע מה אתה רוצה’.
        אז נכון זה שווה אם אין לך מה להפסיד כי הרכב ממילא שווהX ו/או ההפרש במחיר הוא עצום אבל צריך לדעת שזה תמיד סיכון.

        @צילפינגים כתב בדיר קדיס\נעלין:

        העבודה כמו הפרצוף שלהם

        הגדרת את זה קצר וקולע!!! 🙂 👑

        pikolinou@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • ש שמו

          0506592998
          חיים תַצֶ’א
          תבוק איתו הוא היה מעלה

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
          #26
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מדברים רכב
          • מ מתלמד 0 התייחס לנושא זה
          • ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #27

            מישהו יודע מה קורה שם?
            הגיזרה💥
            11:49
            סכנת נפשות | לפני זמן קצר, יהודי נכנס לכפר דיר קדיס, פורעים ערבים תקפו אותו באלימות וגנבו את רכבו. היהודי הצליח להימלט וניצל (14)

            ביתשמשניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ח חיים Y0737

              מישהו יודע מה קורה שם?
              הגיזרה💥
              11:49
              סכנת נפשות | לפני זמן קצר, יהודי נכנס לכפר דיר קדיס, פורעים ערבים תקפו אותו באלימות וגנבו את רכבו. היהודי הצליח להימלט וניצל (14)

              ביתשמשניקב מנותק
              ביתשמשניקב מנותק
              ביתשמשניק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #28

              @חיים-Y0737 תפתח פוסט חדש
              ממתי העדכון מהיום?

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ביתשמשניקב ביתשמשניק

                @חיים-Y0737 תפתח פוסט חדש
                ממתי העדכון מהיום?

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #29

                @ביתשמשניק כתב בדיר קדיס\נעלין:

                ממתי העדכון מהיום?

                כן, מהיום
                אבל לצערי מפעם לפעם יש כאלו עדכונים

                ביתשמשניקב תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חיים Y0737

                  @ביתשמשניק כתב בדיר קדיס\נעלין:

                  ממתי העדכון מהיום?

                  כן, מהיום
                  אבל לצערי מפעם לפעם יש כאלו עדכונים

                  ביתשמשניקב מנותק
                  ביתשמשניקב מנותק
                  ביתשמשניק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #30

                  @חיים-Y0737 אני עולה לשם מידי פעם
                  גם בעומק
                  לא פוגש כאלו דברים
                  אבל צריך להיות זהיר
                  ולא להתגרות בהם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M מנותק
                    M מנותק
                    mik6868
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #31

                    מכיר אחד לפני כמה חודשים ממודיעין עילית שעקבה אחריו אישה לתוך חנות שם שניסתה לדקור אותו איכשהו ניצל (הסיפור התפרסם)
                    ובמסיבת הודיה שעשה אחד שם סיפר שגם הוא ניצל בשניה האחרונה מדקירה קפץ עליו המחבל עם הסכין איכשהו הרחיק אותו עם כיסא פלסטיק עוד יהודי שהיה שם עזר לו איים עם נשק והמחבל ברח …
                    והוא לא התקשר למשטרה כי פיחד מההשלכות שנכנס לשטח A וחקירות איך ומה היה וכו’
                    כמה עוד מקרים כאלו קרו שלא מדווחים כי האדם ניצל אז למה לו הבלגן וכו’…?

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • M mik6868

                      מכיר אחד לפני כמה חודשים ממודיעין עילית שעקבה אחריו אישה לתוך חנות שם שניסתה לדקור אותו איכשהו ניצל (הסיפור התפרסם)
                      ובמסיבת הודיה שעשה אחד שם סיפר שגם הוא ניצל בשניה האחרונה מדקירה קפץ עליו המחבל עם הסכין איכשהו הרחיק אותו עם כיסא פלסטיק עוד יהודי שהיה שם עזר לו איים עם נשק והמחבל ברח …
                      והוא לא התקשר למשטרה כי פיחד מההשלכות שנכנס לשטח A וחקירות איך ומה היה וכו’
                      כמה עוד מקרים כאלו קרו שלא מדווחים כי האדם ניצל אז למה לו הבלגן וכו’…?

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                      #32

                      @mik6868 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                      מכיר אחד לפני כמה חודשים ממודיעין עילית שעקבה אחריו אישה לתוך חנות שם שניסתה לדקור אותו איכשהו ניצל
                      כן, שמעתי כמדומה היה על יד פאהד (@EBA מכיר אותו)

                      עכ’‘פ בעוונותי נכנסתי לשם ב 6 שנים האחרונות והמקרה הכי קיצוני שראיתי היה שדידת יונדאי איוניק מברסלבר שנשען על האוטו (אב תשפ’‘ד) עכ’‘פ ביטחונית לא נתקלתי ב’'ה, אבל עקב ריבוי הסיפורים משתדל שלא להכנס לשם, ובוודאי שלא ‘‘לשרוץ’’ שם.
                      עניין אותי אם מישהו פה היה שם בימים האחרונים ויודע, זה הכל.

                      אגב מעניין: החבר שלך כבר הפסיק להכינס לשם מאז המקרה?

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חיים Y0737

                        @mik6868 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                        מכיר אחד לפני כמה חודשים ממודיעין עילית שעקבה אחריו אישה לתוך חנות שם שניסתה לדקור אותו איכשהו ניצל
                        כן, שמעתי כמדומה היה על יד פאהד (@EBA מכיר אותו)

                        עכ’‘פ בעוונותי נכנסתי לשם ב 6 שנים האחרונות והמקרה הכי קיצוני שראיתי היה שדידת יונדאי איוניק מברסלבר שנשען על האוטו (אב תשפ’‘ד) עכ’‘פ ביטחונית לא נתקלתי ב’'ה, אבל עקב ריבוי הסיפורים משתדל שלא להכנס לשם, ובוודאי שלא ‘‘לשרוץ’’ שם.
                        עניין אותי אם מישהו פה היה שם בימים האחרונים ויודע, זה הכל.

                        אגב מעניין: החבר שלך כבר הפסיק להכינס לשם מאז המקרה?

                        M מנותק
                        M מנותק
                        mik6868
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #33

                        @חיים-Y0737 לא יודע זה אח של אחד מהראשי כולל שלי הוא מוכר בעיר הרבה מכירים אותו בעל חנות בעיר אבל בשביל הסקרנות אני ישאל אותו מחר בעז"ה

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M mik6868

                          @חיים-Y0737 לא יודע זה אח של אחד מהראשי כולל שלי הוא מוכר בעיר הרבה מכירים אותו בעל חנות בעיר אבל בשביל הסקרנות אני ישאל אותו מחר בעז"ה

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #34

                          @mik6868 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                          בשביל הסקרנות אני ישאל אותו מחר בעז"ה

                          לייק (נגמר לי המכסה היומית)

                          בכללי מסתבר שמי שנפגע, לא יהיה מסוגל רגשית לשוב לשם

                          אבל לי מציק העניין מהפן ההלכתי, האם זה נחשב מקום סכנה (גם ואדי ג’וז הלכתי בעבר, לא היה בעיות ב’'ה אבל הרגשתי פחות נעים שם)

                          תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ח חיים Y0737

                            @mik6868 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                            בשביל הסקרנות אני ישאל אותו מחר בעז"ה

                            לייק (נגמר לי המכסה היומית)

                            בכללי מסתבר שמי שנפגע, לא יהיה מסוגל רגשית לשוב לשם

                            אבל לי מציק העניין מהפן ההלכתי, האם זה נחשב מקום סכנה (גם ואדי ג’וז הלכתי בעבר, לא היה בעיות ב’'ה אבל הרגשתי פחות נעים שם)

                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                            #35

                            @חיים-Y0737 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                            ואדי ג’וז הלכתי בעבר

                            לא לוקח אחריות על מה שאני כותב, כי אי אפשר לקחת אחריות כך ברבים.

                            אבל לגבי וואדי אל ג’וז בינתיים אין היסטורייה שהיו בעיות / היתקלויות עם המגזר דשם…

                            אני לא אומר במילים אלו לסמוך אליהם בכללי, אבל האיזור שם טיפונת יותר מתורבת,
                            ולא שווה להם לעשות בלגן לאחינו בני ישראל, מכמה סיבות ואכמ"ל,
                            יש אולי מקרה אחד בעבר הרחוק שכמה צעירים זרקו אבנים על איזה רכב…

                            כמובן, שבמקום כזה - וכמו בכל מקום - לא משאירים רכב פתוח וכ"ש רכב מונע כשהנהג לא בפנים.

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                              @חיים-Y0737 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                              ואדי ג’וז הלכתי בעבר

                              לא לוקח אחריות על מה שאני כותב, כי אי אפשר לקחת אחריות כך ברבים.

                              אבל לגבי וואדי אל ג’וז בינתיים אין היסטורייה שהיו בעיות / היתקלויות עם המגזר דשם…

                              אני לא אומר במילים אלו לסמוך אליהם בכללי, אבל האיזור שם טיפונת יותר מתורבת,
                              ולא שווה להם לעשות בלגן לאחינו בני ישראל, מכמה סיבות ואכמ"ל,
                              יש אולי מקרה אחד בעבר הרחוק שכמה צעירים זרקו אבנים על איזה רכב…

                              כמובן, שבמקום כזה - וכמו בכל מקום - לא משאירים רכב פתוח וכ"ש רכב מונע כשהנהג לא בפנים.

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים Y0737
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #36

                              @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                              אבל לגבי וודי אל ג’וז בינתיים אין היסטורייה שהיו בעיות / היתקלויות עם המגזר דשם…

                              ובכל זאת ציינתי שבדיר קדיס הרגשתי יותר נעים, ועניין אותי למה…

                              ברור אבל ששניהם בעייתיים ולא ‘‘לכתחילה’’ ויש ‘‘אוסרין לגמרי’’…

                              תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים Y0737

                                @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                אבל לגבי וודי אל ג’וז בינתיים אין היסטורייה שהיו בעיות / היתקלויות עם המגזר דשם…

                                ובכל זאת ציינתי שבדיר קדיס הרגשתי יותר נעים, ועניין אותי למה…

                                ברור אבל ששניהם בעייתיים ולא ‘‘לכתחילה’’ ויש ‘‘אוסרין לגמרי’’…

                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #37

                                @חיים-Y0737 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                אבל ששניהם בעייתיים ולא ‘‘לכתחילה’’ ויש ‘‘אוסרין לגמרי’’…

                                מהפן ההלכתי אני לא נכנס בכלל.

                                ולהבדיל מבחינת חוק, ב"וואדי" מותר להיכנס רשמית ללא שום הגבלה.
                                זה שכונה רגילה לכל דבר ועניין מבחינת חוק.

                                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                  @חיים-Y0737 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                  אבל ששניהם בעייתיים ולא ‘‘לכתחילה’’ ויש ‘‘אוסרין לגמרי’’…

                                  מהפן ההלכתי אני לא נכנס בכלל.

                                  ולהבדיל מבחינת חוק, ב"וואדי" מותר להיכנס רשמית ללא שום הגבלה.
                                  זה שכונה רגילה לכל דבר ועניין מבחינת חוק.

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים Y0737
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #38

                                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                  מהפן ההלכתי אני לא נכנס בכלל.

                                  אבא שלי ירושלמי, ובכל זאת כשהאוטו שלי היה שם לפני שנתיים הוא לא הקפיץ אותי למוסך מרוב פחד אלא אמר לי תסתדר לבד…
                                  תודה בכל אופן

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ח חיים Y0737

                                    @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                    מהפן ההלכתי אני לא נכנס בכלל.

                                    אבא שלי ירושלמי, ובכל זאת כשהאוטו שלי היה שם לפני שנתיים הוא לא הקפיץ אותי למוסך מרוב פחד אלא אמר לי תסתדר לבד…
                                    תודה בכל אופן

                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסוןט מנותק
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #39

                                    @חיים-Y0737 לא יודע אם זה נותן לך יותר תחושת ביטחון, אבל בוואדי ג‘וזה המשטרה מסתובבת
                                    כמובן תמיד צריך לי ליזהר
                                    ג.נ. אני מסתובב גם בבאב אל-עמוד בחופשיות וגם בבאב חות׳ה בחופשיות יחסית

                                    @תודה-לבורא-עולם-0 לדעתי לא צריך לכתוב אל-ג׳וז, זה רק נכתב ולא נשמע, ואנחנו לא אצל אבשלום קור

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)
                                    נחייה ולא…

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @חיים-Y0737 לא יודע אם זה נותן לך יותר תחושת ביטחון, אבל בוואדי ג‘וזה המשטרה מסתובבת
                                      כמובן תמיד צריך לי ליזהר
                                      ג.נ. אני מסתובב גם בבאב אל-עמוד בחופשיות וגם בבאב חות׳ה בחופשיות יחסית

                                      @תודה-לבורא-עולם-0 לדעתי לא צריך לכתוב אל-ג׳וז, זה רק נכתב ולא נשמע, ואנחנו לא אצל אבשלום קור

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים Y0737
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #40

                                      @טוסון כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                      בחופשיות יחסית

                                      מקווה שאתה עם נשק

                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ח חיים Y0737

                                        @טוסון כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                        בחופשיות יחסית

                                        מקווה שאתה עם נשק

                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסוןט מנותק
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #41

                                        @חיים-Y0737
                                        לוואדי ג׳וז הולכים הרבה ירושלמים
                                        אם אתה רוצה יש לי חבר שבטח יסכים ללכת לשם תמורת תשלום קטן, הוא מבלה שם הרבה

                                        בשום אופן לא
                                        אני עם תכלת, למרות שבמקור אני בני ברקי
                                        אבל אני עוד מהתקופה שהמשטרה הייתה רודפת אחרינו להשגיח שהישמעאלים לא ישתוללו

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)
                                        נחייה ולא…

                                        חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • טוסוןט טוסון

                                          @חיים-Y0737
                                          לוואדי ג׳וז הולכים הרבה ירושלמים
                                          אם אתה רוצה יש לי חבר שבטח יסכים ללכת לשם תמורת תשלום קטן, הוא מבלה שם הרבה

                                          בשום אופן לא
                                          אני עם תכלת, למרות שבמקור אני בני ברקי
                                          אבל אני עוד מהתקופה שהמשטרה הייתה רודפת אחרינו להשגיח שהישמעאלים לא ישתוללו

                                          חיים ברזלח מנותק
                                          חיים ברזלח מנותק
                                          חיים ברזל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #42

                                          לפני זמן קצר, יהודי נכנס לכפר דיר קדיס, פורעים ערבים תקפו אותו באלימות וגנבו את רכבו. היהודי הצליח להימלט וניצל

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • חיים ברזלח חיים ברזל

                                            לפני זמן קצר, יהודי נכנס לכפר דיר קדיס, פורעים ערבים תקפו אותו באלימות וגנבו את רכבו. היהודי הצליח להימלט וניצל

                                            ח מנותק
                                            ח מנותק
                                            חיים Y0737
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #43

                                            @חיים-ברזל כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                            לפני זמן קצר

                                            זו אותה הודעה שהעליתי לפני יומיים או משהו חדש?

                                            חיים ברזלח EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ח חיים Y0737

                                              @חיים-ברזל כתב בדיר קדיס\נעלין:

                                              לפני זמן קצר

                                              זו אותה הודעה שהעליתי לפני יומיים או משהו חדש?

                                              חיים ברזלח מנותק
                                              חיים ברזלח מנותק
                                              חיים ברזל
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
                                              #44

                                              @חיים-Y0737 חדש מהיום
                                              אבל את האמת זה נראה באמת אותו הודעה, אז יכול להיות

                                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              44

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום