דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. על מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?

      על מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      28 פוסטים 14 כותבים 8.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

        @משתמש-מתחיל
        דובר על זה עיין פה
        עבירה של קיפוח זכות ממשתמשי הדרך.
        כמו שאמר שם ידידנו ר’ @גיל .
        וכמו שכתוב בדוח הנ"ל.

        אני מקווה שהבן אדם הנ"ל בפורום
        שבסייעתא דישמייא יוכלו לעזור לו.

        מ מנותק
        מ מנותק
        משתמש מתחיל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @יחצ-המקצוען לא חושב שזה אותו מקרה, לפי מה שהבנתי שם מדובר שנסע בנתיב שהפך (או מלכתחילה היה) פניה שמאלה בלבד - ו’חתך’ לאמצע.
        פה מופיע שהוא היה באמצעי, ואז עבר לשמאלי - כל תירוץ לכאו’ יכול להתקבל פה…
        רציתי לפנות שמאלה/רציתי לעקוף את הרכב שלפני בנתיב האמצעי שנסע לאט מדי וכו’
        האופציה היחידה שאני מכיר במקרה כזה - זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

        יחצ המקצועןי I ג שלמה א 0ש 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ משתמש מתחיל

          @יחצ-המקצוען לא חושב שזה אותו מקרה, לפי מה שהבנתי שם מדובר שנסע בנתיב שהפך (או מלכתחילה היה) פניה שמאלה בלבד - ו’חתך’ לאמצע.
          פה מופיע שהוא היה באמצעי, ואז עבר לשמאלי - כל תירוץ לכאו’ יכול להתקבל פה…
          רציתי לפנות שמאלה/רציתי לעקוף את הרכב שלפני בנתיב האמצעי שנסע לאט מדי וכו’
          האופציה היחידה שאני מכיר במקרה כזה - זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

          יחצ המקצועןי מנותק
          יחצ המקצועןי מנותק
          יחצ המקצוען
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
          #7

          @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

          זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

          למה דבילי ??? זה לא רק סיטקר כל שהוא…
          יש פה עניין של “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”.
          ברגע שעוקפים משאית מימין הנהג לא רואה
          ויכול להיגמר באסון שהשם ישמור.

          I מ 2 תגובות תגובה אחרונה
          5
          • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

            @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

            זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

            למה דבילי ??? זה לא רק סיטקר כל שהוא…
            יש פה עניין של “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”.
            ברגע שעוקפים משאית מימין הנהג לא רואה
            ויכול להיגמר באסון שהשם ישמור.

            I מנותק
            I מנותק
            ITAMAR25
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
            #8

            @יחצ-המקצוען כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

            ברגע שעוקפים משאית מימין הנהג לא רואה

            במציאות לא רק משאית לא רואה בדיוק מימין גם ברכב רגיל הימין הוא פחות בשדה ראיה.
            ולדעתי רוב התאונות שקרו בעקיפות זה מימין.

            יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מ משתמש מתחיל

              @יחצ-המקצוען לא חושב שזה אותו מקרה, לפי מה שהבנתי שם מדובר שנסע בנתיב שהפך (או מלכתחילה היה) פניה שמאלה בלבד - ו’חתך’ לאמצע.
              פה מופיע שהוא היה באמצעי, ואז עבר לשמאלי - כל תירוץ לכאו’ יכול להתקבל פה…
              רציתי לפנות שמאלה/רציתי לעקוף את הרכב שלפני בנתיב האמצעי שנסע לאט מדי וכו’
              האופציה היחידה שאני מכיר במקרה כזה - זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

              I מנותק
              I מנותק
              ITAMAR25
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #9

              @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

              אסור לעקוף מהימין…

              וסתם לידיעה לפי החוק אם נסעת בנתיב הימני יותר מהר ממישהו שנוסע בשמאלי זה נקרא עקיפה…על זה יש מה לדבר…

              תודה לבורא עולם 0ת M 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • I ITAMAR25

                @יחצ-המקצוען כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                ברגע שעוקפים משאית מימין הנהג לא רואה

                במציאות לא רק משאית לא רואה בדיוק מימין גם ברכב רגיל הימין הוא פחות בשדה ראיה.
                ולדעתי רוב התאונות שקרו בעקיפות זה מימין.

                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצוען
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @ITAMAR25 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                במציאות לא רק משאית לא רואה בדיוק מימין גם ברכב רגיל הימין הוא פחות בראיה.

                צודק אבל במשאית יש גם את העניין של הגובה.

                חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                  @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                  זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

                  למה דבילי ??? זה לא רק סיטקר כל שהוא…
                  יש פה עניין של “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם”.
                  ברגע שעוקפים משאית מימין הנהג לא רואה
                  ויכול להיגמר באסון שהשם ישמור.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משתמש מתחיל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @יחצ-המקצוען צודק, חד משמעית, טעיתי בניסוח, התכוונתי לחוק הזה:

                  @ITAMAR25 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                  סתם לידיעה לפי החוק אם נסעת בנתיב הימני יותר מהר ממשיהו שנסוע בשמאלי זה נקרא עקיפה…על זה יש מה לדבר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                    @ITAMAR25 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                    במציאות לא רק משאית לא רואה בדיוק מימין גם ברכב רגיל הימין הוא פחות בראיה.

                    צודק אבל במשאית יש גם את העניין של הגובה.

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @יחצ-המקצוען כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                    במשאית יש גם את העניין של הגובה.

                    סתם ככה בתור אחד שנהג על אי אלו משאיות בחייו (עד 12 טון) הלוואי על כל רכב שדה ראיה כמו של משאית עם מראות תקניות.
                    גם מימין וגם משמאל.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ משתמש מתחיל

                      @יחצ-המקצוען לא חושב שזה אותו מקרה, לפי מה שהבנתי שם מדובר שנסע בנתיב שהפך (או מלכתחילה היה) פניה שמאלה בלבד - ו’חתך’ לאמצע.
                      פה מופיע שהוא היה באמצעי, ואז עבר לשמאלי - כל תירוץ לכאו’ יכול להתקבל פה…
                      רציתי לפנות שמאלה/רציתי לעקוף את הרכב שלפני בנתיב האמצעי שנסע לאט מדי וכו’
                      האופציה היחידה שאני מכיר במקרה כזה - זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                      לא חושב שזה אותו מקרה

                      זה לא אותו מקרה, זו אותה העבירה. כן, ישראלים שכמונו. להידחס זו עבירת תנועה.

                      @יחצ-המקצוען , אי"ה אעזור לכל אדם שיפנה אליי, יהיה אשר יהיה.


                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • I ITAMAR25

                        @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                        אסור לעקוף מהימין…

                        וסתם לידיעה לפי החוק אם נסעת בנתיב הימני יותר מהר ממישהו שנוסע בשמאלי זה נקרא עקיפה…על זה יש מה לדבר…

                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                        תודה לבורא עולם 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                        #14

                        @ITAMAR25 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                        וסתם לידיעה לפי החוק אם נסעת בנתיב הימני יותר מהר ממשיהו שנסוע בשמאלי זה נקרא עקיפה…על זה יש מה לדבר…

                        אני נוסע בימין כל הזמן ופתאום (או לא פתאום, רק ככה נוסע…) משהו מצד שמאל מאט ועברתי אותו, זה נקרא שעקפתי אותו??

                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ משתמש מתחיל

                          @יחצ-המקצוען לא חושב שזה אותו מקרה, לפי מה שהבנתי שם מדובר שנסע בנתיב שהפך (או מלכתחילה היה) פניה שמאלה בלבד - ו’חתך’ לאמצע.
                          פה מופיע שהוא היה באמצעי, ואז עבר לשמאלי - כל תירוץ לכאו’ יכול להתקבל פה…
                          רציתי לפנות שמאלה/רציתי לעקוף את הרכב שלפני בנתיב האמצעי שנסע לאט מדי וכו’
                          האופציה היחידה שאני מכיר במקרה כזה - זה רק אם החליטו לאכוף את החוק הדבילי שאני זוכר אותו רק מהטופס ירוק, ומסטיקרים על משאיות - אסור לעקוף מהימין…

                          שלמה א 0ש מחובר
                          שלמה א 0ש מחובר
                          שלמה א 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          לי היה סיטואציה בפקק שעברתי משמאל לימין ולשמאל וחוזר חלילה את כל החורים שאנשים נתנו לי ושוטר ראה אותי פתח לי חלון ואמר לי : אתה ממהר? מה הלחץ? תיסע רגוע וזהו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אלעדי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            לא הבנתי איך ולמה הדוח הגיע ל"הגיזרה".

                            יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלעדי

                              לא הבנתי איך ולמה הדוח הגיע ל"הגיזרה".

                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצועןי מנותק
                              יחצ המקצוען
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                              #17

                              @אלעדי
                              כנראה יש שם הרבה פעמים מצלמה.
                              רצו לעדכן…
                              2bc71323-c09c-4b18-be29-07a3994277ad-image.png

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • M מנותק
                                M מנותק
                                mik6868
                                כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
                                #18

                                זכור לי במקום שיש פקק / עומס אז עקיפה מימין מותרת או לא נחשבת עקיפה
                                טוב אם פה זה באמת פקק לפנות שמאלה והוא עקף את כולם בכוונה ובלי פיקוח נפש מסוים או לחץ אחר המצדיק את זה חוץ מהחוק זה גם גזל זמן ודרבים וגרמא דעצבים לנהגים, גרמא באיסורא חייב(בדיני שמים)?
                                נ.ב. אין באמור תחליף … ידע מקצועי…וכו’

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                  @ITAMAR25 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                  וסתם לידיעה לפי החוק אם נסעת בנתיב הימני יותר מהר ממשיהו שנסוע בשמאלי זה נקרא עקיפה…על זה יש מה לדבר…

                                  אני נוסע בימין כל הזמן ופתאום (או לא פתאום, רק ככה נוסע…) משהו מצד שמאל מאט ועברתי אותו, זה נקרא שעקפתי אותו??

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גיל
                                  מאסטר מגיה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                  @ITAMAR25 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                  וסתם לידיעה לפי החוק אם נסעת בנתיב הימני יותר מהר ממשיהו שנסוע בשמאלי זה נקרא עקיפה…על זה יש מה לדבר…

                                  אני נוסע בימין כל הזמן ופתאום (או לא פתאום, רק ככה נוסע…) משהו מצד שמאל מאט ועברתי אותו, זה נקרא שעקפתי אותו??

                                  כן, וזה נקרא “לחלוף” על פניו.
                                  זו עקיפה מותרת מימין, והדוגמא של המחוקק היא עומס בכבישים.
                                  אתה יכול להיות רגוע.
                                  העבירה דנן מדוברת כשאתה מתפרץ לנתיב אחר, תוך גרימת האטה לרכב שנמצא בנתיב ההוא, וזו היא “קיפוח זכותו”.


                                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • מ משתמש מתחיל

                                    מנסה להבין, ככל הידוע לי אין בעיה לעבור מהנתיב האמצעי לשמאלי בזמן פקק… (הוא נועד לזה) אז מה מדובר כאן? זה החוק הזה שאסור לעקוף את השמאלי? התחילו לאכוף את זה?

                                    58f7b040-b6fc-4607-bd6b-9cf2d640e051-image.png

                                    מיכאלbמ מנותק
                                    מיכאלbמ מנותק
                                    מיכאלb
                                    מורה נהיגה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                    מנסה להבין, ככל הידוע לי אין בעיה לעבור מהנתיב האמצעי לשמאלי בזמן פקק… (הוא נועד לזה) אז מה מדובר כאן? זה החוק הזה שאסור לעקוף את השמאלי? התחילו לאכוף את זה?

                                    מעניין שאף אחד לא אמר את זה עד עכשיו…
                                    ויותר מעניין שהדוח הוא רק על קיפוח זכות

                                    יש שם שטח הפרדה מסומן על הכביש!!!

                                    זה בהתקרבות למחסום, כשיש נתיבי בידוק פתוחים ויש נתיבי בידוק סגורים
                                    אז יש הרבה מאוד חכמים שנוסעים בנתיב שאין בו בידוק עוקפים את כל התור (כן, זה תור ונראה את כל ה"אמיצים" האלו עושים את זה בתור בסופר)
                                    ואז חותכים לקראת הסוף, הגיע הזמן שיאכפו שם כי זה בלתי נסבל

                                    ג טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מיכאלbמ מיכאלb

                                      @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                      מנסה להבין, ככל הידוע לי אין בעיה לעבור מהנתיב האמצעי לשמאלי בזמן פקק… (הוא נועד לזה) אז מה מדובר כאן? זה החוק הזה שאסור לעקוף את השמאלי? התחילו לאכוף את זה?

                                      מעניין שאף אחד לא אמר את זה עד עכשיו…
                                      ויותר מעניין שהדוח הוא רק על קיפוח זכות

                                      יש שם שטח הפרדה מסומן על הכביש!!!

                                      זה בהתקרבות למחסום, כשיש נתיבי בידוק פתוחים ויש נתיבי בידוק סגורים
                                      אז יש הרבה מאוד חכמים שנוסעים בנתיב שאין בו בידוק עוקפים את כל התור (כן, זה תור ונראה את כל ה"אמיצים" האלו עושים את זה בתור בסופר)
                                      ואז חותכים לקראת הסוף, הגיע הזמן שיאכפו שם כי זה בלתי נסבל

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גיל
                                      מאסטר מגיה
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
                                      #21

                                      @מיכאלb כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                      מעניין שאף אחד לא אמר את זה עד עכשיו…
                                      ויותר מעניין שהדוח הוא רק על קיפוח זכות

                                      יש שם שטח הפרדה מסומן על הכביש!!!

                                      סביר להניח שאתה צודק,
                                      הבעיה שאני רואה תמונות קטנות שהעלו כאן, שבזום הופכות לאיכות שלא יביישו את הטטריס… 🕹
                                      אתה רואה באיכות טובה יותר, או בלייב…


                                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                                      מיכאלbמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גיל

                                        @מיכאלb כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                        מעניין שאף אחד לא אמר את זה עד עכשיו…
                                        ויותר מעניין שהדוח הוא רק על קיפוח זכות

                                        יש שם שטח הפרדה מסומן על הכביש!!!

                                        סביר להניח שאתה צודק,
                                        הבעיה שאני רואה תמונות קטנות שהעלו כאן, שבזום הופכות לאיכות שלא יביישו את הטטריס… 🕹
                                        אתה רואה באיכות טובה יותר, או בלייב…

                                        מיכאלbמ מנותק
                                        מיכאלbמ מנותק
                                        מיכאלb
                                        מורה נהיגה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלb
                                        #22

                                        @גיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                        סביר להניח שאתה צודק,

                                        אני גר בביתר ועובד בירושלים. אני עובר שם כל בוקר
                                        אבל ספציפית פה הדוח לא נכתב על זה, אלא על קיפוח משתמשי הדרך כמו שהסברתי (מאמין שאם הייתה התייחסות בדוח לשטח הפרדה זה היה הרבה יותר חמור מבחינת נקודות)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ג גיל

                                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                          @ITAMAR25 כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                          וסתם לידיעה לפי החוק אם נסעת בנתיב הימני יותר מהר ממשיהו שנסוע בשמאלי זה נקרא עקיפה…על זה יש מה לדבר…

                                          אני נוסע בימין כל הזמן ופתאום (או לא פתאום, רק ככה נוסע…) משהו מצד שמאל מאט ועברתי אותו, זה נקרא שעקפתי אותו??

                                          כן, וזה נקרא “לחלוף” על פניו.
                                          זו עקיפה מותרת מימין, והדוגמא של המחוקק היא עומס בכבישים.
                                          אתה יכול להיות רגוע.
                                          העבירה דנן מדוברת כשאתה מתפרץ לנתיב אחר, תוך גרימת האטה לרכב שנמצא בנתיב ההוא, וזו היא “קיפוח זכותו”.

                                          I מנותק
                                          I מנותק
                                          ITAMAR25
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          @גיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                          זו עקיפה מותרת מימין

                                          מבחינת החוק היבש זה אסור, אבל אתה צודק שזה לא כוונת המחוקק.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מיכאלbמ מיכאלb

                                            @משתמש-מתחיל כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                            מנסה להבין, ככל הידוע לי אין בעיה לעבור מהנתיב האמצעי לשמאלי בזמן פקק… (הוא נועד לזה) אז מה מדובר כאן? זה החוק הזה שאסור לעקוף את השמאלי? התחילו לאכוף את זה?

                                            מעניין שאף אחד לא אמר את זה עד עכשיו…
                                            ויותר מעניין שהדוח הוא רק על קיפוח זכות

                                            יש שם שטח הפרדה מסומן על הכביש!!!

                                            זה בהתקרבות למחסום, כשיש נתיבי בידוק פתוחים ויש נתיבי בידוק סגורים
                                            אז יש הרבה מאוד חכמים שנוסעים בנתיב שאין בו בידוק עוקפים את כל התור (כן, זה תור ונראה את כל ה"אמיצים" האלו עושים את זה בתור בסופר)
                                            ואז חותכים לקראת הסוף, הגיע הזמן שיאכפו שם כי זה בלתי נסבל

                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסוןט מחובר
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #24

                                            @מיכאלb אם כבר, אז שיפתחו את כל הנתיבים
                                            אם כולם יעמדו רק בנתיבים הפתוחים אתה תשאר ברמזור החדש (העליון) בצומת בר כוכבא,
                                            בושה וחרפה שעשרות אם לא מאות אלפי אנשים צריכים להדחס בתור, במקום שמשרד הבטחון יעסיק עוד שני מאבטחים
                                            במחסום עופר המצב אפילו יותר גרוע

                                            אגב, אחי ממש נהנה…

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)
                                            נחייה ולא…

                                            מיכאלbמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @מיכאלb אם כבר, אז שיפתחו את כל הנתיבים
                                              אם כולם יעמדו רק בנתיבים הפתוחים אתה תשאר ברמזור החדש (העליון) בצומת בר כוכבא,
                                              בושה וחרפה שעשרות אם לא מאות אלפי אנשים צריכים להדחס בתור, במקום שמשרד הבטחון יעסיק עוד שני מאבטחים
                                              במחסום עופר המצב אפילו יותר גרוע

                                              אגב, אחי ממש נהנה…

                                              מיכאלbמ מנותק
                                              מיכאלbמ מנותק
                                              מיכאלb
                                              מורה נהיגה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי מיכאלb
                                              #25

                                              @טוסון כתב בעל מה הדו"ח כאן?? יש איסור לעקוף?:

                                              אם כבר, אז שיפתחו את כל הנתיבים
                                              אם כולם יעמדו רק בנתיבים הפתוחים אתה תשאר ברמזור החדש (העליון) בצומת בר כוכבא,
                                              בושה וחרפה שעשרות אם לא מאות אלפי אנשים צריכים להדחס בתור, במקום שמשרד הבטחון יעסיק עוד שני מאבטחים
                                              במחסום עופר המצב אפילו יותר גרוע

                                              צודק במליון אחוז!!!
                                              כבר שבנו את המנהרות אמרתי כל הזמן שיש לי הרגשה שכל המליארדים שמשקיעים בהרחבה של הכביש
                                              ובסוף ניפול על זה שלא פותחים את כל המחסומים

                                              אהה איזה יופי, הוא אמר לי שאח שלו חזק בפורום אבל לא אמר את השם משתמש
                                              איזה כיף שהוא נהנה

                                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              71

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.6k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום