דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. הודעה activate ui

      הודעה activate ui

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      136 פוסטים 15 כותבים 6.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמהש מנותק
        שלמהש מנותק
        שלמה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        @YKingsmart
        👍
        תוכל לומר לי למה במערכת שלי האפליקצייה לא מוכנה לגשת לדיסק און קי? כותב לי אשר גישה בדף הבא ואין איפה לאשר או דף הבא

        כאן בשביל לעזור :)

        YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלמהש שלמה

          @YKingsmart
          👍
          תוכל לומר לי למה במערכת שלי האפליקצייה לא מוכנה לגשת לדיסק און קי? כותב לי אשר גישה בדף הבא ואין איפה לאשר או דף הבא

          YKingsmartY מנותק
          YKingsmartY מנותק
          YKingsmart
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @שלמה כנראה יש לך את הגרסה הישנה. תוריד ממתמחים את החדשה לאנדרואיד גבוה

          אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

          מייל
          Ykingsmart1@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ישראלי מנותק
            ישראלי מנותק
            ישראל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #48

            @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

            Y מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • ישראלי ישראל

              @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

              Y מנותק
              Y מנותק
              YOLEVI
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @ישראל איזה יופי.
              אז עכשיו זה בעצם פתוח לכולם?

              התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
              חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
              סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
              3276568@gmail.com
              0583276568

              ישראלי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y YOLEVI

                @ישראל איזה יופי.
                אז עכשיו זה בעצם פתוח לכולם?

                ישראלי מנותק
                ישראלי מנותק
                ישראל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #50

                @YOLEVI אמור להיות פתוח. יש לך גם את הדגם t10? גם לך היה את ההודעה הזאת? אם כן אז תעדכן אם הסתדר לך.

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ישראלי ישראל

                  @YOLEVI אמור להיות פתוח. יש לך גם את הדגם t10? גם לך היה את ההודעה הזאת? אם כן אז תעדכן אם הסתדר לך.

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הכהן
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכהן
                  #51

                  @ישראל כתב בהודעה activate ui:

                  @YOLEVI אמור להיות פתוח. יש לך גם את הדגם t10? גם לך היה את ההודעה הזאת? אם כן אז תעדכן אם הסתדר לך.

                  אלוף!! תודה רבה לך.
                  אבל עדיין לא ברור אם זה פתר לגמרי את הבעיה כי אני ממליץ לאנשים על סים שפתוח רק לוויז ופנגו שהוא גם עולה פחות לחודש, והשאלה היא האם כשהוא יהיה מחובר לא תחזור ההודעה כי אצלו הכל חסום חוץ מהנ"ל… מעניין אם מישהו יכול לבדוק את זה.

                  יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ישראלי ישראל

                    @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @ישראל כתב בהודעה activate ui:

                    @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

                    נראה לך אפשר לעשות את זה גם בRL במסלול וויז בלבד?

                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    ה מוטי ברנדמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • מיישהמ מיישה

                      @ישראל כתב בהודעה activate ui:

                      @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

                      נראה לך אפשר לעשות את זה גם בRL במסלול וויז בלבד?

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הכהן
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @מיישה כתב בהודעה activate ui:

                      @ישראל כתב בהודעה activate ui:

                      @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

                      נראה לך אפשר לעשות את זה גם בRL במסלול וויז בלבד?

                      מה אפשר לעשות? הקלטה? לכאו’ כן, כי גם בוויז ופנגו לבד נראה לי שהדף של נטפרי פתוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיישהמ מיישה

                        @ישראל כתב בהודעה activate ui:

                        @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

                        נראה לך אפשר לעשות את זה גם בRL במסלול וויז בלבד?

                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנד
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @מיישה כתב בהודעה activate ui:

                        @ישראל כתב בהודעה activate ui:

                        @הכהן רק מעדכן, עשיתי הקלטת תעבורה עם חיבור לנקודה חמה ושלחתי לנטפרי, הם פתחו שם משהו וההודעה נעלמה.

                        נראה לך אפשר לעשות את זה גם בRL במסלול וויז בלבד?

                        תביא לי הקלטת תעבורה של זה ואני ישלח את זה לאחראי על המסלול הזה

                        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                        וסימים של נטפרי 0527661381
                        דברו איתי 2086841@gmail.com
                        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ה הכהן

                          @ישראל כתב בהודעה activate ui:

                          @YOLEVI אמור להיות פתוח. יש לך גם את הדגם t10? גם לך היה את ההודעה הזאת? אם כן אז תעדכן אם הסתדר לך.

                          אלוף!! תודה רבה לך.
                          אבל עדיין לא ברור אם זה פתר לגמרי את הבעיה כי אני ממליץ לאנשים על סים שפתוח רק לוויז ופנגו שהוא גם עולה פחות לחודש, והשאלה היא האם כשהוא יהיה מחובר לא תחזור ההודעה כי אצלו הכל חסום חוץ מהנ"ל… מעניין אם מישהו יכול לבדוק את זה.

                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לויי מנותק
                          יוסי לוי
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @הכהן מעדכן…
                          בחיבור של וויז פנגו בלבד עדיין לא עובד
                          בחיבור של נטפרי רגיל זה התקדם ונפתח לי המסך הבא
                          סרקתי את הקוד באיזה אתר והוא הפנה אותי לאתר הזה אבל הכתובת הזו מחזירה שגיאה 404
                          מה עושים?
                          Screenshot_20240408-134731.png

                          שמח לעזור

                          מוטי ברנדמ מיישהמ ה 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • יוסי לויי יוסי לוי

                            @הכהן מעדכן…
                            בחיבור של וויז פנגו בלבד עדיין לא עובד
                            בחיבור של נטפרי רגיל זה התקדם ונפתח לי המסך הבא
                            סרקתי את הקוד באיזה אתר והוא הפנה אותי לאתר הזה אבל הכתובת הזו מחזירה שגיאה 404
                            מה עושים?
                            Screenshot_20240408-134731.png

                            מוטי ברנדמ מנותק
                            מוטי ברנדמ מנותק
                            מוטי ברנד
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #56

                            @יוסי-לוי כתב בהודעה activate ui:

                            @הכהן מעדכן…
                            בחיבור של וויז פנגו בלבד עדיין לא עובד
                            בחיבור של נטפרי רגיל זה התקדם ונפתח לי המסך הבא
                            סרקתי את הקוד באיזה אתר והוא הפנה אותי לאתר הזה אבל הכתובת הזו מחזירה שגיאה 404
                            מה עושים?
                            Screenshot_20240408-134731.png

                            תעשה עדכון גירסה למערכת תשלח הקלטת תעבורה לנטפרי ותבקש להם שיפתחו לך את העדכון
                            או שתבקש משבת גוי אינטרנט לא כשר בשביל העדכון

                            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                            וסימים של נטפרי 0527661381
                            דברו איתי 2086841@gmail.com
                            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • יוסי לויי יוסי לוי

                              @הכהן מעדכן…
                              בחיבור של וויז פנגו בלבד עדיין לא עובד
                              בחיבור של נטפרי רגיל זה התקדם ונפתח לי המסך הבא
                              סרקתי את הקוד באיזה אתר והוא הפנה אותי לאתר הזה אבל הכתובת הזו מחזירה שגיאה 404
                              מה עושים?
                              Screenshot_20240408-134731.png

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                              #57

                              @יוסי-לוי
                              גם לי זה קרה, עשיתי עדכון, ואח"כ שמתי קיידרואיד, וזה לא חזר.
                              ואני רואה בתמונות שהמערכת שלך לא מעודכנת.

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1
                                מאסטר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #58

                                לי יש בעיה שבנטפרי האפליקציה ‘‘נושא’’ קורסת וכשיש סים פרוץ הוא בסדר
                                יש מה לעשות?
                                כמובן שניסתי לעדכן…

                                סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                ניתן ליצור קשר:
                                ehh3266@gmail.com

                                זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיישהמ מיישה

                                  @יוסי-לוי
                                  גם לי זה קרה, עשיתי עדכון, ואח"כ שמתי קיידרואיד, וזה לא חזר.
                                  ואני רואה בתמונות שהמערכת שלך לא מעודכנת.

                                  יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לויי מנותק
                                  יוסי לוי
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי לוי
                                  #59

                                  @מיישה השערה שלי למה שקרה
                                  מסך הבית שמגיע עם המערכת דורש תשלום או לפחות הרשמה
                                  לאחר העדכון חוזר לך (וקרה לי ג"כ לאחר העדכון) למסך הבית הרגיל זה מתחבר גם עם מה ש @ראובן-שבתי כתב כאן
                                  בכל מקרה לי אחרי העדכון הגיע מסך הבית אחר ממה שפרסמת כאןScreenshot_20240411-170129.png

                                  שמח לעזור

                                  ראובן שבתיר ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יוסי לויי יוסי לוי

                                    @מיישה השערה שלי למה שקרה
                                    מסך הבית שמגיע עם המערכת דורש תשלום או לפחות הרשמה
                                    לאחר העדכון חוזר לך (וקרה לי ג"כ לאחר העדכון) למסך הבית הרגיל זה מתחבר גם עם מה ש @ראובן-שבתי כתב כאן
                                    בכל מקרה לי אחרי העדכון הגיע מסך הבית אחר ממה שפרסמת כאןScreenshot_20240411-170129.png

                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתי
                                    ניהול טכני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #60

                                    @יוסי-לוי כתב בהודעה activate ui:

                                    בכל מקרה לי אחרי העדכון הגיע מסך הבית אחר ממה שפרסמת כאן

                                    גם לי יש משהו אחר אבל ממש דומה

                                    ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הכהן
                                      מייבין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #61

                                      לא הבנתי למה לעשות עדכון?
                                      מספיק להכניס סים לא מסונן ולעשות הפעלה מחדש וזה יורד… וכדאי לשים קיידרואיד זה פותר את הבעיה וגם עוד בעיות…
                                      2. ההבדל בין הערכות נושא אינו קשור לעדכון פשוט יש ערכת נושא ‘מפעיל’ ויש של אפליקציית 'נושא’צריך רק ךבחור בהדגרות ברירת מחדל שהם נמצאות גם בתוך אפליקציית ‘נושא’ בהגדרות שם… צד שמאל למעלה במסך…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יוסי לויי יוסי לוי

                                        @הכהן מעדכן…
                                        בחיבור של וויז פנגו בלבד עדיין לא עובד
                                        בחיבור של נטפרי רגיל זה התקדם ונפתח לי המסך הבא
                                        סרקתי את הקוד באיזה אתר והוא הפנה אותי לאתר הזה אבל הכתובת הזו מחזירה שגיאה 404
                                        מה עושים?
                                        Screenshot_20240408-134731.png

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הכהן
                                        מייבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #62

                                        @יוסי-לוי כתב בהודעה activate ui:

                                        @הכהן מעדכן…
                                        בחיבור של וויז פנגו בלבד עדיין לא עובד
                                        בחיבור של נטפרי רגיל זה התקדם ונפתח לי המסך הבא
                                        סרקתי את הקוד באיזה אתר והוא הפנה אותי לאתר הזה אבל הכתובת הזו מחזירה שגיאה 404
                                        מה עושים?
                                        Screenshot_20240408-134731.png

                                        ודרך אגב, נראה לי שלא קראת את כל ההודעות מהתחלה…
                                        אתה גולש כאן על ווי פיי כפי שמופיע בתמונה ובמקרה כזה לא עוזר כלום… (לבד מאיפוס אולי) אתה צריך לחבר פיזי למגש כדי שירד ההודעה… ועדין אנו בצ"ע מה קורה כמחברים סים של נטפרי של וויז ופנגו בלבד האם זה מוריד את ההודעה או לא.

                                        יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יוסי לויי יוסי לוי

                                          @מיישה השערה שלי למה שקרה
                                          מסך הבית שמגיע עם המערכת דורש תשלום או לפחות הרשמה
                                          לאחר העדכון חוזר לך (וקרה לי ג"כ לאחר העדכון) למסך הבית הרגיל זה מתחבר גם עם מה ש @ראובן-שבתי כתב כאן
                                          בכל מקרה לי אחרי העדכון הגיע מסך הבית אחר ממה שפרסמת כאןScreenshot_20240411-170129.png

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הכהן
                                          מייבין
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #63

                                          @יוסי-לוי כתב בהודעה activate ui:

                                          @מיישה השערה שלי למה שקרה
                                          מסך הבית שמגיע עם המערכת דורש תשלום או לפחות הרשמה
                                          לאחר העדכון חוזר לך (וקרה לי ג"כ לאחר העדכון) למסך הבית הרגיל זה מתחבר גם עם מה ש @ראובן-שבתי כתב כאן
                                          בכל מקרה לי אחרי העדכון הגיע מסך הבית אחר ממה שפרסמת כאןScreenshot_20240411-170129.png

                                          כתבתי כבר שמקום אחר שיש גם באפליקציית נושא ערכות בחינם והם נמצאות כאן![כיתוב בבעיות טעינה]תמונה-resized.jpg

                                          יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • ה הכהן

                                            @יוסי-לוי כתב בהודעה activate ui:

                                            @מיישה השערה שלי למה שקרה
                                            מסך הבית שמגיע עם המערכת דורש תשלום או לפחות הרשמה
                                            לאחר העדכון חוזר לך (וקרה לי ג"כ לאחר העדכון) למסך הבית הרגיל זה מתחבר גם עם מה ש @ראובן-שבתי כתב כאן
                                            בכל מקרה לי אחרי העדכון הגיע מסך הבית אחר ממה שפרסמת כאןScreenshot_20240411-170129.png

                                            כתבתי כבר שמקום אחר שיש גם באפליקציית נושא ערכות בחינם והם נמצאות כאן![כיתוב בבעיות טעינה]תמונה-resized.jpg

                                            יוסי לויי מנותק
                                            יוסי לויי מנותק
                                            יוסי לוי
                                            מייבין
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #64

                                            @הכהן אצלי שיש איפה שציינת בסה"כ 3 ערכות נושא שתיים מתוכן משעממות מאוד…
                                            1 רלוונטית מה שהעליתי
                                            בTS18 היו 4 ערכות ושתיים היו רלוונטיות

                                            שמח לעזור

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • ה הכהן

                                              @יוסי-לוי כתב בהודעה activate ui:

                                              @הכהן מעדכן…
                                              בחיבור של וויז פנגו בלבד עדיין לא עובד
                                              בחיבור של נטפרי רגיל זה התקדם ונפתח לי המסך הבא
                                              סרקתי את הקוד באיזה אתר והוא הפנה אותי לאתר הזה אבל הכתובת הזו מחזירה שגיאה 404
                                              מה עושים?
                                              Screenshot_20240408-134731.png

                                              ודרך אגב, נראה לי שלא קראת את כל ההודעות מהתחלה…
                                              אתה גולש כאן על ווי פיי כפי שמופיע בתמונה ובמקרה כזה לא עוזר כלום… (לבד מאיפוס אולי) אתה צריך לחבר פיזי למגש כדי שירד ההודעה… ועדין אנו בצ"ע מה קורה כמחברים סים של נטפרי של וויז ופנגו בלבד האם זה מוריד את ההודעה או לא.

                                              יוסי לויי מנותק
                                              יוסי לויי מנותק
                                              יוסי לוי
                                              מייבין
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #65

                                              @הכהן כתב בהודעה activate ui:

                                              ודרך אגב, נראה לי שלא קראת את כל ההודעות מהתחלה…
                                              אתה גולש כאן על ווי פיי כפי שמופיע בתמונה ובמקרה כזה לא עוזר כלום…

                                              אני לא עד כדי כך 🙂
                                              יש לי גם סים של הראל נטפרי וויז ופנגו בלבד ושם לא התקדם גם למסך הזה

                                              @הכהן כתב בהודעה activate ui:

                                              אתה צריך לחבר פיזי למגש כדי שירד ההודעה…

                                              מה אתה מתכוון חיבור פיזי? חיבור לווי פיי פתוח לגמרי לא אמור לעבוד?

                                              שמח לעזור

                                              ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6
                                              • 7

                                              118

                                              מחובר

                                              3.1k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום