דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. בכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו

      בכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      17 פוסטים 5 כותבים 585 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמהש מנותק
        שלמהש מנותק
        שלמה
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
        #2

        לדוגמא
        מחיר מקובל לטיפול עשרת אלפים הכולל
        החלפת פילטר שמן מקורי
        פילטר אוויר חליפי
        ושמן מנוע בתקן איכותי מחברה בסיסית (סיילון, מונט-קיו, וכדו’)
        450 ש’‘ח כולל עבודה וחלפים
        פילטר מזגן 50 ש’‘ח
        פלאגים 200 ש’‘ח (ארדיום 500 ש’‘ח)
        החלפת נוזל קירור לרכב 100-120 ש’‘ח
        ניקוי מצערת: כתוספת לטיפול 50 ש’‘ח ניקוי בלבד 80 ש’'ח

        בקשר ל’‘אם אני מביא את החלפים כמה יעלה לי?’’
        יש מכונאים שנוקטים בשיטת: אם אתה מגיע למסעדה אתה מביא איתך את האוכל?!
        יש כאלו שלוקחים 250-300 ש’'ח
        והיו כאלו שלוקחים 150
        אגב לידיעתכם: אם החומרים שהבאתם לא מתאימים לרכב מכל סיבה שלא תהיה עדיין תצטרכו לשלם על העבודה ולכן (לדעתי) לא מומלץ לנהוג ככה

        כאן בשביל לעזור :)

        קורולה אברכיםק יוניי M 3 תגובות תגובה אחרונה
        5
        • שלמהש שלמה

          לדוגמא
          מחיר מקובל לטיפול עשרת אלפים הכולל
          החלפת פילטר שמן מקורי
          פילטר אוויר חליפי
          ושמן מנוע בתקן איכותי מחברה בסיסית (סיילון, מונט-קיו, וכדו’)
          450 ש’‘ח כולל עבודה וחלפים
          פילטר מזגן 50 ש’‘ח
          פלאגים 200 ש’‘ח (ארדיום 500 ש’‘ח)
          החלפת נוזל קירור לרכב 100-120 ש’‘ח
          ניקוי מצערת: כתוספת לטיפול 50 ש’‘ח ניקוי בלבד 80 ש’'ח

          בקשר ל’‘אם אני מביא את החלפים כמה יעלה לי?’’
          יש מכונאים שנוקטים בשיטת: אם אתה מגיע למסעדה אתה מביא איתך את האוכל?!
          יש כאלו שלוקחים 250-300 ש’'ח
          והיו כאלו שלוקחים 150
          אגב לידיעתכם: אם החומרים שהבאתם לא מתאימים לרכב מכל סיבה שלא תהיה עדיין תצטרכו לשלם על העבודה ולכן (לדעתי) לא מומלץ לנהוג ככה

          קורולה אברכיםק מנותק
          קורולה אברכיםק מנותק
          קורולה אברכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @שלמה כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

          אם אתה מגיע למסעדה אתה מביא איתך את האוכל?!

          כשאתה מברר במסעדה על מחיר לאפה שווארמה, המוכר לא מתחיל לפרט לך כמה עולה לו לאפה, כמה הטחינה ואיזו תוצרת הסחוג, משא’'כ כשאתה הולך למוסכניק הוא מתחיל לפרט לך ולנסות לבלבל אותך עם חלקים ומושגים שאין לך שום מושג בהם.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • שלמהש שלמה

            לדוגמא
            מחיר מקובל לטיפול עשרת אלפים הכולל
            החלפת פילטר שמן מקורי
            פילטר אוויר חליפי
            ושמן מנוע בתקן איכותי מחברה בסיסית (סיילון, מונט-קיו, וכדו’)
            450 ש’‘ח כולל עבודה וחלפים
            פילטר מזגן 50 ש’‘ח
            פלאגים 200 ש’‘ח (ארדיום 500 ש’‘ח)
            החלפת נוזל קירור לרכב 100-120 ש’‘ח
            ניקוי מצערת: כתוספת לטיפול 50 ש’‘ח ניקוי בלבד 80 ש’'ח

            בקשר ל’‘אם אני מביא את החלפים כמה יעלה לי?’’
            יש מכונאים שנוקטים בשיטת: אם אתה מגיע למסעדה אתה מביא איתך את האוכל?!
            יש כאלו שלוקחים 250-300 ש’'ח
            והיו כאלו שלוקחים 150
            אגב לידיעתכם: אם החומרים שהבאתם לא מתאימים לרכב מכל סיבה שלא תהיה עדיין תצטרכו לשלם על העבודה ולכן (לדעתי) לא מומלץ לנהוג ככה

            יוניי מנותק
            יוניי מנותק
            יוני
            מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @שלמה כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

            מחיר מקובל לטיפול עשרת אלפים הכולל
            החלפת פילטר שמן מקורי
            פילטר אוויר חליפי
            ושמן מנוע בתקן איכותי מחברה בסיסית (סיילון, מונט-קיו, וכדו’)
            450 ש’‘ח כולל עבודה וחלפים
            פילטר מזגן 50 ש’‘ח

            לי עולה טיפול עשרת אלפים כולל פילטר מזגן במוסך מורשה 374 ש"ח
            ובאמת לפני שהלכתי אליו הלכתי למישהו בשחור לקח לי 450 לא כולל פילטר מזגן

            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

            קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יוניי יוני

              @שלמה כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

              מחיר מקובל לטיפול עשרת אלפים הכולל
              החלפת פילטר שמן מקורי
              פילטר אוויר חליפי
              ושמן מנוע בתקן איכותי מחברה בסיסית (סיילון, מונט-קיו, וכדו’)
              450 ש’‘ח כולל עבודה וחלפים
              פילטר מזגן 50 ש’‘ח

              לי עולה טיפול עשרת אלפים כולל פילטר מזגן במוסך מורשה 374 ש"ח
              ובאמת לפני שהלכתי אליו הלכתי למישהו בשחור לקח לי 450 לא כולל פילטר מזגן

              קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי קורולה אברכים
              #5

              @יוני כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

              לי עולה טיפול עשרת אלפים כולל פילטר מזגן במוסך מורשה 374 ש"ח

              איזה רכב? ומה זה כולל?

              אצלי רק השמן עלה 450

              יוניי שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                @יוני כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                לי עולה טיפול עשרת אלפים כולל פילטר מזגן במוסך מורשה 374 ש"ח

                איזה רכב? ומה זה כולל?

                אצלי רק השמן עלה 450

                יוניי מנותק
                יוניי מנותק
                יוני
                מגיה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                איזה רכב? ומה זה כולל?

                מיצובישי לנסר 2008
                שמן מנוע פילטר שמן פילטר אוויר פילטר מזגן
                פירוק הגלגלים ובדיקת בלמים מתיחת כבל אמברקס מע"מ

                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שלמהש שלמה

                  לדוגמא
                  מחיר מקובל לטיפול עשרת אלפים הכולל
                  החלפת פילטר שמן מקורי
                  פילטר אוויר חליפי
                  ושמן מנוע בתקן איכותי מחברה בסיסית (סיילון, מונט-קיו, וכדו’)
                  450 ש’‘ח כולל עבודה וחלפים
                  פילטר מזגן 50 ש’‘ח
                  פלאגים 200 ש’‘ח (ארדיום 500 ש’‘ח)
                  החלפת נוזל קירור לרכב 100-120 ש’‘ח
                  ניקוי מצערת: כתוספת לטיפול 50 ש’‘ח ניקוי בלבד 80 ש’'ח

                  בקשר ל’‘אם אני מביא את החלפים כמה יעלה לי?’’
                  יש מכונאים שנוקטים בשיטת: אם אתה מגיע למסעדה אתה מביא איתך את האוכל?!
                  יש כאלו שלוקחים 250-300 ש’'ח
                  והיו כאלו שלוקחים 150
                  אגב לידיעתכם: אם החומרים שהבאתם לא מתאימים לרכב מכל סיבה שלא תהיה עדיין תצטרכו לשלם על העבודה ולכן (לדעתי) לא מומלץ לנהוג ככה

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MEM
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @שלמה כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                  לדוגמא
                  מחיר מקובל לטיפול עשרת אלפים הכולל
                  החלפת פילטר שמן מקורי
                  פילטר אוויר חליפי
                  ושמן מנוע בתקן איכותי מחברה בסיסית (סיילון, מונט-קיו, וכדו’)
                  450 ש’‘ח כולל עבודה וחלפים
                  פילטר מזגן 50 ש’‘ח
                  פלאגים 200 ש’‘ח (ארדיום 500 ש’‘ח)
                  החלפת נוזל קירור לרכב 100-120 ש’‘ח
                  ניקוי מצערת: כתוספת לטיפול 50 ש’‘ח ניקוי בלבד 80 ש’'ח

                  בקשר ל’‘אם אני מביא את החלפים כמה יעלה לי?’’
                  יש מכונאים שנוקטים בשיטת: אם אתה מגיע למסעדה אתה מביא איתך את האוכל?!
                  יש כאלו שלוקחים 250-300 ש’'ח
                  והיו כאלו שלוקחים 150
                  אגב לידיעתכם: אם החומרים שהבאתם לא מתאימים לרכב מכל סיבה שלא תהיה עדיין תצטרכו לשלם על העבודה ולכן (לדעתי) לא מומלץ לנהוג ככה

                  אני הולך למישהו שאומר לי בדיוק מה לקנות ולוקח לי עוד 150 על העבודה
                  מוסכניק בדימוס…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוניי יוני

                    @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                    איזה רכב? ומה זה כולל?

                    מיצובישי לנסר 2008
                    שמן מנוע פילטר שמן פילטר אוויר פילטר מזגן
                    פירוק הגלגלים ובדיקת בלמים מתיחת כבל אמברקס מע"מ

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @יוני כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                    שמן מנוע פילטר שמן פילטר אוויר פילטר מזגן

                    שמן מנוע (איכות בסיסית) 80 ש’‘ח
                    פילטר שמן (מקורי) 40 ש’‘ח
                    פילטר אוויר 20 ש’‘ח
                    פילטר מזגן 30 ש’‘ח
                    אז הוא מרוויח 205 ש’‘ח
                    סבבה, כנראה הזול מוכר. או שהוא שם לך פילטר שמן לא מקורי ושמן של אמריקן אייגל ב40 ש’'ח

                    @MEM כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                    אני הולך למישהו שאומר לי בדיוק מה לקנות ולוקח לי עוד 150 על העבודה

                    מחיר טוב

                    בכל אופן בשני המקרים זה לא מחיר סטנדרטי

                    כאן בשביל לעזור :)

                    יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                      @יוני כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                      לי עולה טיפול עשרת אלפים כולל פילטר מזגן במוסך מורשה 374 ש"ח

                      איזה רכב? ומה זה כולל?

                      אצלי רק השמן עלה 450

                      שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                      אצלי רק השמן עלה 450

                      יקר מדי! איזה שמן??

                      כאן בשביל לעזור :)

                      קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמהש שלמה

                        @יוני כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                        שמן מנוע פילטר שמן פילטר אוויר פילטר מזגן

                        שמן מנוע (איכות בסיסית) 80 ש’‘ח
                        פילטר שמן (מקורי) 40 ש’‘ח
                        פילטר אוויר 20 ש’‘ח
                        פילטר מזגן 30 ש’‘ח
                        אז הוא מרוויח 205 ש’‘ח
                        סבבה, כנראה הזול מוכר. או שהוא שם לך פילטר שמן לא מקורי ושמן של אמריקן אייגל ב40 ש’'ח

                        @MEM כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                        אני הולך למישהו שאומר לי בדיוק מה לקנות ולוקח לי עוד 150 על העבודה

                        מחיר טוב

                        בכל אופן בשני המקרים זה לא מחיר סטנדרטי

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @שלמה כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                        שמן מנוע (איכות בסיסית) 80 ש’‘ח
                        פילטר שמן (מקורי) 40 ש’‘ח
                        פילטר אוויר 20 ש’‘ח
                        פילטר מזגן 30 ש’‘ח
                        אז הוא מרוויח 205 ש’‘ח

                        אני יעלה בל"נ תמונה של הקבלה

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שלמהש שלמה

                          @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                          אצלי רק השמן עלה 450

                          יקר מדי! איזה שמן??

                          קורולה אברכיםק מנותק
                          קורולה אברכיםק מנותק
                          קורולה אברכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @שלמה כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                          @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                          אצלי רק השמן עלה 450

                          יקר מדי! איזה שמן??

                          Liqui Moly

                          אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                            @שלמה כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                            @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                            אצלי רק השמן עלה 450

                            יקר מדי! איזה שמן??

                            Liqui Moly

                            אלוף העולם 1א מנותק
                            אלוף העולם 1א מנותק
                            אלוף העולם 1
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            @קורולה-אברכים
                            עדיין יקר!

                            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                            ניתן ליצור קשר:
                            ehh3266@gmail.com

                            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                            קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                              @קורולה-אברכים
                              עדיין יקר!

                              קורולה אברכיםק מנותק
                              קורולה אברכיםק מנותק
                              קורולה אברכים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי קורולה אברכים
                              #13

                              @אלוף-העולם-1 כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                              @קורולה-אברכים
                              עדיין יקר!

                              גם לשני גלונים?

                              אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                                @אלוף-העולם-1 כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                                @קורולה-אברכים
                                עדיין יקר!

                                גם לשני גלונים?

                                אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @קורולה-אברכים
                                כן, עדיין קצת יקר.
                                ממליץ לך לעבור לפני אצל ג’קי המדובר.

                                סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                ניתן ליצור קשר:
                                ehh3266@gmail.com

                                זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                  @קורולה-אברכים
                                  כן, עדיין קצת יקר.
                                  ממליץ לך לעבור לפני אצל ג’קי המדובר.

                                  קורולה אברכיםק מנותק
                                  קורולה אברכיםק מנותק
                                  קורולה אברכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי קורולה אברכים
                                  #15

                                  @אלוף-העולם-1 כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                                  כן, עדיין קצת יקר.

                                  צודק, אני עכשיו רואה את השמן הזה בפחות 40 שח לכל גלון

                                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                                    @אלוף-העולם-1 כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                                    כן, עדיין קצת יקר.

                                    צודק, אני עכשיו רואה את השמן הזה בפחות 40 שח לכל גלון

                                    שלמהש מנותק
                                    שלמהש מנותק
                                    שלמה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                                    צודק, אני עכשיו רואה את השמן הזה בפחות 40 שח לכל גלון

                                    ואם תחשב את האם הוא נותן לך את ‘מותר השמן’ או לא

                                    כאן בשביל לעזור :)

                                    קורולה אברכיםק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שלמהש שלמה

                                      @קורולה-אברכים כתב בבכמה נתמחר טיפולים\תיקונים שאנחנו עושים או עושים לנו:

                                      צודק, אני עכשיו רואה את השמן הזה בפחות 40 שח לכל גלון

                                      ואם תחשב את האם הוא נותן לך את ‘מותר השמן’ או לא

                                      קורולה אברכיםק מנותק
                                      קורולה אברכיםק מנותק
                                      קורולה אברכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #17

                                      @שלמה מותר השמן אצלי, מי שהחליף לי זה @בנג-ה התותח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ג גיל התייחס לנושא זה

                                      54

                                      מחובר

                                      3.0k

                                      משתמשים

                                      9.7k

                                      נושאים

                                      130.5k

                                      פוסטים
                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • תקנון הפורום
                                      • מילון מושגים המלא
                                      • המדריך המלא למשתמש
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • פנייה למנהל הפורום