דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???

      מישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      דיר קדיסטיפול 10000
      35 פוסטים 11 כותבים 1.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • קטנטןק מנותק
        קטנטןק מנותק
        קטנטן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        חזרו להכנס?
        איפה מומלץ שם טיפול 10000?

        מרדכי MCמ ס KlonimoosK ראובן שבתיר 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • קטנטןק קטנטן

          חזרו להכנס?
          איפה מומלץ שם טיפול 10000?

          מרדכי MCמ מנותק
          מרדכי MCמ מנותק
          מרדכי MC
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2
          פוסט זה נמחק!
          KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • קטנטןק קטנטן

            חזרו להכנס?
            איפה מומלץ שם טיפול 10000?

            ס מנותק
            ס מנותק
            סים שלום
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @קטנטן אתה רוצה לתאם ולהיכנס ביחד?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קטנטןק מנותק
              קטנטןק מנותק
              קטנטן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              מחכה לתגובה ענינית
              ממישהו שהיה רגיל להכנס עד עכשיו לשם
              מה קורה בימים אלו
              תמיד אמרו שזה מסוכן …

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מרדכי MCמ מרדכי MC

                פוסט זה נמחק!

                KlonimoosK מנותק
                KlonimoosK מנותק
                Klonimoos
                מייבין סיירת פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • קטנטןק קטנטן

                  חזרו להכנס?
                  איפה מומלץ שם טיפול 10000?

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @קטנטן
                  פורסם בפורום
                  0506592998
                  לא מוצא כרגע, אז אין קרדיט.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • קטנטןק קטנטן

                    חזרו להכנס?
                    איפה מומלץ שם טיפול 10000?

                    מרדכי MCמ מנותק
                    מרדכי MCמ מנותק
                    מרדכי MC
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • קטנטןק קטנטן

                      חזרו להכנס?
                      איפה מומלץ שם טיפול 10000?

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                      #8

                      @קטנטן כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                      חזרו להכנס?
                      איפה מומלץ שם טיפול 10000?

                      לא בכמויות של פעם
                      אבל אתה לא תיהיה שם לבד
                      והאמת שנמצאים שם כבר זמן רב
                      כחודש אחרי שהתחיל המלחמה

                      איפה מומלץ שם טיפול 10000?

                      טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                      גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                      תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                      אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @קטנטן כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                        חזרו להכנס?
                        איפה מומלץ שם טיפול 10000?

                        לא בכמויות של פעם
                        אבל אתה לא תיהיה שם לבד
                        והאמת שנמצאים שם כבר זמן רב
                        כחודש אחרי שהתחיל המלחמה

                        איפה מומלץ שם טיפול 10000?

                        טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                        גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                        תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                        אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @ראובן-שבתי כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                        טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                        גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                        תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                        אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                        נכון מאוד, מה שאני עושה זה לקנות את המוצרים אצל פרח [חנות שנמצאת בירידה שיורדת ימינה, קצת לפני הסיבוב שמאלה] ולמצוא מישהו שיעשה לי את העבודה ב50 ש"ח, אל תשלם על זה יותר מזה.
                        לגבי כניסה - לאחרונה נכנסים יותר ויותר, אני מאמין שלקראת פסח יחזור להיות שם שטיבלאך כמו לפני המלחמה.

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        א מוטי 56מ קטנטןק ס 6 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • EBAE EBA

                          @ראובן-שבתי כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                          טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                          גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                          תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                          אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                          נכון מאוד, מה שאני עושה זה לקנות את המוצרים אצל פרח [חנות שנמצאת בירידה שיורדת ימינה, קצת לפני הסיבוב שמאלה] ולמצוא מישהו שיעשה לי את העבודה ב50 ש"ח, אל תשלם על זה יותר מזה.
                          לגבי כניסה - לאחרונה נכנסים יותר ויותר, אני מאמין שלקראת פסח יחזור להיות שם שטיבלאך כמו לפני המלחמה.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אנונימוס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @EBA כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                          @ראובן-שבתי כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                          טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                          גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                          תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                          אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                          נכון מאוד, מה שאני עושה זה לקנות את המוצרים אצל פרח [חנות שנמצאת בירידה שיורדת ימינה, קצת לפני הסיבוב שמאלה] ולמצוא מישהו שיעשה לי את העבודה ב50 ש"ח, אל תשלם על זה יותר מזה.
                          לגבי כניסה - לאחרונה נכנסים יותר ויותר, אני מאמין שלקראת פסח יחזור להיות שם שטיבלאך כמו לפני המלחמה.

                          לך תדע מה יהיה עד פסח…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • EBAE EBA

                            @ראובן-שבתי כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                            טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                            גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                            תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                            אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                            נכון מאוד, מה שאני עושה זה לקנות את המוצרים אצל פרח [חנות שנמצאת בירידה שיורדת ימינה, קצת לפני הסיבוב שמאלה] ולמצוא מישהו שיעשה לי את העבודה ב50 ש"ח, אל תשלם על זה יותר מזה.
                            לגבי כניסה - לאחרונה נכנסים יותר ויותר, אני מאמין שלקראת פסח יחזור להיות שם שטיבלאך כמו לפני המלחמה.

                            מוטי 56מ מנותק
                            מוטי 56מ מנותק
                            מוטי 56
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @EBA כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                            מוצרים אצל פרח

                            במוצרים בעלי מותג או מקוריים, הוא לא הרבה יותר זול מאצלנו
                            (לא עברתי פריט פריט)

                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוטי 56מ מוטי 56

                              @EBA כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                              מוצרים אצל פרח

                              במוצרים בעלי מותג או מקוריים, הוא לא הרבה יותר זול מאצלנו
                              (לא עברתי פריט פריט)

                              EBAE מנותק
                              EBAE מנותק
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מוטי-56 כן, אבל בארץ אין דבר כזה “תעשה לי מחיר” אצלו יש, ובגדול.

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • EBAE EBA

                                @ראובן-שבתי כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                                טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                                גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                                תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                                אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                                נכון מאוד, מה שאני עושה זה לקנות את המוצרים אצל פרח [חנות שנמצאת בירידה שיורדת ימינה, קצת לפני הסיבוב שמאלה] ולמצוא מישהו שיעשה לי את העבודה ב50 ש"ח, אל תשלם על זה יותר מזה.
                                לגבי כניסה - לאחרונה נכנסים יותר ויותר, אני מאמין שלקראת פסח יחזור להיות שם שטיבלאך כמו לפני המלחמה.

                                קטנטןק מנותק
                                קטנטןק מנותק
                                קטנטן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • EBAE EBA

                                  @ראובן-שבתי כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                                  טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                                  גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                                  תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                                  אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                                  נכון מאוד, מה שאני עושה זה לקנות את המוצרים אצל פרח [חנות שנמצאת בירידה שיורדת ימינה, קצת לפני הסיבוב שמאלה] ולמצוא מישהו שיעשה לי את העבודה ב50 ש"ח, אל תשלם על זה יותר מזה.
                                  לגבי כניסה - לאחרונה נכנסים יותר ויותר, אני מאמין שלקראת פסח יחזור להיות שם שטיבלאך כמו לפני המלחמה.

                                  קטנטןק מנותק
                                  קטנטןק מנותק
                                  קטנטן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @EBA
                                  איפה זה בדיוק?
                                  לא הבנתי
                                  מכיר שם את השטיפה של איברהים והפנצריה של זידאן איפה בדיוק משם?

                                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • קטנטןק קטנטן

                                    @EBA
                                    איפה זה בדיוק?
                                    לא הבנתי
                                    מכיר שם את השטיפה של איברהים והפנצריה של זידאן איפה בדיוק משם?

                                    EBAE מנותק
                                    EBAE מנותק
                                    EBA
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @קטנטן עוד ועוד למעלה, קצת לפני שהכביש פונה שמאלה, תראה ירידת עפר חדה מאוד ימינה, שם.

                                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                    050-4133851
                                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                    קטנטןק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • EBAE EBA

                                      @ראובן-שבתי כתב במישהו נכנס לאחרונה לדיר קדיס???:

                                      טיפול 10 לא משנה אצל מי אתה עושה
                                      גם ככה בחיים אתה לא משתמש במוצרים שלהם
                                      תקנה שמן ופילטרים לבד ותן להם לעשות את העבודה
                                      אין מה לדעת בלעשות טיפול 10 (צריך רק לדעת להתלכלך, ואת זה הם יודעים מצוין)

                                      נכון מאוד, מה שאני עושה זה לקנות את המוצרים אצל פרח [חנות שנמצאת בירידה שיורדת ימינה, קצת לפני הסיבוב שמאלה] ולמצוא מישהו שיעשה לי את העבודה ב50 ש"ח, אל תשלם על זה יותר מזה.
                                      לגבי כניסה - לאחרונה נכנסים יותר ויותר, אני מאמין שלקראת פסח יחזור להיות שם שטיבלאך כמו לפני המלחמה.

                                      ס מנותק
                                      ס מנותק
                                      סים שלום
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                      #16

                                      @EBA יש לך אולי את הטלפון?

                                      נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • EBAE EBA

                                        @קטנטן עוד ועוד למעלה, קצת לפני שהכביש פונה שמאלה, תראה ירידת עפר חדה מאוד ימינה, שם.

                                        קטנטןק מנותק
                                        קטנטןק מנותק
                                        קטנטן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @EBA זה לא מסוכן להעלות כ"כ למעלה
                                        מעולם לא עליתי מעבר לחשמלאי שמייד אחרי המכולת למעלה
                                        ואתה מדבר על ממש מעבר
                                        בררר… זה מפחיד

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ס סים שלום

                                          @EBA יש לך אולי את הטלפון?

                                          נייטרון חפשינ מנותק
                                          נייטרון חפשינ מנותק
                                          נייטרון חפשי
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א מנותק
                                            א מנותק
                                            אוהב ספר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            יש לי חבר שעלה לפני שבוע,
                                            אמר שהיו ממש הרבה חרדים.

                                            KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • א אוהב ספר

                                              יש לי חבר שעלה לפני שבוע,
                                              אמר שהיו ממש הרבה חרדים.

                                              KlonimoosK מנותק
                                              KlonimoosK מנותק
                                              Klonimoos
                                              מייבין סיירת פיקוח
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @אוהב-ספר
                                              ותקריות, היו שם בחודשים האחרונים?

                                              ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              37

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום