דילוג לתוכן
לוגו
×

    רישיון נהיגה

    כל הדרך לרשיון, מורי נהיגה, וטסטים

    199 נושאים 3.1k פוסטים
    • סטיגמה על מורות נהיגה

      26
      1 הצבעות
      26 פוסטים
      9k צפיות
      א
      @מיכאלb אור יהודה ולוד
    • החלפת מורה נהיגה אחרי טסט אחד בבית שמש

      33
      1 הצבעות
      33 פוסטים
      11k צפיות
      י
      @שלום-3 למה זה משנה האם אני יודע לנהוג? אני שואל האם זה משנה האם ללכת למוטי או לא?!
    • מחפש המלצות על מורה נהיגה בשם שלומי דימרי

      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      7k צפיות
      אריאל קמחיא
      @יוני כתב במחפש המלצות על מורה נהיגה בשם שלומי דימרי: רק מעדכן אותך שאם זה יצליח להוריד במחיר יהיו לך פתאום מלא חברים Spoiler והוא יקלוט שיש מלא חברים ולא יעניין אותו…
    • המלצה לספר תיאוריה

      30
      0 הצבעות
      30 פוסטים
      7k צפיות
      א
      Spoiler אחד פעם הגיע למבחן תאוריה, ערבי הגיע אליו ואמר לו קום, זה מקומות קבועים פה…
    • תוקף רשיון 2062 זה מוזר?

      20
      2 הצבעות
      20 פוסטים
      7k צפיות
      M
      @אלעדי כתב בתוקף רשיון 2062 זה מוזר?: @קלאטש אני הרמתי ידיים. לא הבנתי איך יכול להיות רישיון בתוקף שאינו מעודכן במערכת. אל המדינה ה’אהובה’ שלנו אתה שואל? יש שמאל לא יודעת מה שיד ימין עושה… או שמישהו סגר ברז לכמה ימים כדי שיוכל להוסיף/לשנות דברים במערכת …
    • טסט פנימי

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      6k צפיות
      יוניי
      בעיקרון זה כסף שהוא מגיע על משהו כמו ששיעור משלמים עליו כך גם על זה אני לא חושב שאם זה יתבטל משהו יעלה יותר יקר כי זה כמו שיעור שבוטל מה שכן עלול לעלות מחיר זה הורדת כמות השיעורים אם נניח היום שהממוצע הוא 32 שיעורים וזה ירד לממוצע 24 שיעורים המורה ירצה להשלים פערים והמחיר לשיעור יזנק דרמטית כך שמי שעובר מהר יהיה לו יותר זול אבל מי שנתקע ישלם כפול ממה שמשלמים היום
    • מורה שמזרז רישיון

      נעול
      35
      0 הצבעות
      35 פוסטים
      5k צפיות
      ראובן שבתיר
      מחוקי הפורום חוק 3 יא’ אין לדון על תיקונים, טיפולים או פעולות האסורים ע"פ חוקי מדינת ישראל. בעקבות זאת הנושא ננעל
    • האם יש אפשרות שהרשיון יגיע לכתובת אחרת

      32
      0 הצבעות
      32 פוסטים
      4k צפיות
      ט
      @אברך-פשוט תודה! מעודד ונחמד לשמוע מעניין אם יש מישהוא שזה הציל אותו מעושק ממש של 700-1500 ש"ח…
    • מורה חרדי מומלץ במודיעין

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      3k צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @אאאאא כתב במורה חרדי מומלץ במודיעין: ושלמה דמרי לא צועק? הוא חרדי? ממש לא צועק, אלא אם כן אתה אלרגי לקול מעל 50 דציבל… ברור שלפעמים צריך להגיד דברים טיפה בקול ע"מ שתלמד לתקן טעויות. חרדי לכל דבר ועניין, אל תצפה לחרדי ממא"ש. סגנון ולבוש ישיבתי, שפה ישיבתית כיפית וזורמת.
    • מישהו מכיר מורה נהיגה בירושלים בשם גנאדי רזניקובסקי?

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      3k צפיות
      מיכאלbמ
      @מושל-בכיפה היי אני עובד בירושלים, לא מכיר את גנאדי. את יעקב דהן אני מכיר אבל לא אישית מקווה שאנחנו מדברים על אותו אחד חחח הוא חרדי?
    • שיחות מהבגאז' על לימוד נהיגה

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      6k צפיות
      אברהםא
      התכוונתי לומר, שפעם שלחתי לבדיקה פרק אחד, והם ענו לי, שהם לא פותחים פודקאסטים חילוניים ע"פ מדיניות, אפי’ אם אין בהם בעיה, אז מענין אם הם שינו את המדיניות.
    • רישום מספר השיעורים במערכת ברוש

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      3k צפיות
      בני ברקיב
      @מיכאלb
    • כמה זמן אמורים לחכות היום לטסט?

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      2k צפיות
      אושר מתקרבא
      @יענקלה-לולו כתב בכמה זמן אמורים לחכות היום לטסט?: זה הגיוני? הממוצע להמתנה זה בערך 3 שבועות, כרגע יש פקק בגלל המלחמה, אז זה לוקח קצת יותר יש מה לעשות כדי לזרז את זה? תבקש מהמורה להחליף עם מישהו שיש לו בשעות לא נוחות, יכול להיות שיהיה לו מישהו
    • כמה אמור לעלות טסט

      27
      1 הצבעות
      27 פוסטים
      3k צפיות
      מיכאלbמ
      @הכהן-הגדול כתב בכמה אמור לעלות טסט: על מה זה שמע כל השרשור הארוך הזה… יש לי הרגשה שלא שאלת אותו על מה התשלום הנוסף, לפעמים אפשר לפתור המון עם קצת תקשורת. איכשהו בין המילים זה נראה שהוא גבה דמי רישום לבית הספר, אבל אם לא תשאל אותו בעדינות עוד לפני כל ההקלטות והפרסומים לעולם לא תדע
    • 5 הצבעות
      34 פוסטים
      10k צפיות
      ר
      @א.ב. כתב בחיסכון לתלמידי נהיגה: משרד התחבורה שוקל לבטל את הטסט הפנימי: בהנחיית שרת התחבורה מירי רגב, בשבועות הקרובים יבוטל הטסט הפנימי בלימודי הנהיגה. המהלך יחסוך בירוקרטיה ומאות ש״ח לכל תלמיד וממש לא קשור לבחירות המתקרבות
    • מידע בנושא כללים פרקטיים ללימודי נהיגה

      18
      23 הצבעות
      18 פוסטים
      3k צפיות
      ג
      @מקצוען-טרי מהמם!! כל הכבוד! Spoiler אני שמח שעשית את הדבר הנכון! אתה מוזמן להיעזר בי, אם תרצה לסגנן עריכה וכד’. בכפוף למגבלות הזמן.
    • מורה נהיגה מעלה אדומים

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      מיכאלbמ
      @טוסון כתב במורה נהיגה מעלה אדומים: זה לא אותם טסטרים? (ואותה חברה) אותה חברה, לא בהכרח אותם טסטרים. לרוב הטסטרים יש אתר שהוא המרכזי בו הם עובדים ואז מזיזים אותם בין האתרים מידי פעם לפי הצורך (חושב שמינימום פעם בשבוע) ואותם מורים? אני חושב שכל מורה עובד באזור מסויים, לא רואה היגיון לעבוד בכמה אזורים שונים (לפחות באזור ירושלים והסביבה, במרכז זה כן יותר מצוי) אבל בסופו של דבר המורה, וגם התלמיד צריכים להיות רשומים בבית ספר שנמצא באותו אזור של האתר בחינות ככה שמורה שעובד בירושלים ורשום בירושלים צריך להיות רשום גם במעלה אדומים כדי להגיש שם לא שאני חושב שיש היגיון בדבר כזה אין היגיון אין עניין ללמוד לא במקום הטסט נכון
    • האם ללמוד נהיגה על טסלה?

      24
      3 הצבעות
      24 פוסטים
      8k צפיות
      מיכאלbמ
      @טוסון כתב בהאם ללמוד נהיגה על טסלה?: תתחדש על התג תודה, תודה ל @מאיר על היוזמה
    • מבחן תאוריה רק לאחר שיעורי נהיגה האם זה אפשרי?

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      3k צפיות
      מרן הרבמ
      @ארן כתב במבחן תאוריה רק לאחר שיעורי נהיגה האם זה אפשרי?: האם חובה לעבור קודם את התאוריה או שזה לא מעכב.? לדעתי עדיף ללמוד את הרוב לפני השיעורים, ואז להתחיל שיעורים אני לדוגמא עשיתי את מבחן התאוריה כמה ימים לפני הטסט וב"ה עברתי בהצלחה במבחן ראשון
    • כמה זמן מחכים לטסט כיום

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      3k צפיות
      טוסוןט
      @מיכאלb חודש ושבוע המתנה לטסט זה קלאסי גם בלי המלחמה במיוחד בחגים (נכון ללפני שנה כשאני למדתי)

    16

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.2k

    פוסטים