דילוג לתוכן
לוגו
×

    רישיון נהיגה

    כל הדרך לרשיון, מורי נהיגה, וטסטים

    201 נושאים 3.1k פוסטים
    • טיפים לבחירת מורה נהיגה

      נעוץ עד 16.10.2026, 11:42
      18
      12 הצבעות
      18 פוסטים
      11k צפיות
      מ
      כמה נקודות על המורה שלי, ובכללי. כשהמורה צייר לי על לוח איך עובד העברת הילוך והפעולה של הקלאצ’ המכניקה הפכה להרבה יותר נכונה, אותו דבר שהוא צייר לי על הלוח צורת השתלבות לנתיב מהיר, קו מקווקו עבה בין נתיבים, פניות מדו לדו וכדו’, 22 23, זה הפך להרבה יותר חי ומובן. אצלי הוא יצא פעם ב- להביא משהו מהבית, א. זה לא היה על חשבון הזמן. ב. זה נתן כזה ריענון באמצע שיעור ושיחזור המאורעות האחרונים. ספציפית המורה הזה ידע לעבוד איתי בדיוק על מה שהתקשיתי ובצורה שאני יבין אותה, גם כשלא עברתי טסט הוא נתן לי להרגיש ממש טוב ויש משהו שצריך לתקן אם צריך. למי שמעוניין, יחיאל לסרי - מורה ידני, ירושלים.
    • 26 הצבעות
      3 פוסטים
      4k צפיות
      מאירמ
      @גיל יוצא מן הכלל!! מסודר להפליא לאין ערוך!
    • 1 הצבעות
      156 פוסטים
      82k צפיות
      נחמייערנ
      @טוסון כתב בתגובות לרשימה מסודרת של מורים לנהיגה שהומלצו ע"י חברי הפורום: דני זה ישנו בעולם? כאן נטען שהוא ז"ל נכון, שמעתי מכמה שהוא סיפר שדני כבר נפטר, ולכן תמהתי כשהוא אמר לי שיש לו את דני, אז הוא אמר שמי שהיה תמיד באמת איננו, אבל יש לו מורה חדש שג"כ שמו דני, (באמת אני מסתפק לגבי האמינות האם זהו שמו האמיתי)
    • האם אפשר היום לגלות רישיון

      84
      0 הצבעות
      84 פוסטים
      27k צפיות
      א
      לגבי מה שנכתב פה על פקיד מושחת מבירור שערכתי באמת זה הסיפור רק שהסכומים שהוא מקבל לראש זה הרבה יותר ממה שרשמו פה (לפחות 500) ולצערנו אם הבינותי נכון באופן לא מפתיע הוא מאנ"ש
    • הסבה לידני באמצע לימוד נהיגה

      16
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      856 צפיות
      י
      @אלעזר-3 כתב בהסבה לידני באמצע לימוד נהיגה: אני ב"ה יש לי רשיון כבר 3+שנים ככה שכבר סיימתי הכל מזמן מחילה, דבריי היו מכוונים לפותח השרשור, רק כיון שענית בשמו בטעות תייגתי אותך.
    • מורה נהיגה ידני בבית שמש

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      664 צפיות
      ב
      @שיפקה נריה חלה 0542034518 שמעתי מכמה חברים שהוא ממש מוצלח, גר בביתר ועובד בבית שמש.
    • מחפש מורה נהיגה טוב ומקצועי בבני ברק

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      1k צפיות
      KlonimoosK
      @שיש כתב במחפש מורה נהיגה טוב ומקצועי בבני ברק: @Klonimoos לגבי ראובן קדם הוא סבלני ונוח? ועד כמה הוא יכול לתקתק ולא למרוח? אני צריך מישהו מאוד נוח לאבא שלי שכבר בן 50 וגם מישהו שיתקתק לו… בפשטות זה האיש המתאים. 0522535170 לגבי למרוח? אינני יודע, אך הוא לא ישחרר מישהו שלדעתו לא מספיק מונח. אבל הוא סופר מקצוען וזקן שלא מתעסק כל היום בטלפון, ממש מכור לעבודה.
    • מורה נהיגה לאבא שלי (בן 50) בבני ברק

      לא נפתר
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      1k צפיות
      פ
      הנה לך שני מספרי טלפון של שני מורי נהגיה מקצוענים אחד ידני והשני אוטומט. פוגל, אוטומט. = 0523674853 שימל, ידני. 0504149427
    • קורס רענון נהיגה בסיסי בבית שמש

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      6k צפיות
      א
      תבדוק במייל הזה ‫Z0527199833@gmail.com‬
    • מורה נהיגה לטסטים עם טויוטה chr

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      4k צפיות
      YKingsmartY
      @מתושלח-הבבלי מכיר מורה מצפת עם chr… לא מאמין שעוזר לך כמובן (אגב, טסטים בצפת זה סיוטט)
    • המלצות על מורת נהיגה (אשה) במעלה אדומים

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      4k צפיות
      מיכאלbמ
      @נסיעתא צור איתי קשר טלפוני בהמשך היום 0508328075
    • טסט פנימי, כצפוי........

      14
      10 הצבעות
      14 פוסטים
      5k צפיות
      מ
      @מאיר כתב בטסט פנימי, כצפוי........: למי שלא הבין אני אסביר בשפה יותר עממית: בלה בלה בלה Spoiler עכשיו הבנתי לא מבין למה לא לוקחים דובר רהוט שכמוך
    • המתנה בין טסטים

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      5k צפיות
      מיכאלbמ
      @אהרן-2 כתב בהמתנה בין טסטים: כמה ממוצע מחכים עכשיו לאחר המלחמה? בערך חודש ושבוע לפי מה המורה מחליט לאיזה טווח תאריכים לרשום? מה שאני רואה שאני מקבל טסט לסוף הטווח ולא לתחילתו ההחלטה של המורה היא רק מתי להזמין, (בדרך כלל יעדיף לתזמן את ההזמנת טסט ביחד עם זוג, אלא אם כן אין צפי לזוג בימים הקרובים ואז צריך למצוא מורה אחר בבית ספר כדי להזמין איתו ביחד טסט מפוצל) מרגע ההזמנה זה נתון רק בידי המערכת עד כמה יש אפשרות להחליף ולהקדים? יש אפשרות רק להחליף בין טסט מוזמן אחד לטסט מוזמן אחר (שזה אומר לדחות לתלמיד אחד את הטסט כדי להקדים לתלמיד אחר) האם יש עניין לנדנד למורה? תנסה, אבל אל תחפור מידי, אתה מכיר את המורה שלך ואת הגבול שזה כבר יחפור לו. בגדול זה לא שאם ממש תחפור אז הוא יכול להזיז הכל, זה רק אם יש לו תלמיד אחר שרוצה לדחות את שלו (אם לא תנסה אז על הצד שאולי יתפנה לו משהו לא בטוח שתהייה הראשון שהוא יפנה אליך)
    • מורה להמרת רשיון מאוטומט לידני

      61
      0 הצבעות
      61 פוסטים
      19k צפיות
      א
      @טוסון מנסיון אישי זה טסט רגיל לכל דבר אין הבדל בזמן בין אוטומט לבין ידני גם עם זה המרה והאמת שלא כל כך מסתכלים על ההילוכים
    • הגבלה על רישיון נהיגה

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      7k צפיות
      ח
      לכאורה זה הגבלה על חידוש רשיון? אבל לא מכיר כי לא התנסיתי בעבר צילום אני חושב אפשר בכל אופטיקה בהסדר
    • ערעור על מבחן נהיגה

      21
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      9k צפיות
      א
      @יוסי-מחשבים כתב בערעור על מבחן נהיגה: אני לא חושב שהפטפוטים סביב זה יועילו. Spoiler לא שאלתי בתור תועלת, אלא בתור התעניינות לגבי מה שאתה יודע
    • לא קיבלתי את כרטיס הרישיון מה אפשר לעשות?

      3
      1 הצבעות
      3 פוסטים
      6k צפיות
      G
      @יעקב-9 בדידי הוה עובדא, וכך הוה: חידשתי רישיון וחיכיתי, וחיכיתי, וחיכיתי… לאחר חודשיים וחצי ראיתי שמלחכות לא תבוא הישועה, והתקשרתי לטלפון שאליו אמורים להתקשר במקרה שלא הגיע דהיינו דפוס בארי. שם אמרו לי שמכיוון שעברו 45 יום זה בכלל לא מופיע להם במערכת, ושאני אצור קשר עם משרד התחבורה. התקשרתי למשרד התחבורה והם אמרו שאני יכול להגיש תלונה, אבל בד"כ זה לא עוזר(!) ומומלץ להוציא כפל רישיון במחיר של 27 ש"ח. ה’ נתן וה’ לקח, שילמתי והזמנתי חדש. לאחר כשבועיים קיבלתי את הרישיון לתיבת הדואר. הכול טוב ויפה. לא??? לאחר כשבוע נוסף קיבלתי עוד רישיון לתיבת הדואר… מה, למה, כמה, איך? לאלוקים פתרונים!
    • קבלתם נקודות על עבירות תנועה? בואו לקורס של "דגל התורה"

      2
      3 הצבעות
      2 פוסטים
      8k צפיות
      יצחק רשטוני
      ששששש שהיועצת האנטישמית לא תשמע שיש עוד משהו שהחדרים יכולים לעשות
    • גולובלי או לפי שיעור.

      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      8k צפיות
      אבי לויא
      @נחמייער כתב בגולובלי או לפי שיעור.: כי ממ"נ במקרה שאני יעבור לפני 28 רק לידיעתך - חוקית אסור לעשות טסט לפני 28 שיעורים.
    • עדכון רשיון נהיגה c1 לאחר ניתוח לייזר

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      8k צפיות
      א
      @אחרית-לעמך יש בטופס כמה סוגי טפסים רשיון B מצריך שדה ראיה לפחות 120 רשיון C1 מצריך שדה ראיה לפחות 140 כנראה במכון לייזר הם מחזיקים את הטופס של רשיון B כי זה הרגיל בדרך כלל לכן זה לא הסוג טופס הנכון

    3

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים