יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
@אלוף-העולם-1 כתב בתקלה במיקרופון של המולטימדיה:
@אליהו-הת-ח כתב בתקלה במיקרופון של המולטימדיה:
לא ראיתי כזו הגדרה
בעז’‘ה אני אעשה מדריך מסודר להנ’'ל
האם באמת זו הבעייה?
כי זה קורה גם בלי שיש התראות
הי,
יש פתרון להוסיף לעגלה
מתחת לקנה עכשיו יש סמל של לב לוחצים על זה והמוצר נשמר ברשימת “אהבתי”
אח"כ נכנסים לאותה רשימה (ויש ליסט) ומשם מעבירים לעגלה
לפעמים המחיר אכן יהיה יותר יקר אבל עדיין זה יכול להשתלם אם רוצים לשלב קופונים וכד’
בהצלחה
@אלוף-העולם-1 לא גר באיזור בכלל אני גר בדרום שנית אני עם הדור הישן נוקיה 208
אמנם לא עשיתי כיבוי והדלקה אני אנסה
אולי באמת צריך להחליף מכשיר
K46 מומלץ??
@יצחק-רשטונ כתב בהתקנת מצלמת רכב **ללא** קייט חנייה:
אם יש לך מולטימדיה אתה יכול לחבר לUSB בתא כפפות.
ה- USB של המולטימדיה חלש והמצלמה לא תעבוד טוב אם בכלל
@יוסי-לוי כתב בשתי בעיות במולטימדיה שלי!:
@פתוח-לשמוע כתב בשתי בעיות במולטימדיה שלי!:
הוא התכוון TS18 2-32 כנראה היין…
במקלדת 0 נמצא ליד 9
גם 8 נמצא ליד 9
וזה מה שהתכוונתי…
@אחרית-לעמך כתב בלאפשר אפליקציה דרך אנדרואיד אוטו:
@תצמנ https://mitmachim.top/topic/94182/בעיה-יש-סיכוי-לאפליקצית-קול-הלשון-בנטפרי
וואו, מעריך… הייתי באמצע לכתוב שם ועשית לי את הדרך, כל הכבוד!