יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
@קצתיודע כתב בעדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות:
@Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה)
אתה בדקת את זה?
@מושי כתב בחסימת מערכת מולטימדיה:
עשית פעם על המכשיר הזה ?
עשיתי
זכור לי שהיה צורך לחזור על הפעולות
נסה להכניס את הפקודות לאימולטור ורק אז להתקין את האפליקציה שבה מראה שיש חיבור ואז לתת את הפקודה האחרונה
@שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!:
המערכת TS10 הזאת מקורית ?
מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה,
לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.
@טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
אין עליך אתה גאון!!! (אני רציני לא צוחק)
צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד
גם עכשיו וגם במצלמה עצמה ניסיתי כל דרך אפשרית לפני אחרי ביחד גם וגם בלי ועם ושום דבר לא עבד…
לאדע למה
@טוסון כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
שמת לב שיש לך שם פרטים אישיים, לשיקולך
כן הודיעו לי על כך מחקתי תודה רבה
החיים עמוסים וגם מתחילים להזדקן לא שׂמים לב לדברים כבר…🫣
@אבי-56 סידרת אותם בדיוק לפי הדירוג (אם כי הראשונה לענ"ד שווה הרבה פחות מהשתיים האחרות)
ועדיין אני ממליץ יותר על הt800e שהבאתי כאן ב72$ (פירוט בספויילר)
Spoiler
70Mai t800e
מצלמת 3 ערוצים לבעלי תקציב צנוע יותר
המצלמה הזו שונה לגמרי מהt800 יש לה חיישנים פשוטים יותר (של חברת gc הסינית ולא סוני) והיא גם זולה משמעותית
מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi)
מבוססת קבל ולא סוללה
מסך קטנטן בגודל 1.9 אינץ
תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה
wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים
מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה
בעלת חיישן GC4663 למצלמה הקדמית וחיישן GC2053 למצלמה הפנימית והאחורית
ברזולוציה - 3840x2160 (4k) למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית
זווית צילום של 125 מעלות למצלמה הקדמית ו 147 מעלות למצלמה האחורית ו130 מעלות לפנימית
רכיב gps משולב במצלמה
במצלמה הזו אין אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים
מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ65$
כאן או כאן עם או בלי קיט חניה
מדובר בחברה אמינה עם ותק של מוצרים כ10 - 15 שנים בשוק
המצלמות הנ"ל עובדות עם סוללה ולכן הם לא אמורות להחזיק יותר מידי זמן בניגוד לt800e שעובדת על קבל
המצלמות הנ"ל מצלמות ברזולציה נמוכה ואילו הt800e מצלמת ב4k לקדמית וכל השאר fhd
ההבדל המשמעותי ביותר - במצלמות שהבאת יש חיישן פשוט (באחרונה יש חיישן קצת יותר טוב מהאחרות) מה שאומר שבתנאי תאורה קשים או בנסיעה מהירה הסרטונים לא יהיו ברורים (לא תוכל לקרוא מספרי רכב) בt800e יש חיישן יותר טוב ולכן הסרטונים שם יהיו ברורים יותר (זה עדיין לא הרמה של המצלמות עם חיישני סוני אבל זה בוודאי יותר טוב ממה שהבאת)
פעם שמעתי מאדם חכם שאמר “לקנות חכם זה לא לקנות זול אלא לקנות את היקר בזול”
@טוסון תודה, אמנם עברתי על השרשור,
אבל דוקא לפרימיום לא נכנסתי והיא שם אע"פ שהיא רזולוציה 2k
ובנוסף לא אחזתי שיש שרשור תגובות
מה גם שהוא לא מדבר על פונקציית הצילום מראש (אחורה) בזעזוע בחניה
בכל אופן תודה, (אני עכשיו יעבור על התגובות)