דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.9k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      נעוץ הועבר
      2k
      3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      מ
      @EBA אבל בדואר ישראל אפשר לשלם ישירות ברשות המיסים
    • 2 הצבעות
      505 פוסטים
      397k צפיות
      אושר מתקרבא
      @הנווט בדר"כ מתחיל סייל
    • טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.

      נעוץ
      17
      12 הצבעות
      17 פוסטים
      6k צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 כתבתי מייל
    • הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!

      נעוץ
      72
      4
      13 הצבעות
      72 פוסטים
      20k צפיות
      Y
      @מנסה-להבין-0 כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!: @amitg מוזר כי אני שמתי במערכת מיקרפון נוסף ובדקתי בשיחת טלפון ושומעים אותי גם מהמיקרפון הישן וגם מהחדש כך שהשמיעה נעשתה הרבה יותר טובה בד"כ המובנה רק מגרע כשיש חיצוני
    • לפני קניית/התקנת מערכת מולטימדיה? חובת קריאה!!

      נעוץ נעול
      1
      29 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות
    • עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      לא נפתר
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      1k צפיות
      משה שמחהמ
      @zalmensmok כתב בעזרה: שימוש בשיקוף מסך: @משה-שמחה אתה מפעיל מוזיקה מהזיכרון הפנימי? למה אתה לא משתמש עם אנדרואיד אוטו? יש לי אפליקציה בשביל זה, אני ישתף לך אותה יותר מאוחר. (אצלי זה אנדרואיד 7 אז לא עובד לי אנדרואיד אוטו אבל יש איזה אפליקציה שכן מצליחה להפעיל אותו, ואז בתוספת של האפליקציה musicolet זה עובד מצויין יחד, יש לך גם את הוויז וגם את המוסיקה על המסך). לפי מה שידוע לי אין אנדרואיד אוטו במסכים האלה, אבל אם יש לך משהו שיאפשר אני הרבה יותר מישמח.
    • סינון למולטימדיה

      22
      0 הצבעות
      22 פוסטים
      2k צפיות
      shlomochoS
      @פתוח-לשמוע איפה אני יכול לעשות כזה סים בחיפוש בגוגל לא מצאתי…
    • מחפש לקנות מולטימדיה פשוטה

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      67 צפיות
      יעקבי
      @פתוח-לשמוע אני צריך 9
    • טיוטה ראב 4

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      422 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @יצחק-כהן אם אתה לא מסתדר תכתוב מאיפה אתה בארץ
    • תקלה בחילוץ קובץ עידכון

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      137 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @avif6513 לא צריך לחלץ בשביל לעדכן
    • מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      27
      0 הצבעות
      27 פוסטים
      2k צפיות
      S
      @אלעזר-3 לא רואים את התמונה בנטפרי
    • מצלמת רוורס בתור מצלמת דרך

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      159 צפיות
      A
      @אריאלוש כתב במצלמת רוורס בתור מצלמת דרך: @aiib היום הכוווווול אפשרי… אבל יש כמה בעיות… השאלה היא אם יש דרך בלי הבעיות… אם ח"ו יקרה תאונה איך תוכל לשמור את הסרטון הרי אין חיבור לכרטיס וגם אם זה ישר מחובכר למסך יש אפשרות לשמור? שמירה אוטומטית כל כמה שניות (מה זה שונה ממצלמת דרך?) דבר שני לרוב מצלמות רוורס הם באיכות ירודה ממצלמות דרך ככה שלא יהיה כ"כ ראלי… אפשר לקנות משהו קצת יותר איכותי. בכמה שקלים נוספים (זה חלק מהשאלה…) ועוד אתה צריך את המסך לשירים שיחות וכדו’ לא? א"א שהוא כל הזמן יהיה תפוס במצלמת דרך גם לא חצי… אני לא אמור לראות את זה כל הזמן, ייכנס ישר לזיכרון (חלק מהשאלה…) אבל אהבתי את הרעיון… מאמין שלא חידשתי…
    • 0 הצבעות
      1 פוסטים
      146 צפיות
      אין תגובות
    • חיבור נוקיה 225 למערכת מולטימדיה

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      162 צפיות
      א
      @חבר לא בטוח שניתן לעשות משהו הבלוטוס בנוקיה הוא יחסית דור ישן
    • חיבור מצלמת רכב אאוטלנדר לT10

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      361 צפיות
      מאירמ
      @aiib עשיי זאת בעבר עם 2015 אחרי מתיחת הפנים. לא זכור לי שזה מורכב.
    • המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?

      16
      3
      0 הצבעות
      16 פוסטים
      3k צפיות
      מ
      קרה לי אותו בעיה מסך שחור על אותו סוג מערכת TS18 של ZETA תודה רבה
    • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      נעול
      54
      15 הצבעות
      54 פוסטים
      2k צפיות
      מאירמ
      השרשור הנוכחי מיצה את עצמו וננעל. ככל שיהיה צורך להמשיך לדון בנושא, ניתן לפתוח שרשור חדש, ובלבד שהדיון יתנהל בהתאם לכללי הפורום.
    • מיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      1k צפיות
      ד
      @המאעסטר ניתקתי כברררר עדיין רע מאד לא שומעים מה אני אומר
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      1k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @ישראל-מאיר-1 הכי קל שיש! אתה מוזמן לפנות בפרטי… אסביר לך בשמחה!
    • כרטיס זיכרון

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      2k צפיות
      ק
      @קיה-פיקנטו נקנה מKSP

    118

    מחובר

    3.1k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.4k

    פוסטים