דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      נעוץ הועבר
      2k
      3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      מ
      @EBA אבל בדואר ישראל אפשר לשלם ישירות ברשות המיסים
    • 2 הצבעות
      499 פוסטים
      387k צפיות
      ט
      @משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן: אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם והסיבה שכדאי לקחת גדול היא אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
    • טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.

      נעוץ
      17
      12 הצבעות
      17 פוסטים
      6k צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 כתבתי מייל
    • הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!

      נעוץ
      72
      4
      13 הצבעות
      72 פוסטים
      20k צפיות
      Y
      @מנסה-להבין-0 כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!: @amitg מוזר כי אני שמתי במערכת מיקרפון נוסף ובדקתי בשיחת טלפון ושומעים אותי גם מהמיקרפון הישן וגם מהחדש כך שהשמיעה נעשתה הרבה יותר טובה בד"כ המובנה רק מגרע כשיש חיצוני
    • לפני קניית/התקנת מערכת מולטימדיה? חובת קריאה!!

      נעוץ נעול
      1
      29 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות
    • מולטימדיה מאלי אקספרס או מהארץ?

      47
      14 הצבעות
      47 פוסטים
      608 צפיות
      מיישהמ
      טוב, בירור אחד שאני רוצה לדעת באופן מיידי! ביקשתי רק דבר אחד – לא למחוק תגובות! במיוחד לא לאנשים שמשתתפים בדיון, מתווכחים ומשקיעים מהזמן שלהם לענות. גם את הבקשה הזו מישהו כאן מוחק!!! מה זה דיקטטורה??? יש כאן 2 אופציות לאותו מוחק פחדן: או שתחזיר את הפוסטים שמחקת באופן מיידי או שתזדהה ותפסיק להתנהל כמו דקטטור בסתר!! אנחנו מנהלים פה ויכוח, למה למחוק? רק בגלל שלא מסכימים איתי? ככה אי אפשר לנהל דיון. אם מישהו חושב אחרת, שיגיב לעניין ויסביר את עצמו. למחוק הודעות של אחרים, זה פשוט זלזול נטו במי שמשקיע וכותב פה. התנהלות כזו פשוט מוציאה את החשק לשתף ידע ולעזור. אני מצפה לקבל הסבר נורמלי למה ההודעות שלי נמחקו, ושיתחילו לכבד פה את החברים בפורום. Spoiler אני לא רוצה לציין רצון מצד קבוצה גדולה כאן להחרים את הפורום במקרה שגם מה שכתוב כאן יימחק!!
    • כרטיס זיכרון

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      1k צפיות
      ק
      @קיה-פיקנטו נקנה מKSP
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      700 צפיות
      י
      @אהרון-שלום תודה רבה
    • בשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      10k צפיות
      מיישהמ
      @זוטא כתב בבשביל חבר, צריך מולטימדיה לטויוטה קורולה 2011 gli: @מיישה הקישור מתאים גם לקורולה 2010? כן
    • סינון למולטימדיה

      18
      0 הצבעות
      18 פוסטים
      2k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @משתמש-מתחיל יש ל019 סים שאפשר להתיר שימוש בו רק ב5 אפליקציות הבעיה היא שאפשר להיכנס לאיזור האישי ולבטל את המגבלה אולי פתרון לרשום מספר טלפון של חבר ואשראי שלך ככה שלא יהיה לך גישה ישירה
    • מצלמת רוורס לדייהטסו סיריון + מסך.

      הועבר
      21
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      445 צפיות
      יצחק רשטוני
      אם אתה רוצה מערכת משומשת תקינה לחלוטין 2-32 עם כניסה לסים [חבר החליט להחליף בגלל שלא תמך לו באנדרואיד אוטו] כולל התקנה בסיסית עם מצלמת רוורס ללא פאנל אלא חיתוך והדבקה מעל הפאנל המקורי ב700 תכתוב
    • סורק OBD לבלוטוס במולטימדיה

      לא נפתר
      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      9k צפיות
      mik6868M
      @המחדש עשיתי גם את זה ולא נתן לי שיניתי גם ל BC6 כנראה אצלי עקרו מהשורש
    • שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?

      7
      1
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      491 צפיות
      צילפינגיםצ
      @טוסון אני גם לא מוצלח בזה לכן עושים חשבון סנדלרים [ק"מ ללטרים] ומגיעים לתוצאה הכי נכונה
    • מערכת מולטימדיה לטיוטה פריוס 2010

      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      12k צפיות
      זוטאז
      @EBA שאפו ענק על המדריך!!! אחרי בלבול של חודשים, עושה לי סדר…
    • waze להורדה למולטימדיה

      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      976 צפיות
      אליהו בן יוסףא
      @תודה-לבורא-עולם-0 תודה רבה על המאמץ והתמיכה
    • מולטימדיה להונדה גאז 2005

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      351 צפיות
      מ
      @EBA כתב במולטימדיה להונדה גאז 2005: בכל מקרה לא נהוג לכתוב מחירים בפורום לא הכרתי את הכלל הזה אבל יש הגיון בזה תודה על הארה
    • מיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      354 צפיות
      המאעסטרה
      @דניאל-עמיצור כתב במיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס: ‏קניתי והתקנתי את המערכת המומלצת פה לטויוטה 2019 T S 10 ‏סך הכל עובדת מצוין אבל המיקרופון שהגיע איתה וגם מיקרופון אחר שהזמנתי בכמה שקלים מ-AliExpress פשוט גרועים וכל הזמן מתלוננים שלא שומעים אותי טוב ‏האם יש פה המלצה למיקרופון בדוק הוא עושה שהוא איכותי ושומעים טוב את מי שמדבר? זה לא עניין של המיקרופון הדפוק אלא המיקרפון של המולטימדיה דפוק וצריך לנתק אותו יש פה בפורום כמה מדריכים מפורטים שמפרטים איך לנתק את המיקרופון הפנימי של המולטימדיה
    • עזרה במולטידמיה סוזוקי אלטו 2011

      20
      1 הצבעות
      20 פוסטים
      12k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @יהודה-המנגן תוכל לצלם את האודות?
    • הסרת מולטימדיה יונדאי i20 2018

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      526 צפיות
      EBAE
      @יניב-שלום הכי פשוט בעולם, זה ממש שחור ולבן… תכניס פלסטיק שטוח או סכין מריחה בזהירות מתחת החלק השחור ושלוף אותו החוצה, זה רק קליפסים שם בלי ברגים.
    • מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      24
      0 הצבעות
      24 פוסטים
      1k צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר-ג לא באתי לכיוון הזה אלא לכיוון השני , שלאשתי מציק העור בספה אפילו בבית

    71

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.1k

    פוסטים