דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.7k פוסטים

    קטגוריות משנה

    • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      נעוץ הועבר
      2k
      3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      Israel MeirI
      @בן-ציון-1 כאן יש לך פאנל, לגבי מערכת ומצלמת רוורס עיין במדריך https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373
    • 2 הצבעות
      499 פוסטים
      381k צפיות
      ט
      @משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן: אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם והסיבה שכדאי לקחת גדול היא אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
    • טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.

      נעוץ
      17
      12 הצבעות
      17 פוסטים
      6k צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 כתבתי מייל
    • הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!

      נעוץ
      72
      4
      13 הצבעות
      72 פוסטים
      20k צפיות
      Y
      @מנסה-להבין-0 כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!: @amitg מוזר כי אני שמתי במערכת מיקרפון נוסף ובדקתי בשיחת טלפון ושומעים אותי גם מהמיקרפון הישן וגם מהחדש כך שהשמיעה נעשתה הרבה יותר טובה בד"כ המובנה רק מגרע כשיש חיצוני
    • לפני קניית/התקנת מערכת מולטימדיה? חובת קריאה!!

      נעוץ נעול
      1
      29 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות
    • עזרה במולטידמיה סוזוקי אלטו 2011

      20
      1 הצבעות
      20 פוסטים
      12k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @יהודה-המנגן תוכל לצלם את האודות?
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      250 צפיות
      אהרון שלוםא
      @ישראל-מאיר-1 אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומס
    • הסרת מולטימדיה יונדאי i20 2018

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      92 צפיות
      EBAE
      @יניב-שלום הכי פשוט בעולם, זה ממש שחור ולבן… תכניס פלסטיק שטוח או סכין מריחה בזהירות מתחת החלק השחור ושלוף אותו החוצה, זה רק קליפסים שם בלי ברגים.
    • מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      24
      0 הצבעות
      24 פוסטים
      559 צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר-ג לא באתי לכיוון הזה אלא לכיוון השני , שלאשתי מציק העור בספה אפילו בבית
    • עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      לא נפתר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      166 צפיות
      אין תגובות
    • עדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות

      6
      7 הצבעות
      6 פוסטים
      790 צפיות
      ה
      @קצתיודע כתב בעדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות: @Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה) אתה בדקת את זה?
    • חסימת מערכת מולטימדיה

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      752 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @מושי כתב בחסימת מערכת מולטימדיה: עשית פעם על המכשיר הזה ? עשיתי זכור לי שהיה צורך לחזור על הפעולות נסה להכניס את הפקודות לאימולטור ורק אז להתקין את האפליקציה שבה מראה שיש חיבור ואז לתת את הפקודה האחרונה
    • המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?

      15
      3
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      2k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @טוסון כיום…
    • כרטיס זיכרון

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      819 צפיות
      סאנגיונגס
      אני יש לי מצלמת דרך עם כרטיס רגיל ומשום מה עובד חלק
    • מולטימדיה של ניפון נעולה?

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      1k צפיות
      מיישהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב במולטימדיה של ניפון נעולה?: @ביתשמשניק @מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … לא זכיתי להכיר, אבל מסתמא אשמח…
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      4k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!

      12
      22 הצבעות
      12 פוסטים
      12k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.
    • נטפרי לוייז

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      2k צפיות
      קורולה אברכיםק
      @סופרמומחה כן
    • סינון למולטימדיה

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      1k צפיות
      shlomochoS
      @פתוח-לשמוע כי לפעמים אני כן מעוניין בפתוח רק בד"כ אני מעדיף שיהיה סינון…
    • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      146
      3 הצבעות
      146 פוסטים
      27k צפיות
      ב
      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): אין עליך אתה גאון!!! (אני רציני לא צוחק) צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד גם עכשיו וגם במצלמה עצמה ניסיתי כל דרך אפשרית לפני אחרי ביחד גם וגם בלי ועם ושום דבר לא עבד… לאדע למה @טוסון כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): שמת לב שיש לך שם פרטים אישיים, לשיקולך כן הודיעו לי על כך מחקתי תודה רבה החיים עמוסים וגם מתחילים להזדקן לא שׂמים לב לדברים כבר…🫣

    56

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.5k

    פוסטים