דילוג לתוכן
לוגו
×
    MG S9 במבחן דרכים
    בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
    🔈 שמע כבוי
    ⏱️ טוען...
    1

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.6k פוסטים

    קטגוריות משנה

    • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      נעוץ הועבר
      2k
      3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      Israel MeirI
      @בן-ציון-1 כאן יש לך פאנל, לגבי מערכת ומצלמת רוורס עיין במדריך https://rechavimzelaze.ovh/topic/6915/רגע-לפני-שתבקש-קישור-למולטימדיה-לרכב-שלך-רשימת-קישורים-עדכנית?_=1764269771373
    • 2 הצבעות
      490 פוסטים
      373k צפיות
      אושר מתקרבא
      @טכנולוג תודה המוכר ממליץ לקחת דווקא את הקיט של הZ90, בטענה שזה עבר שדרוג וזה מתאים יותר, כך הם הדברים? הוא גם מוכן לתת החזר עד 20$ מהמכס, אם נותנים 5 כוכבים כמובן Spoiler “בנוגע למכס: המשלוח הגלובלי שלנו הוא חינם, אך אינו כולל מכס או מע"מ. במדינות או אזורים מסוימים, המכס המקומי עשוי לגבות תשלום סמלי. שימו לב שאיננו יכולים להתערב בנוהלי גביית המס של המכס. כל ההזמנות מהחנות שלנו מוצהרות בכנות בהתאם לדרישות פלטפורמת AliExpress ולתקנות המקומיות; זוהי דרישת תאימות לפלטפורמה וללוגיסטיקה. אם יש לכם חששות בנוגע למכס, אנא היו סמוכים ובטוחים: לאחר השלמת ההזמנה, תוכלו ליצור איתנו קשר ולספק חשבונית מכס, ונוכל לספק לכם סבסוד מכס של עד 20 דולר (דורש ביקורת של 5 כוכבים). סבסוד זה אינו קשור לתהליך ההצהרה והוא רק חלק משירות לאחר המכירה שלנו לפי DDPAI. מע"מ נגבה בהתאם למדיניות המדינה המקומית שלכם, ולצערנו, איננו יכולים לכסות אותו. תודה על הבנתכם! אם עדיין יש לכם חששות בנוגע למכס, תוכלו לשקול את תוכנית סבסוד המכס שלנו, או לבדוק את מדיניות המס המקומית שלכם לפני ביצוע הזמנה. תודה על תמיכתכם!” כמו"כ, איזה כרטיס מומלץ? הבנתי שסאנדיסק וDDPAI לא מסתדרים טוב
    • טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.

      נעוץ
      17
      12 הצבעות
      17 פוסטים
      6k צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 כתבתי מייל
    • הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!

      נעוץ
      72
      4
      13 הצבעות
      72 פוסטים
      20k צפיות
      Y
      @מנסה-להבין-0 כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!: @amitg מוזר כי אני שמתי במערכת מיקרפון נוסף ובדקתי בשיחת טלפון ושומעים אותי גם מהמיקרפון הישן וגם מהחדש כך שהשמיעה נעשתה הרבה יותר טובה בד"כ המובנה רק מגרע כשיש חיצוני
    • לפני קניית/התקנת מערכת מולטימדיה? חובת קריאה!!

      נעוץ נעול
      1
      29 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות
    • המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?

      15
      3
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      1k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @טוסון כיום…
    • חסימת מערכת מולטימדיה

      1
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      128 צפיות
      אין תגובות
    • עדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות

      1
      5 הצבעות
      1 פוסטים
      137 צפיות
      אין תגובות
    • כרטיס זיכרון

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      242 צפיות
      סאנגיונגס
      אני יש לי מצלמת דרך עם כרטיס רגיל ומשום מה עובד חלק
    • מולטימדיה של ניפון נעולה?

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      914 צפיות
      מיישהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב במולטימדיה של ניפון נעולה?: @ביתשמשניק @מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … לא זכיתי להכיר, אבל מסתמא אשמח…
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      2k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!

      12
      22 הצבעות
      12 פוסטים
      11k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.
    • נטפרי לוייז

      12
      0 הצבעות
      12 פוסטים
      1k צפיות
      קורולה אברכיםק
      @סופרמומחה כן
    • סינון למולטימדיה

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      478 צפיות
      shlomochoS
      @פתוח-לשמוע כי לפעמים אני כן מעוניין בפתוח רק בד"כ אני מעדיף שיהיה סינון…
    • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)

      146
      3 הצבעות
      146 פוסטים
      25k צפיות
      ב
      @טכנולוג כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): אין עליך אתה גאון!!! (אני רציני לא צוחק) צריך להקיש את שני הקופונים בנפרד (את הראשון וללחוץ אישור ואז את השני ושוב ללחוץ אישור) ולא את שניהם יחד גם עכשיו וגם במצלמה עצמה ניסיתי כל דרך אפשרית לפני אחרי ביחד גם וגם בלי ועם ושום דבר לא עבד… לאדע למה @טוסון כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....): שמת לב שיש לך שם פרטים אישיים, לשיקולך כן הודיעו לי על כך מחקתי תודה רבה החיים עמוסים וגם מתחילים להזדקן לא שׂמים לב לדברים כבר…🫣
    • סינון למולטימדיה

      9
      0 הצבעות
      9 פוסטים
      4k צפיות
      א
      @נייטרון-חפשי החסימה הזאת מיועדת לסים מסונן או פתוח?
    • מצלמת דרך בתקציב די נמוך

      17
      0 הצבעות
      17 פוסטים
      1k צפיות
      ט
      @אבי-56 סידרת אותם בדיוק לפי הדירוג (אם כי הראשונה לענ"ד שווה הרבה פחות מהשתיים האחרות) ועדיין אני ממליץ יותר על הt800e שהבאתי כאן ב72$ (פירוט בספויילר) Spoiler 70Mai t800e מצלמת 3 ערוצים לבעלי תקציב צנוע יותר המצלמה הזו שונה לגמרי מהt800 יש לה חיישנים פשוטים יותר (של חברת gc הסינית ולא סוני) והיא גם זולה משמעותית מצלמת 3 ערוצים - קדמית, אחורית, ופנימית (המצלמה לפנים הרכב משולבת בגוף המצלמה הקדמית ואינה נפרדת כמו במצלמות של ddpi) מבוססת קבל ולא סוללה מסך קטנטן בגודל 1.9 אינץ תומכת בכרטיס זיכרון של עד 512 ג’יגה wifi6 להורדה וצפיה מהירה יותר של סרטונים מפתח צמצם ענק של 1.7 (ככל שהמספר נמוך יותר זה גדול יותר) מה שמאפשר ראות טובה גם בחשיכה בעלת חיישן GC4663 למצלמה הקדמית וחיישן GC2053 למצלמה הפנימית והאחורית ברזולוציה - 3840x2160 (4k)  למצלמה הקדמית ו1920x1080 למצלמה הפנימית והאחורית זווית צילום של 125 מעלות למצלמה הקדמית ו 147 מעלות למצלמה האחורית ו130 מעלות לפנימית רכיב gps משולב במצלמה  במצלמה הזו אין אופציה לצפיה מרחוק על ידי חיבור סים מחיר רגיל כ100$ ובזמני מבצעים כ65$ כאן או כאן עם או בלי קיט חניה מדובר בחברה אמינה עם ותק של מוצרים כ10 - 15 שנים בשוק המצלמות הנ"ל עובדות עם סוללה ולכן הם לא אמורות להחזיק יותר מידי זמן בניגוד לt800e שעובדת על קבל המצלמות הנ"ל מצלמות ברזולציה נמוכה ואילו הt800e מצלמת ב4k לקדמית וכל השאר fhd ההבדל המשמעותי ביותר - במצלמות שהבאת יש חיישן פשוט (באחרונה יש חיישן קצת יותר טוב מהאחרות) מה שאומר שבתנאי תאורה קשים או בנסיעה מהירה הסרטונים לא יהיו ברורים (לא תוכל לקרוא מספרי רכב) בt800e יש חיישן יותר טוב ולכן הסרטונים שם יהיו ברורים יותר (זה עדיין לא הרמה של המצלמות עם חיישני סוני אבל זה בוודאי יותר טוב ממה שהבאת) פעם שמעתי מאדם חכם שאמר “לקנות חכם זה לא לקנות זול אלא לקנות את היקר בזול”
    • מחפש את המצלמה VIOFO A129 Plus Duo

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      1k צפיות
      שלמה א 0ש
      @טוסון תודה, אמנם עברתי על השרשור, אבל דוקא לפרימיום לא נכנסתי והיא שם אע"פ שהיא רזולוציה 2k ובנוסף לא אחזתי שיש שרשור תגובות מה גם שהוא לא מדבר על פונקציית הצילום מראש (אחורה) בזעזוע בחניה בכל אופן תודה, (אני עכשיו יעבור על התגובות)
    • המלצה על מיקרופון באיכות טובה שאפשר לנהל איתו שיחות

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      1k צפיות
      אבי 5א
      @EBA מדובר במערכת מולטימדיה מקורית של האוטו כך שאין מיקרופון פנימי
    • מחפש לקנות ערכת חיישני רוורס

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      1k צפיות
      יעקבי
      @פתוח-לשמוע שחור @המאעסטר בהזדמנות אני אנסה להתקין יש עוד דרך ליצור איתך קשר אני גם בירושלים

    58

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    130.4k

    פוסטים