דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.7k פוסטים

    קטגוריות משנה

    • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      נעוץ הועבר
      2k
      3 הצבעות
      2k פוסטים
      2m צפיות
      ט
      אשמח לקישור למערכת לטויוטה פריוס 2008 אני משתמש רק לוויז ובלוטוס לא צריך משהו מידי חזק עדיף משהו עם מצלמת רוורס אני רוצה להשאיר את המקורית ולהתקין מתחתיה תודה רבה
    • 2 הצבעות
      499 פוסטים
      383k צפיות
      ט
      @משה-e @אושר-מתקרב מצטט מהמדריך @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן: אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם והסיבה שכדאי לקחת גדול היא אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
    • טבלה של מתקיני מולטימדיה לרכב מהפורום.

      נעוץ
      17
      12 הצבעות
      17 פוסטים
      6k צפיות
      י
      @אלוף-העולם-1 כתבתי מייל
    • הבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!

      נעוץ
      72
      4
      13 הצבעות
      72 פוסטים
      20k צפיות
      Y
      @מנסה-להבין-0 כתב בהבהרה לפני קניית מערכת T10 & שרשור עדכונים חיים מרוכשים!: @amitg מוזר כי אני שמתי במערכת מיקרפון נוסף ובדקתי בשיחת טלפון ושומעים אותי גם מהמיקרפון הישן וגם מהחדש כך שהשמיעה נעשתה הרבה יותר טובה בד"כ המובנה רק מגרע כשיש חיצוני
    • לפני קניית/התקנת מערכת מולטימדיה? חובת קריאה!!

      נעוץ נעול
      1
      29 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות
    • מיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      27 צפיות
      המאעסטרה
      @דניאל-עמיצור כתב במיקרופון איכותי למערכת מאלי אקספרס: ‏קניתי והתקנתי את המערכת המומלצת פה לטויוטה 2019 T S 10 ‏סך הכל עובדת מצוין אבל המיקרופון שהגיע איתה וגם מיקרופון אחר שהזמנתי בכמה שקלים מ-AliExpress פשוט גרועים וכל הזמן מתלוננים שלא שומעים אותי טוב ‏האם יש פה המלצה למיקרופון בדוק הוא עושה שהוא איכותי ושומעים טוב את מי שמדבר? זה לא עניין של המיקרופון הדפוק אלא המיקרפון של המולטימדיה דפוק וצריך לנתק אותו יש פה בפורום כמה מדריכים מפורטים שמפרטים איך לנתק את המיקרופון הפנימי של המולטימדיה
    • שאלה | רנו קליאו, מערכת מקורית או להחליף?

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      125 צפיות
      צילפינגיםצ
      @טוסון מצלמה לא ניתן להוסיף שם מבחינת התקנה יש שני סוגי פאנלים אחד כפול ושם העבודה היא גם כפולה ויש פאנל שהוא רק צד אחד והוא קצת בולט אבל ההתקנה במקרה הזה קלי קלות אם תרצה תדבר איתי במייל אני ישלח לך תמונה כי לפה זה קצת מסובך לי לעלות תמונה אני במחשב
    • waze להורדה למולטימדיה

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      602 צפיות
      יוסי לויי
      @ADMIN-770 יש לך כאן
    • התקנת מגבר למערכת מקורית

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      375 צפיות
      אלוף העולם 1א
      @אהרון-שלום כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית: @ישראל-מאיר-1 אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומס מהה? @ישראל-מאיר-1 כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית: יש לי רודיוס עם מערכת שמע מקורית, קניתי סאב ומגבר ואני רוצה לחבר אותם בלי להסתבך עם המערכת. האם אפשר להתחבר לרמקולים האחוריים? (עם חיבור כמובן למצבר) אודה לעזרה לא הבנתי מה אתה רוצה לעשות… בכל אופן נדיר למצוא הגברה לרמקולים אחוריים… זה פוגע באלמנט של הסאונד מקדימה ויותר אי איזון למערכת.
    • עזרה במולטידמיה סוזוקי אלטו 2011

      20
      1 הצבעות
      20 פוסטים
      12k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @יהודה-המנגן תוכל לצלם את האודות?
    • הסרת מולטימדיה יונדאי i20 2018

      2
      1
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      210 צפיות
      EBAE
      @יניב-שלום הכי פשוט בעולם, זה ממש שחור ולבן… תכניס פלסטיק שטוח או סכין מריחה בזהירות מתחת החלק השחור ושלוף אותו החוצה, זה רק קליפסים שם בלי ברגים.
    • מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן

      24
      0 הצבעות
      24 פוסטים
      686 צפיות
      שלמה א 0ש
      @מאיר-ג לא באתי לכיוון הזה אלא לכיוון השני , שלאשתי מציק העור בספה אפילו בבית
    • עזרה: שימוש בשיקוף מסך

      לא נפתר
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      282 צפיות
      אין תגובות
    • עדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות

      6
      7 הצבעות
      6 פוסטים
      906 צפיות
      ה
      @קצתיודע כתב בעדכון למשתמשים בחסימת MDM במולטימדיות: @Israel-Meir מה זה משנה בכל מקרה הנגישות נופלת אחרי הפעלה מחדש (אמיתי, לא מצב שינה) אתה בדקת את זה?
    • חסימת מערכת מולטימדיה

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      868 צפיות
      פתוח לשמועפ
      @מושי כתב בחסימת מערכת מולטימדיה: עשית פעם על המכשיר הזה ? עשיתי זכור לי שהיה צורך לחזור על הפעולות נסה להכניס את הפקודות לאימולטור ורק אז להתקין את האפליקציה שבה מראה שיש חיבור ואז לתת את הפקודה האחרונה
    • המולטימדיה עובדת חלקית יש למישהו פתרון ?

      15
      3
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      2k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @טוסון כיום…
    • כרטיס זיכרון

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      934 צפיות
      סאנגיונגס
      אני יש לי מצלמת דרך עם כרטיס רגיל ומשום מה עובד חלק
    • מולטימדיה של ניפון נעולה?

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      מיישהמ
      @אלוף-העולם-1 כתב במולטימדיה של ניפון נעולה?: @ביתשמשניק @מיישה תמיד חיכה ל @פייבל-אשרינו … לא זכיתי להכיר, אבל מסתמא אשמח…
    • שינוי בין חסימות מולטימדיה

      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      4k צפיות
      א
      @קצתיודע בית שמש
    • מאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!

      12
      22 הצבעות
      12 פוסטים
      12k צפיות
      ש
      @שרולצ-ה כתב במאיפה קונים מולטימדיה ? בטוח לא מSTWEI !!!: המערכת TS10 הזאת מקורית ? מעדכן לטובת הכלל: המלצתי למישהו להזמין את המערכת מהקישור הנ"ל (שכבר לא זמין) והגיע מעטפה ריקה, לדעתי מומלץ להזמין בקצת יותר יקר ממוכר/קישור מוכר, ולא להסתבך עם החזר מאליאקספרס, בפרט במקרים שנדרש לשלם מס על מעטפה ריקה.

    105

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.7k

    נושאים

    131.6k

    פוסטים