יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות:
החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך?
החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו?
מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך?
ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!!
וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות?
תודה רבה
@אליהו-הת-ח במערכות מולטימדיה זה נפוץ שזה קורה בגלל שהוויז תמיד פועל ברקע אתה צריך להגדיר אותו או לא כתוכנת הניווט ואז הוא לא יפעל ברקע וזה יקח פחות נתונים
ואגב אם מדברים כבר אז אתה יכול לעבור לסים של אר אל יש להם ללא הגבלה ב-14 שקל לחודש וויז ופנגו זה ודאי יותר משתלם
@בוגר כתב בחיבור סים למולטימדיה:
@אחרית-לעמך איך אפשר לדעת איזה מערכת זה?
בהגדרות אמור להיות About phone או About device ושם יש Software information או גרסת Android ושם זה כתוב
@מיישה כתב בדגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.:
@הכהן כתב בדגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.:
היום הגיע אלי בחור לחסימה, עם המערכת הזאת
פשוט היה כייף!
מהירה בטירוף!
לא יודע על עוד פרמטרים אבל שווה לנסות…
לא סובל אותה
מוזרה
היא מהירה טילים