דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • חבילת גלישה שנתי נגמרה תוך פחות מחודש

      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      3k צפיות
      דני מערכותד
      @אליהו-הת-ח במערכות מולטימדיה זה נפוץ שזה קורה בגלל שהוויז תמיד פועל ברקע אתה צריך להגדיר אותו או לא כתוכנת הניווט ואז הוא לא יפעל ברקע וזה יקח פחות נתונים ואגב אם מדברים כבר אז אתה יכול לעבור לסים של אר אל יש להם ללא הגבלה ב-14 שקל לחודש וויז ופנגו זה ודאי יותר משתלם
    • קופסת אנדרואיד הפסיקה להתחבר

      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      2k צפיות
      אין תגובות
    • בירור טכני לגבי חסימת איי בלוק למוטימדיה

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      2k צפיות
      טוסוןט
      @ידידים אתה עושה העתקה מתוך האפליקצייה https://cfopuser.github.io/A-bloq-site dpm set-device-owner com.secureguard.mdm/.SecureGuardDeviceAdminReceiver
    • מיצובישי אאוטלנדר שנת 2020 או 21

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      2k צפיות
      אחרית לעמךא
      @אליעזר-0 אין יציאת USB ברכב??? נטסטיק לא צריך להתחבר למערכת, בשביל זה יש וויפי.
    • עזרה בהתקנת סינון mdm למולטימדיה

      5
      1
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      2k צפיות
      יצחק רשטוני
      תתקין של אפרים ד הכל מתוך האפליקציה
    • חישני רוורס ניסן קשקאי 2013

      6
      1 הצבעות
      6 פוסטים
      2k צפיות
      ג
      @אבי-KIA לא נראה לי שיש לי מקורי, בכל אופן אצלי יש מסך, כמו הערכות הרגילות.
    • מערכת חילופית לסקודה אוקטביה 2020 - או פיתרון לוויז

      26
      0 הצבעות
      26 פוסטים
      8k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @שלמה-ו אם תשלח לי תמונה של הקיים ברכב אז אנסה למצוא לך אצל הספקים שלי!
    • TS18 שמע

      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      4k צפיות
      אביעדא
      תחפש באפשרות למפתחים יש אופציה כזאת- לטא זוכר מה היא
    • פאנל טויוטה וורסו מודל 2010

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      2k צפיות
      EBAE
      @מוישל-ה כן. אצלי במודיעין עילית, בטלפון פה למטה. או אצל פאהד בדיר קדיס. שאר הספקים בארץ זה כנראה או מחיר מופקע או מכירה רק לבעלי עוסק. או שניהם ביחד.
    • מולטימדיה למציבושי asx

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      3k צפיות
      פתוח לשמועפ
      פרסמו שכל שבוע מגיע מיליון משלוחים לארץ והחודש הגיעו 800.000 ויש 3.000.000 הזמנות בהמתנה
    • מתאם OBD לקורולה 2010

      7
      1
      3 הצבעות
      7 פוסטים
      4k צפיות
      טוסוןט
      @יצחק-רשטונ [image: 1774743814271-img_20260329_022546_537-1.jpg] והנה אפילו תמונה, (מהבלוטוס של הts18)
    • מולטימדיה לקרייזלר גראנד וויאג'ר 2010

      4
      1
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      3k צפיות
      אחרית לעמךא
      @יוסף-Z יש כאן וכאן כמה אולי זה
    • חיבור סים למולטימדיה

      8
      1
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      4k צפיות
      אחרית לעמךא
      @בוגר כתב בחיבור סים למולטימדיה: @אחרית-לעמך איך אפשר לדעת איזה מערכת זה? בהגדרות אמור להיות About phone או About device ושם יש Software information או גרסת Android ושם זה כתוב
    • WAZE ללא צורך במסך מגע

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      3k צפיות
      אחרית לעמךא
      @EBA אפשר להתקין במכשיר אנדרואיד בלי מסך מגע ולהשתמש בוייז עם מקשים.
    • איך משנים את שפת המערכת לעברית, יונדאי איוניק

      45
      0 הצבעות
      45 פוסטים
      9k צפיות
      E
      @שלמה-6 אשמח מאוד אם תעלה תמונות גם אני באותה בעיה אפשר לשלוח בפרטי eli0431259 בגמייל תודה
    • המאוורר במולטימדיה מרעיש

      13
      0 הצבעות
      13 פוסטים
      5k צפיות
      צילפינגיםצ
      @אלי-3 כתב בהמאוורר במולטימדיה מרעיש: וכן גם לי זה קורה דווקא בקור ולא בחום אז מעניין למה??? אולי קר למערכת אז היא מנסה לשאוב חום מאיזור המנוע
    • תקלה בשמע במולטימדיה TS10S

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      4k צפיות
      ה
      יש בגדרה בשמע שנקרא פיצוי מהירות, יכול להיות שזה קשור
    • גם אני לא מצאתי את החוט שמתחבר לרוורס!!...

      10
      1
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      4k צפיות
      י
      תודה לכולם!! מצאתי את החוט החום המדובר, ההוא שמתחבר לחוט החום השחור, והמצלמה עובדת! תודה מאוד ותבורכו מן השמים!!
    • דגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.

      7
      1 הצבעות
      7 פוסטים
      4k צפיות
      ה
      @מיישה כתב בדגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.: @הכהן כתב בדגם חדש של מולטימדיה!! ts105 שווה לנסות.: היום הגיע אלי בחור לחסימה, עם המערכת הזאת פשוט היה כייף! מהירה בטירוף! לא יודע על עוד פרמטרים אבל שווה לנסות… לא סובל אותה מוזרה היא מהירה טילים
    • מולטימדיה לפריוס 2010

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      4k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @מתושלח-הבבלי אצלי קיים! תפנה למייל- נפנק לך את הצורה

    96

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.2k

    פוסטים