דילוג לתוכן
לוגו
×

    פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

    כל מה שצריך מרגע הקנייה עד רגע ההתקנה
    מולטימדיות, מצלמות חנייה ופאנלים, מצלמות דרך והדרכות

    1.7k נושאים 23.8k פוסטים

    קטגוריות משנה


    • 64 נושאים
      3k פוסטים
      כ
      יישר כח על הפירוט. אני חסר נסיון והולך לנסות. רק כמה שאלות: החוט השחור, לחבר לגוף הרכב או שאין צורך? החוט הירוק לנתק גם אם מעוניין שיהיה רדיו? מצלמה אחורית (הזמנתי את האיכותית) היכן למקם? ואולי יש מדריך? ושאלה מאוד חשובה, האם אפשר לעבוד עם מנוע פועל? מזגן!!! וגם הסבר על איפה שמים את האנטנות ואיך משחילים את המיקרופון והאנטנות? תודה רבה
    • לאפשר אפליקציה דרך אנדרואיד אוטו

      5
      0 הצבעות
      5 פוסטים
      11k צפיות
      תצמנת
      @אחרית-לעמך כתב בלאפשר אפליקציה דרך אנדרואיד אוטו: @תצמנ https://mitmachim.top/topic/94182/בעיה-יש-סיכוי-לאפליקצית-קול-הלשון-בנטפרי וואו, מעריך… הייתי באמצע לכתוב שם ועשית לי את הדרך, כל הכבוד!
    • מולטימדיה לראב 4 2023 מאליאקספרס

      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      12k צפיות
      פתוח לשמועפ
      @יוסי-0 מעל ומעבר
    • 0 הצבעות
      10 פוסטים
      16k צפיות
      י
      @יוסי-לוי תודה רבה! כן, המתח שיציאת הUSB מהמולטימדיה נתן בוודאות הייתה הבעיה. רכשתי את מפצל הפיוז המליץ עליו @טכנולוג ללא מצב חנייה, חיברתי לפיוז של המצת בכדי שלא יהיה נראה לעין והכל עובד נהדר כעת!
    • מערכת TS18

      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      10k צפיות
      טוסוןט
      @EBA המערכת אצלנו הועמסה (יחסית) באמת ו10 שניות זה גם עד שקולט מיקום
    • אפליקציית פיקוד העורף - לא נפתחת

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      10k צפיות
      טוסוןט
      @אליהו-הת-ח צופר או חמ"ל כמדומה (זה לא מיקום הרכב, זה מיקום המערכת) Spoiler הבוטח בה’ חסד יסובבנו
    • רדיו במערכת מולטימדיה

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      10k צפיות
      מיישהמ
      @shmulik כתב ברדיו במערכת מולטימדיה: שלום יש לי מערכת של ZETA 14 בין המתקדמות בשוק הרדיו שם ממש דפוק הוא לא נותן שמות של תחנות וגם לא שומר תחנות תוך כדי חיפוש וכו השאלה שלי האם יש אופציה להוריד אפליקציית רדיו אחרת עם ממשק יותר טוב אני מתכוון לרדיו ללא אינטרנט , לא
    • מדריך | עדכון מערכות מולטימדיה (TS18 - TS10)

      31
      13 הצבעות
      31 פוסטים
      12k צפיות
      יוסי לויי
      @הכהן אתה צודק בזמנו ראיתי את זה כתוב באיזה פורום לא הארכתי בהסבר וכתבתי את מה שבטוח
    • התקנה מצלמת דרך

      21
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      10k צפיות
      אלוף העולם 1א
      @בעל-עגלה כתב בהתקנה מצלמת דרך: אני בירושלים מוזמן ליצור קשר. אני נמצא גם בבית וגן
    • חיוג באמצעות סים ללא טלפון

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      10k צפיות
      תודה לבורא עולם 0ת
      @LidorBM בגדול כמו שכתבו להפעיל את החייגן, ואז תוכל לחייג בקלות מהחייגן המובנה הקיים כבר במערכת. אני משתמש בו גם אם הטלפון שלי לידי, לדוגמא לשמיעת שיעור, כך הפלאפון שלי זמין לי לשיחות באוזניית בלוטוס, ושמיעת השיעור ברכב.
    • פאנל מולטימדיה לקיה סיד

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      10k צפיות
      EBAE
      @נהג-אלוף אז כנראה שלך הוא של הדגם הקודם, חזל"ש מה שהעליתי. תעלה תמונה של מה שיש לך.
    • מולטימדיה T18 & דפדפן נטפרי

      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      10k צפיות
      מיישהמ
      @tzvihe2 כתב במולטימדיה T18 & דפדפן נטפרי: @מיישה כתב במולטימדיה T18 & דפדפן נטפרי: @tzvihe2 כתב במולטימדיה T18 & דפדפן נטפרי: @מיישה כתב במולטימדיה T18 & דפדפן נטפרי: @tzvihe2 כתב במולטימדיה T18 & דפדפן נטפרי: שלום לכולם, יש לי מותקן תעודות אבטחה ברמת מערכת ועובד על האפליקציות שפתוח בנטפרי, ומותקן גוגל כרום מתחת לגרסה 100 שיעבוד לי עם נטפרי - ועבד עד לאחרונה. לפני כמה שבועות פתאום הפסיק לעבוד לי הדפדפן, כתוב לי חיבור אינו מאובטח. יש מה לעשות עם זה? אני לא רוצה לעדכן את כרום כי זה לא יעבוד לי עם נטפרי (אין אפשרות להתקין תעודת אבטחה ברמת משתמש במערכת הזו). אשמח אם יש מישהו שיודע על פתרון. תודה רבה לי עובד גם כרום מעודכן אני לא הצלחתי להתקין תעודת אבטחה ברמת משתמש לכן לא עובד. אני התקנתי רק בשורש ועובד לך גרסה מעודכנת של כרום? לא היית צריך לסדר משהו? איזה מערכת יש לך? תודה רבה עובד, TS18 וTS10S
    • בירור על קושחה

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      10k צפיות
      א
      שאלה נוספת האם האנדרואיד אוטו עובד בלי אחרי מחיקה של הגוגל פליי מהסיסטם ובנוסף האם על עריכת אפליקציות מערכת (וביטול החתימה שלהם) יש הגנה והמערכת לא תעלה @YOLEVI
    • מולטימדיה קיה פורטה לנוקיה 208

      5
      1 הצבעות
      5 פוסטים
      9k צפיות
      מיישהמ
      @הכהן-הגדול כתב במולטימדיה קיה פורטה לנוקיה 208: @מיישה לא נראה לי זה לאבא שלי ולא נראה לי יש לו כח להתרגל למשהו אחר Spoiler וחוץ מזה תראה לי טלפון אחר כשר עם פיפא אני באמת חשבתי לפתוח מכון גמילה לאברכים מהטלפונים האלה, פחות או יותר אותו תסמין של היאנג הארור…
    • מתקין מולטימדיה באזור חיפה

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      10k צפיות
      EBAE
      @טרנטע אני מגיע לשם בערך פעם בשבוע. תוכל להתקשר להסביר מה אתה צריך.
    • נושא זה נמחק!

      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      160 צפיות
    • התקנת Z50 PRO עם קיט חניה

      46
      0 הצבעות
      46 פוסטים
      21k צפיות
      ק
      @טכנולוג כאן טכנולוג הסביר בצורה יפה וברורה
    • בעיות חיבור רשת כשהמולטימדיה מחוברת למצלמת דרך

      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      9k צפיות
      טוסוןט
      @EBA בטאבלט שלי זה לא עובד, וגם בשיאומי חצי טאצ’ שהיה לי זה לא עבד, לא בדקתי את זה במולטימדיה, כיון שברור לי שזה לא יעבוד Spoiler תוך כדי כתיבה יש לי דז’ה ווּ נראה לי שכתבתי בכהאי לישנא פחות או יותר בעבר…
    • t100 ,תקוע

      4
      0 הצבעות
      4 פוסטים
      9k צפיות
      N
      ואם זה לא עזר תחליף את האנטנה
    • TS18 טאצ' משתבש ומתחרפן

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      9k צפיות
      יצחק רשטוני
      @מיישה כתב בTS18 טאצ' משתבש ומתחרפן: הסתדרת? כן תודה
    • בבקשה דרוש מידע על מערכת לפריוס

      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      9k צפיות
      מיישהמ
      @דוד-המומחה כתב בבבקשה דרוש מידע על מערכת לפריוס: אני צריך קשור של מערכת מולטימדיה רק לרדיו ללא אינטרנט כמו של פעם 10’ הכי זול שיש למי שיש מיותר כאן בארץ אשמח שיעדכן ג"כ תודה אם אתה רוצה יכול להיות שיש לי משהו יד 2

    87

    מחובר

    3.0k

    משתמשים

    9.8k

    נושאים

    132.3k

    פוסטים