דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      י

      יהודה המכבי

      @יהודה המכבי
      אודות
      פוסטים
      33
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        @Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
        ככה היה נשמע ב’קו המידע’

        מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
        בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אני כל הזמן מתפלל לא להיעצר [וכמובן גם על כלל בני הישיבות] כי לפי מה ששמעתי [למשל באתר קול חי ראיון עם אמסילי] הכלא אינו פיקניק כלל וכלל

        אני לא מסכים איתך, אתה לא צריך להביא ראיה מאמסילי, תשמע עשרות אחרים שמספרים אחרת.
        ברור שלא נעים לקום כל בוקר ב5 ולעמוד ל6 מסדרים ביום, ולקבל צרחות מאנשים.
        אבל שאתה יודע למה אתה יושב שם ובפרט שאתה מקבל גיבוי ציבורי אדיר זה לא כזה דרמה, לדעתי אמסילי לא התכונן לזה ולכן כל רגע היה לו רע, ברמת העיקרון מי שמוכן לזה נפשית הכל בסדר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        י יהודה המכבי

        עברה משם למשטרת אופקים

        שאר נושאים

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @אחרית-לעמך כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        כי על הצעיר הצליחו להוכיח שהוא קיבל צווים

        היה לו ס"ד, אין לי מושג איזה שיקולים השופטים הצבאיים לוקחים בחשבון.
        היה הרבה סיפורים שהורידו ימים והיה סיפורים על כאלה שנשפטו ל90 יום, חלקם במעצר ההמוני בתשע"ח למרות שלא הצליחו להוכיח שיצרו איתם קשר. אגב עו"ד מנחם שטאובר אמר לי שה7/10 החמירו את ההענשה ביותר למשתמטים כבדים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית
        י יהודה המכבי

        @איש-גמזו כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        אני חושב שהשטח שם לא קשור לעיריה, הוא שייך לאיזה ערבוצ׳ שר*** ע*** הגיע איתו הסכם כלשהו

        עזוב זה שטויות.
        העירייה לא מעיזה להתעסק איתו.
        שהייתי צריך עזרה במריבה עם הפיקוח בנייה המליצו לי להכניס אותו כצד לבנייה והפקח יברח

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית
        י יהודה המכבי

        @Lexus כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        ר הרכב בדוח זהה למספר הרכב שלי

        מדובר בדוח עיריה
        יש מה לנסות לערר
        לבקש רחמים
        או שנגזר עלי להוציא 500 שקלים חדשים לקופת העיריה
        (אם כן הנידון הבא יהיה האם אפשר ממעשרות:)

        לא לשלם, להגיש בקשה להישפט.
        היה מודעה בהיכל יצחק שהפקחים נותנים דוחות בלי קשר והפיתרון היחיד שכולם יגישו בקשה להישפט, הפקח צריך להגיע לבית משפט להעיד ומפסיד יום של דוחות וכו’
        @EBA כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        כי להשתלט על מדרכה ככה בעיר הזו מותר, רק לחנות עליה אסור.

        במידה ולא מדובר בקראון על נגרר כי אז תחטוף דוח כל יומיים

        @MEM כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        כמו ההוא שבנה בנתיה"מ/חת"ס על שטח ציבורי וגינות ומשכיר בכסף
        כמה תלונות שהוגשו לעיריה הם לא עושים כלום.
        אולי באמת זה הזמן לאיים עליהם שאם לא יגמרו הדוחו"ת הלא קשורים (למעט מסכ"ח וכדו’) יפתחו מולם תביעות על אי טיפול במה שלא מביא ימבה כסף…

        בימים האחרונים התחילו לעבוד בצורה מסאיבית ושברו סדרת קראוונים בבית שמאי, אגב במקום שהזכרת היה בעבר הריסה רצינית ע"י המינהל של חנות ח"פ, אבל אם כבר אתה מדבר אז מה עם שכונת הפחונים נטו חיסכון (מאחורי גן הדסים) על כל העשרות מבנים המתחדשים מידי יום.

        @מנדי כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        אני חושב שבדר"כ חניה על מדרכה זה מסכן חיים,

        לא נראה מסכן חיים הבן אדם שקיבל את הדו"ח

        @חילי כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        קרה לי פעמיים וביטלו לי

        נתנו לי דו"ח על רכב עם תג נכה באדום לבן שלא הפריע לאיש, ודחו לי גם את הערעור אני מחכה להישפט מאוגוסט

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @נייטרון-חפשי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        לא דיברתי בדווקא אליך, אבל לא עולה כלום להמנע ולכתוב על ‘מישהו שאתה מכיר’ במקום על עצמך, ועדיין אנחנו לא יודעים כמה מהמלחמה עוד לפנינו. ואני אישית משער שאם למישהו יהיה אינטרס לברר מי זה נייטרון חפשי הוא יצליח להגיע אלי.

        אולי שיפתחו סקר כמה אנשים מפחדים להתבטאות בפורמים 😆
        וברצינות נראה לך שאין לחיילים של מיטב מה לעשות בחיים?

        @MEM כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אני אזרח חו"ל ובמקרה שם כשאותו קצין חשב לאיים עלי הסברתי לו עם מצלמה מטווח 0 שאם אני חוטף מכה הכי קטנה הוא ישלם על זה הוא עשה את עצמו לא מתרשם אבל נזהר ממני מאוד.

        סיפר לי חבר שבהפגנה בגנות תיעד שוטר נותן אגרוף למצלמה ומרסק לה את הזום, וברגע שהשוטר אחז שהוא מצולם ע"י חברי, הוא פשוט עקב אחריו כל הזמן עד שלא היה לחברי ברירה והוא התעופף מהאזור, אגב נפתחה תלונה במח"ש

        בלי קשר לכלום מציע למי שמשתתף בהקפצות של צבע שחור להיות מצויד בכלים להגנה עצמית (גז פלפל וכדו’) היות והדבר שיותר מפחיד מהשוטרים, זה האזרחים שלוקחים את החוק לידיים וגם כשיש שוטרים ועאכו"כ כשאין שוטרים מרשים לעצמם להתגולל על החרדים עד כדי סכנת נפשות אמיתית (אתמול פצוע קשה בגהה דת"ל בן 70 שעבר במקרה במקום, שבוע שעבר פצוע קשה מדריסת אופנוע במכוון וכו’)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @נייטרון-חפשי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        שימו לב!
        לא מומלץ בכלל לכתוב בשום מקום על עצמך שידוע לך שאתה עריק, זה עלול להקשות על שיחרורך במקרה מעצר ולסבך אותך משפטית.

        😀 😀 😀
        מי אני???

        וחוץ מזה אני מבין קצת בתחום, ולא ליצור קשר עם הצבא/לענות לטלפונים וכו’ זה בהמלצה בלבד, וזה במידה אם לא יצרת קשר בעבר עם צה"ל לוודאות את מעמדך, לא ענית לשום שיחה עם הצבא, וכן שום בן משפחה ממדגרה ראשונה לא ענה, וכן לא חתמת על דואר רשום שקיבלת צו, וגם אם הכל נכון מבחינת הצבא הוא מפרסם באיזה עיתון שאני לא זוכר את שמו (נראה לי יוצא עותק אחד רק לספרייה הלאומית) שבו הפוקד קורא ומחייב את כלל אזרחי ישראל מעל גיל 18 להתגייס וזה מבחינתם מספיק בשביל להוכיח שידעת שאתה צריך להתגייס ולא התגייסת.
        אבל הכל טוב ציינתי בפוסט הקודם שהיה לי כמה וכמה התקלויות עם המשטרה (כולל לפני כחודש ולמזלי לא לקחו פרטים אחרי תחנונים של אשתי שהעבירה נעשתה בטעות) וב"ה הכל בסדר איתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @אריאל-קמחי
        דבר ראשון תלוי מה הסיכון במפגש עם שוטר.
        מי שנהיה עריק לאחרונה מדובר על 10-20 יום בכלא לא ביג-דיל.
        אני עריק למעלה מעשור ובמידה ואני יוסגר למ.צ., אני צפוי לרצות עונש לא קטן (יכול להגיע לחצי שנה בכלא).
        יצאתי לצפון בשבוע שעבר ואפשר לומר שדי הייתי בלחץ, ולמרות שאני כמה שנים טובות על הכביש.
        בפרט שחבר סיפר לי יום לפני שיצאתי, שעצרו אותו יום לפני זה ליד מירון ועכבו אותו למעלה מחצי שעה ובסוף לא הגיע משטרה אז שחררו אותו עם זימון למשפט בבית ליד על שנים ארוכות של עריקות 🙂
        (היה גם ניסיון הסגרה כושל בקדרים בליל שישי האחרון).

        במרחק של 20-30 דק’ מהערים החרדיות הסיכון הגבוהה הוא לשוטר האדיוט התורן.

        לגבי היציאות לצבע שחור, תלוי באזורים בארץ, אני יצאתי פעמיים להתראה במודיעין והיו שם 90% מהפלג.
        אבל בערים אחרות אני מבין שהמצב שונה (למשל בקריית שמונה ב00:30 הגיעו חסידי גור מחצור, וחברה מהפלג מצפת, ומנעו את המעצר)

        עד לפני הוצאת צווי המעצר ההמוניים, היה הסכם שבשתיקה עם משרת ישראל שהיא לא מסגירה עריקים מהפלג, וגם היה מנגנון מסודר של הפלג מול המשטרה, נעצרתי כמדומה 5 פעמים על ידי שוטרים ורק פעמיים אמרו לי שאני עריק, ובתגובה אמרתי להם “נכון” אני מהפלג, ושוחררתי בלי לערב אף אחד, כ"כ הייתי צריך לגשת לתחנת משטרה להגיש תלונה והכל היה טוב.
        וצריך לחתור למצב שיהיה כך עם כל הציבור החרדי, ששוטר לא מתעסק עם עריקים בנושא העריקות.

        @MEM כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אצלנו הכל יוצאים… [כמעט - כל מי ששכל לו בקודקודו]

        ירבו כמותכם…

        @MEM כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        גם השוטרים שבאו רעולי פנים כדי לפרק את העצבים שלהם לא העיזו לתקוף ללא סיבה כשהכל מצולם.

        אין להם שום בעיה לקחת לך את המצלמה או לרסק לך אותה, ולפרק אותך מכות על זה שתיעדת אותם. (היו בלי סוף סיפורים כאלה)
        ולך תנסה את מזלך במח"ש שסוגרת 99.9 אחוז מהתיקים.
        עיין ערך ההפגנות של הפלג מול הפגנות קפלן, ותחשוב שוב פעם האם כדאי לך להתעסק איתם.

        @yso כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        @מיכאלb שמעתי ש"עזרם ומגינם" של ר’ יהושע אייכנשטיין מפנה הודעות לצבע שחור

        נכון ממש, אגב התפרסם עכשיו (נראה לי ארי קלמן) שר’ משה הלל ור’ דוד כהן הורו להצטרף לצבע שחור

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהוי משטרתי ללוחית זיהוי
        י יהודה המכבי

        @טרנטע כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        יצא לי בימים האחרונים

        @חובק-עולם כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        מעשה ששמעתי אתמול

        @אריאל-קמחי כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        ויש את הסיפור של הרב גלזר

        נשמע מדהים, כל זה כמובן כשאתה במרחק של עד חצי שעה פלוס מינוס מאזור עם אוכלוסייה חרדית רחבה, מה קורה כששוטר יעצור עריק באזור הגולן/מצפה רמון/מחלף עין תות ועוד, היה אגב היה הסגרה בשבוע שעבר של שני תלמידי ישיבה בכביש 6

        שאר נושאים

      • זיהוי משטרתי ללוחית זיהוי
        י יהודה המכבי

        @יוני כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        מה אכפת לך על שם אשתך?

        וותק ביטוחי
        ועיין בתחילת השרשור

        @א.ב. כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        @יהודה-המכבי עיין כאן וכאן

        שאר נושאים

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        י יהודה המכבי

        @א.ב. כתב בעדכוני פקקים חריגים וכד':

        בכביש גהה סמוך לבני ברק

        יהיה באזור, לא בגהה, צפי לעומסים קשים במיוחד.
        נא להתארגן בהתאם

        שאר נושאים

      • זיהוי משטרתי ללוחית זיהוי
        י יהודה המכבי

        @א.ב. כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        כאן

        לגבי הציין הראשון לדעתי עריק מקפיץ יותר מאשר בעל רכב בלי רישיון,
        @א.ב. כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        וכאן

        לגבי הציין השני הביאו שם כתבה מ JDN עם סתירה בתוך הכתבה למה נעצר.
        בכל אופן מבין את המשמעות של הוספת יד, וותק ביטוח וכו’ ועדיין ככל שעובר הזמן העונש על עריקות יהיה חמור יותר.
        ולכן חוזר לשאלתי הראשונה כמה הסיכון גבוהה להתקרב לניידת

        שאר נושאים

      • זיהוי משטרתי ללוחית זיהוי
        י יהודה המכבי

        מישהו יודע האם לשוטר בניידת תנועה יש סורק ללוחית זיהוי שמולו ללא צורך בהקשה?
        כידוע כל האברכים מגילאי 28 ומטה בסכנת מעצר מיידית.
        כמה הסיכון גבוה להסתובב ליד ניידות משטרה?
        וא"כ האם כדאי להעביר בעלות ע"ש האשה וכד’

        מעשה שהיה לי לפני כמה שנים חניתי ליד ביתי והופיע מולי ניידת עם שוטר אחד, לא הייתי חגור והוא סימן לי לפתוח את החלון, ושאל אותי מה שלומך “פלוני”, למה אתה לא חגור, ב"ה הסתיים ללא דו"ח. עכ"פ לא היה נראה לי מציאותי שהספיק לרשום את פרטי הרכב היות והגעתי מולו.

        שאר נושאים

      • כניסה למכירה פומבית
        י יהודה המכבי

        כמה דוגמאות מהמכירה היום מיצובישי אטרז’ ב10,500
        a0578edf-7d88-48ac-8568-12866bddbfae-image.png
        מאזדה 3 23,500
        2ef46fd3-f470-4139-821c-1faf0ed21f5e-image.png
        ניסאן סנטרה 2021 ב32,500
        a5c98534-643a-496b-bd82-85dcb4954ea0-image.png
        טויוטה קורולה 2016 ב 33,500
        9ef16828-cf5f-4e2b-83a0-8b693f99ac67-image.png

        עסקאות רכב

      • כניסה למכירה פומבית
        י יהודה המכבי

        @א.ב. כתב בכניסה למכירה פומבית:

        הרכבים הטובים נחטפים

        אני גם יכול לחטוף, אתה יודע איך עובד ההליך???

        @א.ב. כתב בכניסה למכירה פומבית:

        טוענים שרוב הסיכויים שמי שלא מבין יפול

        מה יש להבין, כמובן אני לא מדבר על לנסוע ולראות את הרכב אין לי זמן לזה, אבל בגדול אפשר לראות, ק"מ ידים מי היה הבעלים של הרכב וכו’, וגם בדר"כ אפשר להוריד את רישיון הרכב מהאתר, אני מדבר כמובן על לשלם נגיד עד 2/3 ממחיר המחירון ומטה

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        מסיבה מקצועית,

        ובכן?

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        מסיבה הלכתית,

        נבדק מול הגר"י סילמן

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        מסיבה מוסרית

        סוג של מוסריות, הרכב לא יחזור לבעלים ויהי מה

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        ולסיום - מסיבת סיום…

        😀

        עסקאות רכב

      • כניסה למכירה פומבית
        י יהודה המכבי

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        ומכמה סיבות.

        ???

        עסקאות רכב

      • כניסה למכירה פומבית
        י יהודה המכבי

        מישהו אולי ידע לומר לי האם כדאי להמר ולהיכנס למכירה הפומבית של הכונס נכסים בבידספיריט על רכבים נגיד על קורולה 2016 260000 ק"מ יד 3 ב25000 ₪, או רכבים בסגנון הזה

        עסקאות רכב

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        י יהודה המכבי

        יש לציבור כאן מה לומר על המכירות הפומיביות של הכונס נכסים והאם כדאי ושווה להכנס להליך.

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        י יהודה המכבי

        @AVIVI היא לא הברידית.
        מה שהציאו לי היא היברידית עם סוללה שעברה 60000 ק"מ

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה
      • 1
      • 2
      • 1 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום