דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      SD565656

      @SD565656
      אודות
      פוסטים
      44
      נושאים
      14
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עדכוני אכיפה חדשים.
        S SD565656

        @טוסון

        @אושר-מתקרב כתב בלקסניקים שבינינו:

        לעירייה יש סמכות לאכוף כאלו עברות?

        אני לא יודע מה החוק עדיין לא קראתי את דוח מבקר המדינה שהביא רכבניק אבל מצאנו עיריות ששמו מצלמות על צפירות מיותרות
        אלא אם כן זה שונה -לא יודע

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות דוחות אכיפה

      • מצלמת מהירות גבעון
        S SD565656

        אני הייתי בטוח שהיא לא עובדת ושבוע שעבר חבר סיפר לי שהוא קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אבל שים לב שבשביל לקבל דוח צריך ליסוע יותר מ120

        שאר נושאים

      • מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר
        S SD565656

        @טוסון
        @טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:

        העבירו את המצלמה מהצד השני?

        לא הוסיפו בצד השני יש בצבע כתום והחדשה בצבע צהוב

        @טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:

        אגב, נראה לי שהיא הייתה קופסא ריקה (נ"ל שקראתי כן ב’מיצו’ )

        אני לא יודע אם זה נכון אבל אמרו לי כמה פעמים על כזה דבר וזה התברר כטעות אז לא שווה את זה
        אמרו לי את זה על מצלמה מסוימת וחבר קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אז לא הייתי מסתכן

        שאר נושאים

      • מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר
        S SD565656

        שימו לב למצלמת מהירות חדשה בכלא עופר לכיוון ירושלים כלומר למגיעים משילת בצומת של הפניה לגבעת זאב המצלמה ממוקמת לנוסעים ישר לכיוון בגין

        שאר נושאים

      • נכנסתי בפיקנטו
        S SD565656

        לא כתבת שנתון
        אבל לדעתי לא שווה להפעיל ביטוח על כזה דבר
        בהצלחהה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תהליך תביעה מהביטוח
        S SD565656

        אין תמונות אולי יש לו זה אופנוע די חדש
        אין לו הצעת מחיר כתובה
        הוא לא מאנש אבל אנחנו די חברים מאז מתקשרים להגיד חג שמח ובכללי מדברים הוא נשמע אמין מאוד אמנם זה לא מכריח אבל בכל זאת…
        שאלתי מה אני יכול לעשות לבדוק אולי להוריד עלויות שהתביעה נגדי לא תהיה מידי גדולה ברור שלא חשבתי לא לתבוע את הביטוח
        מחכה לשמאי ועוד…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תהליך תביעה מהביטוח
        S SD565656

        @פתוח-לשמוע מה אני אמור לעשות עם זה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תהליך תביעה מהביטוח
        S SD565656

        אחרי תאונה מגישים לביטוח שלי תביעה בעל האופנוע שעושה רושם של אדם אמין וישר אך מסודר כמובן לא מוכן ללכת למקומות לא רשמיים שלא לדבר על כפר ואולי בצדק… לטענתו הסכום עולה על 15000 שח
        לא ברור לי אם אני יכול לחייב אותו ללכת למוסך אחר יותר זול או כל תהליך אחר שיוזיל לי בתביעה.
        אשמח לכל בדל מידע בנושא.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • auto stop באינסייט הפסיק לעבוד
        S SD565656

        @ITAMAR25
        אין לי מידע ספיציפי על המצבר
        אבל רק עכשיו אני מבין שזה כנראה בגללנורה שנדלקה הגינוי?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • auto stop באינסייט הפסיק לעבוד
        S SD565656

        אני שם לב שהמערכת בכלל לא עובדת לי יודעים על הסבר הגיוני לזה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם שווה להגיש בקשה להשפט
        S SD565656

        @בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:

        איזה עיר?

        מודיעין עילית

        @בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:

        האם זה דוח ערייה או משטרה?

        ערייה

        @בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:

        בדרך כלל ניתן להמיר לאזהרה

        בערייה או משטרה? לא ידוע לי על אופציה כזו בערייה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • האם שווה להגיש בקשה להשפט
        S SD565656

        אז רק לדייק זה דוח חניה על מדרכה וסכום גבוה זה 500 שח (כל אחד והגבוה שלו…)
        חוצמזה יש התישנות על דוח ערייה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • האם שווה להגיש בקשה להשפט
        S SD565656

        קבלתי דוח הגשתי ערעור ודחו את הערעור האם שווה להשפט -האם אני יכול לקבל קנס יותר מוגדל במידה וטענתי לא תתקבל בפרט שאין לי באמת טענה לחפותי רק לא מעונין לשלם קנס גבוה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שימוש בנכה בלי התג
        S SD565656

        @ia659411
        חזקקקק מאודדדדד

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • פניה לטיפול ברמזור
        S SD565656

        שימו לב שהשאלה היתה למי פונים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פניה לטיפול ברמזור
        S SD565656

        מענין לא שמעתי על הכלל הזה של מעל 70 קמ"ש
        בכל אופן ברמזור המדובר אמנם אחד הוא הגבלה ל50 אבל השני לכיוון גבעת זאב המגבלה היא 70 בנוסף על זה שזה בירידה וכולם מכפילים כמעט את המגבלה -בשני הכיוונים מה שמאוד מקשה על הנהגית לבלום בצורה תקנית

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שימוש בנכה בלי התג
        S SD565656

        @קורולה-אברכים כתב בשימוש בנכה בלי התג:

        הדיון פה הוא מבחינה חוקית האם חייב להציג את התג או לא.
        ממש ממש לא הדיון הוא האם זה שווה לעשות את זה כי זה ברור שזה לא חוקי כל השאלה היא אם משתלם לעשות את זה כי עד עכשיו היה לי ללא התג ולא ניצלתי את זה רק אחרי שדברתי עם פקח ואחרי דעות הכותבים פה אני משתמש בזה כמובן יש לשים לב לאזורים היותר מחמירים כמו חיפה ותלאביב וגם לא לעצבן פקחים בחניה בולטת או לא חוקית

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1
      • 2
      • 3
      • 1 / 3
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום