@אושר-מתקרב כתב בלקסניקים שבינינו:
לעירייה יש סמכות לאכוף כאלו עברות?
אני לא יודע מה החוק עדיין לא קראתי את דוח מבקר המדינה שהביא רכבניק אבל מצאנו עיריות ששמו מצלמות על צפירות מיותרות
אלא אם כן זה שונה -לא יודע
@אושר-מתקרב כתב בלקסניקים שבינינו:
לעירייה יש סמכות לאכוף כאלו עברות?
אני לא יודע מה החוק עדיין לא קראתי את דוח מבקר המדינה שהביא רכבניק אבל מצאנו עיריות ששמו מצלמות על צפירות מיותרות
אלא אם כן זה שונה -לא יודע
אני הייתי בטוח שהיא לא עובדת ושבוע שעבר חבר סיפר לי שהוא קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אבל שים לב שבשביל לקבל דוח צריך ליסוע יותר מ120
@טוסון
@טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:
העבירו את המצלמה מהצד השני?
לא הוסיפו בצד השני יש בצבע כתום והחדשה בצבע צהוב
@טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:
אגב, נראה לי שהיא הייתה קופסא ריקה (נ"ל שקראתי כן ב’מיצו’ )
אני לא יודע אם זה נכון אבל אמרו לי כמה פעמים על כזה דבר וזה התברר כטעות אז לא שווה את זה
אמרו לי את זה על מצלמה מסוימת וחבר קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אז לא הייתי מסתכן
שימו לב למצלמת מהירות חדשה בכלא עופר לכיוון ירושלים כלומר למגיעים משילת בצומת של הפניה לגבעת זאב המצלמה ממוקמת לנוסעים ישר לכיוון בגין
לא כתבת שנתון
אבל לדעתי לא שווה להפעיל ביטוח על כזה דבר
בהצלחהה
אין תמונות אולי יש לו זה אופנוע די חדש
אין לו הצעת מחיר כתובה
הוא לא מאנש אבל אנחנו די חברים מאז מתקשרים להגיד חג שמח ובכללי מדברים הוא נשמע אמין מאוד אמנם זה לא מכריח אבל בכל זאת…
שאלתי מה אני יכול לעשות לבדוק אולי להוריד עלויות שהתביעה נגדי לא תהיה מידי גדולה ברור שלא חשבתי לא לתבוע את הביטוח
מחכה לשמאי ועוד…
@פתוח-לשמוע מה אני אמור לעשות עם זה?
אחרי תאונה מגישים לביטוח שלי תביעה בעל האופנוע שעושה רושם של אדם אמין וישר אך מסודר כמובן לא מוכן ללכת למקומות לא רשמיים שלא לדבר על כפר ואולי בצדק… לטענתו הסכום עולה על 15000 שח
לא ברור לי אם אני יכול לחייב אותו ללכת למוסך אחר יותר זול או כל תהליך אחר שיוזיל לי בתביעה.
אשמח לכל בדל מידע בנושא.
@ITAMAR25
אין לי מידע ספיציפי על המצבר
אבל רק עכשיו אני מבין שזה כנראה בגללנורה שנדלקה הגינוי?
אני שם לב שהמערכת בכלל לא עובדת לי יודעים על הסבר הגיוני לזה
@בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:
איזה עיר?
מודיעין עילית
@בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:
האם זה דוח ערייה או משטרה?
ערייה
@בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:
בדרך כלל ניתן להמיר לאזהרה
בערייה או משטרה? לא ידוע לי על אופציה כזו בערייה
אז רק לדייק זה דוח חניה על מדרכה וסכום גבוה זה 500 שח (כל אחד והגבוה שלו…)
חוצמזה יש התישנות על דוח ערייה?
קבלתי דוח הגשתי ערעור ודחו את הערעור האם שווה להשפט -האם אני יכול לקבל קנס יותר מוגדל במידה וטענתי לא תתקבל בפרט שאין לי באמת טענה לחפותי רק לא מעונין לשלם קנס גבוה
@ia659411
חזקקקק מאודדדדד
שימו לב שהשאלה היתה למי פונים
מענין לא שמעתי על הכלל הזה של מעל 70 קמ"ש
בכל אופן ברמזור המדובר אמנם אחד הוא הגבלה ל50 אבל השני לכיוון גבעת זאב המגבלה היא 70 בנוסף על זה שזה בירידה וכולם מכפילים כמעט את המגבלה -בשני הכיוונים מה שמאוד מקשה על הנהגית לבלום בצורה תקנית
@קורולה-אברכים כתב בשימוש בנכה בלי התג:
הדיון פה הוא מבחינה חוקית האם חייב להציג את התג או לא.
ממש ממש לא הדיון הוא האם זה שווה לעשות את זה כי זה ברור שזה לא חוקי כל השאלה היא אם משתלם לעשות את זה כי עד עכשיו היה לי ללא התג ולא ניצלתי את זה רק אחרי שדברתי עם פקח ואחרי דעות הכותבים פה אני משתמש בזה כמובן יש לשים לב לאזורים היותר מחמירים כמו חיפה ותלאביב וגם לא לעצבן פקחים בחניה בולטת או לא חוקית