דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      SD565656

      @SD565656
      אודות
      פוסטים
      44
      נושאים
      14
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        אשתי עובדת ליד התחנה המרכזית בי-ם איזור איחוד הצלה הבעיה עם החניות ידועה אין כמעט שום אופציה למצוא שם חניה בעז’'ה אני אמור לקבל זכאות לתו נכה וכך לכאורא אוכל לחנות על המדרכה אבל אמרו לי לא לעשות את זה באופן קבוע כי הם נותנים דוחות בכל אופן ואז צריכים להסתבך עם ערעורים
        מה דעתכם?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חלקי פלסטיק להחלפה באינסייט
        S SD565656

        בנסיעה רוורס באינסייט נגעתי בעץ מה ששבר קצת את פס לד שנמצא מעל הפג’ז למעלה בשפיץ בין המגב לכיוון הטאמבון (מקוה שהובן…) בהתחלה לא יחסתי חשיבות עד שיהיה לי זמן לטפל בזה
        לאחר כמה שעות אני מגלה שזה נפל כלא היה כנראה נפל בנסיעה מהירה
        אני מנסה להשיג כזה חלק
        האם יש באלי?
        האם במוסכים או אפילו בכפר?
        או שמישהו מכיר רכב כזה לפירוק או שלא מתכוונים להשתמש בו?
        האם בכלל אפשר לחבר כזה דבר?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם שווה להגיש בקשה להשפט
        S SD565656

        @בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:

        איזה עיר?

        מודיעין עילית

        @בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:

        האם זה דוח ערייה או משטרה?

        ערייה

        @בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:

        בדרך כלל ניתן להמיר לאזהרה

        בערייה או משטרה? לא ידוע לי על אופציה כזו בערייה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תהליך תביעה מהביטוח
        S SD565656

        אין תמונות אולי יש לו זה אופנוע די חדש
        אין לו הצעת מחיר כתובה
        הוא לא מאנש אבל אנחנו די חברים מאז מתקשרים להגיד חג שמח ובכללי מדברים הוא נשמע אמין מאוד אמנם זה לא מכריח אבל בכל זאת…
        שאלתי מה אני יכול לעשות לבדוק אולי להוריד עלויות שהתביעה נגדי לא תהיה מידי גדולה ברור שלא חשבתי לא לתבוע את הביטוח
        מחכה לשמאי ועוד…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם שווה להגיש בקשה להשפט
        S SD565656

        קבלתי דוח הגשתי ערעור ודחו את הערעור האם שווה להשפט -האם אני יכול לקבל קנס יותר מוגדל במידה וטענתי לא תתקבל בפרט שאין לי באמת טענה לחפותי רק לא מעונין לשלם קנס גבוה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תהליך תביעה מהביטוח
        S SD565656

        @פתוח-לשמוע מה אני אמור לעשות עם זה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עדכוני אכיפה חדשים.
        S SD565656

        @טוסון

        @אושר-מתקרב כתב בלקסניקים שבינינו:

        לעירייה יש סמכות לאכוף כאלו עברות?

        אני לא יודע מה החוק עדיין לא קראתי את דוח מבקר המדינה שהביא רכבניק אבל מצאנו עיריות ששמו מצלמות על צפירות מיותרות
        אלא אם כן זה שונה -לא יודע

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות דוחות אכיפה

      • auto stop באינסייט הפסיק לעבוד
        S SD565656

        @ITAMAR25
        אין לי מידע ספיציפי על המצבר
        אבל רק עכשיו אני מבין שזה כנראה בגללנורה שנדלקה הגינוי?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פניה לטיפול ברמזור
        S SD565656

        שימו לב שהשאלה היתה למי פונים

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פניה לטיפול ברמזור
        S SD565656

        מענין לא שמעתי על הכלל הזה של מעל 70 קמ"ש
        בכל אופן ברמזור המדובר אמנם אחד הוא הגבלה ל50 אבל השני לכיוון גבעת זאב המגבלה היא 70 בנוסף על זה שזה בירידה וכולם מכפילים כמעט את המגבלה -בשני הכיוונים מה שמאוד מקשה על הנהגית לבלום בצורה תקנית

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1
      • 2
      • 2 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום