אשתי עובדת ליד התחנה המרכזית בי-ם איזור איחוד הצלה הבעיה עם החניות ידועה אין כמעט שום אופציה למצוא שם חניה בעז’'ה אני אמור לקבל זכאות לתו נכה וכך לכאורא אוכל לחנות על המדרכה אבל אמרו לי לא לעשות את זה באופן קבוע כי הם נותנים דוחות בכל אופן ואז צריכים להסתבך עם ערעורים
מה דעתכם?
SD565656
-
חניית נכה על מדרכה -
חלקי פלסטיק להחלפה באינסייטבנסיעה רוורס באינסייט נגעתי בעץ מה ששבר קצת את פס לד שנמצא מעל הפג’ז למעלה בשפיץ בין המגב לכיוון הטאמבון (מקוה שהובן…) בהתחלה לא יחסתי חשיבות עד שיהיה לי זמן לטפל בזה
לאחר כמה שעות אני מגלה שזה נפל כלא היה כנראה נפל בנסיעה מהירה
אני מנסה להשיג כזה חלק
האם יש באלי?
האם במוסכים או אפילו בכפר?
או שמישהו מכיר רכב כזה לפירוק או שלא מתכוונים להשתמש בו?
האם בכלל אפשר לחבר כזה דבר? -
האם שווה להגיש בקשה להשפט@בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:
איזה עיר?
מודיעין עילית
@בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:
האם זה דוח ערייה או משטרה?
ערייה
@בן-ציון כתב בהאם שווה להגיש בקשה להשפט:
בדרך כלל ניתן להמיר לאזהרה
בערייה או משטרה? לא ידוע לי על אופציה כזו בערייה
-
תהליך תביעה מהביטוחאין תמונות אולי יש לו זה אופנוע די חדש
אין לו הצעת מחיר כתובה
הוא לא מאנש אבל אנחנו די חברים מאז מתקשרים להגיד חג שמח ובכללי מדברים הוא נשמע אמין מאוד אמנם זה לא מכריח אבל בכל זאת…
שאלתי מה אני יכול לעשות לבדוק אולי להוריד עלויות שהתביעה נגדי לא תהיה מידי גדולה ברור שלא חשבתי לא לתבוע את הביטוח
מחכה לשמאי ועוד… -
האם שווה להגיש בקשה להשפטקבלתי דוח הגשתי ערעור ודחו את הערעור האם שווה להשפט -האם אני יכול לקבל קנס יותר מוגדל במידה וטענתי לא תתקבל בפרט שאין לי באמת טענה לחפותי רק לא מעונין לשלם קנס גבוה
-
תהליך תביעה מהביטוח@פתוח-לשמוע מה אני אמור לעשות עם זה?
-
עדכוני אכיפה חדשים.@אושר-מתקרב כתב בלקסניקים שבינינו:
לעירייה יש סמכות לאכוף כאלו עברות?
אני לא יודע מה החוק עדיין לא קראתי את דוח מבקר המדינה שהביא רכבניק אבל מצאנו עיריות ששמו מצלמות על צפירות מיותרות
אלא אם כן זה שונה -לא יודע -
auto stop באינסייט הפסיק לעבוד@ITAMAR25
אין לי מידע ספיציפי על המצבר
אבל רק עכשיו אני מבין שזה כנראה בגללנורה שנדלקה הגינוי? -
פניה לטיפול ברמזורשימו לב שהשאלה היתה למי פונים
-
פניה לטיפול ברמזורמענין לא שמעתי על הכלל הזה של מעל 70 קמ"ש
בכל אופן ברמזור המדובר אמנם אחד הוא הגבלה ל50 אבל השני לכיוון גבעת זאב המגבלה היא 70 בנוסף על זה שזה בירידה וכולם מכפילים כמעט את המגבלה -בשני הכיוונים מה שמאוד מקשה על הנהגית לבלום בצורה תקנית
