דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      S

      SD565656

      @SD565656
      אודות
      פוסטים
      44
      נושאים
      14
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      3
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר
        S SD565656

        שימו לב למצלמת מהירות חדשה בכלא עופר לכיוון ירושלים כלומר למגיעים משילת בצומת של הפניה לגבעת זאב המצלמה ממוקמת לנוסעים ישר לכיוון בגין

        שאר נושאים

      • חניית נכה על מדרכה
        S SD565656

        @שמואל10 לך תוכיח…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • נכנסתי בפיקנטו
        S SD565656

        לא כתבת שנתון
        אבל לדעתי לא שווה להפעיל ביטוח על כזה דבר
        בהצלחהה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש
        S SD565656

        @א.ב. רכב של בן זוג או הורים יכול להועיל כעבר ביטוחי אם אתה מצהיר שנהגת עליו- למיטב ידיעתי מסבב השיחות שעשיתי עם חברות ביטוח

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש
        S SD565656

        המצב כרגע הוא שהביטוח והרכב על שמי ואשתי שהיא פחות ממני בגיל ובוותק הרשיון רשומה כנהגת נוספת כך שאני משלם את המחיר שלה. כשיגמר הביטוח אני ארשום את הרכב והביטוח על שמה ולה יהיה עבר ביטוחי מהרכב של ההורים שלה ואני אנהג על הרכב כי הנתונים שלי יותר ממנה וגם יהיה לי עבר ביטוחי מדין הרכב של הבן זוג- אני מחשבן נכון?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • האם שווה להגיש בקשה להשפט
        S SD565656

        אז רק לדייק זה דוח חניה על מדרכה וסכום גבוה זה 500 שח (כל אחד והגבוה שלו…)
        חוצמזה יש התישנות על דוח ערייה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מצלמת מהירות גבעון
        S SD565656

        אני הייתי בטוח שהיא לא עובדת ושבוע שעבר חבר סיפר לי שהוא קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אבל שים לב שבשביל לקבל דוח צריך ליסוע יותר מ120

        שאר נושאים

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        https://he.aliexpress.com/item/1005009538569919.html?spm=a2g0o.productlist.main.3.76482U1J2U1JLn&algo_pvid=d5a36266-c286-43e9-b2cb-d94f1f326b0f&algo_exp_id=d5a36266-c286-43e9-b2cb-d94f1f326b0f-2&pdp_ext_f={"order"%3A"39"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!ILS!467.19!216.83!!!1023.41!474.97!%400b1bf20817700663457237846ea6f2!12000049405382001!sea!IL!3832171493!X!1!0!n_tag%3A-29919%3Bd%3Af665a055%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000200492701&curPageLogUid=oRZz9F9oDIZA&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009538569919|_p_origin_prod%3A האם זה מומלץ?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שימוש בנכה בלי התג
        S SD565656

        כמו שכבר אמרו כאן מיד לאחר שפתחתי את הנושא שאלתי פקח בגן סקר ואמר לי שאין צורך בתג העיקר שרשום

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר
        S SD565656

        @טוסון
        @טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:

        העבירו את המצלמה מהצד השני?

        לא הוסיפו בצד השני יש בצבע כתום והחדשה בצבע צהוב

        @טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:

        אגב, נראה לי שהיא הייתה קופסא ריקה (נ"ל שקראתי כן ב’מיצו’ )

        אני לא יודע אם זה נכון אבל אמרו לי כמה פעמים על כזה דבר וזה התברר כטעות אז לא שווה את זה
        אמרו לי את זה על מצלמה מסוימת וחבר קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אז לא הייתי מסתכן

        שאר נושאים

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        @EBA ממש ממש תודה
        אם אני רוצה לוויז פנגו ולפעמים קצת מוזיקה שיעורים וכדו’ להזמין 2 G ו32G או 4G ו64G?
        והאם אפשר לחסום אותם והאם הם עם כניסת סים מובנית

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פניה לטיפול ברמזור
        S SD565656

        רוצה לדבר כם גורם ממשלתי לגבי רמזור שלא מהבהב בירוק עם מי מדברים?
        מי שמכיר את הרמזור בגוחדה מאיר מינץ אולי מבין על מה אני מדבר

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שימוש בנכה בלי התג
        S SD565656

        @קורולה-אברכים כתב בשימוש בנכה בלי התג:

        הדיון פה הוא מבחינה חוקית האם חייב להציג את התג או לא.
        ממש ממש לא הדיון הוא האם זה שווה לעשות את זה כי זה ברור שזה לא חוקי כל השאלה היא אם משתלם לעשות את זה כי עד עכשיו היה לי ללא התג ולא ניצלתי את זה רק אחרי שדברתי עם פקח ואחרי דעות הכותבים פה אני משתמש בזה כמובן יש לשים לב לאזורים היותר מחמירים כמו חיפה ותלאביב וגם לא לעצבן פקחים בחניה בולטת או לא חוקית

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        @EBA איך אני בודק אם יש כניסת סים מובנית?
        כמה המקסימום שלא יהיה בעיות במכס?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תהליך תביעה מהביטוח
        S SD565656

        אחרי תאונה מגישים לביטוח שלי תביעה בעל האופנוע שעושה רושם של אדם אמין וישר אך מסודר כמובן לא מוכן ללכת למקומות לא רשמיים שלא לדבר על כפר ואולי בצדק… לטענתו הסכום עולה על 15000 שח
        לא ברור לי אם אני יכול לחייב אותו ללכת למוסך אחר יותר זול או כל תהליך אחר שיוזיל לי בתביעה.
        אשמח לכל בדל מידע בנושא.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש
        S SD565656

        תביעה מעל 15 אלף שח יש מה לחשוב אולי לא להפעיל ביטוח? יש לציין שהנהג פחות משנתיים רשיון פחות מ24 וללא עבר ביטוחי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • המלצה למולטימדיה לאינסייט
        S SD565656

        @EBA
        בקישור הנל
        לא הבנתי כלום ממה שכתוב אני בור בנושא
        רק יודע שלהתקין אצל מתקינים רשמיים זה יותר מ1000 שח ולהזמין באלי לא יותר מ400 כולל טיפ לחבר שיתקין לי את זה( שרק השבוע התקין 3 כאלו)
        איכשהו הגעתי לקישורים מומלצים פה אבל הם אונבירסליים ולא כתוב שמתאימים לאינסייט מה עם הפנאל? מומלץ כזה דגם?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • auto stop באינסייט הפסיק לעבוד
        S SD565656

        אני שם לב שהמערכת בכלל לא עובדת לי יודעים על הסבר הגיוני לזה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שימוש בנכה בלי התג
        S SD565656

        יש לי נכה אבל לזמן קצר אין לי את התג אני יכול לחנות בפנגו ובמדרכה? אל יש מידע ספיציםי לגבי ירושלים

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • טמבון קדמי BYDאטו 3
        S SD565656

        כמה לדעתכם יעלה במוסך רשמי של החברה

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום