שימו לב למצלמת מהירות חדשה בכלא עופר לכיוון ירושלים כלומר למגיעים משילת בצומת של הפניה לגבעת זאב המצלמה ממוקמת לנוסעים ישר לכיוון בגין
SD565656
-
מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר -
חניית נכה על מדרכה@שמואל10 לך תוכיח…
-
נכנסתי בפיקנטולא כתבת שנתון
אבל לדעתי לא שווה להפעיל ביטוח על כזה דבר
בהצלחהה -
תביעה לביטוח לנהג צעיר חדש@א.ב. רכב של בן זוג או הורים יכול להועיל כעבר ביטוחי אם אתה מצהיר שנהגת עליו- למיטב ידיעתי מסבב השיחות שעשיתי עם חברות ביטוח
-
תביעה לביטוח לנהג צעיר חדשהמצב כרגע הוא שהביטוח והרכב על שמי ואשתי שהיא פחות ממני בגיל ובוותק הרשיון רשומה כנהגת נוספת כך שאני משלם את המחיר שלה. כשיגמר הביטוח אני ארשום את הרכב והביטוח על שמה ולה יהיה עבר ביטוחי מהרכב של ההורים שלה ואני אנהג על הרכב כי הנתונים שלי יותר ממנה וגם יהיה לי עבר ביטוחי מדין הרכב של הבן זוג- אני מחשבן נכון?
-
האם שווה להגיש בקשה להשפטאז רק לדייק זה דוח חניה על מדרכה וסכום גבוה זה 500 שח (כל אחד והגבוה שלו…)
חוצמזה יש התישנות על דוח ערייה? -
מצלמת מהירות גבעוןאני הייתי בטוח שהיא לא עובדת ושבוע שעבר חבר סיפר לי שהוא קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אבל שים לב שבשביל לקבל דוח צריך ליסוע יותר מ120
-
המלצה למולטימדיה לאינסייט -
שימוש בנכה בלי התגכמו שכבר אמרו כאן מיד לאחר שפתחתי את הנושא שאלתי פקח בגן סקר ואמר לי שאין צורך בתג העיקר שרשום
-
מצלמת אכיפה חדשה באיזור כלא עופר@טוסון
@טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:העבירו את המצלמה מהצד השני?
לא הוסיפו בצד השני יש בצבע כתום והחדשה בצבע צהוב
@טוסון כתב במצלמה בכלא עופר:
אגב, נראה לי שהיא הייתה קופסא ריקה (נ"ל שקראתי כן ב’מיצו’ )
אני לא יודע אם זה נכון אבל אמרו לי כמה פעמים על כזה דבר וזה התברר כטעות אז לא שווה את זה
אמרו לי את זה על מצלמה מסוימת וחבר קיבל דוח 1000 שח 10 נקודות אז לא הייתי מסתכן -
המלצה למולטימדיה לאינסייט@EBA ממש ממש תודה
אם אני רוצה לוויז פנגו ולפעמים קצת מוזיקה שיעורים וכדו’ להזמין 2 G ו32G או 4G ו64G?
והאם אפשר לחסום אותם והאם הם עם כניסת סים מובנית -
פניה לטיפול ברמזוררוצה לדבר כם גורם ממשלתי לגבי רמזור שלא מהבהב בירוק עם מי מדברים?
מי שמכיר את הרמזור בגוחדה מאיר מינץ אולי מבין על מה אני מדבר -
שימוש בנכה בלי התג@קורולה-אברכים כתב בשימוש בנכה בלי התג:
הדיון פה הוא מבחינה חוקית האם חייב להציג את התג או לא.
ממש ממש לא הדיון הוא האם זה שווה לעשות את זה כי זה ברור שזה לא חוקי כל השאלה היא אם משתלם לעשות את זה כי עד עכשיו היה לי ללא התג ולא ניצלתי את זה רק אחרי שדברתי עם פקח ואחרי דעות הכותבים פה אני משתמש בזה כמובן יש לשים לב לאזורים היותר מחמירים כמו חיפה ותלאביב וגם לא לעצבן פקחים בחניה בולטת או לא חוקית -
המלצה למולטימדיה לאינסייט@EBA איך אני בודק אם יש כניסת סים מובנית?
כמה המקסימום שלא יהיה בעיות במכס? -
תהליך תביעה מהביטוחאחרי תאונה מגישים לביטוח שלי תביעה בעל האופנוע שעושה רושם של אדם אמין וישר אך מסודר כמובן לא מוכן ללכת למקומות לא רשמיים שלא לדבר על כפר ואולי בצדק… לטענתו הסכום עולה על 15000 שח
לא ברור לי אם אני יכול לחייב אותו ללכת למוסך אחר יותר זול או כל תהליך אחר שיוזיל לי בתביעה.
אשמח לכל בדל מידע בנושא. -
תביעה לביטוח לנהג צעיר חדשתביעה מעל 15 אלף שח יש מה לחשוב אולי לא להפעיל ביטוח? יש לציין שהנהג פחות משנתיים רשיון פחות מ24 וללא עבר ביטוחי
-
המלצה למולטימדיה לאינסייט@EBA
בקישור הנל
לא הבנתי כלום ממה שכתוב אני בור בנושא
רק יודע שלהתקין אצל מתקינים רשמיים זה יותר מ1000 שח ולהזמין באלי לא יותר מ400 כולל טיפ לחבר שיתקין לי את זה( שרק השבוע התקין 3 כאלו)
איכשהו הגעתי לקישורים מומלצים פה אבל הם אונבירסליים ולא כתוב שמתאימים לאינסייט מה עם הפנאל? מומלץ כזה דגם? -
auto stop באינסייט הפסיק לעבודאני שם לב שהמערכת בכלל לא עובדת לי יודעים על הסבר הגיוני לזה
-
שימוש בנכה בלי התגיש לי נכה אבל לזמן קצר אין לי את התג אני יכול לחנות בפנגו ובמדרכה? אל יש מידע ספיציםי לגבי ירושלים
-
טמבון קדמי BYDאטו 3כמה לדעתכם יעלה במוסך רשמי של החברה
