השאלה אם יעזור לפנות לדואר?
itamar
-
משלוח מALI נתקע במכס -
משלוח מALI נתקע במכסהיי,
אולי פה אני אמצא תשובה…הזמנתי מאליאקספרס משלוח עם 40 פריטים לחלק במסיבה בגן, זה נתקע במכס ובאליאקספרס כתוב לי - “החבילה מכילה פריטים שעשויים לשמש לשימוש מסחרי”
מישהו נתקל בזה פעם? -
תוסף handz עובד לכם בדף הראשי?@Lexus
אצלי לא מופיע בעמוד הראשי, גם לפני שהתקנתי את התוסף. -
שיפור חווית החיפוש ביד 2@Lexus
מגניב
אחלה עבודה!
תודה -
שרשור "חיות על הכביש"@תודה-לבורא-עולם-0
הם לא נוסעים נגד כיוון התנועה? -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@על-הטוב-שלך כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
נראה לי סבבה לילמוד על זה?

מגניב כי הוא בדיוק בדרישה של משרד התחבורה לאורך של רכב להוראת נהיגה


-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@מיישה
מה הכוונה רשימה? המדבקה שעל החבילה? -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....) -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.
ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

-
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@מיישה
וואלה?
אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי. -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):
מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיוזה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
זה לא מסובך -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)@קורולה-אברכים
בעיקרון זה מעל 130$ אז זה חייב במס אבל אולי אפשר לנסות לדבר עם המוכר שיכתוב פחות. -
מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....) -
שלט חניה פרטית וכדו'@אליהו-התח כתב בשלט חניה פרטית וכדו':
אני צריך משהו גדול במיוחד.
כמה גדול?
30*40 מספיק? משהו כזה (ק.ש.) -
מה שכתוב שם זה המצב בעכשווי של הרכב?@פייבל-אשרינו כתב במה שכתוב שם זה המצב בעכשווי של הרכב?:
@פייבל-אשרינו
אולי זה משנה מסויימת?אכן, היסטורית בעלויות במשומשת זה רק ברכבים משנת 2017.
-
האם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?@מאיר כתב בהאם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?:
אפשר גם להציע לוגו
רעיון טוב, קצת לרענן…
שם פה 2 רעיונות (באדיבות ג’ימיני), אחד ברעיון של מה שיש היום ואחד קצת שונה אבל אהבתי אותו אז אני משתף.

-
זה נוגע אלי? -
חדששש!!! אפליקציית רכבים זה לזה בהשקה !!!!!!@itamar כתב בחדששש!!! אפליקציית רכבים זה לזה בהשקה !!!!!!:
@המאעסטר
דבר ראשון תודה על כל העבודה והדאגה!
בהמשך היום אני אוריד את הapk ואבדוק.
רק אומר שבאפליקציה של עזרה זה לזה יש אפשרות להכנס לפורום ושם הכל נפתח כמו בדפדפן כולל קישורים וחיפוש גוגל.טוב, אז אחרי שימוש קצר זה נראה ממש כמו כשנכנסים מהאפליקציה של עזרה זה לזה.
בינתיים נראה סבבה. -
דוח מהירות של חבר@אלעדי
כן, אבל לך תוכיח ותריב איתם.
וגם במקרה והוא לא יצליח להוכיח והדוח בינתיים יצבור עוד ריביות הוא יצטרך לשלם הכל.

