דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      itamarI

      itamar

      @itamar
      אודות
      פוסטים
      53
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • משלוח מALI נתקע במכס
        itamarI itamar

        @israel_458xv20n

        השאלה אם יעזור לפנות לדואר?

        שאר נושאים

      • משלוח מALI נתקע במכס
        itamarI itamar

        היי,
        אולי פה אני אמצא תשובה…

        הזמנתי מאליאקספרס משלוח עם 40 פריטים לחלק במסיבה בגן, זה נתקע במכס ובאליאקספרס כתוב לי - “החבילה מכילה פריטים שעשויים לשמש לשימוש מסחרי”
        מישהו נתקל בזה פעם?

        שאר נושאים

      • תוסף handz עובד לכם בדף הראשי?
        itamarI itamar

        @Lexus
        אצלי לא מופיע בעמוד הראשי, גם לפני שהתקנתי את התוסף.

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב

      • שיפור חווית החיפוש ביד 2
        itamarI itamar

        @Lexus
        מגניב
        אחלה עבודה!
        תודה

        הדרכות וטיפים - עסקאות רכב תוסף יד 2

      • שרשור "חיות על הכביש"
        itamarI itamar

        @תודה-לבורא-עולם-0
        הם לא נוסעים נגד כיוון התנועה?

        מדברים רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        itamarI itamar

        @על-הטוב-שלך כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:

        נראה לי סבבה לילמוד על זה?
        IMG_20260428_075013_959.jpg

        מגניב כי הוא בדיוק בדרישה של משרד התחבורה לאורך של רכב להוראת נהיגה

        43b55c0f-57d7-4525-9134-58c1ffea6ca5-image.png

        9f88c30e-5ccc-425c-8cba-858e0de5638a-image.png

        מדברים רכב

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        itamarI itamar

        @מיישה
        מה הכוונה רשימה? המדבקה שעל החבילה?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        itamarI itamar

        @מיישה

        ברור שהוא עושה את זה, אבל זה לא עוזר.

        למה לא עוזר? אם כתוב על החבילה 70$ למה שיגבו עליה מס?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        itamarI itamar

        @itamar כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

        ביררתי עם המוכר על המוצר הזה וזה מה שהוא כתב לי,

        5156d22d-984d-4b34-9ff6-4dbc2007ac8f-image.png

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        itamarI itamar

        @מיישה
        וואלה?
        אני לא ניסיתי בזמן האחרון אבל חבר אמר לי שעשה את זה לכן כתבתי.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        itamarI itamar

        @בנג-ה כתב במצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....):

        מה אני אמור לכתוב למוכר שם?
        אין לי כח להתעסק עם שטויות עכשיו

        זה פשוט, תכתוב לו לפני שאתה מזמין שאתה רוצה להזמין ושיכתוב על החבילה מחיר נמוך יותר כדי שלא יהיה מס
        זה לא מסובך

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        itamarI itamar

        @קורולה-אברכים
        בעיקרון זה מעל 130$ אז זה חייב במס אבל אולי אפשר לנסות לדבר עם המוכר שיכתוב פחות.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצלמת דרך לרכב(לא לכעוס עליי....)
        itamarI itamar

        @בנג-ה
        בוקר אור
        יש עכשיו את הz50 pro במבצע, עם כרטיס של 128GB בפחות מ500 שקל + קופון של 65 שקל הנחה ILSS5.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שלט חניה פרטית וכדו'
        itamarI itamar

        @אליהו-התח כתב בשלט חניה פרטית וכדו':

        אני צריך משהו גדול במיוחד.

        כמה גדול?
        30*40 מספיק? משהו כזה (ק.ש.)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה שכתוב שם זה המצב בעכשווי של הרכב?
        itamarI itamar

        @פייבל-אשרינו כתב במה שכתוב שם זה המצב בעכשווי של הרכב?:

        @פייבל-אשרינו
        אולי זה משנה מסויימת?

        אכן, היסטורית בעלויות במשומשת זה רק ברכבים משנת 2017.

        עסקאות רכב

      • האם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?
        itamarI itamar

        @מאיר כתב בהאם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?:

        אפשר גם להציע לוגו

        רעיון טוב, קצת לרענן…
        שם פה 2 רעיונות (באדיבות ג’ימיני), אחד ברעיון של מה שיש היום ואחד קצת שונה אבל אהבתי אותו אז אני משתף.

        Gemini_Generated_Image_hyknx7hyknx7hykn.png

        Gemini_Generated_Image_wmfahnwmfahnwmfa.png

        הצעות יעול

      • זה נוגע אלי?
        itamarI itamar

        @EBA כתב בזה נוגע אלי?:

        @ביתשמשניק כתב בזה נוגע אלי?:

        אולי מספר הגלגלים זהה.

        לצ’רי יש גלגל ספייר?🤔

        עסקאות רכב

      • חדששש!!! אפליקציית רכבים זה לזה בהשקה !!!!!!
        itamarI itamar

        @itamar כתב בחדששש!!! אפליקציית רכבים זה לזה בהשקה !!!!!!:

        @המאעסטר
        דבר ראשון תודה על כל העבודה והדאגה!
        בהמשך היום אני אוריד את הapk ואבדוק.
        רק אומר שבאפליקציה של עזרה זה לזה יש אפשרות להכנס לפורום ושם הכל נפתח כמו בדפדפן כולל קישורים וחיפוש גוגל.

        טוב, אז אחרי שימוש קצר זה נראה ממש כמו כשנכנסים מהאפליקציה של עזרה זה לזה.
        בינתיים נראה סבבה.

        הצעות יעול

      • דוח מהירות של חבר
        itamarI itamar

        @אלעדי
        כן, אבל לך תוכיח ותריב איתם.
        וגם במקרה והוא לא יצליח להוכיח והדוח בינתיים יצבור עוד ריביות הוא יצטרך לשלם הכל.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום