@חיים-ברזל גם בעמידה ממושכת הוא לא נכבה?
שמואל 2
-
בתחילת נסיעה מדחס לפעמים נדלק לפעמים לא -
בכמה ק"מ שווה עדיין לקנות רכב@אבי-אבו כתב בבכמה ק"מ שווה עדיין לקנות רכב:
בלי קשר לרכב הספציפי, בכל i30 תבדוק אם הפנסים תקינים-
https://thecar.co.il/נכשלת-בטסט-בגלל-פנסים-שלא-מאירים-כנראה/
להחליף פנסים זה קרוב לאלפיים ש״ח -
המלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס@יאריס כתב בהמלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס:
@גיל
בחור יקר באישיותו
וישר מאד
מקצועי מאד
חיים 0506592998מצטרף להמלצות מנסיון.
-
רכב מליסינג פגע בי@אבי-KIA כתב ברכב מליסינג פגע בי:
תבדוק טוב
כי חברות ליסינג אלופות בהפלת הנזק אל הצד השני
אם יכולים לטעון שאתה נכנסת ברכב מאחורה
וידרשו ממך תשלום
אם אין לך הוכחה ברורה הייתי נמנע ליצור איתם קשר
מיפחד שיפילו עלי את כל הנזק של הרכב שלהםאכן מזה אני קצת חושש
אני לא יודע במדויק על הנזק של הרכב השני אבל זה ודאי לא מאחורה אלא בצד השמאלי
אני פניתי בצומת שמאלה, הרמזור התחלף ונהיה לו ירוק ואז הוא נדחף מצד ימין שלי בנסיעה ישר.רק לשם ההמחשה אני במקום של הרכב השחור והוא במקום האופנוע

זאת התמונה של הנזק אצלי, אפשר להבין מזה משהו?
-
רכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?@MNM כתב ברכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?:
עד כמה שיודע לי כל הרכבים החדשים 2025 מסתיימים ב 04, סוכנות כל שהיא הציע לי רכב חדש ממש אבל הוא מסתיים ב 03, הם טוענים שהוא הגיע לארץ לפני חודש, יכול להיות דבר כזה?
לבדוק את מספר הרכב במשומשת לא יעזור?
-
שאלה לגבי בדיקת שמן@רפאל-יהושע
מנוע תקין לא אמור כמעט לאבד שמן אבל בהתחשב בשנתון ובזה שמדובר בקיה זה סביר ממש (מומלץ לצמצם מרווח טיפולים לכל 7-8 אלף ק״מ),ולגביי כמות השמן אני לא מכיר את הרכב ספציפית אבל אני משער שחסר בין ליטר וחצי לשניים (אם בדקת אחרי נסיעה ייתכן וחסר אפילו פחות).
-
2,500₪ על שריטה קטנה באוטו - חברת השכרהמצטרף להמלצה לשכור רק מחברות גדולות ומוכרות
זה פשוט שמים וארץ ולא רק מבחינת תביעות נזקים
לרוב גם שירות ברמה אחרת, אחריות על הזמנות שאושרו גם בזמני עומס, רכבים חדשים יותר ומתוחזקים כנדרש, ושדרוגים על ימין ועל שמאל. -
איזה יד זה? 1 או 2@ישראליק כתב באיזה יד זה? 1 או 2:

כל הAI מתעקשים שזה יד ראשונה [כלומר אני אהיה יד שניה]
אבל אני יודע ש01 היינו כבר יד שניה כלומר, מי שקונה מיבואן רשום לו 00 ומי שקונה ממנו יהיה רשום לו 01
אני טועה?אאל״ט במידה ותקנה את הרכב זה ישאר אצלך ברשיון 01 (כלומר הרכב עכשיו יד ראשונה) כי אמנם סוחר בסוף לא מוסיף יד אבל כשהסוחר קונה מפרטי נוספת יד ברשיון וכשהוא מוכר לא נוספת עוד יד
ההגיון בזה לכאורה הוא כי הרישום הוא על מספר הבעלויות הקודמות, וזה נספר כל פעם שהרכב יוצא מידיים פרטיות, וזה קורה כמובן במכירת הרכב לסוחר ולא כשהסוחר מוכר ללקוח או לסוחר אחר
-
טויוטה פריוס 2013 - בלאי בטריה@UriW אין מה להשוות בטריה שלא בשימוש כלל לבטריה שנמצאת בשימוש אפילו מועט.
-
יונדאי I30@נסיעתא תקפיד לבדוק שמן בתדירות גבוהה במיוחד עכשיו שאין לך מושג אם הוא סובל מאכילת שמן שלצערנו מצוי ביונדאי וב-i30 בפרט.
-
מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום@מאיר-ג כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות
ייתכן שעד שהמדחס נדלק יוצא אויר חם ואם גם אחרי שהוא נדלק הוא מקרר אבל לא מספיק חזק כנראה שגם חסר גז.
