דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ש

      שמואל 2

      @שמואל 2
      אודות
      פוסטים
      83
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • בתחילת נסיעה מדחס לפעמים נדלק לפעמים לא
        ש שמואל 2

        @חיים-ברזל גם בעמידה ממושכת הוא לא נכבה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • בכמה ק"מ שווה עדיין לקנות רכב
        ש שמואל 2

        @אבי-אבו כתב בבכמה ק"מ שווה עדיין לקנות רכב:

        הרכב הזה https://www.yad2.co.il/vehicles/item/u0n7jx3t?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1

        בלי קשר לרכב הספציפי, בכל i30 תבדוק אם הפנסים תקינים-
        https://thecar.co.il/נכשלת-בטסט-בגלל-פנסים-שלא-מאירים-כנראה/
        להחליף פנסים זה קרוב לאלפיים ש״ח

        עסקאות רכב

      • המלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס
        ש שמואל 2

        @יאריס כתב בהמלצה חמה על בחור טוב שמכניס רכבים לדיר קדיס:

        @גיל
        בחור יקר באישיותו
        וישר מאד
        מקצועי מאד
        חיים 0506592998

        מצטרף להמלצות מנסיון.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רכב מליסינג פגע בי
        ש שמואל 2

        @אבי-KIA כתב ברכב מליסינג פגע בי:

        תבדוק טוב
        כי חברות ליסינג אלופות בהפלת הנזק אל הצד השני
        אם יכולים לטעון שאתה נכנסת ברכב מאחורה
        וידרשו ממך תשלום
        אם אין לך הוכחה ברורה הייתי נמנע ליצור איתם קשר
        מיפחד שיפילו עלי את כל הנזק של הרכב שלהם

        אכן מזה אני קצת חושש
        אני לא יודע במדויק על הנזק של הרכב השני אבל זה ודאי לא מאחורה אלא בצד השמאלי
        אני פניתי בצומת שמאלה, הרמזור התחלף ונהיה לו ירוק ואז הוא נדחף מצד ימין שלי בנסיעה ישר.

        רק לשם ההמחשה אני במקום של הרכב השחור והוא במקום האופנועScreenshot 2025-06-27 at 18.20.04.png
        זאת התמונה של הנזק אצלי, אפשר להבין מזה משהו?2 (1) (1).jpg

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • רכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?
        ש שמואל 2

        @MNM כתב ברכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?:

        עד כמה שיודע לי כל הרכבים החדשים 2025 מסתיימים ב 04, סוכנות כל שהיא הציע לי רכב חדש ממש אבל הוא מסתיים ב 03, הם טוענים שהוא הגיע לארץ לפני חודש, יכול להיות דבר כזה?

        לבדוק את מספר הרכב במשומשת לא יעזור?

        עסקאות רכב

      • שאלה לגבי בדיקת שמן
        ש שמואל 2

        @רפאל-יהושע
        מנוע תקין לא אמור כמעט לאבד שמן אבל בהתחשב בשנתון ובזה שמדובר בקיה זה סביר ממש (מומלץ לצמצם מרווח טיפולים לכל 7-8 אלף ק״מ),

        ולגביי כמות השמן אני לא מכיר את הרכב ספציפית אבל אני משער שחסר בין ליטר וחצי לשניים (אם בדקת אחרי נסיעה ייתכן וחסר אפילו פחות).

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • 2,500₪ על שריטה קטנה באוטו - חברת השכרה
        ש שמואל 2

        מצטרף להמלצה לשכור רק מחברות גדולות ומוכרות
        זה פשוט שמים וארץ ולא רק מבחינת תביעות נזקים
        לרוב גם שירות ברמה אחרת, אחריות על הזמנות שאושרו גם בזמני עומס, רכבים חדשים יותר ומתוחזקים כנדרש, ושדרוגים על ימין ועל שמאל.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • איזה יד זה? 1 או 2
        ש שמואל 2

        @ישראליק כתב באיזה יד זה? 1 או 2:

        416e3026-38cf-47ca-9912-9b667d0466b0-image.png

        כל הAI מתעקשים שזה יד ראשונה [כלומר אני אהיה יד שניה]
        אבל אני יודע ש01 היינו כבר יד שניה כלומר, מי שקונה מיבואן רשום לו 00 ומי שקונה ממנו יהיה רשום לו 01
        אני טועה?

        אאל״ט במידה ותקנה את הרכב זה ישאר אצלך ברשיון 01 (כלומר הרכב עכשיו יד ראשונה) כי אמנם סוחר בסוף לא מוסיף יד אבל כשהסוחר קונה מפרטי נוספת יד ברשיון וכשהוא מוכר לא נוספת עוד יד

        ההגיון בזה לכאורה הוא כי הרישום הוא על מספר הבעלויות הקודמות, וזה נספר כל פעם שהרכב יוצא מידיים פרטיות, וזה קורה כמובן במכירת הרכב לסוחר ולא כשהסוחר מוכר ללקוח או לסוחר אחר

        עסקאות רכב

      • טויוטה פריוס 2013 - בלאי בטריה
        ש שמואל 2

        @UriW אין מה להשוות בטריה שלא בשימוש כלל לבטריה שנמצאת בשימוש אפילו מועט.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • יונדאי I30
        ש שמואל 2

        @נסיעתא תקפיד לבדוק שמן בתדירות גבוהה במיוחד עכשיו שאין לך מושג אם הוא סובל מאכילת שמן שלצערנו מצוי ביונדאי וב-i30 בפרט.

        עסקאות רכב יונדאי אקסנט

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ש שמואל 2

        @מאיר-ג כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

        עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות

        ייתכן שעד שהמדחס נדלק יוצא אויר חם ואם גם אחרי שהוא נדלק הוא מקרר אבל לא מספיק חזק כנראה שגם חסר גז.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום