@מאיר-ג כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות
ייתכן שעד שהמדחס נדלק יוצא אויר חם ואם גם אחרי שהוא נדלק הוא מקרר אבל לא מספיק חזק כנראה שגם חסר גז.


