דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      ש

      שמואל 2

      @שמואל 2
      אודות
      פוסטים
      83
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ש שמואל 2

        @מאיר-ג כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

        עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות

        ייתכן שעד שהמדחס נדלק יוצא אויר חם ואם גם אחרי שהוא נדלק הוא מקרר אבל לא מספיק חזק כנראה שגם חסר גז.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ש שמואל 2

        @גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:

        (דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז)

        למה אתה מתכוון, לזה שבלילה הוא כן מקרר לו טוב?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
        ש שמואל 2

        @נסיעתא גם לי ב-i30 יש לי בעיה שהמדחס לא נכנס לפעולה עד שאני מעלה טורים למשך כמה שניות טובות (לאו דווקא בנסיעה), אבל כשהמזגן נדלק הוא מקרר דווקא די טוב,
        הלכתי לשני חשמלאי רכב שאמרו לי אותו הדבר, שכנראה צריך להחליף איזה שהוא שסתום במדחס (800 ש״ח) ובמידה וזה לא יעזור צריך להחליף את המדחס,
        בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.

        אם תרצה אוכל להרחיב לך בטלפון 058-3262311

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • צבע בתנור-עלות
        ש שמואל 2

        @טוסון

        יפה מצידך שחשוב לך לשלם על נזק שעשית, אבל חשבת ע״ז שאולי הוא באמת לא רוצה שתשלם לו? כי א״כ אז תנצור לו חסד ואל תשלם לו.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב
        ש שמואל 2

        @EBA כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:

        @שמואל-2 מרגש ונהדר, וזה כבר נטחן עד דק בפורום, ולא קשור לשרשור הזה.

        אלף התנצלויות 🙏 🙏
        לא התכוונתי חס וחלילה לזהם את השרשור, ההודעה נכתבה בתום לב.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • רגע לפני שתבקש קישור למולטימדיה לרכב שלך - רשימת קישורים עדכנית
        ש שמואל 2

        האם צריך קנבס לפורד פוקוס 2009? (אני רואה בקישור הזה אפשרות עם או בלי קנבס)

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        ש שמואל 2

        @טייס-קרבי

        סורי אבל אני לא מבין מה הקטע לחפש ברשת לוחיות רישוי יפות ולהעלות לכאן

        מדברים רכב

      • עסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ
        ש שמואל 2

        @שלמה-א-0 שייקח בחשבון מה יקרה במידה והוא שורט את הרכב, כמה זה יעלה לו אם הוא ירצה/יצטרך לתקן וכמה יחייבו אותו כשתסתיים התקופה, זה בגדול כמו שכירות.

        עסקאות רכב

      • יונדאי I30
        ש שמואל 2

        @נסיעתא תקפיד לבדוק שמן בתדירות גבוהה במיוחד עכשיו שאין לך מושג אם הוא סובל מאכילת שמן שלצערנו מצוי ביונדאי וב-i30 בפרט.

        עסקאות רכב יונדאי אקסנט

      • עוקץ הרכבים
        ש שמואל 2

        @איש-גמזו למה לטרוח להגיע לרחוב שלך אם יש יד 2?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • המשך התיעצות סביב רכב קורולה 2025 מונית מכונס
        ש שמואל 2

        @טייס-קרבי כמדומני שכל עוד הרכב לא שימש כמונית בפועל לפחות שנה המס מחושב כמעט כמו רכב חדש,
        המלצה שלי- הפעם תקשיב לתחושת בטנך יותר מלמראה עיניך.

        עסקאות רכב

      • עזרה והתייעצות מול חברת ביטוח
        ש שמואל 2

        @eli-1 מעיון פה מופיע המספר 5000 ש״ח אבל רק לעניין פיצוי במקרה ולא נמצא פנס בזמן,
        לעיונך…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        ש שמואל 2

        @נייטרון-חפשי מזל שלאוטובוס אין גלגלים כמספר הרגליים 😆

        מדברים רכב

      • איזה רכב עדיף?
        ש שמואל 2

        @מוישי כתב באיזה רכב עדיף?:

        ואם סקודה, אז איזה סקודה אתה מציע במחיר הזה?

        יש את הראפיד ואת אחותה התאומה סיאט טולדו אבל גם הם קצת יותר יקרים, יותר לכיוון ה-20 אלף.

        עסקאות רכב

      • רכב ממכירה פומבית
        ש שמואל 2

        @אושר-מתקרב כתב ברכב ממכירה פומבית:

        @בנימין-הלוי לא בהכרח, יש כמה חברים כאן שהצליחו להניח ידם על רכבים מוצלחים @שלמה לדוגמא, אאל"ט גם @EBA הביא פריוס פלוס

        אין להשוות בין כונס רכב למכרז רכב ממשלתי, זה שמים וארץ!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        ש שמואל 2

        @אושר-מתקרב כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:

        @שמואל-2 משיגינער, שיחליף פלאג וימכור בפי 3…

        הוא מעדיף שהקונה יחליף פלאג וימכור בשליש 😆 .

        מדברים רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        ש שמואל 2

        Screenshot 2026-04-27 at 1.06.10.png
        יכול להיות שפשוט לא הורדתי אמברקס או שנתקע לי גזע באגזוז אבל לא בדקתי…

        מדברים רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 1 / 5
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום