לא הייתי בטוח אם זה מתאים לכאן או לכאן
סו״ס סוכנות שבאמת דואגת ללקוח…
שמואל 2
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2 -
רכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?@MNM כתב ברכב חדש מהניילונים שמסתיים בספרות 03, יתכן?:
@שמואל-2 לא מופיע
גם לא באתר של משרד התחבורה?
עקרונית יכול להיות דבר כזה כי המספרים מחולקים לפי יבואנים, אם אותו יבואן לא השתמש עדיין בכל המספרים שהוקצו לו ב-03 אז בהחלט ייתכן. -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@אושר-מתקרב כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@שמואל-2 משיגינער, שיחליף פלאג וימכור בפי 3…
הוא מעדיף שהקונה יחליף פלאג וימכור בשליש
. -
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@EBA כתב בשרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב:
@שמואל-2 מרגש ונהדר, וזה כבר נטחן עד דק בפורום, ולא קשור לשרשור הזה.
אלף התנצלויות

לא התכוונתי חס וחלילה לזהם את השרשור, ההודעה נכתבה בתום לב. -
התייעצות בקנית רכב@א.ב.-פ כתב בהתייעצות בקנית רכב:
החליפו מנוע .יש להם מנוע חלש?
נהוג לכנות את המנוע שלהם ׳מנוע עדין׳
כלומר, לא סלחנים לטיפולים לא בזמן או שמנים לא איכותיים ופחות מתאימים לנהיגה אגרסיבית,
זה נכון בכללי למנועים של יונדאי/קיה (ובמיוחד ל-i30/קיה סיד) לעומת היפניות,
כשמצרפים לזה את המלצת היצרן המקורית למרווח טיפולים ארוך למדיי אפשר להבין למה מנועים רבים מתפגרים בטרם עת. -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@תודה-לבורא-עולם-0
קוראים לה ליצ׳י
https://www.youtube.com/watch?v=fUR2DIbEY9c -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש -
לדמותם של מגרשי רכבים בק"ס, ובעוד ערים חרדיות...@ש.נ עוד לדמותו של אותו מגרש-

-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
יכול להיות שפשוט לא הורדתי אמברקס או שנתקע לי גזע באגזוז אבל לא בדקתי… -
רכב ממכירה פומבית@אושר-מתקרב כתב ברכב ממכירה פומבית:
@בנימין-הלוי לא בהכרח, יש כמה חברים כאן שהצליחו להניח ידם על רכבים מוצלחים @שלמה לדוגמא, אאל"ט גם @EBA הביא פריוס פלוס
אין להשוות בין כונס רכב למכרז רכב ממשלתי, זה שמים וארץ!
-
יונדאי I25@נתי-2 כתב ביונדאי I25:
גם יש לו גיר יותר איכותי כך שמעתי מ @שלמהה-1.6 עם גיר פלנטרי בשונה מה-1.4 שהוא עם גיר רציף.
כנראה שגם אני יודע את זה מ @שלמה
-
טסטר ששיקר, וגם הפקח דחה את הערעור, יש מה לעשות?@מרן-שליט-א כתב בטסטר ששיקר, וגם הפקח דחה את הערעור, יש מה לעשות?:
בכל אופן חשוב לי לדעת אם יש מה לעשות בענין
שום דבר!!
תעשה עוד טסט ותתפלל חזק לפני. -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@Lexus כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
קורולה רגילה?

זאת קורולה האצב׳ק, כמדומני שהיא מקבילה לסטיישן מבחינת סוללה וגם היא מיוצרת בבריטניה בשונה מהסדאן,
אם הקורולה סטיישן היא האוריס החדשה, אז זאת האוריס הקצרה. -
צבע בתנור-עלותיפה מצידך שחשוב לך לשלם על נזק שעשית, אבל חשבת ע״ז שאולי הוא באמת לא רוצה שתשלם לו? כי א״כ אז תנצור לו חסד ואל תשלם לו.
-
רכב מיד 2 חוו"ד@טוסון כתב ברכב מיד 2 חוו"ד:
@V123443
אם אין לך את היכולת לחפש לסנן ולבדוק עצמאית, עדיף שתפנה לסוכן אמין, שימצא לך (יש בפורום שרשור המלצה על סוכנים אמינים)וגם על סוכנים ׳אמינים׳ אל תסמוך בעיניים עצומות ותוודא שהאינטרס שלהם הוא לעזור לך בלבד.
-
התייעצות בקנית רכב@א.ב.-פ אותו מנוע כמו ב-i30 אבל עם גיר רובוטי כבר מ-2013
בשונה מה-i30 שנשאר עם הפלנטרי עד המתיחת פנים באמצע 2015 -
עסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ@שלמה-א-0 שייקח בחשבון מה יקרה במידה והוא שורט את הרכב, כמה זה יעלה לו אם הוא ירצה/יצטרך לתקן וכמה יחייבו אותו כשתסתיים התקופה, זה בגדול כמו שכירות.
-
משהו חדש (?) בווייז -התרעה על "פֶּגֶר" בעוד XXX מ' ממיקומך.@תודה-לבורא-עולם-0
תכל׳ס היה שם פגר?
