@יוני כעיקרון אני נוסע היום כ 15000 ק"מ בשנה עירוני מישור
אבל התוכנית הוא להתחיל נסיעות או משלוחים כמה שעות ביום
ואני רוצה דיזל כי התרגלתי למומנט שלו
קיה ריו
-
קיה ספורטאז ייעוץ בשנתונים -
קיה ספורטאז ייעוץ בשנתוניםאני מתלבט ברכישת קיה ספורטאז ב60 K מבדיקה קצרה ראיתי שאני יכול לקבל במחיר הזה 2016 מנוע 2.0 עם קילומטראז 180000
ופתאום שמתי לב שבמחיר הזה אני יכול לקבל 2019 1.6 דיזל עם180000
לכאורה אותו מחיר שנתון חדש יותר וחסכוני יותר [1 ל18]
רציתי לשאול את דעתכם -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@פתוח-לשמוע זה יורד לי למחיר של 482 ש"ח
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
אני מנסה לבצע רכישה אבל הוא לא נותן לי להשתמש אם הקוד קופון

-
ידית אמברקס והגה דביק@הרשלה-0 מה הבעיה לשים כיסוי הגה?
פתרון הכי מוצלח
ודרך אגב יש בעלי אקספרס כיסוים גם לבלם יד
אולי אעלה קישור בהמשך -
דו"ח חניה עיריית ב"ב@MEM בעיקרון אי אפשר להביא דוח אם בעל הרכב יושב בפנים
כי אם מישהו יושב ברכב צריך להגיד לו להזיז את הרכב
מה שהפקחים מנסים לעשות זה לצלם את הרכב מזווית שלא יראו שיש מישהו ברכב
יש לך מצלמת רכב פנימית?
אולי תוכל להוכיח שהיית ברכב -
מיפה 9 - התייעצות@TESLA אני מדבר גם על המיפה
-
מיפה 9 - התייעצות@תצמנ אני אומר לך שזה אותו רכב
-
מיפה 9 - התייעצות@תצמנ כעיקרון זה רכב אבל יותר מרווח
-
מיפה 9 - התייעצות@ישראליק אני מכיר אנשים שהרכב יושב להם בחניה עקב בעיות חשמל לא לא מזוהות ועקב חוסר בחלפים
-
התלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?@ישראליק תתרחק מהמיפה הבנתי שהוא רכב עם הרבה תקלות
-
נסיעה עם מנוע קר ? איך וכמה?@טוסון כתב בנסיעה עם מנוע קר ? איך וכמה?:
אתה על דיזל? (בזה אני לא מבין כלל)
כן אני על דיזל ,מה זה מערכת נתונים חיים?
-
נסיעה עם מנוע קר ? איך וכמה?@טוסון מה אני עושה? איך אני יודע חום מנוע?
אין לי מד חם מנוע -
עומדים עם רכב מונע? או מכבים מנוע?@נייטרון-חפשי ככה המוסכניק אמר לי שהבלאי הכי גדול במנוע הוא בהצתה
תכלס יש בזה הגיון תחשוב שבהצתה אין עדיין שמן בכל מכלול המנוע שזה משפיע על הכל -
מגירת סים לפתע לא עובדת@שי-וי כל פעם שאני מוציא את הסים הוא לא קולט אותו עד שאני עושה הפעלה מחדש ואז הוא קולט אותו
יכול להיות שנגמר לך החבילת גלישה -
עומדים עם רכב מונע? או מכבים מנוע?@YOLEVI הצתה חוזרת זה לא ענין של צריכת דלק
סתם שתדע שהבלאי הכי גדול שיש למנוע זה הצתה -
עזרה בקנית רכב@דגש קיה ריו ידני דיזל
-
יש מישהו שיודע לתקן פנצר וזמין למעשה חסד עכשיו בדחיפות בכניסה לאלעד ?@אלי-2023 אז תתקשר לידידים
1230 -
יש מישהו שיודע לתקן פנצר וזמין למעשה חסד עכשיו בדחיפות בכניסה לאלעד ?@אלי-2023 לפעמים זה פנצר שאפשר לתקן אם בורג סילקון
