קיה ריו
-
מולטימדיה תקועה על סמל ההפעלה. -
חינוך או ויתור בכביש. מה אתם עושים?@יוני לאנשים האלה כלום לא יעזור
זה כבר נושא אחר
זה כבר מושחת
זה לא ענין של להידחף לנתיב אלא לעצור את הרחוב
גם מכות לא יעזור לאנשים האלה -
האם תמיד מי שפגע מאחור הוא אשם??@karavi כעיקרון כן כי הוא היה צריך לשמור מרחק
-
סקירת רכב חשמלי בכלל, ובפרט MG ZS@הרשלה-0 אבל עוד לא מכרתי את הריו
-
בוסטרים נשלפים -
יש מישהו שיודע לתקן פנצר וזמין למעשה חסד עכשיו בדחיפות בכניסה לאלעד ?@אלי-2023 לפעמים זה פנצר שאפשר לתקן אם בורג סילקון
-
אוטובוס פגע בי, מה עכשיו?@aiib הסוכן שלך אמור לפנות לביטוח שלו
-
סקירת רכב חשמלי בכלל, ובפרט MG ZS@יוני אני גם קניתי עכשיו קיה נירו פלאג אין ואני נוסע כמעט כל הזמן על חשמל נראה לי שפלגאין זה הפתרון האמיתי
-
עומדים עם רכב מונע? או מכבים מנוע?@נייטרון-חפשי ככה המוסכניק אמר לי שהבלאי הכי גדול במנוע הוא בהצתה
תכלס יש בזה הגיון תחשוב שבהצתה אין עדיין שמן בכל מכלול המנוע שזה משפיע על הכל -
מיקום פילטר שמן בקיה ריו@גיל ))) -
תקע מצת לקומפרסור@גיל לא נשרף הפיוז של המצת אלא של הראש שקע
-
המדריך לחסכן - שרשור טיפים לחיסכון בדלק@אריאל-קמחי יש את זה בהרבה היברדיות קוראים לזה בלימה ריגונטבי
-
מיקום פילטר שמן בקיה ריו@יצחק-רשטונ 1 ל18
-
תקע מצת לקומפרסור@גיל כן אבל ברגע שיהיה לי שקע למצת אני יוכל לחבר אותו אם מתאם למצבר
-
יעוץ ברכישת רכב חשמלי@מאיר כתב ביעוץ ברכישת רכב חשמלי:
מציע שתפרט מהם הצרכים שלך מהרכב, לכמה זמן אתה מתכנן להחזיק אותו, מהי הנסיעה המשוערת שלך ולמה נחוץ לך חשמלי ועוד…
כל פרט שתוסיף יביא אותך לבחירה הטובה ביותר בעזרת ה’ יתברך.
אני נוסע כל יום אשדוד ירושלים הלוך חזור בערך ארבעים אלף קילומטר בשנה
אני מתכנן להחזיק את הרכב בין שלש לחמש שנים
ואני רוצה חשמלי כי יוצא לי סוף חודש אותו מחיר חשמלי חדש או קיה ישנה -
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
אני מנסה לבצע רכישה אבל הוא לא נותן לי להשתמש אם הקוד קופון

-
מיקום פילטר שמן בקיה ריואשמח אם מישהו יכול להגיד לי איפה נמצא הפילטר שמן בקיה ריו דיזל 2012
-
התלבטות קיה קרניבל: האם "להתאבד" על התקציב (120K) או להסתפק ב-2017 (95K)?@ישראליק תתרחק מהמיפה הבנתי שהוא רכב עם הרבה תקלות
-
מדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב@טכנולוג עשיתי כעצתך ושמתי חלון אנונמי וקיבלתי את זה ב 84$
