@נהג-אלוף כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
עלה הרבה מעל רף המס ולא דרשו שקל.
ההזמנה הייתה אחרי שהעבירו את ההחלטה?
@נהג-אלוף כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
עלה הרבה מעל רף המס ולא דרשו שקל.
ההזמנה הייתה אחרי שהעבירו את ההחלטה?
מה לגבי בוסטר התנעה?
אגב, אני קבוע מחנה עם חלונות פתוחים למחצה וזה מועיל המון, לא כל כך חושש מאנשי דלא מעלי בגלל שנראה לי שרכב עם חלונות פתוחים מרחיק אותם יותר מאשר רכב עם חלונות סגורים, כמובן לא מדבר על מקום נידח.
בלת’'ק חלקי
אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.
@סופרמומחה כן
@טכנולוג אבל למה שיזמין את הכרטיס הזה אם הוא לא מתאים למצלמות דרך?
או שהוא בעעיתי רק כשהוא בDDPAI?
@טוסון כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:
לא נראה לי שזה הדגם הזה
יודע, סתם דפדפתי בדגמים שם, אבל הדגם המדובר גם לא משו
@חיים-Y0737 כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:
@קורולה-אברכים כתב בחשבתם שבאושר עד כבר מכרו הכל?:
די מכוערת
נראה כמו ראב 4, לא רע בכלל
החלק האחורי, מקדימה ממש מכוער, דומה קצת לBYD
די מכוערת

@טכנולוג כתב במדריך לבחירת בוסטר הנעה לרכב:
זה שקר המטען הזה אינו 65 וואט וגם בהספק שכתוב על המטען עצמו זה לא 65 וואט קניתי אותו בעבר והוא נותן כ10 וואט תראה גם בתגובות שם
צודק, יש לי כזה.
לא יודע אם רק 10 וואט, אבל וודאי לא 65.
בא נגיד שניסיתי להטעין איתו מחשב נייד ולקח לו לפחות 8 שעות להטעין
@טרנטע לא

@טרנטע כתב באיך אפשר לקדם שחרור חבילה שמשרד התחבורה תוקע?:
בסוף סיכמנו שאני יבטל והוא ישנה את הסטטוס למנורה לבית
אז ביטלת? או לא?
@ראובי אני פניתי למכס אחרי שדא’'י אמרו לי שזה דורש אישור של משרד התחבורה.
שלחו לי מייל כזה:

@ראובי אני הזמנתי את זה
לכאורה נורות פשוטות.
עוד לא פנו אלי, אני פניתי לשירות לקוחות של ד’'י והם ענו לי שהחבילה מחכה לאישור של משרד התחבורה.
@פריוס-אפור איך לפצל?
היא כבר במכס
הזמנתי כמה דברים, הוספתי נורות פשוטות, לא חשבתי שזה יתקע את החבילה.
דואר ישראל אומרים שמשרד התחבורה צריך לאשר, נתנו לי מייל של המכס.
יש סיכוי שיאשרו לי?
@חובק-עולם אכתוב לך אח’'כ בפרטי
@חובק-עולם אז כנראה האינטראקציה שלך הייתה עם חיים, לא עם אביו
אבל זכור לי שהוא לא מתעסק עם גירים.