@שיש נשמע שיש לו מטרה לא להפיל אברכים בפח…
משתמש מתחיל
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2 -
שרשור "חיות על הכביש"מקווה שזה המקום…
הייתי חייב לפרוק את זה איפשהו
ה_בסוף_הוא_הצליח_לחנות.mp4
(זכויות יוצרים - המעניינים)
נשלח לנטפרי. -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@טייס-קרבי אשתו מכריחה אותו למכור והוא מוכיח לה שלא מתקשרים…
-
סטיגמה על מורות נהיגהמסכים עם הסטיגמה, מסתייג שזה ‘מורות’
לענ"ד כל מורה נהיגה מעדיף למרוח עד שיש לו מספר לא מבוטל של תלמידים…
אישית חשבתי שאני צדיק, למדתי אצל חרדי ‘משלנו’ בעיר לא חרדית…
ומרח אותי מעל 60 שיעורים, כשגדלתי הבנתי שהוא פשוט היה בלי תלמידים.
ממליץ לבדוק כמה המורה מלאה באמת, זה המדד העיקרי לדעתי. -
גרסת הכניסה שמביאה לקצה טסלה מודל 3 במבחן דרכים@טייס-קרבי כתב בגרסת הכניסה שמביאה לקצה טסלה מודל 3 במבחן דרכים:
מי שיש לו בשביל לקנות רכב ב 200K יכול לתקן צמיגים ב 1200 ש"ח אא"כ אין לו והוא קונה בשביל הפוזה ואז אני מסכים איתך שזה מסכנות אמיתית (מה שנכון בכלל בחיים)
לא בהכרח.
רכב נכה שמקבל חדש מהמדינה, לא רגיל לסכומים האלו. -
כניסה למכירה פומביתקניתי בעבר מבידספירט (אחרי שהרבה הזהירו אותי לא להתקרב ולא הקשבתי) רכב ב 28,000, עם 109,000 קילומטר (ברשיון ובתמונה) אחרי שקיבלתי את הרכב אני רואה מדבקה תלויה על הרכב “הטיפול הבא ב 220,000 ק"מ” ואידך זיל גמור…
-
צפרת? שילמת! על אכיפת רעש אוטומטית וטכנולוגיה עכשווית...ה_קנס_למי_שצופר_סתם_1.mp4
זה אמור להפתח, אני שולח לבדיקה. -
סטיגמה על מורות נהיגה@א.ב. כתב בסטיגמה על מורות נהיגה:
זה הסיבה שאשתי התחילה אצלה, היא הייתה הכי זמינה
הנה לך הסיבה

עצה: להתחיל לחפש אחרת ולהסביר לה שהיא באה עם וותק, מורות עמוסות - יש סיכוי להידחף ל’מספר שיעורי השלמה והגשה לטסט’
בהצלחה רבה! -
שרשור "חיות על הכביש"@אריאל-קמחי לא מאמין שמישהו שבנתיב מסודר מתייחס לכל צפירה כאילו היא כלפיו, (במיוחד בישראל שכולם צופרים ברמזור) אישית לא הייתי מתייחס בכלל.
-
האם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?דל"פ כנראה…
לדעתי הלוגו מסורבל וארוך מדי…
הייתי עושה משהו הרבה יותר קצר וקליט, (ע"ע: פרוג. מתמחים טופ. מעגלים. הגיזרה. וכדו’) מילה אחת - גג שתים -
מכירת רכב, מה דעתכם?גילוי נאות: קראתי את הפוסט הנוכחי לפני המקורי.
חד משמעית מסכים עם הנוכחי.
אם הייתי קורא את הראשון הייתי ג"כ מתרעם, אבל באמת אני מנסה לחשוב לו היה לי רכב ששווה כמה אלפים טובים בבני ברק ואני מנסה למכור אותו ולא מצליח - מה עלי לעשות? לשלם לחניון חודשי ולהקפיץ את המודעה ביד 2 כל שבוע?
זה דרך העולם… -
שרשור "חיות על הכביש"@חובק-עולם יותר נראה התבלבל/ה בין גז לברקס
-
רפורמה למניעת שימוש כפול בתו נכה@א.ב. כתב ברפורמה למניעת שימוש כפול בתו נכה:
זה ממש מקומם
קרוב משפחה שלי נכה עם מכשיר כשר שמתנייד עם כיסא גלגלים ומסתובב הרבה בת"א
מה הוא עושה עכשיו???הוא אמור לשמוח ביותר!
אמנם בתקופה הנוכחית יהיה לו קצת מורכב עד שיסדרו את נושא הפלאפון הכשר (שלדעתי יהיה ממש מהר, הרי את האפליקציה הם השיקו ביום אחד, במהירות שיא)
אבל בפועל - הרפורמה תגרום שלפתע כל החניות נכים יהיו לו פנויות וזמינות הרבה יותר.
היום חניות נכים עמוסות בלי שום הגיון ופורפורציה, זה כבר מזמן לא ‘תו נכה’ זה יותר ‘תו מקומבן’ אולי עכשיו יהיה לו לא ממש נוח, אבל לטווח הארוך הוא אמור לשמוח.
מחכה בכליון עיניים לרגע שזה יגיע לב"ב. -
יונדאי פותחת במתקפת ביצועים על ישראל!@מאיר מה שמדהים אצלך זה שאתה אף פעם לא נח!
תענוג לעקוב ולקבל את המידע הכי מעודכן ומרתק. תודה רבה! -
יש מדריך עבור רכב חדש?תודה רבה.
ביטוח מקיף כמובן,@טוסון כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:
אם הבקרת שיוט שומרת לך על הנתיב, אז אתה יכול גם במפותלות

@מאיר כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:
תעשה טיפולים לפי הספר קלה כבחמורה ובמוסך מורשה משרד התחבורה, אחרת אתה עלול להפסיד את האחריות. בנוסף טיפול קפדני יקל מאד במכירת הרכב בעתיד.
תודה רבה, חידשת לי מאוד.
@מאיר כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:
אתה צריך לעשות טיפולים לפי הכללים
זהו, פה אני לא יודע מה הכוונה…
עושים כל 10,000? כל 15,000? או כל פעם שנדלקת נורה ל"ע? -
שרשור "חיות על הכביש"@לוחצגז המראה לא נראית שבורה…
גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.אבל איזה איכות של מצלמה… וואו
-
ג'ילי סטאריי פלאג אין עבר מבחן ריסוק מפתיעהשקיעו בפרסומת חבל על הזמן… נראה יותר קליפ השקת הדגם במקום מבחן שמרסקים ומועכים רכב מ 2 כיוונים

-
יש מדריך עבור רכב חדש?שלום רב.
מעולם לא החזקתי רכב פחות מגיל 7…
כעת זכיתי בס"ד לעבור לרכב חדש מהניילון (למתעניינים: יונדאי סטאריה)הבעיה שאני התרגלתי לרכב ישן על כל המשתמע: טיפולים אצל חבר, טיפול 10,000 רק לפני טסט, טסט חפיף, מים רגילים ברדיאטור, וכו’
עכשיו שאני עובר לרכב חדש אני ממש חושש להרוס אותו בטעות.יש אולי איזו הדרכה/טיפים חשובים איך לשמור על הרכב, או איך להתנהג עם כל מערכות הבטיחות המורכבות האלו? (נשמע לי מצמרר המושג של רכב בולם מעצמו או שומר על נתיב בלי התערבות אנושית)
יש משהו שלדעתכם כדאי שאדע?
אשמח מאוד מאוד לשמוע!!! -
דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטיםמטורף.
הבעיה שכולנו יודעים כמה ‘חשוב’ למכוני הרישוי שנעביר בצורה תקינה…
ע"ע הוויכוחים עכשיו על טסט כל שנתיים…
לא פלא שאנשים מעדיפים להוציא עוד כמה שקלים ולא להידפק.
בעבר החזיר אותי המכון על חתיכת פח שבלטה מעל הגלגל, בטענה שזה יכול לשרוט אנשים…
ניסיתי להסביר לו שאם החתיכת פח הזו תתקע במישהו - לא בטוח שהשריטה זה מה שיציק לו באותם רגעים…
לא עזר, עשיתי טסט חוזר + 1,000 לפחח, וסיימתי עם המכון בפ"ת -
קורס נהיגה בסיסימופיע ביתד נאמן הרבה פעמים מודעות שמתארגנת קבוצה לקורס מוגן, תבדוק שם, לדעתי יש סיכוי גדול שתמצא
