דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      מ

      משתמש מתחיל

      @משתמש מתחיל
      אודות
      פוסטים
      42
      נושאים
      2
      שיתופים
      0
      קבוצות
      1
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        מ משתמש מתחיל

        @שיש נשמע שיש לו מטרה לא להפיל אברכים בפח…

        מדברים רכב

      • שרשור "חיות על הכביש"
        מ משתמש מתחיל

        מקווה שזה המקום…
        הייתי חייב לפרוק את זה איפשהו 😬
        ה_בסוף_הוא_הצליח_לחנות.mp4
        (זכויות יוצרים - המעניינים)
        נשלח לנטפרי.

        מדברים רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        מ משתמש מתחיל

        @טייס-קרבי אשתו מכריחה אותו למכור והוא מוכיח לה שלא מתקשרים…

        מדברים רכב

      • סטיגמה על מורות נהיגה
        מ משתמש מתחיל

        מסכים עם הסטיגמה, מסתייג שזה ‘מורות’
        לענ"ד כל מורה נהיגה מעדיף למרוח עד שיש לו מספר לא מבוטל של תלמידים…
        אישית חשבתי שאני צדיק, למדתי אצל חרדי ‘משלנו’ בעיר לא חרדית…
        ומרח אותי מעל 60 שיעורים, כשגדלתי הבנתי שהוא פשוט היה בלי תלמידים.
        ממליץ לבדוק כמה המורה מלאה באמת, זה המדד העיקרי לדעתי.

        רישיון נהיגה

      • גרסת הכניסה שמביאה לקצה טסלה מודל 3 במבחן דרכים
        מ משתמש מתחיל

        @טייס-קרבי כתב בגרסת הכניסה שמביאה לקצה טסלה מודל 3 במבחן דרכים:

        מי שיש לו בשביל לקנות רכב ב 200K יכול לתקן צמיגים ב 1200 ש"ח אא"כ אין לו והוא קונה בשביל הפוזה ואז אני מסכים איתך שזה מסכנות אמיתית (מה שנכון בכלל בחיים)

        לא בהכרח.
        רכב נכה שמקבל חדש מהמדינה, לא רגיל לסכומים האלו.

        מבחני דרכים

      • כניסה למכירה פומבית
        מ משתמש מתחיל

        קניתי בעבר מבידספירט (אחרי שהרבה הזהירו אותי לא להתקרב ולא הקשבתי) רכב ב 28,000, עם 109,000 קילומטר (ברשיון ובתמונה) אחרי שקיבלתי את הרכב אני רואה מדבקה תלויה על הרכב “הטיפול הבא ב 220,000 ק"מ” ואידך זיל גמור…

        עסקאות רכב

      • צפרת? שילמת! על אכיפת רעש אוטומטית וטכנולוגיה עכשווית...
        מ משתמש מתחיל

        ה_קנס_למי_שצופר_סתם_1.mp4
        זה אמור להפתח, אני שולח לבדיקה.

        מדברים רכב שקט שיהיה פה צפרת - שילמת מצלמה אקוסטית דוח רעש תל אביב פתח תקוה

      • סטיגמה על מורות נהיגה
        מ משתמש מתחיל

        @א.ב. כתב בסטיגמה על מורות נהיגה:

        זה הסיבה שאשתי התחילה אצלה, היא הייתה הכי זמינה

        הנה לך הסיבה 😢
        עצה: להתחיל לחפש אחרת ולהסביר לה שהיא באה עם וותק, מורות עמוסות - יש סיכוי להידחף ל’מספר שיעורי השלמה והגשה לטסט’
        בהצלחה רבה!

        רישיון נהיגה

      • שרשור "חיות על הכביש"
        מ משתמש מתחיל

        @אריאל-קמחי לא מאמין שמישהו שבנתיב מסודר מתייחס לכל צפירה כאילו היא כלפיו, (במיוחד בישראל שכולם צופרים ברמזור) אישית לא הייתי מתייחס בכלל.

        מדברים רכב

      • האם לדעתך הגיעה העת לשדרג את הלוגו של "רכבים זה לזה"?
        מ משתמש מתחיל

        דל"פ כנראה…
        לדעתי הלוגו מסורבל וארוך מדי…
        הייתי עושה משהו הרבה יותר קצר וקליט, (ע"ע: פרוג. מתמחים טופ. מעגלים. הגיזרה. וכדו’) מילה אחת - גג שתים

        הצעות יעול

      • מכירת רכב, מה דעתכם?
        מ משתמש מתחיל

        גילוי נאות: קראתי את הפוסט הנוכחי לפני המקורי.
        חד משמעית מסכים עם הנוכחי.
        אם הייתי קורא את הראשון הייתי ג"כ מתרעם, אבל באמת אני מנסה לחשוב לו היה לי רכב ששווה כמה אלפים טובים בבני ברק ואני מנסה למכור אותו ולא מצליח - מה עלי לעשות? לשלם לחניון חודשי ולהקפיץ את המודעה ביד 2 כל שבוע?
        זה דרך העולם…

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        מ משתמש מתחיל

        @חובק-עולם יותר נראה התבלבל/ה בין גז לברקס

        מדברים רכב

      • רפורמה למניעת שימוש כפול בתו נכה
        מ משתמש מתחיל

        @א.ב. כתב ברפורמה למניעת שימוש כפול בתו נכה:

        זה ממש מקומם
        קרוב משפחה שלי נכה עם מכשיר כשר שמתנייד עם כיסא גלגלים ומסתובב הרבה בת"א
        מה הוא עושה עכשיו???

        הוא אמור לשמוח ביותר!
        אמנם בתקופה הנוכחית יהיה לו קצת מורכב עד שיסדרו את נושא הפלאפון הכשר (שלדעתי יהיה ממש מהר, הרי את האפליקציה הם השיקו ביום אחד, במהירות שיא)
        אבל בפועל - הרפורמה תגרום שלפתע כל החניות נכים יהיו לו פנויות וזמינות הרבה יותר.
        היום חניות נכים עמוסות בלי שום הגיון ופורפורציה, זה כבר מזמן לא ‘תו נכה’ זה יותר ‘תו מקומבן’ אולי עכשיו יהיה לו לא ממש נוח, אבל לטווח הארוך הוא אמור לשמוח.
        מחכה בכליון עיניים לרגע שזה יגיע לב"ב.

        שאר נושאים

      • יונדאי פותחת במתקפת ביצועים על ישראל!
        מ משתמש מתחיל

        @מאיר מה שמדהים אצלך זה שאתה אף פעם לא נח!
        תענוג לעקוב ולקבל את המידע הכי מעודכן ומרתק. תודה רבה!

        חדשות רכב

      • יש מדריך עבור רכב חדש?
        מ משתמש מתחיל

        תודה רבה.
        ביטוח מקיף כמובן,

        @טוסון כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:

        אם הבקרת שיוט שומרת לך על הנתיב, אז אתה יכול גם במפותלות

        🤣

        @מאיר כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:

        תעשה טיפולים לפי הספר קלה כבחמורה ובמוסך מורשה משרד התחבורה, אחרת אתה עלול להפסיד את האחריות. בנוסף טיפול קפדני יקל מאד במכירת הרכב בעתיד.

        תודה רבה, חידשת לי מאוד.

        @מאיר כתב ביש מדריך עבור רכב חדש?:

        אתה צריך לעשות טיפולים לפי הכללים

        זהו, פה אני לא יודע מה הכוונה…
        עושים כל 10,000? כל 15,000? או כל פעם שנדלקת נורה ל"ע?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        מ משתמש מתחיל

        @לוחצגז המראה לא נראית שבורה…
        גם לא היתה עוזרת לו כי הוא נסע בזמן שהבחור הסתיר לו את המראה.

        אבל איזה איכות של מצלמה… וואו 😆

        מדברים רכב

      • ג'ילי סטאריי פלאג אין עבר מבחן ריסוק מפתיע
        מ משתמש מתחיל

        השקיעו בפרסומת חבל על הזמן… נראה יותר קליפ השקת הדגם במקום מבחן שמרסקים ומועכים רכב מ 2 כיוונים 😆

        חדשות רכב

      • יש מדריך עבור רכב חדש?
        מ משתמש מתחיל

        שלום רב.
        מעולם לא החזקתי רכב פחות מגיל 7…
        כעת זכיתי בס"ד לעבור לרכב חדש מהניילון (למתעניינים: יונדאי סטאריה)

        הבעיה שאני התרגלתי לרכב ישן על כל המשתמע: טיפולים אצל חבר, טיפול 10,000 רק לפני טסט, טסט חפיף, מים רגילים ברדיאטור, וכו’
        עכשיו שאני עובר לרכב חדש אני ממש חושש להרוס אותו בטעות.

        יש אולי איזו הדרכה/טיפים חשובים איך לשמור על הרכב, או איך להתנהג עם כל מערכות הבטיחות המורכבות האלו? (נשמע לי מצמרר המושג של רכב בולם מעצמו או שומר על נתיב בלי התערבות אנושית)

        יש משהו שלדעתכם כדאי שאדע?
        אשמח מאוד מאוד לשמוע!!!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • קורס נהיגה בסיסי
        מ משתמש מתחיל

        מופיע ביתד נאמן הרבה פעמים מודעות שמתארגנת קבוצה לקורס מוגן, תבדוק שם, לדעתי יש סיכוי גדול שתמצא

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעיון חדש ערבים לרכבים
        מ משתמש מתחיל

        @מאיר מדויק לגמרי, לא חשבתי על זה.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום