דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      מאיר 3מ

      מאיר 3

      @מאיר 3
      אודות
      פוסטים
      27
      נושאים
      6
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • איך מוכיחים שהדו"ח לא חוקי
        מאיר 3מ מאיר 3

        @פתוח-לשמוע
        ‘‘חמי קיבל בבני ברק באדום לבן והוא הלך לעירייה והוכיח להם שלא קבעו את זה בתור אדום לבן אלא רק צובעים ומחלקים קנסות-וכמובן שהערעור התקבל’’

        איך מוכיחים לעירייה/מועצה דבר כזה???

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • איך מוכיחים שהדו"ח לא חוקי
        מאיר 3מ מאיר 3

        @ישראל-מע מה זה אומר לבדוק אם יש ‘ועדת תמרור’?
        ובכל אופן על הצד שאין… איך מבטלים את הדו"ח?

        אני גר בגבעת זאב והבנתי שלמועצה אין ‘ועדת תמרור’…
        אממה שאיזה פקיד אמר לי שהדוחות חוקיים מכיון שיש קמ"ט ‘תחבורה’
        בבית א-ל
        (בגלל שזה מעבר לקו הירוק)… מישהו יודע משהו על זה???

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • חניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר
        מאיר 3מ מאיר 3

        @מאיר כתב בחניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר:

        תמרור של תחנת אוטובוס.

        מהו התמרור הזה? - איך הוא נראה?

        שאר נושאים

      • חניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר
        מאיר 3מ מאיר 3

        @ראובן-שבתי כתב בחניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר:

        אם יש שלט של תחנת אוטובוס

        מה זה אומר ‘שלט’?

        תחנת אוטובוס נחשב שלט?

        שאר נושאים

      • חניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר
        מאיר 3מ מאיר 3

        א. מה ההיגיון שלא לחנות שם - גם אם אין שם תמרור שמתיר?
        ב. האם זה שהמדרכה שם אפורה ולא אדום לבן וכו’ זה אומר משהו?

        שאר נושאים

      • חניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר
        מאיר 3מ מאיר 3

        @י-שטרן כתב בחניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר:

        לא בדקתי אם יש שם תמרור,
        אבל כן בדקתי בלוח בתוך התחנה שרשום שם את השעות של האוטובוסים וכו’
        וראיתי שזה אך ורק קויים של הסמינר וגם הם רק עד השעה 3…

        מה אומרים?

        שאר נושאים

      • חניה בתחנת אוטובוס שמיועד אך ורק לסמינר
        מאיר 3מ מאיר 3

        האם מותר לחנות שם בשעות שאחרי הצהרים - כשהלימודים מסתיימים?

        שאר נושאים
      • 1
      • 2
      • 2 / 2
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום