ולמה לא תלך בירושלים בבסט טסט בגבעת שאול אמנם עמוס אבל אם תגיע בסוף יום העומס יורד ולא פוסלים סתם אני מכיר אותם מנסיון וגם כולם ממליצים עליהם
מאיר עלי באבא
-
מחפש מכון טסט באזור בית שמש ודרומה -
מזגן שלא רוצה לקרר פריוס 2008@תלת-אופן כתב במזגן שלא רוצה לקרר פריוס 2008:
@מאיר-עלי-באבא כתב במזגן שלא רוצה לקרר פריוס 2008:
משהו בפיוזים ששרוף לא פיוז רגיל לא יודע איך קוראים לזה
אולי ‘קונקטור’?
יש גם קונטקטורים בבית הפיוזים- זה יותר גדול מ’פיוז’ רגיל!כנראה
-
מזגן שלא רוצה לקרר פריוס 2008@קריתי כתב במזגן שלא רוצה לקרר פריוס 2008:
אני יש לי אותו סיפור
ביום חם מאוד פתאום המזגן הפסיק לקרר לגמרי
הלכתי לבנדוד למלא גז עם זרחן בקיצער הגז ברח ולא גילו מאיפה הנזילה
השקעתי במזרק שסותם 250 ש"ח ועוד 150 על מילוי ושוב לא פתר את הבעייה
יש לכם הצעה למישהו מקצועי באיזור בני ברק
שכוייחאני לא יודע אם זה קשור אבל לפני חצי שנה המזגן הפסיק לקרר בדקתי גז עם מכונה והיה חסר רק קצת אחרי זה ראינו שהמדחס מגמגם הלכתי למוסך שרצה להחליף מדחס ב2000+ שניה לפני ששילמתי נכנסתי לחשמלאי רכב והוא איתר לי משהו בפיוזים ששרוף לא פיוז רגיל לא יודע איך קוראים לזה החליף ב120 ש"ח והמזגן מקרר מקפיא
יצויין שהרכב היה מאזדה 3 -
בעיית חשמל במאזדה 3 2008@צילפינגים כתב בבעיית חשמל במאזדה 3 2008:
@מאיר-עלי-באבא כתב בבעיית חשמל במאזדה 3 2008:
הרדיו ברכב הפסיק לעבוד וכן עוד כמה דברים שקרו ביחד כגון המד קילומטר מתאפס כל נסיעה יש סימן בלוח מחוונים שיש דלת פתוחה אפילו שכל הדלתות סגורות זה לא מצפצף כשאור נשאר דלוק כשאתה יוצא מהרכב בעיקרון כל הבעיות הם שוליות הבעיה המרכזית שלא רואים את הטמפרטורה של המזגן כי זה מופיע במסך של הרדיו
אני מעריך שזה קצר חשמלי באיזשהו מקום אם למישהו יש רעיון איך אפשר לתקן
או המלצה על חשמלאי רכב זול באזור בית שמשקודם כל ברוך הבא מאזדה…
דבר שני בדקת פיוזים?תודה רבה
את המאזדה אני בעיקרון מעוניין למכור אבל אני בודק כמה יעלה לתקן בשביל להגיע למכירה שהכל תקין
הייתי אצל חשמלאי רכב שבדק פיוזים ואמר שהכל תקין וזה כנראה קצר וצריך להתחיל לחפור בכל הרכב בשביל לבדוק איפוא זה
שאלתי פה אולי למישהו יש רעיון אחר
או המלצה לחשמלאי טוב וזול כי ההוא יקרן וגם לא רצה להתחייב על מחיר -
בעיית חשמל במאזדה 3 2008הרדיו ברכב הפסיק לעבוד וכן עוד כמה דברים שקרו ביחד כגון המד קילומטר מתאפס כל נסיעה יש סימן בלוח מחוונים שיש דלת פתוחה אפילו שכל הדלתות סגורות זה לא מצפצף כשאור נשאר דלוק כשאתה יוצא מהרכב בעיקרון כל הבעיות הם שוליות הבעיה המרכזית שלא רואים את הטמפרטורה של המזגן כי זה מופיע במסך של הרדיו
אני מעריך שזה קצר חשמלי באיזשהו מקום אם למישהו יש רעיון איך אפשר לתקן
או המלצה על חשמלאי רכב זול באזור בית שמש
