@Lexus כתב בתאונה ברכב שכור:
כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים (ממש לא 10K ש"ח)
גם נהג חדש?
@Lexus כתב בתאונה ברכב שכור:
כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים (ממש לא 10K ש"ח)
גם נהג חדש?
@חיים-ברזל
תודה
@משה-אא
חסום לי
אם לא קשה אני ישמח שמישהו יעלה צילום מסך
@שלמה-א-0
נכון אבל בנסיעה יומית לכולל אם אין חניה כבר עדיף ללכת ברגל או אוטבוס
בקניית רכב מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה אם אין שם חניה נוחה זה עלול להיות סיוט…
@חיים-ברזל
זה חלק מהעניין להזכיר להם שחרדים זה לא רק תחבורה ציבורית (שפעם המחיר שלה היה 2:90) אלא גם רכבים, כניסה למ"ע ופקקים ב"ב, וכו’
חשבתי אולי מנהלי האתר יציעו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות של הציבור לכבוד ערב הבחירות בכ"ז 3000 משתתפים זה לא מעט
לעריקים היקרים
אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’
נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.
אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב
בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…
@טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
לא השתנה הרבה מתקופת כלא 4?
בספר מביאים הדרכה פרטנית לכלא 10
כ"כ הם טוענים שהשתנה לטובה
@יהודה-המכבי
שמעתי מכמה חברים שהיו שם בתקפות תשע"ח הידועה
בקצרה בהתחלה זה מאוד לא נעים ואח"כ מתרגלים
השבוע נמכר ספר הפרצוף האמיתי של הכלא הצבאי מומלץ מאוד
@טוס-לאט-סע-מהר
מזל"ט
בהנחה שבאמת רשומים לצבע שחור מעל 100,000 איש והם מתכוונים להגיע לכל קריאה וודאי שזה פי כמה מכמות הפלג (בבחירות הם קיבלו כ20000 קולות)
לפי הכללים של סיטי קאר חייבים לדווח במקרה תאונה
ואם לא הם יכולים לגבות קנס
כך עשית טוב שדיווחת כמו כן ההשתתפות עצמית שלהם היא מוגבלת (לא זוכר כמה)
@חיים-Y0737
תודה
(פרוג חסום לי)
אני שוב שואל
כיון שסיטי קאר מאוד נפוצה בציבור שלנו
האם חייבו משהו פעם על נזק שהיה אחרי שהוא לקח?
או על חיוב מוגזם על תאונה?
עלו פה מקרים על חברות אחרות ולא על סיטי קאר מה שעלה לעיל זה על חיוב אולי לא הוגן אבל לא על תאונה
בנוגע להפחתת ההשתתפות עצמית ולא ביטול זה כתוב מפורש באתר וכן הם הדגישו לי את זה בטלפון בברור.
@הרשל
זה לא תמרור חדש
במידה שמישהו עבר תאונה בחברות אלו
או מכיר מכלי ראשון נשמח שיספר לתועלת כולם